abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 15 december 2018 @ 06:10:00 #241
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_183740222
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 05:47 schreef Inbox het volgende:
Dus onveilig is subjectief, bepaald door regeltjes.
Nee, hoor. Dat is gewoon meetbaar.

quote:
Ja, en da's mooi kut dat die trein net op dat moment langskwam :(
Nee, het is kut dat ze in een stint zaten. Als ze in een taxibusje hadden gezeten, was het niet gebeurd.

quote:
Deels door wet- en regelgeving en minimumeisen.
quote:
Met als gevolg, dat de kosten voor ouders omhoog gaan in de opvang en het allemaal weer duurder wordt. Zit ook niet iedereen op te wachten.
Dus voor jou is goedkoop belangrijker dan veilig?

quote:
Onderzoek is prima, hoor je mij verder niet over klagen. Maar wat ik hier geopperd zie, vind ik soms overdreven. Ik zie lui pleiten voor een rijbewijs, reppen over 'onveilig' omdat de kinderen in een plastic bak zitten, Ja, nou en? Als ze lopen of met de fiets gebracht worden, kunnen ze ook bij een ongeval betrokken raken. Zijn ze ook onbeschermd.
Maar blijkbaar gebeurt dat niet. In ieder geval niet met 4 kindjes tegelijkertijd.

quote:
Goed, 10 kinderen is wat veel, maar het ding zal niet anders rijden met 10 kinderen dan met 6 of 3 qua besturing. Nee, daar moet dan een rijbewijs voor komen ofzo. Dan denk ik: niemand gaat zonder te oefenen direct met 10 man in de bak op pad en zo hard kan dat ding ook weer niet.
Inclusief 10 kinderen en bestuurder mag de stint meer dan 600kgs wegen. Die ga jij niet tegenhouden als hij over je heen rijdt. Het is te zot voor woorden dat je met dat ding zonder rijvaardigheidsattest op weg mag.

[ Bericht 30% gewijzigd door Captain_Jack_Sparrow op 15-12-2018 06:19:13 ]
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  zaterdag 15 december 2018 @ 09:46:23 #242
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_183740834
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 00:22 schreef AchJa het volgende:

[..]

Als jij het gas loslaat stop je vanzelf. Zeker als je in de drie of hoger rijdt...
Nee hoor. In zo'n ecotrommel misschien, al betwijfel ik dat. Met mijn 6 cilinder kan ik prima stationair in zijn versnelling door rollen, ook in zijn 5 en een beetje diesel trekt dat zeker wel.

Onbegrijpelijk dat mensen niet door hebben dat veiligheidseisen iets anders zijn dan technische eisen.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  zaterdag 15 december 2018 @ 09:58:13 #243
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_183740958
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 06:10 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Nee, hoor. Dat is gewoon meetbaar.

Wat zijn de definities dan? En welke meetwaarden hangen we daaraan?

quote:
Nee, het is kut dat ze in een stint zaten. Als ze in een taxibusje hadden gezeten, was het niet gebeurd.

Heb je daar een bron van? Een taxibusje met een bestuurder die een epileptische aanval krijgt wordt echt niet tegengehouden door die licht gewicht spoorboompjes namelijk.
En ook auto's kunnen stilvallen op een overweg.

quote:
Dus voor jou is goedkoop belangrijker dan veilig?

Helaas geld dat voor 95% procent in Nederland :{

quote:
Inclusief 10 kinderen en bestuurder mag de stint meer dan 600kgs wegen. Die ga jij niet tegenhouden als hij over je heen rijdt. Het is te zot voor woorden dat je met dat ding zonder rijvaardigheidsattest op weg mag.
Helemaal mee eens.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_183741067
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 00:26 schreef john2406 het volgende:
De mensen welke zo een stint mochten besturen hebben/hadden ook een rijbewijs?
Die hebben instructie gekregen, wat ik begrijp. Wrs even voordoen en dan die mensen het zelf laten doen. Wat oefeningen. Alles bij mekaar niet meer dan een halfuurtje wrs.
I´m back.
pi_183741313
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 09:46 schreef daNpy het volgende:

Onbegrijpelijk dat mensen niet door hebben dat veiligheidseisen iets anders zijn dan technische eisen.
Potato, potato. Als het niet klopt moet het opgelost worden.
  zaterdag 15 december 2018 @ 17:42:28 #247
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_183747546
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 10:29 schreef AchJa het volgende:

[..]

Potato, potato. Als het niet klopt moet het opgelost worden.
Draai er maar weer onderuit :)
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_183747998
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 10:05 schreef AchJa het volgende:

[..]

Dan zijn we er toch?
Nee, dan zijn we er maar gedeeltelijk want dan nog kunnen er 10 kinderen in een plastic bak en dat is hartstikke onveilig! Niet volgens mij, want ik vind dat prima met een verantwoordelijke bestuurder erop maar sommigen vinden dat echt niet kunnen omdat er een tragisch ongeval heeft plaatsgevonden met kindjes.

Had het ongeval plaatsgevonden met een stint met poststukken, dan vraag ik me af of die ophef er was geweest.
  zaterdag 15 december 2018 @ 18:09:51 #249
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_183748030
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 20:25 schreef daNpy het volgende:

[..]

Zoals al eerder gezegd is de daadwerkelijke reden van het ongeval nog niet bekend. Je vergelijkingen slaan dus alleen op een mogelijke technische oorzaak, wat niet zeker is.
Feitelijk ben je in het door jou gepresenteerde voertuig even veilig als in een Audi A6 als je door een trein geschept wordt. Of op de fiets, of te voet, of of of.

Wat ik niet begrijp is dat mensen in dit topic het onderscheid niet kunnen maken. En de fabrikant van de Stint willen verbieden om ooit nog 1 voertuig op de weg te zetten. Terwijl een merk als Toyota ook auto's heeft verkocht die op hol sloegen, maar Toyota verkoopt nog miljoenen auto's per jaar. Waar is de hetze tegen Toyota?
Waar is de hetze tegen elektrische auto's die in brand kunnen vliegen? Ook niet echt veilig als je (met gezin) er in zit.

Waar ik mijn grote vraagtekens bij stel is waarom de Stint type goedkeuring heeft gekregen voor personenvervoer (boven 8 personen). En waarom er geen rijvaardigheidsbewijs voor nodig wordt geacht.
Dat ie technisch niet oké is, toont TNO wel aan. Maar hoe kon dit op de weg toegelaten worden?
Dat neem ik de overheid (die zich nu op alle manieren trachten eronderuit te draaien..) meer kwalijk.
Zijn er door Toyota 4 kleine kinderen omgekomen?
"Hoka Hey!"
  zaterdag 15 december 2018 @ 18:13:03 #250
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_183748103
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 03:26 schreef Inbox het volgende:

[..]

Ik vind het werkelijk bizar dat er mensen zijn die het ding haten omdat er een ongeluk mee is gebeurd, terwijl datzelfde ongeluk niet had gebeurd als die trein er niet had gereden of het ding 5 minuten later was vertrokken.

Kijk, het ding heeft mankementen of beter gezegd wat tekortkomingen. En Nederland wil graag alles in regeltjes vastleggen, maar 5 jaar lang hebben duizenden mensen gok ik zo'n beetje dagelijks met het ding gereden zonder noemenswaardige ongelukken. En dan gaan zeiken 'gevaarlijk dit, gevaarlijk dat'.. of dat er een rijbewijs voor nodig is.. Of dat het ding gevaarlijk is omdat de kinderen in een plastic bak zitten, met misschien wel zn tienen. Of dat het ding gevaarlijk is, omdat de batterypacks weleens vervangen moesten worden. Omdat een gashendelveertje brak. Dat laatste vind ik dan wel enigzins kwalijk, maar kan gebeuren en is meen ik ook aangepast.

Nou, dat vind ik dus een beetje overdreven. Je kunt ook doordraven. Ongelukken helemaal voorkomen kun je toch nooit. Ik vind zo'n stint een mooi concept en het ding heeft afgelopen jaren bewezen prima bruikbaar te zijn.

Wat mij betreft: ontwerp aanpassen zodat het aan de eisen voldoet, ombouwen, herkeuren en rijden met dat ding. Met 3 kinderen of met 10 kinderen, zal mij een zorg zijn. Als je de oppaslocatie niet vertrouwd, moet je je koters maar zelf thuis houden. Net als vroeger ;)

Kwestie van tijd. Er is bewezen vraag naar het ding, dus dr zal vast wel een regeling komen waar het ding aan moet voldoen.

Je draait de zaken om. Als de Stint een veilig voertuig was geweest was deze niet op het spoor terecht gekomen. Een trein die niet of te laat rijdt heeft daar werkelijk niets mee te maken.
"Hoka Hey!"
pi_183748128
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 18:09 schreef matspontius het volgende:

[..]

Zijn er door Toyota 4 kleine kinderen omgekomen?
Dr zijn wel meer dan 4 kleine kinderen omgekomen door ongevallen met Toyota's.

Die 4 kindertjes lijken steevast een argument te zijn.. Ja, dat krijg je als die dingen gebruikt worden om kindjes te vervoeren. Maar het aantal erin zou niet uit moeten maken. Wat wel belangrijk is, is de schuldvraag en de werkelijke reden van het ongeval.
pi_183748180
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 18:13 schreef matspontius het volgende:

[..]

Je draait de zaken om. Als de Stint een veilig voertuig was geweest was deze niet op het spoor terecht gekomen. Een trein die niet of te laat rijdt heeft daar werkelijk niets mee te maken.
Maar het gekke is, dat het rapport over de betreffende stint nog niet openbaar is gemaakt. Dus de technische analyse van het ding. Of die stint wat mankeerde, waarom het ding niet kon remmen of misschien dat de bestuurster een fout heeft gemaakt.

En DAT rapport wil ik zien.

En die trein, die is de voornaamste reden dat er 4 doden zijn gevallen. Zonder die impact van de trein, had het heel anders afgelopen. En had die hele ophef niet ontstaan. Als diezelfde kinderen in een taxibusje hadden gezeten, vrees ik dat ze het ook niet overleefd hadden of op zn minst zwaargewond geraakt zouden worden.

Wat ik ook afvraag: zaten de kindjes ingegordeld? En, hoeveel heeft dat wel/niet bijgedragen aan hun letsel? Kan me best voorstellen dat als ze bijv. losgezete hadden, ze weggezwiept zouden zijn die de botsing en het wel overleefd zouden hebben.

Misschien meot er ook onderzocht worden, of treinen niet betere remmen moeten krijgen, zodat ze nog sneller stil kunnen staan.
pi_183748585
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 18:08 schreef Inbox het volgende:

Nee, dan zijn we er maar gedeeltelijk want dan nog kunnen er 10 kinderen in een plastic bak en dat is hartstikke onveilig! Niet volgens mij, want ik vind dat prima met een verantwoordelijke bestuurder erop maar sommigen vinden dat echt niet kunnen omdat er een tragisch ongeval heeft plaatsgevonden met kindjes.
Nogmaals, dat is het hele punt niet. Het punt is gewoon dat er nav dat ongeval een onderzoek is uitgevoerd en daaruit blijkt klip en klaar dat het apparaat niet deugt. Ook al was het ongeval ansich te wijten aan Scotty die de verkeerde club op de verkeerde plaats beamde boeit verder geen flikker. Er zijn nu een aantal gebreken aan het licht gekomen en die moeten eerst opgelost worden voordat er weer volk vervoerd gaat worden.

quote:
Had het ongeval plaatsgevonden met een stint met poststukken, dan vraag ik me af of die ophef er was geweest.
Iets met personenvervoer en goederenvervoer maar dat heb ik je ook al eerder proberen duidelijk te maken.
pi_183748669
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 18:15 schreef Inbox het volgende:

Maar het gekke is, dat het rapport over de betreffende stint nog niet openbaar is gemaakt. Dus de technische analyse van het ding. Of die stint wat mankeerde, waarom het ding niet kon remmen of misschien dat de bestuurster een fout heeft gemaakt.
En daarmee zijn de naar boven gekomen gebreken meteen opgelost? Of dan kunnen we ze negeren? Wat is dit voor redenatie?

quote:
En die trein, die is de voornaamste reden dat er 4 doden zijn gevallen. Zonder die impact van de trein, had het heel anders afgelopen. En had die hele ophef niet ontstaan. Als diezelfde kinderen in een taxibusje hadden gezeten, vrees ik dat ze het ook niet overleefd hadden of op zn minst zwaargewond geraakt zouden worden.
Als Hitler nooit geboren was waren er geen 6 miljoen joden vergast... Als, als, als... Als de Stint fatsoenlijke remmen had gehad was dit ongeluk nooit gebeurd...

quote:
Wat ik ook afvraag: zaten de kindjes ingegordeld? En, hoeveel heeft dat wel/niet bijgedragen aan hun letsel? Kan me best voorstellen dat als ze bijv. losgezete hadden, ze weggezwiept zouden zijn die de botsing en het wel overleefd zouden hebben.

Misschien meot er ook onderzocht worden, of treinen niet betere remmen moeten krijgen, zodat ze nog sneller stil kunnen staan.
Als dit de argumenten zijn is het misschien beter dat we kappen met de discussie... Zo idioot dom zie je ze niet vaak.
  zaterdag 15 december 2018 @ 18:53:23 #256
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_183748814
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 18:15 schreef Inbox het volgende:

[..]

Maar het gekke is, dat het rapport over de betreffende stint nog niet openbaar is gemaakt. Dus de technische analyse van het ding. Of die stint wat mankeerde, waarom het ding niet kon remmen of misschien dat de bestuurster een fout heeft gemaakt.

En DAT rapport wil ik zien.

En die trein, die is de voornaamste reden dat er 4 doden zijn gevallen. Zonder die impact van de trein, had het heel anders afgelopen. En had die hele ophef niet ontstaan. Als diezelfde kinderen in een taxibusje hadden gezeten, vrees ik dat ze het ook niet overleefd hadden of op zn minst zwaargewond geraakt zouden worden.

Wat ik ook afvraag: zaten de kindjes ingegordeld? En, hoeveel heeft dat wel/niet bijgedragen aan hun letsel? Kan me best voorstellen dat als ze bijv. losgezete hadden, ze weggezwiept zouden zijn die de botsing en het wel overleefd zouden hebben.

Misschien meot er ook onderzocht worden, of treinen niet betere remmen moeten krijgen, zodat ze nog sneller stil kunnen staan.
Je blijft de zaken maar omdraaien. De trein is het issue niet. Een vrachtwagen of gewone auto op volle snelheid zou dezelfde impact hebben. Dus jij verwacht dat het rapport van de NFI hele andere resultaten zal laten zien dan TNO?
"Hoka Hey!"
  zaterdag 15 december 2018 @ 18:54:11 #257
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_183748834
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 18:43 schreef AchJa het volgende:

[..]

En daarmee zijn de naar boven gekomen gebreken meteen opgelost? Of dan kunnen we ze negeren? Wat is dit voor redenatie?

[..]

Als Hitler nooit geboren was waren er geen 6 miljoen joden vergast... Als, als, als... Als de Stint fatsoenlijke remmen had gehad was dit ongeluk nooit gebeurd...

[..]

Als dit de argumenten zijn is het misschien beter dat we kappen met de discussie... Zo idioot dom zie je ze niet vaak.
Alvast 1 gespot
"Hoka Hey!"
  zaterdag 15 december 2018 @ 18:55:14 #258
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_183748851
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 18:13 schreef Inbox het volgende:

[..]

Dr zijn wel meer dan 4 kleine kinderen omgekomen door ongevallen met Toyota's.

Die 4 kindertjes lijken steevast een argument te zijn.. Ja, dat krijg je als die dingen gebruikt worden om kindjes te vervoeren. Maar het aantal erin zou niet uit moeten maken. Wat wel belangrijk is, is de schuldvraag en de werkelijke reden van het ongeval.
Heb je daar voorbeelden van?
"Hoka Hey!"
  zaterdag 15 december 2018 @ 19:07:44 #259
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_183749032
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 18:09 schreef matspontius het volgende:

[..]

Zijn er door Toyota 4 kleine kinderen omgekomen?
Ah, we gaan geen oorzaken, maar gevolgen oplossen :|W
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  zaterdag 15 december 2018 @ 19:10:40 #260
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_183749067
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 18:33 schreef AchJa het volgende:

[..]

Het apparaat voldoet niet aan de eisen simpel zat, ongeacht wat voor naam je er verder aan wil geven.
Daar ben ik het helemaal mee eens, maar veilig gaat ie nooit worden. Er zit geen enkele veiligheidsvoorziening op, het is een plastic bak. Meer niet, en dat gaat het niet worden.
Net als dat een fiets een fiets is, en als je daarmee onder een vrachtwagen fietst leg je het ook af. Dit gebeurt overigens ook vaak genoeg, alle vrachtwagens maar verbieden? Of alle fietsen, tot ze "veilig" zijn?

Zoals ik eerder al zei is er het een ander niet in orde aan dat apparaat, van de techniek tot de toelating en de eisen aan de rijvaardigheid.
Maar dat wil niet zeggen dat dit ongeval enkel en alleen aan 1 aspect hoeft te liggen en de fabrikant moet worden opgeknoopt.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  zaterdag 15 december 2018 @ 19:12:23 #261
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_183749086
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 18:55 schreef matspontius het volgende:

[..]

Heb je daar voorbeelden van?
https://www.autokopen.nl/(...)js-ongevallen-achter

Beetje bewijs achter houden :N
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_183749216
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 18:43 schreef AchJa het volgende:
Als Hitler nooit geboren was waren er geen 6 miljoen joden vergast... Als, als, als... Als de Stint fatsoenlijke remmen had gehad was dit ongeluk nooit gebeurd...
Het rapport over dit ongeval is nog niet naar buiten gebracht, dus vooralsnog is dat maar een aanname. Wie weet speelde er iets anders en had juiste deze stint een mankement of gebrekkig onderhoud.

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 18:43 schreef AchJa het volgende:
Als dit de argumenten zijn is het misschien beter dat we kappen met de discussie... Zo idioot dom zie je ze niet vaak.
En waarom is dit een dom idioot argument? Die treinen rijden al een aantal jaartjes. Misschien zijn er nu betere remsystemen beschikbaar. Bedoel, die stint moet binnen 3m stil kunnen staan dacht ik gelezen hebben. Dat zouden er in praktijk 6 zijn.

Stel nou dat die trein nu binnen 200m stil moeten kunnen staan. En dr komt een nieuw remsysteem op de markt waardoor het binnen 170m al zou kunnen. Dan zou het toch fantastisch zijn om de wet- en regelgeving aan te passen, tot die 170m zodat we de trein als 'onveilig' kunnen bestempelen omdat ie meer als 170m remweg nodig heeft. Is toch fantastich?

Betreffende het ingordelen, dat was een argument van die bak. Onveilig, blabla. Maar wel van belang, want dan moet je het geheel kijken en gezien wij Nederlanders dol op regeltjes zijn.. Geen idee of die gordeltjes erin moeten zitten trouwens.
pi_183749277
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 18:53 schreef matspontius het volgende:

[..]

Je blijft de zaken maar omdraaien. De trein is het issue niet. Een vrachtwagen of gewone auto op volle snelheid zou dezelfde impact hebben. Dus jij verwacht dat het rapport van de NFI hele andere resultaten zal laten zien dan TNO?
MIsschien het issue niet, maar wel de reden waarom er 4 doden bij betrokken zijn geraakt en het zo landelijk in het nieuws kwam. Naast de extra emoties die er zijn omdat het ook nog eens 4 kindjes waren. Als het een eenzijdig ongeval was met een postsstint had het het nieuws niet gehaald en was er ook geen ophef geweest.

Maar, ja, het zou mij niets verbazen als het rapport van NFI heel andere resultaten laat zien als die van TNO. Het NFI kijkt denk iknaar de betreffende stint. TNO denk ik meer naar het geheel en de wet- en regelgeving en eisen waar ie aan moet voldoen.
pi_183749389
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 18:55 schreef matspontius het volgende:

[..]

Heb je daar voorbeelden van?
Die voorbeelden mag je zelf gaan zoeken als je die wilt. Ik zou zeggen, veel succes!

Dagelijks vallen er gewonden en doden in het verkeer. Dat zijn niet alleen bestuurders, maar ook inzittenden van die auto's. Waaronder dus kinderen. De betrokken auto's zijn van diverse merken, dus ook van Honda.
pi_183749470
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 19:10 schreef daNpy het volgende:
Net als dat een fiets een fiets is, en als je daarmee onder een vrachtwagen fietst leg je het ook af. Dit gebeurt overigens ook vaak genoeg, alle vrachtwagens maar verbieden? Of alle fietsen, tot ze "veilig" zijn?
JAAAAAAAAAAAAAA!
Ik ben een veelfietsers, dus minder auto's op de weg maakt het voor mij ook veiliger :Y En vooral die gevaarlijke vrachtwagens zou fijn zijn. Kan ik tenminste lekker doorfietsen zonder steeds te hoeven remmen voor zo'n gevaarlijke vrachtwagen.

En laten we ook bussen niet vergeten. Levensgevaarlijk; als zo'n bus een keer de brug afrijdt of verongelukt heb je gelijk zoveel gewonden. Ook afschaffen maar :Y

Matspontius gaat nu vast vragen om ongevalstatistieken met vrachtwagens. Per merk en type gerangschikt :+
pi_183749734
quote:
Iets met personenvervoer en goederenvervoer maar dat heb ik je ook al eerder proberen duidelijk te maken.
Ook raar trouwens. Je zou zeggen, dat dat geen invloed maakt en die stint echt niet anders rijd als er voor 200kg aan pakketjes of 200kg aan mensenvlees wordt vervoerd.

Dus wederom stukje regeltjesneukerij :/
  zaterdag 15 december 2018 @ 20:01:09 #267
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_183750091
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 19:28 schreef Inbox het volgende:

[..]

Die voorbeelden mag je zelf gaan zoeken als je die wilt. Ik zou zeggen, veel succes!

Dagelijks vallen er gewonden en doden in het verkeer. Dat zijn niet alleen bestuurders, maar ook inzittenden van die auto's. Waaronder dus kinderen. De betrokken auto's zijn van diverse merken, dus ook van Honda.
Die heb je dus niet, duidelijk. Ik vroeg om dodelijke ongelukken door een foutieve constructie bij de auto's van Toyota. Nogmaals, zijn daar concrete voorbeelden van? En nu graag een duidelijk antwoord.
"Hoka Hey!"
  zaterdag 15 december 2018 @ 20:02:42 #268
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_183750120
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 19:12 schreef daNpy het volgende:

[..]

https://www.autokopen.nl/(...)js-ongevallen-achter

Beetje bewijs achter houden :N
Voorbeelden van een dodelijk ongeval door een foutieve constructie van Toyota. De vraag was toch helder genoeg?
"Hoka Hey!"
pi_183750537
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 19:47 schreef Inbox het volgende:

[..]

Ook raar trouwens. Je zou zeggen, dat dat geen invloed maakt en die stint echt niet anders rijd als er voor 200kg aan pakketjes of 200kg aan mensenvlees wordt vervoerd.

Dus wederom stukje regeltjesneukerij :/
Voor de een is het mensen vlees voor de ander hun kostbaarste (bezit).
  zaterdag 15 december 2018 @ 20:27:38 #270
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_183750744
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 20:02 schreef matspontius het volgende:

[..]

Voorbeelden van een dodelijk ongeval door een foutieve constructie van Toyota. De vraag was toch helder genoeg?
Toyota's sloegen op hol, de Stint - wellicht- ook.

Zolang er geen doden zijn gevallen geen probleem dus?
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')