abonnement Unibet Coolblue
pi_182933040
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 09:59 schreef Atak het volgende:

[..]

Voor mij is het beter dan roken want ik vond roken al vies en ik rookte louter voor de nicotine-hit en menthol-smaak.
Duidelijk :Y
pi_182933085
Enige nadeel van vapen vind ik dat je het niet in publiek kan doen. Soms krijg je van die rare blikken naar je. Ik had een keer dat een wildvreemde vrouw na paar minuten al aan mijn elektrische Wunderwaffe zat te zuigen. Daar was het enige goede.
  zondag 4 november 2018 @ 10:20:16 #53
456432 Kamina
Tenacious!
pi_182933258
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 09:29 schreef Atak het volgende:

[..]

En dat noemde mij een trol. Je valt zo wel heel erg door de mand, ongesteld trutje dat je bent.
Nou nou. :{w
1 + 1 = blauw
  zondag 4 november 2018 @ 10:41:59 #54
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_182933520
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 09:36 schreef Atak het volgende:

[..]

Of dat kort is of niet laat ik in het midden. Paar dagen geleden dacht ik er ook niet om zelf e liquid te maken. Ik werd overgehaald in dit topic en ik heb genoeg advies gekregen om zelf e liquid te maken. Er kan heel weinig fout gaan in mijn optiek. Toch?
Haha nouja 2 weken is gewoon kort dat weet jij ook wel.
En nee er kan in principe niet veel mis gaan...alleen enkel dat niet niet te dampen is maar als dat alles is :)

Ik ben zelf nu zo'n anderhalf jaar bezig en heb in het begin wel eens diverse receptjes uit geprobeerd met meerdere aromas mixen, sommige waren top maar sommige waren echt te ranzig.
pi_182934388
Enige wat verkeerd kan gaan is dat ik teveel smaakstof toevoeg. Ik ga 10 ml batches maken dus het is geen ramp als ik de eerste verpest.

Edit: ik zie nu dat ik per ongeluk een 60 ml flesje heb besteld in plaats van de 100 ml. :/

[ Bericht 27% gewijzigd door Atak op 04-11-2018 17:09:43 ]
pi_182942599
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 11:37 schreef Atak het volgende:
Enige wat verkeerd kan gaan is dat ik teveel smaakstof toevoeg. Ik ga 10 ml batches maken dus het is geen ramp als ik de eerste verpest.

Edit: ik zie nu dat ik per ongeluk een 60 ml flesje heb besteld in plaats van de 100 ml. :/
Dat wordt rekenen ;)
pi_182945773
Ook een rekenvraagje.

Als ik 20 mg nicotine (1 ml uit een 20mg/ml flesje) doe bij 2 ml normale liquid, dan is het toch gewoon 10mg/ ml nicotine in mijn tankje. Of werkt dat niet zo?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hell To The Liars
pi_182945833
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 21:11 schreef Droopie het volgende:
Ook een rekenvraagje.

Als ik 20 mg nicotine (1 ml uit een 20mg/ml flesje) doe bij 2 ml normale liquid, dan is het toch gewoon 10mg/ ml nicotine in mijn tankje. Of werkt dat niet zo?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
6,67mg/ml.
Je hebt 20mg in 3ml ;)

Dan zul je 1,5ml van allebei moeten pakken om tot 10mg/ml te komen.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_182946238
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 21:13 schreef yosander het volgende:

[..]

6,67mg/ml.
Je hebt 20mg in 3ml ;)

Dan zul je 1,5ml van allebei moeten pakken om tot 10mg/ml te komen.
Tnx..
Ik liep er al 2 uur over te denken :') en dacht echt hmm iets klopt er niet.
Maar je geeft idd het logische antwoord.

Bedankt :)
Hell To The Liars
pi_182946287
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 21:28 schreef Droopie het volgende:

[..]

Tnx..
Ik liep er al 2 uur over te denken :') en dacht echt hmm iets klopt er niet.
Maar je geeft idd het logische antwoord.

Bedankt :)
Np ^O^
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_182946475
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 19:01 schreef Poes. het volgende:

[..]

Dat wordt rekenen ;)
Dan gebruik ik wel een waterfles of zo. Als ze de bestelling niet kunnen aanpassen. ;)
  zondag 4 november 2018 @ 23:59:31 #62
24329 KNAK
ff w88,......
pi_182949259
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 21:35 schreef Atak het volgende:

[..]

Dan gebruik ik wel een waterfles of zo. Als ze de bestelling niet kunnen aanpassen. ;)
Doe ik ook, lukt prima. Ik gebruik vaak die 250 en 500ml sinaasappelsapflesjes van de AH... makkelijk mixen zo :)
Mai pben rai~!
pi_182957811
Stomme vraag misschien, maar ik wilde kijken of ik de mindere lekkere smaakjes die ik nu heb staan ergens mee kan mixen. Het gaat om koffie, cappuccino en banaan van millers. Op zich niet erg om ze in de kliko te mikken qua prijs, maar proberen ze te pimpen kan geen kwaad :+

Nu vind ik ze vooral niet lekker door de nasmaak (chemisch, noterig) en nu vroeg ik me dus af wat ik erbij zou kunnen mikken. Menthol lijkt me nou niet echt een lekkere combi bijvoorbeeld, en met de (op zich ook al mindere, maar in kleine beetjes nog wel te hachelen) vanille kom ik denk ik niet over die nasmaak heen?

Ideeėn iemand? Of beter gewoon wegdoen?
pi_182958575
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 14:42 schreef altootje86 het volgende:
Stomme vraag misschien, maar ik wilde kijken of ik de mindere lekkere smaakjes die ik nu heb staan ergens mee kan mixen. Het gaat om koffie, cappuccino en banaan van millers. Op zich niet erg om ze in de kliko te mikken qua prijs, maar proberen ze te pimpen kan geen kwaad :+

Nu vind ik ze vooral niet lekker door de nasmaak (chemisch, noterig) en nu vroeg ik me dus af wat ik erbij zou kunnen mikken. Menthol lijkt me nou niet echt een lekkere combi bijvoorbeeld, en met de (op zich ook al mindere, maar in kleine beetjes nog wel te hachelen) vanille kom ik denk ik niet over die nasmaak heen?

Ideeėn iemand? Of beter gewoon wegdoen?
Weggooien.
pi_182959874
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 14:42 schreef altootje86 het volgende:
Stomme vraag misschien, maar ik wilde kijken of ik de mindere lekkere smaakjes die ik nu heb staan ergens mee kan mixen. Het gaat om koffie, cappuccino en banaan van millers. Op zich niet erg om ze in de kliko te mikken qua prijs, maar proberen ze te pimpen kan geen kwaad :+

Nu vind ik ze vooral niet lekker door de nasmaak (chemisch, noterig) en nu vroeg ik me dus af wat ik erbij zou kunnen mikken. Menthol lijkt me nou niet echt een lekkere combi bijvoorbeeld, en met de (op zich ook al mindere, maar in kleine beetjes nog wel te hachelen) vanille kom ik denk ik niet over die nasmaak heen?

Ideeėn iemand? Of beter gewoon wegdoen?
Koffie vond ik ook enorm ranzig, al was de mijne van een ander merk (overigens wel één van de twee merken die mijn lokale verkoper aanbiedt).

Zelf stoei ik nu met de chemische nasmaken van de Pinkman en een andere die ik nu heb. Ik weet niet of het nou komt door de coils die ik nu heb, of dat het de sappen zelf zijn. De smaken zijn wel anders sinds dat de nieuwe batch coil anders zijn.
1 + 1 = blauw
pi_182961990
Iemand een sinaasappelsmaakje voor mij?
Dat is m'n allerfavorietstesmaak in zo'n beetje įlles, maar ben bang dat het te chemisch is als liquid. Iemand ervaring mee?
  maandag 5 november 2018 @ 18:21:36 #67
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_182962491
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 17:54 schreef Poes. het volgende:
Iemand een sinaasappelsmaakje voor mij?
Dat is m'n allerfavorietstesmaak in zo'n beetje įlles, maar ben bang dat het te chemisch is als liquid. Iemand ervaring mee?
indien chemisch; vanille erbij kiepen.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_182962522
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 17:54 schreef Poes. het volgende:
Iemand een sinaasappelsmaakje voor mij?
Dat is m'n allerfavorietstesmaak in zo'n beetje įlles, maar ben bang dat het te chemisch is als liquid. Iemand ervaring mee?
Flesje kost maar 3-4 euro. Ik zou het gewoon proberen.
pi_182962547
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 17:54 schreef Poes. het volgende:
Iemand een sinaasappelsmaakje voor mij?
Dat is m'n allerfavorietstesmaak in zo'n beetje įlles, maar ben bang dat het te chemisch is als liquid. Iemand ervaring mee?
TPA is erg goed met aroma’s (dat is het enige wat ze produceren volgens mij en in eerste instantie niet eens voor de ecig business):

https://www.smokesmarter.nl/tpa-orange-cream-aroma.html
pi_182962656
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2018 18:24 schreef Anne het volgende:

[..]

TPA is erg goed met aroma’s (dat is het enige wat ze produceren volgens mij en in eerste instantie niet eens voor de ecig business):

https://www.smokesmarter.nl/tpa-orange-cream-aroma.html
Euhw nee :X Dat klinkt als een split ijsje, het enige met sinaasappel wat ik ronduit goor vind :D

Ik zag deze;

https://www.mr-joy.nl/nl/k-boom-orange-impact.html
pi_182962878
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 18:30 schreef Poes. het volgende:

[..]

Euhw nee :X Dat klinkt als een split ijsje, het enige met sinaasappel wat ik ronduit goor vind :D

Ik zag deze;

https://www.mr-joy.nl/nl/k-boom-orange-impact.html
Oh :D. Dat is dan juist weer het enige waar ik sinaasappel lekker bij vind, haha.
pi_182963275
quote:
12s.gif Op maandag 5 november 2018 18:42 schreef Anne het volgende:

[..]

Oh :D. Dat is dan juist weer het enige waar ik sinaasappel lekker bij vind, haha.
Oh jakkes nee, ik kan me die geur zo voor de geest halen ;(
pi_182963378
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 17:54 schreef Poes. het volgende:
Iemand een sinaasappelsmaakje voor mij?
Dat is m'n allerfavorietstesmaak in zo'n beetje įlles, maar ben bang dat het te chemisch is als liquid. Iemand ervaring mee?
Al deze materialen zijn chemisch, maar je bedoelt misschien dat het te chemisch smaakt? Dat is een kwestie van proeven, soms jouw persoonlijke smaak en soms zelfs het moment. :)
1 + 1 = blauw
pi_182963403
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 19:04 schreef Kamina het volgende:

[..]

Al deze materialen zijn chemisch, maar je bedoelt misschien dat het te chemisch smaakt? Dat is een kwestie van proeven, soms jouw persoonlijke smaak en soms zelfs het moment. :)
Je begrijpt wat ik bedoel ;)

Ander vraagje; de tandarts heeft vanmiddag m'n hele gebit gepoetst en gepolijst, alle rookaanslag is weg *O*
Maar gaat de boel door het vapen en de nicotine nou weer verkleuren of valt dat mee? :@
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')