vrouwen ookquote:
Depressie.quote:Op vrijdag 2 november 2018 19:59 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Dus wat is zijn tragisch achtergrondverhaal? Tumor? Wie wil gokken?
Ik voel mij gelijk jong.quote:Op vrijdag 2 november 2018 20:00 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Holy shit beide 29 zien eruit als 40
Die Brabo verdient beter.quote:Op vrijdag 2 november 2018 20:04 schreef KennyPowers het volgende:
Gunde het hem wel maar dat wordt niks dus
Hij zei dat hij onzeker was en vaak niet uit zijn woorden komt. (en daarna zo geknipt voor extra ongemakkelijkheidquote:
Dat merk je toch niet zo.quote:Op vrijdag 2 november 2018 20:08 schreef Snowsquall het volgende:
Verlegen maar wel met je kop op TV......jaja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop