abonnement Unibet Coolblue
pi_182890381
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 november 2018 01:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Daarom direct zonder grof te zijn. :P

Gewoon heel direct op haar toespelingen reageren, haar vriend noemen, zeggen dat ze heel aantrekkelijk is zonder dat je direct zegt:"HEE! SLETTEBAK! ALS JE NIE GENOEG AAN JE BOIBOI HEBT MOT JE HET FF ZEGGEN DAN KOM IK JE WEL FF HELEMAAL DE MOEDER BATSEN HOOR!"/
Gvd :')
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 2 november 2018 @ 01:40:40 #127
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_182890406
straks ben ik ook een soort Possetje
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_182890434
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 01:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
straks ben ik ook een soort Possetje
Lol. Die heb ik al tijdje niet meer gezien
pi_182890436
Nou moet ik aan het verhaal van een maat van me denken. Daar ging het allemaal niet zo lekker mee met zijn vriendin (was ook nogal een trubbelsgevalletje), had in de kroeg waar we kwamen altijd sjans met een op het oog heel leuk vrouwtje. Maakte ook altijd toespelingen naar hem 'dat het zo jammer was dat hij bezet was en dat zij het wel zou weten'.

Hij reageerde daar altijd wat lacherig op, "Ja, ben nou eenmaal bezet hè.". Op een gegeven moment ging het dus weer behoorlijk knudde tussen hem en zijn vriendin (hij was er eigenlijk helemaal klaar mee) en hij ging dus ook een keer in op haar geflirt. Dat was dus óók niet de bedoeling.

Weet je wat ze deed? Ze ging meteen de vriendin van m'n maat appen 'dat haar vent haar probeerde te versieren en of ze dat normaal vond en of ze ff kon komen om hem te vertellen dat ze daar niet van gediend was' 8)7 8)7 8)7
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_182890445
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 01:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nou moet ik aan het verhaal van een maat van me denken. Daar ging het allemaal niet zo lekker mee met zijn vriendin (was ook nogal een trubbelsgevalletje), had in de kroeg waar we kwamen altijd sjans met een op het oog heel leuk vrouwtje. Maakte ook altijd toespelingen naar hem 'dat het zo jammer was dat hij bezet was en dat zij het wel zou weten'.

Hij reageerde daar altijd wat lacherig op, "Ja, ben nou eenmaal bezet hè.". Op een gegeven moment ging het dus weer behoorlijk knudde tussen hem en zijn vriendin (hij was er eigenlijk helemaal klaar mee) en hij ging dus ook een keer in op haar geflirt. Dat was dus óók niet de bedoeling.

Weet je wat ze deed? Ze ging meteen de vriendin van m'n maat appen 'dat haar vent haar probeerde te versieren en of ze dat normaal vond en of ze ff kon komen om hem te vertellen dat ze daar niet van gediend was' 8)7 8)7 8)7
Wtffffff. :')_-_-_-!
pi_182890465
quote:
11s.gif Op vrijdag 2 november 2018 01:45 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Wtffffff. :')_-_-_-!
Ja, die bleek dus ook nogal craycray te zijn :') . Hoorden we naderhand van verschillende kanten. Altijd flirten en dan als er iemand hapte stennis gaan lopen schoppen. Ben geen psycholoog maar volgens mij had die ook borderline van hier tot ginder. Verbaasde me ook dat zo'n op het oog leuke meid nooit een vriend had. :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_182890482
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 01:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ja, die bleek dus ook nogal craycray te zijn :') . Hoorden we naderhand van verschillende kanten. Altijd flirten en dan als er iemand hapte stennis gaan lopen schoppen. Ben geen psycholoog maar volgens mij had die ook borderline van hier tot ginder. Verbaasde me ook dat zo'n op het oog leuke meid nooit een vriend had. :')
Soms zit er wel een reden achter inderdaad :+
pi_182890488
Is het inmiddels al tijd voor punten?
pi_182890493
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 01:51 schreef m1st1g het volgende:
Is het inmiddels al tijd voor punten?
Bijna
pi_182890495
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 november 2018 01:52 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Bijna
Mooi
pi_182890499
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 november 2018 01:50 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Soms zit er wel een reden achter inderdaad :+
Yup. Op zich wel jammer hoor, ze kwam echt als een hele leuke vrouw over altijd. Heel spontaan, gezellig. Bleek alleen zo gek als een deur te zijn als het op relaties aankwam :D
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_182890508
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 01:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Yup. Op zich wel jammer hoor, ze kwam echt als een hele leuke vrouw over altijd. Heel spontaan, gezellig. Bleek alleen zo gek als een deur te zijn als het op relaties aankwam :D
Helaas ken ik ook zulke gevallen. Ja meerdere .
pi_182890517
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 01:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Yup. Op zich wel jammer hoor, ze kwam echt als een hele leuke vrouw over altijd. Heel spontaan, gezellig. Bleek alleen zo gek als een deur te zijn als het op relaties aankwam :D
Pfff :D De gekkies zitten er ook echt wel tussen wat dat betreft. :')
pi_182890523
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 01:54 schreef m1st1g het volgende:

[..]

Helaas ken ik ook zulke gevallen. Ja meerdere .
Ik vraag me altijd af wat zulke mensen nou mankeert. :D
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_182890533
Bolk :@
pi_182890556
:@
pi_182890559
Hey homijn
pi_182890560
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 01:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik vraag me altijd af wat zulke mensen nou mankeert. :D
Over het algemeen: onzekerheid over hun eigen kunnen en uiterlijk.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 2 november 2018 @ 02:06:11 #144
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_182890574
(8>
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_182890577
Nog eentje van héél lang geleden. Jaar of 20 waren we toen. :P . Gingen altijd stappen met de maten, veel zuipen, veel lomp achter de wieven aan zitten ( :@ ) . Op een gegeven moment hadden we van 2 meisjes vast gezelschap, daar zat eentje achter een maat van me aan. Die was daar haast obsessief verliefd op zelfs leek het.

Hij moest alleen niks van haar hebben en deed alleen uit beleefdheid nog vriendelijk tegen haar. Ik snapte dat niet helemaal want ik vond haar best leuk overkomen. Best een knap meisje, in voor een feestje, wat wil je eigenlijk nog meer als 20 jarige vent?

Totdat ik een keer bij onze stamkroeg aankwam en er niemand van onze groep was en ik met haar anderhalf uur in m'n eentje opgescheept zat. Ik dacht nog:"Leuk, kan ik haar wat beter leren kennen en als Jantje haar niet wil, hee, de Grrrrrrrr heeft ook een dingelong!". Nou, die bleek dus ook zo gek als een deur te zijn. :') Ik weet niet meer wát ze allemaal uit haar duim zat te zuigen maar het kwam er op neer dat ze een ontzettend wild leven tussen de celebs leefde. Daarom zat ze natuurlijk ook elke week bij ons in de plaatselijke altokroeg :+
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_182890578
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 02:04 schreef Homijn het volgende:
:@
Long time no see
pi_182890583
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 02:04 schreef Homijn het volgende:
:@
Hup Homijn! w/
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_182890587
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 02:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Hup Homijn! w/
Bedankt :7
pi_182890590
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 02:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nog eentje van héél lang geleden. Jaar of 20 waren we toen. :P . Gingen altijd stappen met de maten, veel zuipen, veel lomp achter de wieven aan zitten ( :@ ) . Op een gegeven moment hadden we van 2 meisjes vast gezelschap, daar zat eentje achter een maat van me aan. Die was daar haast obsessief verliefd op zelfs leek het.

Hij moest alleen niks van haar hebben en deed alleen uit beleefdheid nog vriendelijk tegen haar. Ik snapte dat niet helemaal want ik vond haar best leuk overkomen. Best een knap meisje, in voor een feestje, wat wil je eigenlijk nog meer als 20 jarige vent?

Totdat ik een keer bij onze stamkroeg aankwam en er niemand van onze groep was en ik met haar anderhalf uur in m'n eentje opgescheept zat. Ik dacht nog:"Leuk, kan ik haar wat beter leren kennen en als Jantje haar niet wil, hee, de Grrrrrrrr heeft ook een dingelong!". Nou, die bleek dus ook zo gek als een deur te zijn. :') Ik weet niet meer wát ze allemaal uit haar duim zat te zuigen maar het kwam er op neer dat ze een ontzettend wild leven tussen de celebs leefde. Daarom zat ze natuurlijk ook elke week bij ons in de plaatselijke altokroeg :+
Die hebben dus last van optie 3: De waanvoorstelling.
pi_182890600
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 02:08 schreef m1st1g het volgende:

[..]

Die hebben dus last van optie 3: De waanvoorstelling.
Ja, ook ontzettend onzeker oid denk ik. Allerlei onzin vertellen om indruk te maken. Jaren later zag ik haar nog een keer lopen in de stad hand in hand met een vent. Ik zweer het je, die vent keek zo ongelukkig dat ik 'm bijna uit zijn lijden had willen verlossen. ;(

Ze zag er wel nog steeds best lekker uit, dat wel. :@
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')