abonnement Unibet Coolblue
pi_186817066
Ik denk dat ik in mijn piekdagen beter kon voetballen dan Immers. In elk geval intelligenter. Maar ja dat zegt dus ook niks.
-nee-
pi_186817352
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Bijlow
Nieuwkoop - Van Beek - Botteghin - Haps
Toornstra - Kokcu - Ayoub
Berghuis - Vente - Larsson

Dit is echt niveautje Utrecht lol _O- daar gaan de Europese punten.
Botteghin vind ik als hij normale verdedigers om zich heeft prima materiaal. Toornstra vind ik goed. Berghuis kan als hij zich focust heel goed zijn. Vente ken niet echt. Larsson hmm tja
  Forum Admin maandag 20 mei 2019 @ 11:50:25 #278
35723 crew  GGMM
pi_186981029
quote:
Vijf keer ’nee’ tegen Feyenoord
ROTTERDAM - Niet minder dan vijf technisch directeuren hebben Feyenoord laten weten dat zij geen interesse hebben om Martin van Geel op te volgen als voetbaltechnische topman in De Kuip. Om die reden zit de Rotterdamse club met een fors probleem richting het nieuwe seizoen.

KNVB-directeur Nico-Jan Hoogma en AZ-directeur Max Huiberts, beiden belast met technische zaken bij hun werkgever, zijn de grootste namen die ‘nee’ hebben verkocht aan Feyenoord. Maar ook de alternatieven Joris Mathijsen (nu ‘td’ bij bekerfinalist Willem II), oud-Feyenoorder Ferry de Haan (directeur bij stadgenoot Excelsior) en de in Amerika als technisch directeur bij de Amerikaanse voetbalbond werkzame Earnest Stewart zijn niet haalbaar gebleken.

Algemeen directeur Jan de Jong heeft nooit afscheid willen nemen van Van Geel, maar zowel intern (Vrienden van Feyenoord) als bij een deel van de supporters bestond een grote wens om na zeven jaar met de Brabantse oud-profvoetballer te breken. De druk werd daarbij zo opgevoerd, dat De Jong en Van Geel de koppen bij elkaar staken om toch maar een einde aan een in hun ogen gelukkig huwelijk te maken.

Prachtige prestatie
Onder Van Geel draaide Feyenoord gemeten over de laatste acht seizoenen zwarte cijfers. Er was een transferwinst van 65 miljoen euro in zijn periode als ‘td’. Er werd in totaal voor slechts 50 miljoen euro gekocht (meer was niet mogelijk) en er werd voor 115 miljoen euro verkocht. Feyenoord won vijf prijzen en eindigde in al die jaren gemiddeld tussen plaats twee en plaats drie. In de zeven seizoenen vóór Van Geel werd Feyenoord gemiddeld zesde.

Toch moest en zou er een wisseling komen op de positie van technisch directeur bij Feyenoord. Nog voordat er een opvolger in beeld was, nam Feyenoord afscheid van Van Geel. Het is niet uitgesloten dat de Rotterdammers nog altijd met een verrassende naam komen voor de opvolging van Van Geel, maar de situatie is op dit moment ronduit zorgelijk.

Boel ligt stil bij Feyenoord
De eventuele opvolger zal in elk geval niet tot de ideale kandidaten behoren, want die hebben dus al afgezegd. Er is eerder gesteld dat de nood minder groot zou zijn omdat alle selectiespelers nog tot minimaal 2020 vastliggen, maar de selectie van Feyenoord heeft ook behoefte aan verversing en een technisch directeur maakt zich ook sterk voor de verkoop van spelers. Bij Feyenoord ligt de boel qua selectiemanagement op dit moment stil. Er is geen actief verkoopbeleid en Van Geel kan geen beslissingen meer nemen die de nieuwe trainer Jaap Stam straks raken.

Voor die laatste is de situatie ook pijnlijk. Hij heeft geen aanspreekpunt richting het nieuwe seizoen en moet pionieren op voetbaltechnisch vlak. Het kan hem een achterstand bezorgen voordat het seizoen goed en wel is begonnen.
Bron: https://www.telegraaf.nl/(...)-nee-tegen-feyenoord
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 20 mei 2019 @ 12:40:12 #279
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186981726
Wat een chaos daar toch altijd _O-

Terwijl het volgens mij als nieuwe TD best een leuke uitdaging is om alles vanaf het nulpunt op te bouwen.
Oh.
  maandag 20 mei 2019 @ 12:44:29 #280
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_186981817
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 12:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een chaos daar toch altijd _O-

Terwijl het volgens mij als nieuwe TD best een leuke uitdaging is om alles vanaf het nulpunt op te bouwen.
Precies dit. De andere kant van de medaille. Je kunt een vrijbrief krijgen om te bouwen en er staan een aantal goede jeugdspelers klaar die over een aantal jaar prima wat centjes op kunnen leveren.
  maandag 20 mei 2019 @ 12:48:53 #281
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186981886
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 12:44 schreef fetX het volgende:

[..]

Precies dit. De andere kant van de medaille. Je kunt een vrijbrief krijgen om te bouwen en er staan een aantal goede jeugdspelers klaar die over een aantal jaar prima wat centjes op kunnen leveren.
De Football Manager-verslaafde in mij is triggered :')

Blijkbaar slaagt die Jan de Jong er niet in om mensen enthousiast te krijgen voor die baan en juist de voordelen te benoemen.
Oh.
pi_186981887
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 12:44 schreef fetX het volgende:

[..]

Precies dit. De andere kant van de medaille. Je kunt een vrijbrief krijgen om te bouwen en er staan een aantal goede jeugdspelers klaar die over een aantal jaar prima wat centjes op kunnen leveren.
Vrij om te bouwen maar wel met een trainer die niet je keuze is. Stam gaf in dat kneuzen interviewtje met VTBL ook aan dat hij er wel bij betrokken werd, daardoor. Het beperkt wel je keuze gewoon ontzettend, als een TD ook direct achter een bestaande trainer moet staan (voor 2 jaar).

Al met al kan ik het de laatste tijd niet meer dan eens zijn met de TT.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2019 12:49:23 ]
  Moderator maandag 20 mei 2019 @ 12:50:17 #283
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_186981908
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 12:49 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Vrij om te bouwen maar wel met een trainer die niet je keuze is. Stam gaf in dat kneuzen interviewtje met VTBL ook aan dat hij er wel bij betrokken werd, daardoor. Het beperkt wel je keuze gewoon ontzettend, als een TD ook direct achter een bestaande trainer moet staan (voor 2 jaar).

Al met al kan ik het de laatste tijd niet meer dan eens zijn met de TT.
Was jij één van die 55.000 ? _O-

@Zipportal @Caland
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_186981964
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 12:50 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Was jij één van die 55.000 ? _O-

@:Zipportal @:Caland
Nee, mokerdomme megadebiel, dat interview stond gister in het Feyenoord topic.
  Moderator maandag 20 mei 2019 @ 12:54:27 #285
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_186981989
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 12:53 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Nee, mokerdomme megadebiel, dat interview stond gister in het Feyenoord topic.
;)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Forum Admin maandag 20 mei 2019 @ 13:12:36 #286
35723 crew  GGMM
pi_186982330
bartf twitterde op vrijdag 17-05-2019 om 15:52:39 Matthijs de Ligt had dit seizoen meer schoten in de Eredivisie (50) dan Nicolai Jørgensen (46). reageer retweet
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 22 mei 2019 @ 00:45:44 #287
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_187015679
Grappig.
Er is altijd zo veel te doen om de bestuurlijke problemen die er vaak bij Ajax zijn, maar volgens mij is het bij Feyenoord een grotere chaos momenteel dan bij Ajax in de afgelopen 10 jaar bij elkaar. En dat zegt wel wat.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_187017839
Gaan jullie echt weer een oud speler terughalen??????
  woensdag 22 mei 2019 @ 10:23:36 #289
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_187019439
quote:
99s.gif Op woensdag 22 mei 2019 08:38 schreef Doublepain het volgende:
Gaan jullie echt weer een oud speler terughalen??????
Even een linkje naar een artikel erover:
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=352231

Kortom vooral spelers die in het buitenland niet veel hebben klaar gespeeld.
Alleen Jansen vind ik een goed idee. Niet omdat hij in het buitenland heeft gespeeld, maar gewoon omdat het nog een jonge spits is die het best aardig gedaan heeft in Nederland.

De rest wil alleen maar terug komen omdat ze het ergens anders niet gehaald hebben en nergens anders meer naar toe kunnen. Dat niveau moet je niet nastreven. Heeft te weinig meerwaarde. Dan krijg je Clasie types. Die kwam ook niet echt boven het niveau van de anderen uit.

Als je die laat komen kosten ze alleen maar geld. Ze hebben een relatief hoog salaris en stel je voor dat ze 2 of 3 seizoenen nog blijven. Dan verkoop je ze ook niet meer. Te oud om nog wat op te leveren.
Op Jansen na dus. Als je die weer aan het voetballen krijgt en hij schiet er 2 of 3 seizoenen 20/25 per seizoen in dan is het nog een goede aamkoop.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 22 mei 2019 @ 10:24:59 #290
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_187019462
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 10:23 schreef Komakie het volgende:
Kortom vooral spelers die in het buitenland niet veel hebben klaar gespeeld.
Dat ben ik in het geval van Janmaat niet met je eens.
  woensdag 22 mei 2019 @ 10:39:18 #291
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_187019714
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 10:24 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Dat ben ik in het geval van Janmaat niet met je eens.
Spelen allemaal bij clubs die hoogstens in de middenmoot spelen of zelfs tegen degradatie vechten..
Hebben nooit de stap kunnen maken naar een club in de suptop of zelf de top. Alleen Elia voordat hij naar Feyenoord ging en dat ging totaal fout.

Het terug halen van Kuyt was rechtvaardigend. In de top gespeeld en je kon ook wel verwachten dat het een meerwaarde voor de ontwikkeling van de groep zou zijn ("belangrijk in de kleedkamer")
Bij Van Persie hebben ze hetzelfde geprobeerd te doen. Alleen was die voornamelijk bezig met zijn eigen afscheidstoernee. Niet de intentie om Feyenoord kampioen te maken, maar gewoon "lekker voetballen".
El Ahmadi heeft bij Aston Villa gespeeld. Nu niet best meer, meer speelden toen mee om europees voetbal en was een gewaardeerde kracht daar.

Andere ervaren spelers hebben niet zo heel veel gebracht.
Ik herinner me nog een aantal jaar geleden dat Feyenoord oude spelers haalde om hoger niveau te kunnen aantikken. Volgens mij was dat het moment dat de grote financiele problemen begonnen. Hoge salarissen en er uiteindelijk niets voor terug krijgen. Nu gaan ze die zelfde kant weer op.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 22 mei 2019 @ 10:43:07 #292
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_187019788
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 10:39 schreef Komakie het volgende:

[..]

Spelen allemaal bij clubs die hoogstens in de middenmoot spelen of zelfs tegen degradatie vechten..
Hebben nooit de stap kunnen maken naar een club in de suptop of zelf de top. Alleen Elia voordat hij naar Feyenoord ging en dat ging totaal fout.

Het terug halen van Kuyt was rechtvaardigend. In de top gespeeld en je kon ook wel verwachten dat het een meerwaarde voor de ontwikkeling van de groep zou zijn ("belangrijk in de kleedkamer")
Bij Van Persie hebben ze hetzelfde geprobeerd te doen. Alleen was die voornamelijk bezig met zijn eigen afscheidstoernee. Niet de intentie om Feyenoord kampioen te maken, maar gewoon "lekker voetballen".
El Ahmadi heeft bij Aston Villa gespeeld. Nu niet best meer, meer speelden toen mee om europees voetbal en was een gewaardeerde kracht daar.

Andere ervaren spelers hebben niet zo heel veel gebracht.
Ik herinner me nog een aantal jaar geleden dat Feyenoord oude spelers haalde om hoger niveau te kunnen aantikken. Volgens mij was dat het moment dat de grote financiele problemen begonnen. Hoge salarissen en er uiteindelijk niets voor terug krijgen. Nu gaan ze die zelfde kant weer op.
Ja, hier ben ik het allemaal wel mee eens maar dit lange verhaal had je jezelf ook kunnen besparen. Ik zei enkel dat Janmaat het in het buitenland prima heeft gedaan. (en Elia ook eigenlijk, niet elke speler haalt de top)
  Forum Admin woensdag 22 mei 2019 @ 11:44:55 #293
35723 crew  GGMM
pi_187020861
Reeks.

Wat een succes dit topic :) Toen ik dit opende dacht ik nou 10 posts en dat is het. Blijkbaar schuilt er wel een kern van waarheid in.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  vrijdag 24 mei 2019 @ 08:37:57 #294
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_187059167
Feyenoord lost het vertrek van Martin van Geel intern op. Sjaak Troost stopt als commissaris technische zaken en verruilt die functie voor het technisch directeurschap. Volgens ingewijden binnen de club zal hij wel heel nauw gaan samenwerken met Dirk Kuijt, trainer Feyenoord Onder-19 en hoofd opleiding Stanley Brard. Ook hoofdtrainer Jaap Stam speelt een prominente rol bij het aan en verkoopbeleid: er zal geen speler worden verkocht of gehaald die de nieuwe coach niet ziet zitten.

(lol)
pi_187059754
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 08:37 schreef maxi-mus het volgende:
Feyenoord lost het vertrek van Martin van Geel intern op. Sjaak Troost stopt als commissaris technische zaken en verruilt die functie voor het technisch directeurschap. Volgens ingewijden binnen de club zal hij wel heel nauw gaan samenwerken met Dirk Kuijt, trainer Feyenoord Onder-19 en hoofd opleiding Stanley Brard. Ook hoofdtrainer Jaap Stam speelt een prominente rol bij het aan en verkoopbeleid: er zal geen speler worden verkocht of gehaald die de nieuwe coach niet ziet zitten.

(lol)
Is Sjaak familie van John?
  vrijdag 24 mei 2019 @ 13:09:16 #296
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_187063041
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 08:37 schreef maxi-mus het volgende:
Feyenoord lost het vertrek van Martin van Geel intern op. Sjaak Troost stopt als commissaris technische zaken en verruilt die functie voor het technisch directeurschap. Volgens ingewijden binnen de club zal hij wel heel nauw gaan samenwerken met Dirk Kuijt, trainer Feyenoord Onder-19 en hoofd opleiding Stanley Brard. Ook hoofdtrainer Jaap Stam speelt een prominente rol bij het aan en verkoopbeleid: er zal geen speler worden verkocht of gehaald die de nieuwe coach niet ziet zitten.

(lol)
Heeft die man wel een netwerk?
Oh.
pi_187063057
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 08:37 schreef maxi-mus het volgende:
Feyenoord lost het vertrek van Martin van Geel intern op. Sjaak Troost stopt als commissaris technische zaken en verruilt die functie voor het technisch directeurschap. Volgens ingewijden binnen de club zal hij wel heel nauw gaan samenwerken met Dirk Kuijt, trainer Feyenoord Onder-19 en hoofd opleiding Stanley Brard. Ook hoofdtrainer Jaap Stam speelt een prominente rol bij het aan en verkoopbeleid: er zal geen speler worden verkocht of gehaald die de nieuwe coach niet ziet zitten.

(lol)
Dirk Kuijt ... de zelfverklaarde messias van de wereld :')
  vrijdag 24 mei 2019 @ 13:39:52 #298
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_187063437
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 10:43 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Ja, hier ben ik het allemaal wel mee eens maar dit lange verhaal had je jezelf ook kunnen besparen. Ik zei enkel dat Janmaat het in het buitenland prima heeft gedaan. (en Elia ook eigenlijk, niet elke speler haalt de top)
Niet elke speler haalt de top, maar de garnituur die daar onder zit hoef je ook niet te hebben. Spelers met die leeftijd komen terug omdat ze nergens anders meer aan de bak komen wat enigzins interessant is. Dat heeft een reden.

Bij Kuyt en Van Persie was ook wel enigzins zo, maar die waren wel een aantal jaar ouder.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 24 mei 2019 @ 14:18:07 #299
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_187063826
Hopelijk degraderen ze

Tyfusclub
  Moderator vrijdag 24 mei 2019 @ 14:19:24 #300
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_187063840
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 14:18 schreef KingRoland het volgende:
Hopelijk degraderen ze

Tyfusclub
Normaal doen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')