abonnement Unibet Coolblue
pi_182913567
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 00:06 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja want dan heb je sowieso een abonnement op de titel en ben je in januari al kampioen als Feyenoord je grootste concurrent is.

Alhoewel niemand die competitie dan meer wil volgen als Ajax eruit is (lol).
Ajax vs PSV in Miami
pi_182913748
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 02:31 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Maar de vraag is echt hoe spannend het gaat worden in zo'n competitie als dan van die grote clubs in de grauwe middenmoot daar spelen. Lekker hoor naar United - Roma kijken om de 10e plaats.
24 uur per dag sex met Dionne Stax gaat ook snel vervelen.
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
  zaterdag 3 november 2018 @ 07:07:19 #53
416931 yats
(non) Average Joe
pi_182913917
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 23:25 schreef Aiciu het volgende:
Maar Inter en Roma als gastteams? :') Napoli eindigt al jaren boven die 2 :')
Lekker teren op het verleden, maar al jaren niet presteren naar je status _O-
Dat sowieso. Zelfs Lazio doet het beter dan Inter, AC Milan en Roma en krijgt ook geen uitnodiging. En waarom Arsenal? Die hebben ook al jaren niets gewonnen...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  zaterdag 3 november 2018 @ 07:11:37 #54
416931 yats
(non) Average Joe
pi_182913933
Overigens is dit een reden waarom ik al jaren niet meer naar de CL kijk. Het draait alleen maar om een klein eliteclubje aan clubs en de rest doet er niet toe. Dit klinkt heel leuk als idee, maar uiteindelijk gaan ook Aziaten etc hierop uitgekeken raken.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_182915138
Lijkt mij geen fuck aan om te kijken, altijd dezelfde teams en degene met de grootste beurs die wint :')

Om die reden kijk ik al nauwelijks CL door de voorspelbaarheid. Dat nu Ajax & PSV meedoen maakt het wel wat anders natuurlijk.

Ik kan mij zo voorstellen dat de Aziaten ook wel uitgekeken raken op deze competitie naar een x aantal jaar.
  zaterdag 3 november 2018 @ 10:39:56 #56
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_182916221
Ga niet kijken, wat een belachelijk idee.
pi_182916439
Lijkt mij wel tof
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_182916485
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2018 07:07 schreef yats het volgende:

[..]

Dat sowieso. Zelfs Lazio doet het beter dan Inter, AC Milan en Roma en krijgt ook geen uitnodiging. En waarom Arsenal? Die hebben ook al jaren niets gewonnen...
Heb je weer gezopen? Lazio werd deze week nog dronken gespeeld door Inter.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_182917032
quote:
9s.gif Op zaterdag 3 november 2018 02:34 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Dat boeit die Aziaten weinig . Het gaat nogmaals niet om spanning of iets dergelijks , alleen maar om geld , geld , geld .

Maar verder is het vaag allemaal hoe het opgezet gaat worden etc.
Maar spanning is het belangrijkste aan sport, als dat wegvalt zit je naar niks te kijken.

En dus ook de keren dat je een underdog ziet stunten tegen de favoriet, maakt het voetbal allemaal leuk.
Oh.
  zaterdag 3 november 2018 @ 13:24:13 #60
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182918432
Ik ben wel voor een Europese competitie maar niet op deze manier
pi_182919817
Geen promotie/degradatie maakt het bij voorbaat al een belachelijke opzet.

Zonder promotie/degradatie moeten clubs die deelnemen uit de nationale competities verbannen worden vanwege oneerlijke concurrentie. Al zijn er dus ook geruchten dat de betreffende clubs sowieso uit de nationale competities stappen, wordt b.v. een Bundesliga wel leuker van.
pi_182919926
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Zou jij PSV liever in een tweede divisie van die Super League hebben of gewoon in Nederland houden?
Het idee van zo'n competitie is krankzinnig. Maar áls het er dan toch komt en je zou dus alleen nog maar voor de eer spelen in eigen competitie, is zo'n 2e divisie beter voor een Ajax en PSV. En daar zou ik ze dan ook wel liever in zien. Saai sfeertje zal er wss alleen hangen in de stadions zonder uitsupporters. Of met een handjevol.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_182920029
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2018 15:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Het idee van zo'n competitie is krankzinnig. Maar áls het er dan toch komt en je zou dus alleen nog maar voor de eer spelen in eigen competitie, is zo'n 2e divisie beter voor een Ajax en PSV. En daar zou ik ze dan ook wel liever in zien. Saai sfeertje zal er wss alleen hangen in de stadions zonder uitsupporters. Of met een handjevol.
Maar dit gaat niet gebeuren, want dan kan je dus ook niet degraderen uit de tweede divisie van zo'n Europese competitie en uit de Super League kunnen maar vijf clubs echt degraderen.

Dus laat iedereen maar gewoon in zijn eigen land voetballen en doe wat leuks met de Europese competities.
Oh.
pi_182920070
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 15:37 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Maar dit gaat niet gebeuren, want dan kan je dus ook niet degraderen uit de tweede divisie van zo'n Europese competitie en uit de Super League kunnen maar vijf clubs echt degraderen.

Dus laat iedereen maar gewoon in zijn eigen land voetballen en doe wat leuks met de Europese competities.
Klopt. Daarom noem ik het ook krankzinnig ;)
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  zaterdag 3 november 2018 @ 16:14:57 #65
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_182920453
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 11:41 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Maar spanning is het belangrijkste aan sport, als dat wegvalt zit je naar niks te kijken.

En dus ook de keren dat je een underdog ziet stunten tegen de favoriet, maakt het voetbal allemaal leuk.
Ik denk wel dat de strijd bovenin in zo'n competitie veel spanning kan opleveren. Het zal in ieder geval geen Bundesliga/ligue 1 worden waar je van tevoren al weet wie er kampioen wordt.
RED ONS HENNIEGOD
pi_182920548
quote:
9s.gif Op zaterdag 3 november 2018 16:14 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Ik denk wel dat de strijd bovenin in zo'n competitie veel spanning kan opleveren. Het zal in ieder geval geen Bundesliga/ligue 1 worden waar je van tevoren al weet wie er kampioen wordt.
Ze gaan daarna alsnog play-offs doen, maar dat gaat toch gewoon vervelen met telkens dezelfde clubs en dan zo zonder degradatie.

Amerikaanse systemen :')
Oh.
  zaterdag 3 november 2018 @ 16:35:59 #67
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_182920738
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ze gaan daarna alsnog play-offs doen, maar dat gaat toch gewoon vervelen met telkens dezelfde clubs en dan zo zonder degradatie.

Amerikaanse systemen :')
Als ze het zonder salarycap/draft doen, dan gaat het inderdaad best kut worden ja :')
RED ONS HENNIEGOD
pi_182920880
quote:
9s.gif Op zaterdag 3 november 2018 16:35 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Als ze het zonder salarycap/draft doen, dan gaat het inderdaad best kut worden ja :')
Sowieso komt dat er niet want ze voeren deze plannen juist door om meer geld te genereren zodat ze alle topsalarissen kunnen betalen.
Oh.
  zaterdag 3 november 2018 @ 17:03:20 #69
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_182921052
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 16:47 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Sowieso komt dat er niet want ze voeren deze plannen juist door om meer geld te genereren zodat ze alle topsalarissen kunnen betalen.
Hoera voor Aziaten en andere debielen die deze onzin willen bekijken .
RED ONS HENNIEGOD
pi_182921127
quote:
9s.gif Op zaterdag 3 november 2018 17:03 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Hoera voor Aziaten en andere debielen die deze onzin willen bekijken .
Wat ik al las op Reddit willen zelfs de supporters van deze grote clubs gewoon gaan afhaken als dit echt doorkomt, die gaan dan liever laaggeklasseerde clubs volgen. En terecht.

Denk dat het bij mij ook wel de doodsteek zal zijn voor mijn interesse in voetbal.
Oh.
  zaterdag 3 november 2018 @ 17:16:27 #71
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_182921225
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 17:08 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wat ik al las op Reddit willen zelfs de supporters van deze grote clubs gewoon gaan afhaken als dit echt doorkomt, die gaan dan liever laaggeklasseerde clubs volgen. En terecht.

Denk dat het bij mij ook wel de doodsteek zal zijn voor mijn interesse in voetbal.
Je ziet nu al een trend bij die clubs : steeds meer toeristen terwijl de normale fan niet meer gaat omdat het onbetaalbaar wordt . Als ze die competitie gaan doorvoeren , gaan ze ook spelen in Dubai , Amerika etc als een soort attractie .

Mijn interesse is al aardig dood aan het bloeden omdat de verschillen nu debiel groot beginnen te worden tussen de top en wat daar onder zit . CL is in vergelijking met vroeger gewoon een repeterend kutverhaaltje met dezelfde hoofdrolspelers.
RED ONS HENNIEGOD
  zaterdag 3 november 2018 @ 18:19:33 #72
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_182922171
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 13:24 schreef Tarado het volgende:
Ik ben wel voor een Europese competitie maar niet op deze manier
Ik ben persoonlijk ook niet echt voorstander van deze opzet. Een bredere opzet is wel wensbaar, het huidige systeem van nationale competities is niet veel langer houdbaar. Wat had je in gedachten?

Ik heb wel eens gedacht aan een systeem met 5 Europese competities. Engeland, Frankrijk + Italië + Spanje + Portugal, de Germaanse landen en dan Oost Europa Noord en Oost Europa Zuid. Elk met twee of drie niveaus.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_182922719
quote:
9s.gif Op zaterdag 3 november 2018 17:16 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Je ziet nu al een trend bij die clubs : steeds meer toeristen terwijl de normale fan niet meer gaat omdat het onbetaalbaar wordt . Als ze die competitie gaan doorvoeren , gaan ze ook spelen in Dubai , Amerika etc als een soort attractie .

Mijn interesse is al aardig dood aan het bloeden omdat de verschillen nu debiel groot beginnen te worden tussen de top en wat daar onder zit . CL is in vergelijking met vroeger gewoon een repeterend kutverhaaltje met dezelfde hoofdrolspelers.
Klopt, die Super League zal sowieso wereldwijd worden gespeeld. Lekker ook met die thuisstadions dan :D. Wat maakt dan dat je voor de ene of de andere club bent?
Oh.
  zaterdag 3 november 2018 @ 19:04:28 #74
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_182922923
Zie het zo, het is ineens niet meer onrealistisch dat in de komende tien jaar een Nederlandse club de CL wint :)
Makkelijk tweede.
  zondag 4 november 2018 @ 08:37:18 #75
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182932142
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 19:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zie het zo, het is ineens niet meer onrealistisch dat in de komende tien jaar een Nederlandse club de CL wint :)
zonder die clubs is de CL er over 10 jaar niet meer
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')