Mensen die moeite hebben met borden lezen, zouden überhaupt niet de weg op mogen.quote:Op maandag 5 november 2018 16:14 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Jep, of een lang recht stuk zonder afritten waar je 130 mag, en dan ter hoogte van een stad met op- en afritten mag je nog maar 100. Lijkt me ook logisch.
Oplossing voor mensen die dit te ingewikkeld vinden: alles 100 maken. Dat is echter wel lullig voor de mensen die wél borden kunnen lezen.
Mee eens. Toch is het een veelgehoorde klacht. Ik heb er echt nog nooit moeite mee gehad. Zo moeilijk leesbaar zijn de borden toch niet?quote:Op maandag 5 november 2018 16:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mensen die moeite hebben met borden lezen, zouden überhaupt niet de weg op mogen.
Bord met 100 erop betekent toch dat je max 70 mag?quote:Op maandag 5 november 2018 16:18 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Mee eens. Toch is het een veelgehoorde klacht. Ik heb er echt nog nooit moeite mee gehad. Zo moeilijk leesbaar zijn de borden toch niet?
gewoon vertrouwen op de kennis en kunde van de bepalers.quote:Op maandag 5 november 2018 15:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik het niet doe dan?
Ik zeg alleen dat ik ze vaak gewoon niet snap.
De politie flitst nauwelijks buiten kantoortijden. Dus dat is ook onzin.quote:Op maandag 5 november 2018 16:22 schreef Confetti het volgende:
De maximale snelheid bij wegwerkzaamheden is vaak belachelijk. Die dingen zijn niet dynamisch en soms zijn de werkers allang naar huis voor het weekend maar blijven die 50 borden midden op de snelweg wel staan. En raad maar eens waar de politie gaat flitsen..
soms... dus vaak niet. Goed dat die borden er zijn dan.quote:Op maandag 5 november 2018 16:22 schreef Confetti het volgende:
De maximale snelheid bij wegwerkzaamheden is vaak belachelijk. Die dingen zijn niet dynamisch en soms zijn de werkers allang naar huis voor het weekend maar blijven die 50 borden midden op de snelweg wel staan. En raad maar eens waar de politie gaat flitsen..
Die snelheidsbeperking is er niet enkel voor de veiligheid van de werkers.quote:Op maandag 5 november 2018 16:22 schreef Confetti het volgende:
De maximale snelheid bij wegwerkzaamheden is vaak belachelijk. Die dingen zijn niet dynamisch en soms zijn de werkers allang naar huis voor het weekend maar blijven die 50 borden midden op de snelweg wel staan. En raad maar eens waar de politie gaat flitsen..
Nooit ook niet in een file?quote:Op maandag 5 november 2018 15:21 schreef spijkerbroek het volgende:
Nee, de regel is "rechts inhalen is verboden". Je mag nooit rechts inhalen.
Max is max is niet minimum!quote:Op maandag 5 november 2018 16:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Bord met 100 erop betekent toch dat je max 70 mag?
Jij weet dat bij wegwerkzaamheden, dat als er 30 staat en de werkzaamheden gaan over de kruising verder en het wordt niet herhaal 30 dat er weer 50 gelden doet!quote:Op maandag 5 november 2018 16:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mensen die moeite hebben met borden lezen, zouden überhaupt niet de weg op mogen.
Juiste reactie wel van je he!quote:Op maandag 5 november 2018 17:13 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Op het verkeer en z'n omgeving of op de teller?
Ja vertrouw er maar op, hier klopt tegenwoordig niks meer ervan wat de wegbeheerder aangegeven heeft, ik lach me vaak kapot, 80 en dan langs de weg de borden met 100 nog erop niet afgeplakt!quote:Op maandag 5 november 2018 16:19 schreef Handleiding het volgende:
[..]
gewoon vertrouwen op de kennis en kunde van de bepalers.
In een file mag je mensen rechts voorbijrijden.quote:Op maandag 5 november 2018 17:11 schreef john2406 het volgende:
[..]
Nooit ook niet in een file?
Schiet niet op met jou in de file dan he?
Dat kun je dus niet. Blijkbaar.quote:Op maandag 5 november 2018 16:19 schreef Handleiding het volgende:
[..]
gewoon vertrouwen op de kennis en kunde van de bepalers.
Is al wat anders als NOOIT toch, jij begint al iets te leren!quote:Op maandag 5 november 2018 17:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
In een file mag je mensen rechts voorbijrijden.
Als jij nu eerst correct Nederlands leert, mag je anderen op hun fouten wijzen.quote:Op maandag 5 november 2018 17:34 schreef john2406 het volgende:
[..]
Is al wat anders als NOOIT toch, jij begint al iets te leren!
Dit. Rood kruis is eigenlijk voor 'gevaarlijk object op rijstrook, wegwezen!'. Dat signaal is nu misbruikt. Dis als er echt strond aan de knikker is...quote:Op maandag 5 november 2018 15:40 schreef Fokker89 het volgende:
Spitsstroken zijn ook vaak met een rood kruis afgesloten (zoals de A28 bij Zwolle, de meest linkerbaan,wat eigenlijk een gewone rijstrook is). Daar snap ik zelf de reden ook niet van, maar dicht is dicht, er zou maar net een auto stil staan als je een vrachtwagen voorbij gaat...
Dat mogen ze overigens wel anders doen, want een rood kruis moet echt voor gevaar zijn naar mijn mening, dat is namelijk ook duidelijk dan voor de rijstrook er naast.
Ik schrijf geen nooit jij schreef dat, en Nederlands of Duits of Frans heeft dan niks mee vandoen, nu ja Frans Timmermans misschien?quote:Op maandag 5 november 2018 17:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als jij nu eerst correct Nederlands leert, mag je anderen op hun fouten wijzen.
Nee, een rood kruis boven een rijstrook is niet voor “gevaar”.quote:Op maandag 5 november 2018 17:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit. Rood kruis is eigenlijk voor 'gevaarlijk object op rijstrook, wegwezen!'. Dat signaal is nu misbruikt. Dis als er echt strond aan de knikker is...
Niet meer nee. Omdat het misbruikt is en op eens is aangepast.quote:Op maandag 5 november 2018 17:41 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Nee, een rood kruis boven een rijstrook is niet voor “gevaar”.
Wanneer is dat opeens aangepast dan?quote:Op maandag 5 november 2018 17:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Niet meer nee. Omdat het misbruikt is en op eens is aangepast.
Dit dus. Rood kruis negeren, appen etc allemaal terecht, maar dit is vaak gewoon kassa voor een paar km op wegen waar het toch niks uitmaakt.quote:Op maandag 5 november 2018 10:05 schreef EdvandeBerg het volgende:
Goed dat rijdende bellers en appers worden aangepakt. Maar het is natuurlijk de opmaat voor meer camera's om snelheidsovertreders aan te pakken en de gewone man verder te melken voor een paar km/u onoplettendheid.
Wat wegwerkzaamheden betreft; helemaal mee eens dat wegwerkers worden beschermd tegen asomobilisten. Maar hoe vaak zien we niet een strook over honderden meters afgebakend met pylonnen waar vervolgens dagenlang niets werkelijk aan de weg gebeurt? Probeer dan ook de overlast voor de automobilist te verminderen.
Als het toch niks uitmaken doet waarom dan sneller?quote:Op maandag 5 november 2018 17:47 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Dit dus. Rood kruis negeren, appen etc allemaal terecht, maar dit is vaak gewoon kassa voor een paar km op wegen waar het toch niks uitmaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |