abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage vrijdag 2 november 2018 @ 08:03:45 #101
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_182892053
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 november 2018 01:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Dit is niet eens de grootste cloen in dit topic.
Wat is een cloen? Oud Hollandsch voor Kluun of zo?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  vrijdag 2 november 2018 @ 08:27:58 #102
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182892183
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 08:03 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Wat is een cloen?
Je moeder.
  vrijdag 2 november 2018 @ 08:39:46 #103
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182892284
  Moderator vrijdag 2 november 2018 @ 08:44:19 #104
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_182892331
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 23:16 schreef Syd het volgende:

[..]

Vreemd dat je aannames meteen is dat ik er niks over zou weten. Je kunt iemand ook een vraag stellen door er achter te kunnen komen of hij het allemaal wel juist heeft. Gezien er allemaal plaatjes geplaatst wordt en dom schapen gelach waaronder jij.

Maarja gezien je mooie aanname en je wedervraag bewijst wel weer dat je wellicht zelf niet voldoende denkvermogen hebt om fatsoenlijk te antwoorden. Dus ik neem jou "serieuze vraag" al niet eens serieus.
*jouw

Gezien jouw antwoord is het verstandig dat we niet verder in discussie zullen treden. Ik besteed mijn energie wel aan het uitlachen van Twente :)



SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_182892361
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 08:44 schreef onlogisch het volgende:

[..]

*jouw

Gezien jouw antwoord is het verstandig dat we niet verder in discussie zullen treden. Ik besteed mijn energie wel aan het uitlachen van Twente :)

[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha ja want nog steeds kun je niet fatsoenlijk reageren :') Je lach alles weg omdat je blijkbaar te dom bent om maar een mening te geven. En nu probeer je het gauw weg te schuiven door een plaatje te plaatsen en mij enkel een grammaticafout aan te spreken.

stoere man ben je :')
pi_182892380
Valt me sowieso op dat niemand blijkbaar normaal kan reageren, heb paar meningen die blijkbaar terecht zijn geuit gezien jullie domme schapen er niet op durven te reageren :')

haha en nu ik dit plaatst komen de halve gare er weer....
pi_182892401
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 november 2018 03:23 schreef DavidTwente het volgende:
Zoals eerder gezegd grijpen de haters nu elk nieuwsbericht over FC Twente aan om weer negatief te doen. Zoals nu weer over deze arbitragezaak (waarvan ik denk dat FC Twente niet sterk staat, maar dat terzijde).
Er zijn genoeg rechtszaken tegen de andere voetbalclubs gevoerd. Zoals tegen Ajax de afgelopen jaren:

- Nouri, (https://www.volkskrant.nl(...)nu-verder-~bde6e21a/)

- Arveladze, (http://www.elfvoetbal.nl/(...)Ajax-15-miljoen-euro

- Ling, (https://www.telegraaf.nl/(...)ajax-rel-niet-rusten)

- Cruijff, http://www.ajaxshowtime.c(...)htszaak-opnieuw.html()

Niet de minste kwesties, vergeleken met deze nieuwe zaak. En zo hebben alle clubs wel eens akkefietjes. Waar zaken gedaan worden, zijn meningsverschillen. En dan kun je naar de rechter/commissie stappen.

#notmad
#nietwoedend
#nietgefrustreerd
#geenclown
#geentroll
#nietziedend
#nietdebiel
#nietrazend

:)
Helaas begrijpen ze dit niet blijkt wel uit mijn poging tot communiceren met deze halve gare hier.

En nu ik dit redelijk rustig type komen er dadelijk alleen maar de termen die jij net benoemt.

Want ze denken niet echt verder en denken blijkbaar dat we allemaal om tafel zaten toen Munsterman de afspraken maakten...
  vrijdag 2 november 2018 @ 08:57:54 #108
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182892483
Zoveel boosheid in 1 topic. Doe rustig, het is bijna weekend.
  Redactie Frontpage vrijdag 2 november 2018 @ 09:27:59 #109
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_182892819
Deze 'discussie' :D
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  Redactie Frontpage vrijdag 2 november 2018 @ 09:28:12 #110
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_182892823
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 08:27 schreef fetX het volgende:

[..]

Je moeder.
Maar wat is een cloen?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_182893273
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 08:48 schreef Syd het volgende:
Valt me sowieso op dat niemand blijkbaar normaal kan reageren, heb paar meningen die blijkbaar terecht zijn geuit gezien jullie domme schapen er niet op durven te reageren :')

haha en nu ik dit plaatst komen de halve gare er weer....
Misschien is het handig om eerst even naar je eigen posts te kijken hahahaha
pi_182893514
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 08:48 schreef Syd het volgende:
Valt me sowieso op dat niemand blijkbaar normaal kan reageren, heb paar meningen die blijkbaar terecht zijn geuit gezien jullie domme schapen er niet op durven te reageren :')

haha en nu ik dit plaatst komen de halve gare er weer....
mad
pi_182893768
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dit hadden ze best kunnen doen als ze niet te gehaast naar de top wilde komen.

Alhoewel ze dan ook een Europese prijs hadden moeten winnen en dat hadden ze nooit gedaan natuurlijk.
:') :') :')

PSV is sportief al twintig jaar de grootste club van Nederland, idioot.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2018 10:23:49 ]
pi_182893787
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:

Maar niks mis met die ambitie te hebben hoor, zeker in die tijd zat PSV gewoon in de moeilijkheden financieel gezien dus waren er mogelijkheden.
:') zoveel domheid in deze posts
  vrijdag 2 november 2018 @ 10:24:54 #115
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_182893819
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 november 2018 03:23 schreef DavidTwente het volgende:
Zoals eerder gezegd grijpen de haters nu elk nieuwsbericht over FC Twente aan om weer negatief te doen. Zoals nu weer over deze arbitragezaak (waarvan ik denk dat FC Twente niet sterk staat, maar dat terzijde).
Er zijn genoeg rechtszaken tegen de andere voetbalclubs gevoerd. Zoals tegen Ajax de afgelopen jaren:

- Nouri, (https://www.volkskrant.nl(...)nu-verder-~bde6e21a/)

- Arveladze, (http://www.elfvoetbal.nl/(...)Ajax-15-miljoen-euro

- Ling, (https://www.telegraaf.nl/(...)ajax-rel-niet-rusten)

- Cruijff, http://www.ajaxshowtime.c(...)htszaak-opnieuw.html()

Niet de minste kwesties, vergeleken met deze nieuwe zaak. En zo hebben alle clubs wel eens akkefietjes. Waar zaken gedaan worden, zijn meningsverschillen. En dan kun je naar de rechter/commissie stappen.

#notmad
#nietwoedend
#nietgefrustreerd
#geenclown
#geentroll
#nietziedend
#nietdebiel
#nietrazend

:)
Het wijzen naar andere clubs doet mij denken dat Twente supporters het nog steeds niet snappen.
  vrijdag 2 november 2018 @ 10:26:04 #116
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_182893840
pi_182894322
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 november 2018 03:23 schreef DavidTwente het volgende:
Zoals eerder gezegd grijpen de haters nu elk nieuwsbericht over FC Twente aan om weer negatief te doen. Zoals nu weer over deze arbitragezaak (waarvan ik denk dat FC Twente niet sterk staat, maar dat terzijde).
Er zijn genoeg rechtszaken tegen de andere voetbalclubs gevoerd. Zoals tegen Ajax de afgelopen jaren:

- Nouri, (https://www.volkskrant.nl(...)nu-verder-~bde6e21a/)

- Arveladze, (http://www.elfvoetbal.nl/(...)Ajax-15-miljoen-euro

- Ling, (https://www.telegraaf.nl/(...)ajax-rel-niet-rusten)

- Cruijff, http://www.ajaxshowtime.c(...)htszaak-opnieuw.html()

Niet de minste kwesties, vergeleken met deze nieuwe zaak. En zo hebben alle clubs wel eens akkefietjes. Waar zaken gedaan worden, zijn meningsverschillen. En dan kun je naar de rechter/commissie stappen.

#notmad
#nietwoedend
#nietgefrustreerd
#geenclown
#geentroll
#nietziedend
#nietdebiel
#nietrazend

:)
Wacht even, dus omdat er bij Ajax ook 4 arbitragezaken zijn is het onterecht dat iedereen vindt dat er bij Twente gewoon enorm wanbeleid gevoerd wordt en dat het bizar is dat ze weer eens negatief in het nieuws komen?

"Het ergens anders ook!!!!/ Daar is het veel erger!!!!!" is een argument dat meestal niet goed werkt

* Afhaalchinees Insert vet veel hashtags zodat het lijkt of het me niet boeit
pi_182894330
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 08:48 schreef Syd het volgende:
Valt me sowieso op dat niemand blijkbaar normaal kan reageren, heb paar meningen die blijkbaar terecht zijn geuit gezien jullie domme schapen er niet op durven te reageren :')

haha en nu ik dit plaatst komen de halve gare er weer....
Je bent ook niet op mijn post over het gebrek aan controle binnen Twente ingegaan.

Beetje hypocriete sneer dus.

Al is hypocrisie natuurlijk wel iets wat de FC Twente-fanbase kenmerkt.
pi_182894393
Syd vindt het ook onterecht als Twente 0 punten krijgt na een verliespartij. De supporters konden daar namelijk niets aan doen en verdienen de punten!!!
pi_182894404
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 november 2018 11:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Syd vindt het ook onterecht als Twente 0 punten krijgt na een verliespartij. De supporters konden daar namelijk niets aan doen en verdienen de punten!!!
:')

Jij bent echt de slimste zoals ik eerder zei...jouw aannames echt wat een triest figuur blijf je.

/edit, dit bedoel ik dus dat ik jouw al niet serieus neem, je denk even grappig te zijn door met je aannames leuk over te komen. En dan verwacht je dat er serieus op je geantwoord wordt? Als je zelf al niet serieus bent moet je niet achteraf gaan janken.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2018 11:08:11 ]
pi_182894411
2

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2018 11:05:30 ]
pi_182894426
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 november 2018 11:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Syd vindt het ook onterecht als Twente 0 punten krijgt na een verliespartij. De supporters konden daar namelijk niets aan doen en verdienen de punten!!!
:D :D :D
pi_182894433
quote:
15s.gif Op vrijdag 2 november 2018 11:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Je bent ook niet op mijn post over het gebrek aan controle binnen Twente ingegaan.

Beetje hypocriete sneer dus.

Al is hypocrisie natuurlijk wel iets wat de FC Twente-fanbase kenmerkt.
Nee omdat jij niet op mij ingaat waarom zou ik ineens ergens anders over hebben terwijl ik toch echt wat anders vraag?

Omdat jullie alleen maar negativiteit willen horen blijkbaar, maar als ik iets normaal vraag dan is het meteen "mad" ..
pi_182894487
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 11:06 schreef Syd het volgende:

[..]

Nee omdat jij niet op mij ingaat waarom zou ik ineens ergens anders over hebben terwijl ik toch echt wat anders vraag?

Omdat jullie alleen maar negativiteit willen horen blijkbaar, maar als ik iets normaal vraag dan is het meteen "mad" ..
Mad.
pi_182894496
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 november 2018 11:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Mad.
Sociaal achtergestelde josti....
pi_182894524
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 11:04 schreef Syd het volgende:

[..]

:')

Jij bent echt de slimste zoals ik eerder zei...jouw aannames echt wat een triest figuur blijf je.

/edit, dit bedoel ik dus dat ik jouw al niet serieus neem, je denk even grappig te zijn door met je aannames leuk over te komen. En dan verwacht je dat er serieus op je geantwoord wordt? Als je zelf al niet serieus bent moet je niet achteraf gaan janken.

Kan me moeilijk voorstellen dat de poep die jij hier plaatst serieus is, maar oké! :)
pi_182894532
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 11:09 schreef Syd het volgende:

[..]

Sociaal achtergestelde josti....
Ziedend.
pi_182894536
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 november 2018 11:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Kan me moeilijk voorstellen dat de poep die jij hier plaatst serieus is, maar oké! :)
Omdat je er niet mee eens bent is het poep? echt wat een redenering weer :')
pi_182894560
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 11:11 schreef Syd het volgende:

[..]

Omdat je er niet mee eens bent is het poep? echt wat een redenering weer :')
Ziedend.
  vrijdag 2 november 2018 @ 11:13:56 #130
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_182894582
Hij syd er wel mee hé.
pi_182894673
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 08:48 schreef Syd het volgende:
Valt me sowieso op dat niemand blijkbaar normaal kan reageren, heb paar meningen die blijkbaar terecht zijn geuit gezien jullie domme schapen er niet op durven te reageren :')

haha en nu ik dit plaatst komen de halve gare er weer....
Waar verwacht je precies een serieuze reactie op?

Als je aankomt met 'Twente heeft niks gedaan, het waren toevallig de mensen die er toen werkte', dan schiet het niet echt op om een discussie aan te gaan.

Overigens is de vraag ook waar je discussie over wil. Wij lachen het frauduleuze Twente uit. Dat is alles. Leuk die vergelijkingen naar RBC en Veendam. Wat boeit ons dat?


Je doet ook alsof iedereen enorm tegen Twente is. Alsof het jullie is tegen de rest. Ga ergens anders de Calimero uithangen. Ik, en ik denk veel Fokkers met mij, heb niets tegen Twente. Ik vond het altijd ook een prima Awayday. Ik lach alleen om de hele situatie die jullie zelf hebben gecreëerd. Al lijkt dat kwartje nog steeds niet te vallen bij je.
pi_182894820
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 11:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Waar verwacht je precies een serieuze reactie op?

Ja want blijkbaar snap jij het zelf nog niet helemaal.....

Als je aankomt met 'Twente heeft niks gedaan, het waren toevallig de mensen die er toen werkte', dan schiet het niet echt op om een discussie aan te gaan.

Nee dat zeg ik niet, blijkbaar heb je moeite met begrijpelijk lezen

Overigens is de vraag ook waar je discussie over wil. Wij lachen het frauduleuze Twente uit. Dat is alles. Leuk die vergelijkingen naar RBC en Veendam. Wat boeit ons dat?

Daar komen jullie zelf mee :') en dan heb ik het gedaan, als je de situatie zelf niet snapt wat verschil tussen Twente situatie is en Veendam kom dan niet die vergelijking en ga niet achteraf wijzen dat ik er over begin. Lees topic door en doe niet dom alleen maar mijn comments.

Je doet ook alsof iedereen enorm tegen Twente is. Alsof het jullie is tegen de rest. Ga ergens anders de Calimero uithangen. Ik, en ik denk veel Fokkers met mij, heb niets tegen Twente. Ik vond het altijd ook een prima Awayday. Ik lach alleen om de hele situatie die jullie zelf hebben gecreëerd. Al lijkt dat kwartje nog steeds niet te vallen bij je.

Nee ik laat blijken dat dom schapen gelach van jullie nergens op slaat en als je er om vraag met voor jullie beetje boze comment dan heb je blijkbaar niet normaal vermogen om te reageren maar zeg je alleen maar MAD? en dan weer ligt het aan ons? David heeft genoeg voorbeelden gegeven maar dan komen er alleen maar jank verhalen over vinger wijzen etc of eentonig woordjes als MAD etc.

En nee jij lacht alleen omdat er met jouw nopg een aantal zijn, je voelt je zo te lezen aan je comment stoer om mee te doen met de domme schapen, maar owee als er een reactie komt want dan is iedereen die tegen jouw is mad?


pi_182894893
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 11:25 schreef Syd het volgende:

[..]

pi_182894902
Veendam heeft zijn stinkende best gedaan, maar het lukte niet om financieel de boel te behappen -> faillisement. Terecht? Iedereen is het daar redelijk mee eens dat het lullig is, helemaal voor de fans die er niets aan kunnen doen, maar een logisch gevolg.

Twente belazert de boel structureel, jarenlang en ook nog eens onder verschillende personen wordt de boel op een dubieuze manier gerund. -> Negatieve gevolgen. Terecht? Nee, want de fans kunnen er niets aan doen!!!
pi_182894923
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 november 2018 11:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Och :') je bent niet mee eens heh dan heb je alweer niet de vermogen om fatsoenlijk te reageren. Want blijkbaar zeg ik iets terecht, en dan wuif je het af met een lach?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2018 11:31:25 ]
pi_182894944
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 11:30 schreef Afhaalchinees het volgende:
Veendam heeft zijn stinkende best gedaan, maar het lukte niet om financieel de boel te behappen -> faillisement. Terecht? Iedereen is het daar redelijk mee eens dat het lullig is, helemaal voor de fans die er niets aan kunnen doen, maar een logisch gevolg.

Twente belazert de boel structureel, jarenlang en ook nog eens onder verschillende personen wordt de boel op een dubieuze manier gerund. -> Negatieve gevolgen. Terecht? Nee, want de fans kunnen er niets aan doen!!!
Ja dat is wat ik ook zeg....maar omdat het Twente is en ik toch meer voor Twente spreek is het meteen mad?
pi_182894978
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 11:30 schreef Syd het volgende:

[..]

Och :') je bent niet mee eens heh dan heb je alweer niet de vermogen om fatsoenlijk te reageren. Want blijkbaar zeg ik iets terecht, en dan wuif je het af met een lach?
pi_182894998
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 november 2018 11:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Haha te dom om te reageren, en als je kritiek krijgt niet het vermogen om jezelf te verdedigingen :')

Ik had je toch hoger ingeschat maar je bewijst je zelf telkens weer hoeveel moeite je hebt.

Of wacht je nu op anderen omdat je je nu te alleen voelt?

/edit ah kijk daar kom lenny aan nu sta je wat sterker heh?

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2018 11:35:05 ]
pi_182895012
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 11:25 schreef Syd het volgende:


Als je aankomt met 'Twente heeft niks gedaan, het waren toevallig de mensen die er toen werkte', dan schiet het niet echt op om een discussie aan te gaan.

Nee dat zeg ik niet, blijkbaar heb je moeite met begrijpelijk lezen

quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2018 19:55 schreef Syd het volgende:

[..]

Vertel me nu eens precies wat Twente heeft gedaan wat niet mocht?

Ik heb het over de club Twente en niet over twee mensen die destijds op de regeerstoel zaten.
Hoe had ik dit anders moeten interpreteren? :?


En reageer even normaal voortaan. Ik zit mobiel en kan hier niet echt goed op reageren als je je antwoorden in mijn quote zet. Kun je je post aanpassen? Dan zal ik op de rest ingaan.
pi_182895030
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 11:33 schreef Syd het volgende:

[..]

Haha te dom om te reageren, en als je kritiek krijgt niet het vermogen om jezelf te verdedigingen :')

Ik had je toch hoger ingeschat maar je bewijst je zelf telkens weer hoeveel moeite je hebt.

Of wacht je nu op anderen omdat je je nu te alleen voelt?

/edit ah kijk daar kom lenny aan nu sta je wat sterker heh?
pi_182895069
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 11:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

[..]

Hoe had ik dit anders moeten interpreteren? :?

En reageer even normaal voortaan. Ik zit mobiel en kan hier niet echt goed op reageren als je je antwoorden in mijn quote zet. Kun je je post aanpassen? Dan zal ik op de rest ingaan.
OMdat jij niet vermogen hebt om fatsoenlijk te kunnen lezen moet ik normaal reageren?

Ook dit ga gewoon in om mijn antwoorden en ga je niet verdedigen over dingen die niks mee te maken hebben, dit bewijst voor mij alleen maar dat je nog steeds niet wil reageren omdat je het niet aanstaat.

Dus nee als je denkt dat je echt gelijk hebt moet jij die moeite nemen niet ik.

Ik nam al de moeite om op je bericht te reageren, en niet alleen maar eentonige meningen, ik ga er op in. Jammer dat je dan ineens zo reageert.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2018 11:37:50 ]
pi_182895124
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 11:36 schreef Syd het volgende:

[..]

OMdat jij niet vermogen hebt om fatsoenlijk te kunnen lezen moet ik normaal reageren?

Ook dit ga gewoon in om mijn antwoorden en ga je niet verdedigen over dingen die niks mee te maken hebben, dit bewijst voor mij alleen maar dat je nog steeds niet wil reageren omdat je het niet aanstaat.

Dus nee als je denkt dat je echt gelijk hebt moet jij die moeite nemen niet ik.
Geef gewoon antwoord dan. Hoe had je die post dan bedoeld? De tering zeg. Eerst ga je janken dat niemand serieus op je reageert. Dan krijg je een reactie, doe je dit.


En ik wil best op de rest in gaan, ook al sloeg dat helemaal nergens op, maar de Fok quote functie werkt dan niet echt goed meer. Omdat jij je antwoorden in mijn reactie zet. Beter gebruik je multiquotes voortaan met je eigen antwoord eronder.
pi_182895332
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 11:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Geef gewoon antwoord dan. Hoe had je die post dan bedoeld? De tering zeg. Eerst ga je janken dat niemand serieus op je reageert. Dan krijg je een reactie, doe je dit.


En ik wil best op de rest in gaan, ook al sloeg dat helemaal nergens op, maar de Fok quote functie werkt dan niet echt goed meer. Omdat jij je antwoorden in mijn reactie zet. Beter gebruik je multiquotes voortaan met je eigen antwoord eronder.
En lekker negatief blijven en eerst wel beginnen met over janken en tering en lekker negatief blijven maar antwoord geven ho maar blijf lekker in die verdediging jongen. Dit bewijst voor mij alleen maar dat je het niet aankan.

Trouwens ik zit nu op mn mobiel en als je een kleine moeite doet is het helemaal niet zo moeilijk hoor maarja je negativiteit werkt niet mee en dan reageer je als een zure doos....
  vrijdag 2 november 2018 @ 11:49:30 #144
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_182895353
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 11:48 schreef Syd het volgende:

[..]

En lekker negatief blijven en eerst wel beginnen met over janken en tering en lekker negatief blijven maar antwoord geven ho maar blijf lekker in die verdediging jongen. Dit bewijst voor mij alleen maar dat je het niet aankan.

Trouwens ik zit nu op mn mobiel en als je een kleine moeite doet is het helemaal niet zo moeilijk hoor maarja je negativiteit werkt niet mee en dan reageer je als een zure doos....
Woest.
pi_182895390
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 11:48 schreef Syd het volgende:

[..]

En lekker negatief blijven en eerst wel beginnen met over janken en tering en lekker negatief blijven maar antwoord geven ho maar blijf lekker in die verdediging jongen. Dit bewijst voor mij alleen maar dat je het niet aankan.

Trouwens ik zit nu op mn mobiel en als je een kleine moeite doet is het helemaal niet zo moeilijk hoor maarja je negativiteit werkt niet mee en dan reageer je als een zure doos....
Geef gewoon antwoord? Wat bedoelde je hiermee?

quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2018 19:55 schreef Syd het volgende:

[..]

Vertel me nu eens precies wat Twente heeft gedaan wat niet mocht?

Ik heb het over de club Twente en niet over twee mensen die destijds op de regeerstoel zaten.
Want blijkbaar bedoelde je iets anders dan 'Twente heeft niks gedaan, het waren toevallig de mensen die er toen werkte'. Maar wat dan?
pi_182895401
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 11:48 schreef Syd het volgende:

[..]

En lekker negatief blijven en eerst wel beginnen met over janken en tering en lekker negatief blijven maar antwoord geven ho maar blijf lekker in die verdediging jongen. Dit bewijst voor mij alleen maar dat je het niet aankan.

Trouwens ik zit nu op mn mobiel en als je een kleine moeite doet is het helemaal niet zo moeilijk hoor maarja je negativiteit werkt niet mee en dan reageer je als een zure doos....
Is dit door een klein kind geschreven? :')
pi_182895416
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 11:48 schreef Syd het volgende:

[..]

En lekker negatief blijven en eerst wel beginnen met over janken en tering en lekker negatief blijven maar antwoord geven ho maar blijf lekker in die verdediging jongen.
Deze zin trouwens. :')
pi_182895450
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 11:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Geef gewoon antwoord? Wat bedoelde je hiermee?

[..]

Want blijkbaar bedoelde je iets anders dan 'Twente heeft niks gedaan, het waren toevallig de mensen die er toen werkte'. Maar wat dan?
Mad
pi_182895454
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 november 2018 11:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Is dit door een klein kind geschreven? :')
Mad
pi_182895461
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 11:49 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Woest.
Nee mad
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')