abonnement Unibet Coolblue
pi_182937009
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 14:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Hij heeft wel gelijk.......ik denk dat je misschien te gefocust zo'n gesprek aangaat en als je van te voren al denkt wat je niet goed zal doen zal het geheid mis gaan.....als een meisje jou echt leuk vind gaat een gesprek vanzelf!
Tuurlijk heeft ie geen ongelijk, maar het is niet echt advies waar je wat mee kan.
De gesprekken lopen altijd wel goed, ik heb nooit last dat er stiltes vallen dus dat is het probleem niet.
pi_182937064
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 13:45 schreef Feddd het volgende:

[..]

zoals ik al eerder zei een paar topics geleden ben ik niet zo'n held in het kiezen van m'n moment om een meisje te zoenen, zeker als ik iemand echt leuk vind. Ik word dan te voorzichtig, en blijkbaar ben ik dan niet spannend genoeg en alleen lief en gezellig.
Dus toen ik eindelijk het lef had haar te zoenen, al wat later op de avond ging ze daar wel in mee dus ik dacht dat zit wel goed, maar daarna zei ze dus dat ze niet dat gevoel had voor me, en ook niet verwacht dat te krijgen.

Daarna nog wel meer gezoend en zo, dus dat geeft ook wel een beetje een gek signaal af :{
Hoezo? Je kan toch ook iemand leuk genoeg vinden voor seks, maar geen relatiemateriaal voor jou?

Duidelijk is dat het niet een gevalletje friendzone is (waar ik sowieso al niet in geloof).
pi_182937065
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 14:13 schreef Feddd het volgende:

[..]

ik bedoel idd niet als een smerig mannetje, maar gewoon laten merken dat je ook sexueel geintresseerd bent, en het gesprek gewoon wat spannender en speelser maken.
Wat doe je normaal gesproken bij een date? Er zijn dates waar je letterlijk niet dichtbij elkaar komt, of dates waar je iedere paar minuten een moment hebt waar je dicht bij elkaar bent.
  Official ESF Kreviewer zondag 4 november 2018 @ 14:19:53 #79
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182937076
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 13:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Dikke knuffel!!
Thx.
pi_182937085
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 14:15 schreef Feddd het volgende:

[..]

Tuurlijk heeft ie geen ongelijk, maar het is niet echt advies waar je wat mee kan.
De gesprekken lopen altijd wel goed, ik heb nooit last dat er stiltes vallen dus dat is het probleem niet.
Misschien heb je gewoon nog geen geluk gehad met je dates.....blijven oefenen dan maar :)
pi_182937100
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 14:08 schreef Feddd het volgende:

[..]

en de award voor meest nutteloze tip gaat naar Horney_Joe 8)7
Dan niet he, klapjosti
pi_182937115
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 13:58 schreef Feddd het volgende:

[..]

Het is niet alleen het zoenen, het is ook de manier waarop ik de gesprekken voer.
Ben behoorlijk sociaal, kan leuk kletsen maar het blijft vaak te oppervlakkig en niet spannend, ga te veel mee met de dame in het gesprek en geef weinig weerstand.
Vind het ook heel moeilijk om fysiek contact te maken waardoor de stap naar de zoen moeilijker wordt.

En het ergste is nog ik ben me ontzettend bewust dat ik keer op keer deze fouten maak, en toch gebeurt het steeds weer.
Dat zit me misschien nog wel meer dwars dan dat ik afgewezen wordt.
Dat laatste. En je bent bang afgewezen te worden waardoor je voorzichtiger wordt om maar niet afgewezen te worden.

Alleen is het niet zo dat iedere vrouw jou daarom al meteen afstreept.

En bedenk: afwijzing hoort erbij. Net zo goed als dat jij de meesten uiteindelijk niet leuk genoeg gaat vinden.
pi_182937147
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 14:18 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Hoezo? Je kan toch ook iemand leuk genoeg vinden voor seks, maar geen relatiemateriaal voor jou?

Duidelijk is dat het niet een gevalletje friendzone is (waar ik sowieso al niet in geloof).
Seks wilde ze ook niet, want toen ik langzaam begon van het zoenen wat verder op te bouwen hield ze me tegen.

En het is een heel duidelijk gevalletje friendzone, want ze zei letterlijk dat ze me wel als vriend kon zien maar niet als relatiemateriaal.

quote:
2s.gif Op zondag 4 november 2018 14:19 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Wat doe je normaal gesproken bij een date? Er zijn dates waar je letterlijk niet dichtbij elkaar komt, of dates waar je iedere paar minuten een moment hebt waar je dicht bij elkaar bent.
Eerste date meestal even ergens wat drinken of wandelen, als ik ga drinken probeer ik er wel voor te zorgen dat we op een bankje zitten ofzo dat je makkelijker fysiek contact kan maken. (helaas doe ik dit dan meestal maar zelden :') )
Gisteren was ik bij haar thuis, hebben we samen gekookt en spelletje gespeeld en film gekeken, en toch duurt het uren voordat ik het lef heb om haar te zoenen.
pi_182937176
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 14:22 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat laatste. En je bent bang afgewezen te worden waardoor je voorzichtiger wordt om maar niet afgewezen te worden.

Alleen is het niet zo dat iedere vrouw jou daarom al meteen afstreept.

En bedenk: afwijzing hoort erbij. Net zo goed als dat jij de meesten uiteindelijk niet leuk genoeg gaat vinden.
Vooral bang om het fout te doen, maar ik weet dat je eigenlijk maar weinig fout kan doen, en juist daarom gaat het fout.
En ik kan prima omgaan met de afwijzing, heb meer moeite mee dat ik weet dat als ik het anders aangepakt had dat er een grotere kans was geweest dat de uitkomst positief zou zijn.
pi_182937179
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 14:13 schreef Feddd het volgende:

[..]

ik bedoel idd niet als een smerig mannetje, maar gewoon laten merken dat je ook sexueel geintresseerd bent, en het gesprek gewoon wat spannender en speelser maken.
Ik geloof niet dat het daar meteen magisch mee is opgelost. Genoeg vrouwen die helemaal niet meteen die kant op willen.

Mijn gedachte vanuit hier is dat jij vooral jezelf niet laat zien. En je daardoor presenteert als zijnde vlees noch vis.
pi_182937194
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 14:24 schreef Feddd het volgende:

[..]

Seks wilde ze ook niet, want toen ik langzaam begon van het zoenen wat verder op te bouwen hield ze me tegen.

En het is een heel duidelijk gevalletje friendzone, want ze zei letterlijk dat ze me wel als vriend kon zien maar niet als relatiemateriaal.

Dat is niet zo zeer friendzone als ‘het heeft er nooi ingezeten’.
pi_182937242
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 14:26 schreef Feddd het volgende:

[..]

Vooral bang om het fout te doen, maar ik weet dat je eigenlijk maar weinig fout kan doen, en juist daarom gaat het fout.
En ik kan prima omgaan met de afwijzing, heb meer moeite mee dat ik weet dat als ik het anders aangepakt had dat er een grotere kans was geweest dat de uitkomst positief zou zijn.
Het heeft weinig zin om jezelf alleen maar kleiner te maken.

En ik vraag mij toch af of je prima om kan gaan met afwijzing, of dat je de pijn daarvan gewoon vermijd door net te doen alsof het niets betekent voor je.

Probeer eens te bedenken wat kenmerkend aan jou is en wat velen eigenlijk (in jouw ogen) een negatieve eigenschap is van jou. En de volgende date vertel je dat gewoon en kijk je eens wat er gebeurt.
pi_182937322
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 14:30 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het heeft weinig zin om jezelf alleen maar kleiner te maken.

En ik vraag mij toch af of je prima om kan gaan met afwijzing, of dat je de pijn daarvan gewoon vermijd door net te doen alsof het niets betekent voor je.

Probeer eens te bedenken wat kenmerkend aan jou is en wat velen eigenlijk (in jouw ogen) een negatieve eigenschap is van jou. En de volgende date vertel je dat gewoon en kijk je eens wat er gebeurt.
Tuurlijk doet het me wel iets als ik afgewezen wordt, voel me daar even een tijdje rot over en pak de draad weer op.
En wat betreft die negatieve eigenschap, dat is vooral mijn onzekerheid. En dat komt vaak ook wel ter sprake tijdens dates en in sommige gevallen zijn er dan vrouwen die het initiatief over nemen (helaas zijn dat er maar weinig) en dan gaat het vaak in eens een stuk beter. Ben ik over de drempel en is die barrière meestal ook weg.
pi_182937474
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 14:35 schreef Feddd het volgende:

[..]

Tuurlijk doet het me wel iets als ik afgewezen wordt, voel me daar even een tijdje rot over en pak de draad weer op.
En wat betreft die negatieve eigenschap, dat is vooral mijn onzekerheid. En dat komt vaak ook wel ter sprake tijdens dates en in sommige gevallen zijn er dan vrouwen die het initiatief over nemen (helaas zijn dat er maar weinig) en dan gaat het vaak in eens een stuk beter. Ben ik over de drempel en is die barrière meestal ook weg.
Kortom, je hebt een veilige omgeving nodig om jezelf te kunnen zijn.

Misschien helpt een andere woordkeuze ook. Authentiek, maar dan toch net iets positiever dan onzekerheid. Geen idee. Ik kom er wel mee weg (ik ben ook redelijk gesloten in het begin en bij mij begint de connectie vrij standaard fysiek).

En verder gewoon doorgaan met daten. Ook als 90% jou na 1 date al afwijst, dan is een verdubbeling van het aantal 1e dates een verdubbeling van het aantal 2e dates.
pi_182937534
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 14:42 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Kortom, je hebt een veilige omgeving nodig om jezelf te kunnen zijn.

Misschien helpt een andere woordkeuze ook. Authentiek, maar dan toch net iets positiever dan onzekerheid. Geen idee. Ik kom er wel mee weg (ik ben ook redelijk gesloten in het begin en bij mij begint de connectie vrij standaard fysiek).

En verder gewoon doorgaan met daten. Ook als 90% jou na 1 date al afwijst, dan is een verdubbeling van het aantal 1e dates een verdubbeling van het aantal 2e dates.
Ja, klopt wel redelijk ja.
En ik ga ook gewoon door, leer ook iedere keer weer er van. Het is alleen jammer dat ik het vaak niet goed in de praktijk uitvoer. Maar dat komt ook vanzelf wel goed :)
  zondag 4 november 2018 @ 17:21:47 #91
545 dop
:copyright: dop
pi_182940122
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 14:47 schreef Feddd het volgende:

[..]

Ja, klopt wel redelijk ja.
En ik ga ook gewoon door, leer ook iedere keer weer er van. Het is alleen jammer dat ik het vaak niet goed in de praktijk uitvoer. Maar dat komt ook vanzelf wel goed :)
Fedd, je baalt en zoekt het vooral bij jezelf. Begrijpelijk, maar je mag ook naar haar stukje kijken. Hoe zat zij er in waar komt zijn vandaan en waar is ze aan toe. Dat het niet klikt wil niet altijd zeggen dat je iets verkeerd heb gedaan of anders had moeten doen.
Je weet niet altijd of de ander werkelijk klaar is voor de liefde.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  zondag 4 november 2018 @ 17:36:08 #92
545 dop
:copyright: dop
pi_182940434
Vandaag zelf ook ingewikkeld.
Meisje waar ik een sterke klik mee heb maar die geen vrijgezel was is weer vrijgezel 🤯.
Ik was juist blij dat ze haar relatie net weer een beetje op de rails had, en dat we vriendjes zijn. Maar soms kan je iemand zijn pijn zo voelen dat het raakt aan je eigen pijn, je eigen relatie die over is en waar ik voor mijn gevoel juist echt wel klaar mee ben. Zo was er vandaag even geen ruimte in mijn hoofd voor het andere meisje wat intresse toont. En Waar ik wel nieuwsgierig naar was omdat te gaan onderzoeken.
Soms ben ik net een vrouw 😃
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_182940472
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 17:36 schreef dop het volgende:
Vandaag zelf ook ingewikkeld.
Meisje waar ik een sterke klik mee heb maar die geen vrijgezel was is weer vrijgezel 🤯.
Ik was juist blij dat ze haar relatie net weer een beetje op de rails had, en dat we vriendjes zijn. Maar soms kan je iemand zijn pijn zo voelen dat het raakt aan je eigen pijn, je eigen relatie die over is en waar ik voor mijn gevoel juist echt wel klaar mee ben. Zi was er vandaag even geen ruimte in mijn hoofd voor het andere meisje wat intresse toont. En Waar ik wel nieuwsgierig naar was omdat te gaan onderzoeken.
Soms ben ik net een vrouw 😃
Dan heb je wel een bijzondere band met haar denk ik dan...hopelijk kan je haar een beetje steun bieden...
  zondag 4 november 2018 @ 17:47:33 #94
545 dop
:copyright: dop
pi_182940694
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 17:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Dan heb je wel een bijzondere band met haar denk ik dan...hopelijk kan je haar een beetje steun bieden...
Dat zit wel goed, dat is juist daar zit ook de klik.
Kan bij haar altijd terecht met mijn pijn en gedoe en zij bij mij.
Zonder oordeel, Of angst.
Als nodig soms diepe gesprekken. 🤗
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_182940784
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 17:47 schreef dop het volgende:

[..]

Dat zit wel goed, dat is juist daar zit ook de klik.
Kan bij haar altijd terecht met mijn pijn en gedoe en zij bij mij.
Zonder oordeel, Of angst.
Als nodig soms diepe gesprekken. 🤗
Dat is mooi!
  zondag 4 november 2018 @ 17:57:22 #96
545 dop
:copyright: dop
pi_182940922
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 17:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Dat is mooi!
Mooi en soms ook ingewikkeld.
Ze is een vriendin, soort van zus/maatje. Maar vertegenwoordigt soms ook veel dingen die ik in een vrouw zoek. Geeft soms wel wat verwarring.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_182940950
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 17:21 schreef dop het volgende:

[..]

Fedd, je baalt en zoekt het vooral bij jezelf. Begrijpelijk, maar je mag ook naar haar stukje kijken. Hoe zat zij er in waar komt zijn vandaan en waar is ze aan toe. Dat het niet klikt wil niet altijd zeggen dat je iets verkeerd heb gedaan of anders had moeten doen.
Je weet niet altijd of de ander werkelijk klaar is voor de liefde.
Omdat ik het herken uit eerdere situaties.
En natuurlijk zal het vast niet alleen aan mezelf liggen daar heb je zeker gelijk in.
pi_182941007
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 10:38 schreef Yasmin23 het volgende:
Misschien intressant om te lezen:

[..]

Goed stuk inderdaad. De conclusie "You don't get over it, but that is where most people are wrong." klopt als een bus. Eventjes pas op de plaats hier, na een wat minder geslaagde date eergisteren dit keer een weekendje even met wat rust (ook in mijn hoofd). Wel heel leuk om te lezen dat er zoveel mensen geluk in de liefde vinden in deze topic reeks. (Ik lees al een tijdje mee, zonder mee te posten, sorry.)
pi_182941037
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 17:57 schreef dop het volgende:

[..]

Mooi en soms ook ingewikkeld.
Ze is een vriendin, soort van zus/maatje. Maar vertegenwoordigt soms ook veel dingen die ik in een vrouw zoek. Geeft soms wel wat verwarring.
Dat lijkt me inderdaad wel lastig......want áls je dan misschien aanstuurt (ooit :) ) op een relatie, maar het lukt niet......kan de vriendschap misschien toch een deuk oplopen...wens je veel wijsheid in deze situatie!
pi_182941068
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 18:00 schreef ripe72 het volgende:

[..]

Goed stuk inderdaad. De conclusie "You don't get over it, but that is where most people are wrong." klopt als een bus. Eventjes pas op de plaats hier, na een wat minder geslaagde date eergisteren dit keer een weekendje even met wat rust (ook in mijn hoofd). Wel heel leuk om te lezen dat er zoveel mensen geluk in de liefde vinden in deze topic reeks. (Ik lees al een tijdje mee, zonder mee te posten, sorry.)
Welkom hier :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')