En Merel en Brenda, dan wilde ze Adriaan nog een hand geven en verder niemandquote:Op donderdag 1 november 2018 10:05 schreef sjampoeh het volgende:
omg brandon en jeff zitten erbij ??
En Brenda met d'r zure gezichtquote:Op donderdag 1 november 2018 10:05 schreef sjampoeh het volgende:
omg brandon en jeff zitten erbij ??
Die bedoelde, denk ik zomaar iets anders.quote:Op donderdag 1 november 2018 10:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb Lotus dat zelf ook horen zeggen
Ik hoop alles........quote:Op donderdag 1 november 2018 10:05 schreef PTLe het volgende:
[..]
Diep triest , wat zullen ze hier van gaan uitzenden ?
Die zitten er van het begin af aan bijquote:Op donderdag 1 november 2018 10:06 schreef sjampoeh het volgende:
o god merel ook
dit wordt oorlog straks denk ik
bring it onquote:Op donderdag 1 november 2018 10:06 schreef sjampoeh het volgende:
o god merel ook
quote:Op donderdag 1 november 2018 10:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb Lotus dat zelf ook horen zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles goed letterlijk verslaanquote:Op donderdag 1 november 2018 10:06 schreef sjampoeh het volgende:
o god merel ook
dit mot ik f terugkijkuh danquote:Op donderdag 1 november 2018 10:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die zitten er van het begin af aan bij
quote:Op donderdag 1 november 2018 10:07 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I know, heb hier ook wat blauwe lotus zaadjes uitgebroed
Ik snap alles, begrijp er niets van.
mwah,ik denk eerder dat ze trots op Diaan zijn.quote:Op donderdag 1 november 2018 10:07 schreef Sambalbaai het volgende:
Die ouders van Jeffry moeten nu toch met schaamrood op de kaken zitten kijken??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |