En morgen opzoutenquote:Op vrijdag 2 november 2018 11:41 schreef MariaElena2018 het volgende:
Jessie gaat vanavond een feestje bouwen of Mike er ook zin in heeft
Ze heeft het over zichzelf dat ze Jeff niet helptquote:Op vrijdag 2 november 2018 11:40 schreef sjampoeh het volgende:
niemand helpt jeff met stickeren![]()
goh raar he
Hij wil dat ook niet, wantrouwt iedereen....bang de ze expres scheef opplakkenquote:Op vrijdag 2 november 2018 11:40 schreef sjampoeh het volgende:
niemand helpt jeff met stickeren![]()
goh raar he
Door Lotus, vind ik eigenlijk wel leukquote:Op vrijdag 2 november 2018 11:44 schreef MariaElena2018 het volgende:
Mike is wel uber vrolijk vandaag
ze gaan nietquote:Op vrijdag 2 november 2018 11:46 schreef chufi het volgende:
Afscheids feestje vanavond... Bier is er nog genoeg, maar gore zoete wijn is op
Wijn dacht ik.......quote:Op vrijdag 2 november 2018 11:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jessie en Merel hebben het over "iets" bestellen...
dan zou het voorquote:Op vrijdag 2 november 2018 11:46 schreef chufi het volgende:
Afscheids feestje vanavond... Bier is er nog genoeg, maar gore zoete wijn is op
Ik weet het niet meer.... Het hele Westland ligt half dood te gaan omdat ze Jessie zo missen en Jessi mist ook iedereen, maar ze wil toch nog een ouderen avond doen en de flesjes goed neerzetten...quote:
Jessie wil zo veel mogeljk de bv leegtrekken en feestjes bouwen voordat ze weggaat......quote:Op vrijdag 2 november 2018 11:50 schreef krabje het volgende:
ik hoop echt dat kamp zuur vanavond alleen feest viert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |