abonnement Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 7 november 2018 @ 16:58:26 #126
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_183002492
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 16:52 schreef RickoKun het volgende:
naar Angry Joe’s fallout impressions en ik vind het er echt suf uit zien. Misschien lachen als je met zn vieren lokaal vier playstations aansluit ofzo, maar ik vind het echt dat het er slecht uit ziet.
De enige reden waarom deze game niet groots in het nieuws is al mega kut en faal is omdat het Diablo mobile nieuws alles overschrijdt
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_183002503
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 16:52 schreef RickoKun het volgende:
Ik kijk nu naar Angry Joe’s fallout impressions en ik vind het er echt suf uit zien. Misschien lachen als je met zn vieren lokaal vier playstations aansluit ofzo, maar ik vind het echt dat het er slecht uit ziet.
Ik heb recent nog een beta code kunnen bemachtigen, maar het voelt en ziet er enorm gedateerd aan/uit.
Die engine loopt op zijn eind (maar dat deed ie ten tijde van Fallout 4 al).
En ik vind dat multiplayer gewoon niks voor dat soort games.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_183002572
Voorlopig komt er toch geen echte Fallout uit. Mensen kunnen over drie jaar weer gaan smeken :+
Eerst nog Starfield en TES VI, succes met je lichaam over drie-vijf jaar :X
SOONY
  woensdag 7 november 2018 @ 17:06:29 #129
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_183002664
quote:
10s.gif Op woensdag 7 november 2018 17:02 schreef DKUp het volgende:
Voorlopig komt er toch geen echte Fallout uit. Mensen kunnen over drie jaar weer gaan smeken :+
Eerst nog Starfield en TES VI, succes met je lichaam over drie-vijf jaar :X
Wat dat betreft kan je inderdaad echt wel beter The Forest aanschaffen imo.
pi_183002700
quote:
10s.gif Op woensdag 7 november 2018 17:02 schreef DKUp het volgende:
Voorlopig komt er toch geen echte Fallout uit. Mensen kunnen over drie jaar weer gaan smeken :+
Eerst nog Starfield en TES VI, succes met je lichaam over drie-vijf jaar :X
Eerst Starfield (al blijf ik hopen dat dat een trol van Bethesda is en dat het geen game is maar een nieuwe engine), daarna eindelijk The Elder Scrolls 6 en dáárna, als de mensheid Alpha Centauri gekoloniseerd heeft, Fallout 5.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 7 november 2018 @ 17:13:26 #131
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_183002845
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2018 17:07 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Eerst Starfield (al blijf ik hopen dat dat een trol van Bethesda is en dat het geen game is maar een nieuwe engine), daarna eindelijk The Elder Scrolls 6 en dáárna, als de mensheid Alpha Centauri gekoloniseerd heeft, Fallout 5.
Ik hoop dat ze een stapje terug gaan doen na Fallout 76 en echt weer gaan nadenken hoe ze zichzelf weer leider kunnen maken voor freeroam rpg’s, want daar zijn ze flink aan in het snijden.
Ligt er ook wel aan dat gaming tegenwoordig superduper casualised is. Heb zelfs kenissen die ik Assassins Creed heb moeten uitleggen :')
  woensdag 7 november 2018 @ 17:28:31 #132
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183003230
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 16:52 schreef RickoKun het volgende:
Ik kijk nu naar Angry Joe’s fallout impressions en ik vind het er echt suf uit zien. Misschien lachen als je met zn vieren lokaal vier playstations aansluit ofzo, maar ik vind het echt dat het er slecht uit ziet.
Ik heb niemand gezien die er enthousiast over is :')
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 7 november 2018 @ 17:31:32 #133
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_183003296
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 17:28 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ik heb niemand gezien die er enthousiast over is :')
Het komt bij mij over dat je zelfs met vrienden wel plezier kan maken ermee. Maar dat je na een week of max twee er wel op uitgekeken bent.

Maar wie weet. Ik koop het niet, maar misschien dat ze er nog flink wat aan kunnen knutselen maar dat lijkt me onwaarschijnlijk.
  woensdag 7 november 2018 @ 17:40:14 #134
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183003496
met vrienden is alles leuk
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 7 november 2018 @ 17:51:21 #135
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_183003703
Standaardvraagje:

Kan ik momenteel ook nog ergens goedkoop een ps plus kaart kopen?
Merk dat het is verlopen vandaag :')
  woensdag 7 november 2018 @ 17:51:53 #136
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_183003717
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 17:40 schreef MMaRsu het volgende:
met vrienden is alles leuk
True.
Tenzij je best veel hebt gegeten en je wil slapen.
  Eindredactie Games woensdag 7 november 2018 @ 18:12:14 #137
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_183004078
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2018 17:31 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Het komt bij mij over dat je zelfs met vrienden wel plezier kan maken ermee. Maar dat je na een week of max twee er wel op uitgekeken bent.

Maar wie weet. Ik koop het niet, maar misschien dat ze er nog flink wat aan kunnen knutselen maar dat lijkt me onwaarschijnlijk.
Er zijn best wel wat mensen enthousiast over hoor, moet je ff in het Fallout-topic kijken. In het vorige deel staan een aantal uitgebreide samenvattingen van verschillende mensen n.a.v. de bèta (vanaf hier ong.).

De meningen zijn wel heel erg verdeeld, ben er zelf ook niet bepaald ondersteboven van. Ik vind het overigens wel leuker dan Elder Scrolls Online, voor zover dat een eerlijke vergelijking is. Het online-gebeuren past m.i. beter bij de Fallout-setting dan een Elder Scrolls-setting.

Houd er ook rekening mee dat een heleboel mensen héél graag willen dat het faalt, omdat ze gefrustreerd zijn dat ze geen nieuwe singleplayer-Fallout kunnen spelen.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_183004207
Ik game (online) praktisch nooit met vrienden. Een potje FIFA met 4 man op de bank op z'n tijd ja, maar online nooit.
Flesje bier
pi_183004377
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2018 17:51 schreef RickoKun het volgende:

[..]

True.
Tenzij je best veel hebt gegeten en je wil slapen.
En je vriendin deel je liever ook niet met je vrienden.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_183004434
Ik keek echt uit naar Fallout en hoe dit zou uitpakken.
Maar nu ik een paar reviews heb gezien op Youtube haak ik echt heel snel af.

The Forest gaat echt tof worden gok ik (had hem ook op steam), en hopelijk een zeer goede opvolger van 7 Days to Die
Hell To The Liars
  woensdag 7 november 2018 @ 18:55:55 #141
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_183004891
quote:
7s.gif Op woensdag 7 november 2018 18:12 schreef 2dope het volgende:

[..]

Er zijn best wel wat mensen enthousiast over hoor, moet je ff in het Fallout-topic kijken. In het vorige deel staan een aantal uitgebreide samenvattingen van verschillende mensen n.a.v. de bèta (vanaf hier ong.).

De meningen zijn wel heel erg verdeeld, ben er zelf ook niet bepaald ondersteboven van. Ik vind het overigens wel leuker dan Elder Scrolls Online, voor zover dat een eerlijke vergelijking is. Het online-gebeuren past m.i. beter bij de Fallout-setting dan een Elder Scrolls-setting.

Houd er ook rekening mee dat een heleboel mensen héél graag willen dat het faalt, omdat ze gefrustreerd zijn dat ze geen nieuwe singleplayer-Fallout kunnen spelen.
Wel mee eens. Zelf filter ik ook wel de “true haters” eruit. Ik zie zeker wel dat de mensen er fun aan hebben; maar het ziet er inderdaad echt niet polished uit. Tuurlijk is het anders dan een MMORPG als elder scrolls. De berekeningen die een server moet maken om “snelle actie” te maken zorgt ervoor dat je daadwerkelijk het gevoel moet krijgen als de singleplayer Fallouts. Maar het ziet er momenteel erg uit dat bijvoorbeeld de PvP er heel afgemat uit ziet. Lag, weinig tot geen tactiek. Bullet spongey mits je het vergelijkbare niceau hebt. Is ook zo met een MMORPG, maar hier merk je het heel duidelijk, ondanks je skills in richten.
Ik kan momenteel (zoals vaker) geen concrete voorbeelden geven, het algemene beeld wat ik krijg is een spel wat wel héél erg afhangt van de spelers. Terwijl het spelen met andere menselijke spelers eigenlijk de immersie opbreekt.

Ik zal geen reviewer zijn zoals jij. Jij kan alles goed concretiseren, vind ik echt superbaas :D Mij lukt het stukken minder als ik dit bovenop getypte stukje tekst zie, bijna nietszeggend :')
  Eindredactie Games woensdag 7 november 2018 @ 19:05:37 #142
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_183005051
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2018 18:55 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Wel mee eens. Zelf filter ik ook wel de “true haters” eruit. Ik zie zeker wel dat de mensen er fun aan hebben; maar het ziet er inderdaad echt niet polished uit. Tuurlijk is het anders dan een MMORPG als elder scrolls. De berekeningen die een server moet maken om “snelle actie” te maken zorgt ervoor dat je daadwerkelijk het gevoel moet krijgen als de singleplayer Fallouts. Maar het ziet er momenteel erg uit dat bijvoorbeeld de PvP er heel afgemat uit ziet. Lag, weinig tot geen tactiek. Bullet spongey mits je het vergelijkbare niceau hebt. Is ook zo met een MMORPG, maar hier merk je het heel duidelijk, ondanks je skills in richten.
Ik kan momenteel (zoals vaker) geen concrete voorbeelden geven, het algemene beeld wat ik krijg is een spel wat wel héél erg afhangt van de spelers. Terwijl het spelen met andere menselijke spelers eigenlijk de immersie opbreekt.
Precies dat laatste idd. Het ziet er ook gewoon altijd een beetje sneu uit als je zo'n groepje spelers als een stel ADHD-konijntjes ziet rondhuppelen door de server, beetje emotes spammen, rondjes draaien en op en neer springen. Kan nog wel lollig zijn maar 'immersive' is het allesbehalve :D
quote:
Ik zal geen reviewer zijn zoals jij. Jij kan alles goed concretiseren, vind ik echt superbaas :D Mij lukt het stukken minder als ik dit bovenop getypte stukje tekst zie, bijna nietszeggend :')
Pffff ik had dat getypt kunnen hebben. Kan prima slap lullen hoor maar dat weet je.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 7 november 2018 @ 19:44:39 #143
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_183006251
quote:
10s.gif Op woensdag 7 november 2018 19:05 schreef 2dope het volgende:

[..]

Precies dat laatste idd. Het ziet er ook gewoon altijd een beetje sneu uit als je zo'n groepje spelers als een stel ADHD-konijntjes ziet rondhuppelen door de server, beetje emotes spammen, rondjes draaien en op en neer springen. Kan nog wel lollig zijn maar 'immersive' is het allesbehalve :D

[..]

Pffff ik had dat getypt kunnen hebben. Kan prima slap lullen hoor maar dat weet je.
Wilde gewoon onderdanig doen als een poesje op zijn rug :@
  Moderator woensdag 7 november 2018 @ 20:52:10 #144
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_183008287
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2018 19:44 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Wilde gewoon onderdanig doen als een poesje op zijn rug :@
_O-
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  woensdag 7 november 2018 @ 22:24:32 #145
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_183011339
Ik ga stoppen met Dragon Quest. Die spike in moeilijkheid slaat nergens op. Weet ook niet wie dit bedacht heeft om die game zo in te delen, de flow is er compleet uit qua main story. Heb er geen zin meer in.

Tijd voor Spider-Man ^O^
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_183011698
quote:
10s.gif Op woensdag 7 november 2018 16:31 schreef DKUp het volgende:
Deze week: PS Plus Games november (niet nieuw inderdaad), The Forest en Hitman 2 Gold Edition (vijf dagen eerder toegang :+ :') )
Volgende week: Spyro, Hitman 2, Fallout 76, Battlefield V Deluxe Edition (vijf dagen eerder toegang :+ :') ) en Pokémon Let's Go (niet op de PS4 maar CARE) *)
Vergeet Burly Men at Sea niet. Deze maand ook gratis voor PS+ leden. Blijkt een heel leuk maar zeer kort avontuurtje te zijn.

Gratis platinum in minder dan 2 uur!
pi_183011957
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 22:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga stoppen met Dragon Quest. Die spike in moeilijkheid slaat nergens op. Weet ook niet wie dit bedacht heeft om die game zo in te delen, de flow is er compleet uit qua main story. Heb er geen zin meer in.

Tijd voor Spider-Man ^O^
Zonde maar wel begrijpelijk.
pi_183012105
quote:
2s.gif Op woensdag 7 november 2018 22:35 schreef Drankster het volgende:

[..]

Vergeet Burly Men at Sea niet. Deze maand ook gratis voor PS+ leden. Blijkt een heel leuk maar zeer kort avontuurtje te zijn.

Gratis platinum in minder dan 2 uur!
Ik zal alles downloaden :Y)
SOONY
  woensdag 7 november 2018 @ 22:55:47 #149
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_183012362
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 22:44 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Zonde maar wel begrijpelijk.
Vind het ook wel jammer maar het voelt gewoon niet okay. De game was perfect, met gedurfde momenten die dan teniet gedaan worden door act 3. Ben eigenlijk een soort van boos zelfs :D

Ik ga wel ff op YouTube kijken hoe het afloopt ofzo :')
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Moderator woensdag 7 november 2018 @ 23:03:19 #150
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_183012582
quote:
2s.gif Op woensdag 7 november 2018 22:35 schreef Drankster het volgende:

[..]

Vergeet Burly Men at Sea niet. Deze maand ook gratis voor PS+ leden. Blijkt een heel leuk maar zeer kort avontuurtje te zijn.

Gratis platinum in minder dan 2 uur!
goeie tip maar kan m niet in mn mandje doen ;(
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')