abonnement Unibet Coolblue
pi_182889120
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 23:28 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]

Dat komt wel goed, zolang je daar bewust van bent.
Bewust ben ik zeker maar het zijn momenten he, dan gebeurd er iets en flip ik helemaal gewoon :D Wil wel dat het weg gaat maar ach
pi_182889129
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2018 23:28 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

:o
Ja zeg ik eerlijk he, draai er niet omheen verder :P
pi_182889147
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 23:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]

helemaal in het moment

:s) *O*
Jep, dat was wel echt heel tof moet ik zeggen. Mis die feestjes wel. Het ging dan ook écht om de muziek en daar helemaal in op gaan. Niet om 'wijven scoren' of gezellig doen (dat gezellig doen gebeurde aan het begin van de avond wel maar daarna was het toch echt 95% dansen) maar echt helemaal los gaan. Was ook echt heel ontspannend, ondanks de kater werd ik dan de volgende dag ontzettend relaxed wakker.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_182889154
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 23:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Bewust ben ik zeker maar het zijn momenten he, dan gebeurd er iets en flip ik helemaal gewoon :D Wil wel dat het weg gaat maar ach
ja je word getriggerd maar wel vervelend als je er zo last van hebt
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_182889163
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 23:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Jep, dat was wel echt heel tof moet ik zeggen. Mis die feestjes wel. Het ging dan ook écht om de muziek en daar helemaal in op gaan. Niet om 'wijven scoren' of gezellig doen (dat gezellig doen gebeurde aan het begin van de avond wel maar daarna was het toch echt 95% dansen) maar echt helemaal los gaan. Was ook echt heel ontspannend, ondanks de kater werd ik dan de volgende dag ontzettend relaxed wakker.
Ja precies, lekker los gaan en geen fuck geven (8> Naja in voor het plezier met - jezelf :D
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_182889167
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 23:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]

ja je word getriggerd maar wel vervelend als je er zo last van hebt
Ja uiteindelijk gaat het wel weg, zolang je lang genoeg doet of iets niet bestaat gaat het vanzelf weg meestal
pi_182889198
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2018 23:27 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

je wordt ouder :P
Dat speelt wel mee ja. Maar ik heb ook vrienden die volgens elke gangbare definitie alcoholist zijn en die klappen elke dag minstens 6 flesjes weg en bij gelegenheden nog een veelvoud daar van. Als ik dat zou doen zou ik mezelf na 2 weken ophangen of volkomen psychotisch zijn. :+
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_182889209
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 23:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Ja uiteindelijk gaat het wel weg, zolang je lang genoeg doet of iets niet bestaat gaat het vanzelf weg meestal
:P

nee, dan vlucht je in plaats van dat je uitzoekt waarom je zo leip word en hoe dat te verkomen of iig minder boos kan worden en daar naar handelt .. is gezonder

En iedereen heeft zijn mindere kanten dat maakt je niet zwak om dat te erkennen en eraan te werken zodat het beter met jezelf gaat.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_182889226
Mijn mindere kant is dat ik teveel van bolken houd. :@
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_182889236
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 23:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]

:P

nee, dan vlucht je in plaats van dat je uitzoekt waarom je zo leip word en hoe dat te verkomen of iig minder boos kan worden en daar naar handelt .. is gezonder

En iedereen heeft zijn mindere kanten dat maakt je niet zwak om dat te erkennen en eraan te werken zodat het beter met jezelf gaat.
Ja das waar, jij bent wel de positiviteits goeroe. Ik negeer het liever maar dat werkt vaak niet idd :D
pi_182889252
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 23:37 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Ja das waar, jij bent wel de positiviteits goeroe. Ik negeer het liever maar dat werkt vaak niet idd :D
ben geen goeroe :P maar eerlijk zo is dat gewoon, vlucht je dan kwel jezelf nog meer dan als je er probeert mee om te gaan en te begrijpen waarom dat is en gebeurt.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_182889267
Er zijn maar twee goeroes in dit topic en dat zijn B&B. ):O :B
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_182889271
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 23:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]

ben geen goeroe :P maar eerlijk zo is dat gewoon, vlucht je dan kwel jezelf nog meer dan als je er probeert mee om te gaan en te begrijpen waarom dat is en gebeurt.
Naja ik noem het niet echt kwellen, word alleen soms gek dan :P Dat moet er effe uit. AIU noemt het rebels :+
pi_182889283
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 23:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Naja ik noem het niet echt kwellen, word alleen soms gek dan :P Dat moet er effe uit. AIU noemt het rebels :+
):O :"OF2 is een bedboi! Moooooooo!"
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_182889285
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 23:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Ja zeg ik eerlijk he, draai er niet omheen verder :P
dat zou ik niet kunnen :@
pi_182889291
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 23:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

):O :"OF2 is een bedboi! Moooooooo!"
Klinkt niet verkeerd :@
pi_182889296
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2018 23:40 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

dat zou ik niet kunnen :@
Ik heb dan ook een kouder karakter dan jou denk ik. Kan een hele nare kant hebben hoor, wat ik vorige al uitlegde
pi_182889298
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 23:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Naja ik noem het niet echt kwellen, word alleen soms gek dan :P Dat moet er effe uit. AIU noemt het rebels :+
Ok momentopname dan? :P

ja jij weet het beste natuurlijk wat je doet
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_182889299
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 23:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat speelt wel mee ja. Maar ik heb ook vrienden die volgens elke gangbare definitie alcoholist zijn en die klappen elke dag minstens 6 flesjes weg en bij gelegenheden nog een veelvoud daar van. Als ik dat zou doen zou ik mezelf na 2 weken ophangen of volkomen psychotisch zijn. :+
6 per dag :o
pi_182889301
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 23:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Klinkt niet verkeerd :@
Bolke denkt dat een 'bedboi' iemand is die op tijd naar bed gaat. :+
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_182889305
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 23:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Ik heb dan ook een kouder karakter dan jou denk ik. Kan een hele nare kant hebben hoor, wat ik vorige al uitlegde
ja dat blijkt _O-
pi_182889309
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 23:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Bolke denkt dat een 'bedboi' iemand is die op tijd naar bed gaat. :+
8-)

smooth
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_182889317
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 23:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]

Ok momentopname dan? :P

ja jij weet het beste natuurlijk wat je doet
Naja vaak niks aan de hand maar dan zegt iemand zo iets doms of gaat iets niet zoals ik wil en dan word ik gewoon gek ofzo. Dan sla ik een gat in de muur en dan is het weer over maar weet niet wat het is, vage shit wel
pi_182889323
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 23:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Naja vaak niks aan de hand maar dan zegt iemand zo iets doms of gaat iets niet zoals ik wil en dan word ik gewoon gek ofzo. Dan sla ik een gat in de muur en dan is het weer over maar weet niet wat het is, vage shit wel
gewoon kortsluiting :D
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_182889326
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2018 23:41 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

ja dat blijkt _O-
Over het algemeen lief O+ Maar misschien tikkeltje narcistisch soms wel.
pi_182889332
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2018 23:41 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

6 per dag :o
Jep, die beginnen zodra ze thuis komen van hun werk met een biertje open trekken. "Even één voor het eten.", tijdens het eten, na het eten, op de bank en dan is het tijd om te gaan slapen en dan de volgende dag weer hč.

Ik zou het niet kunnen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_182889342
Heel vroeger deed ik dat ook, dan 0,5L wodka per dag. Na een jaar was ik daar ook wel aardig mee, echt een wrak toen
pi_182889382
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 23:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Jep, die beginnen zodra ze thuis komen van hun werk met een biertje open trekken. "Even één voor het eten.", tijdens het eten, na het eten, op de bank en dan is het tijd om te gaan slapen en dan de volgende dag weer hč.

Ik zou het niet kunnen.
vriendin drinkt er ook 2-4 per dag en geen Gram aankomen he _O-
pi_182889412
Maar eens slapen :W
pi_182889416
slaap lekker
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_182889421
Ik heb ook één vriend die echt hyperalcoholist is geweest. Dan ging je op zuipweekend met een groepje maten en dan dronk hij nóg stiekem. Die had dan dus ook gewoon een fles wodka bij waar hij meteen zodra hij wakker werd uit begon te zuipen. Even wachten tot een uur of 12 's middags voordat de rest begon was er niet bij. En wij waren echt zúíplappen destijds hoor, maar hij ging nog een niveautje hoger dus :X .

Die drinkt nu dus al een jaar of 15 geen druppel meer. Wel knap.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_182889430
Trusten OF2
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_182889437
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 23:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb ook één vriend die echt hyperalcoholist is geweest. Dan ging je op zuipweekend met een groepje maten en dan dronk hij nóg stiekem. Die had dan dus ook gewoon een fles wodka bij waar hij meteen zodra hij wakker werd uit begon te zuipen. Even wachten tot een uur of 12 's middags voordat de rest begon was er niet bij. En wij waren echt zúíplappen destijds hoor, maar hij ging nog een niveautje hoger dus :X .

Die drinkt nu dus al een jaar of 15 geen druppel meer. Wel knap.
:o dat is zeker knap
pi_182889438
wodka drinken als water als je wakker word

er is bijna geen slechter idee dan dat :D
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_182889493
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 23:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
wodka drinken als water als je wakker word

er is bijna geen slechter idee dan dat :D
Ging ook helemaal in een delirium toen hij probeerde af te kicken. Belde hij een andere maat van me:
"Ehhhh, hee kerel, ik ging toch stoppen met drinken hč? Nou, ik heb nu 2 dagen niks op maar volgens mij ben ik aan het hallucineren als een gek."
-"Dafuq? Ben je in één keer gestopt?"
"Ja, dat moet toch? Maar nu zie ik van alles en volgens mij is het niet echt."
-"Ik kom wel ff langs...."
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_182889497
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 23:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ging ook helemaal in een delirium toen hij probeerde af te kicken. Belde hij een andere maat van me:
"Ehhhh, hee kerel, ik ging toch stoppen met drinken hč? Nou, ik heb nu 2 dagen niks op maar volgens mij ben ik aan het hallucineren als een gek."
-"Dafuq? Ben je in één keer gestopt?"
"Ja, dat moet toch? Maar nu zie ik van alles en volgens mij is het niet echt."
-"Ik kom wel ff langs...."
oo wat naar... :D
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_182889503
en als hij die wodka ophad spacede hij blijkbaar minder hard

bizar
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_182889507
reality strikes in
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_182889561
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 23:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
en als hij die wodka ophad spacede hij blijkbaar minder hard

bizar
Bij echt zware gebruikers (van wat dan ook) schijnt dat een normaal verschijnsel te zijn bij acuut stoppen. Op zich niet zo gek dat je hersenen raar gaan doen, die proberen altijd een chemisch evenwicht te behouden wat allerlei neurotransmitters en andere stofjes betreft. Als ze dan ineens hun dagelijkse dosis drugs missen (want dat is alcohol ook gewoon) zijn ze ineens aan het overcompenseren en dan kan het er raar aan toe gaan :P

Maar wel 'grappig' dat hij zich ook min of meer realiseerde dat hij dus aan het hallucineren was. Hij was heel verward ook maar snapte toch dat al die dingen die hij zag en hoorde niet normaal waren.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_182889572
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 23:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ging ook helemaal in een delirium toen hij probeerde af te kicken. Belde hij een andere maat van me:
"Ehhhh, hee kerel, ik ging toch stoppen met drinken hč? Nou, ik heb nu 2 dagen niks op maar volgens mij ben ik aan het hallucineren als een gek."
-"Dafuq? Ben je in één keer gestopt?"
"Ja, dat moet toch? Maar nu zie ik van alles en volgens mij is het niet echt."
-"Ik kom wel ff langs...."
:o
pi_182889582
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 00:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Bij echt zware gebruikers (van wat dan ook) schijnt dat een normaal verschijnsel te zijn bij acuut stoppen. Op zich niet zo gek dat je hersenen raar gaan doen, die proberen altijd een chemisch evenwicht te behouden wat allerlei neurotransmitters en andere stofjes betreft. Als ze dan ineens hun dagelijkse dosis drugs missen (want dat is alcohol ook gewoon) zijn ze ineens aan het overcompenseren en dan kan het er raar aan toe gaan :P

Maar wel 'grappig' dat hij zich ook min of meer realiseerde dat hij dus aan het hallucineren was. Hij was heel verward ook maar snapte toch dat al die dingen die hij zag en hoorde niet normaal waren.
Ja precies, lichaam die helemaal uit balans is.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_182889610
Ik kan niet slapen ;(
pi_182889611
Vroeger ook een collega gehad die mega alcoholist was. Wist ook iedereen en hij maakte er ook niet bepaald een geheim van hoeveel hij dronk. Die man kon ontzettend snel en accuraat werken en daar was eigenlijk iedereen stomverbaasd over. Op een gegeven moment ging het bedrijf reorganiseren en kreeg hij een vrij royale ontslagregeling aangeboden.

Andere collega van me zei toen nog:"Als Pietje die regeling accepteert en thuis gaat zitten zuipt ie zich kapot.". Pietje accepteerde die regeling en een jaar later zat hij dus in een verzorgingstehuis met Korsakov. Zo dement als een deur. Hoorde via-via dat hij dus ook echt niks anders meer deed dan zuipen nadat hij gestopt was met werken. :X
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_182889616
mijn lichaam zegt

ga slapen

ik wens jullie een heeeeeeeeeeeeeeeel fijn weekend :*

'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_182889624
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 00:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
mijn lichaam zegt

ga slapen

ik wens jullie een heeeeeeeeeeeeeeeel fijn weekend :*

[ afbeelding ]
Zoveel shiny! O+

Truste Nootjesdanskoninging. :z
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_182889626
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 00:07 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kan niet slapen ;(
tv kijken >:O iets warms drinken.. wat eten, niet fokken :D

doei x slaap lekker later
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_182889629
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 00:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Zoveel shiny! O+

Truste Nootjesdanskoninging. :z
dag broeder van een andere moeder maar wel mijn broeder :7

x
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_182889632
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 00:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Vroeger ook een collega gehad die mega alcoholist was. Wist ook iedereen en hij maakte er ook niet bepaald een geheim van hoeveel hij dronk. Die man kon ontzettend snel en accuraat werken en daar was eigenlijk iedereen stomverbaasd over. Op een gegeven moment ging het bedrijf reorganiseren en kreeg hij een vrij royale ontslagregeling aangeboden.


Andere collega van me zei toen nog:"Als Pietje die regeling accepteert en thuis gaat zitten zuipt ie zich kapot.". Pietje accepteerde die regeling en een jaar later zat hij dus in een verzorgingstehuis met Korsakov. Zo dement als een deur. Hoorde via-via dat hij dus ook echt niks anders meer deed dan zuipen nadat hij gestopt was met werken. :X
ohhhhh dat lijkt me zo erg.

Als je zulke verhalen hoort dan durf je bijna toch niet meer te drinken
pi_182889642
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 00:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]

tv kijken >:O iets warms drinken.. wat eten, niet fokken :D

doei x slaap lekker later
welterusten!

Ik ben naar bed gegaan omdat ik honger kreeg _O-
pi_182889648
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 00:11 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

welterusten!

Ik ben naar bed gegaan omdat ik honger kreeg _O-
o :D

je weet wel he, nachtssnackjes zijn de beste snackjes (8> :9~
'' I am under no obligation to make sense to you.''
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')