omdat dat er niet uitziet uiteraardquote:Op woensdag 31 oktober 2018 21:19 schreef cherrycoke het volgende:
waarom doe je er geen plinten tegenaan dan?
Gewoon voljassen met Pyrethrum heeft niemand last van.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 21:32 schreef Zolderkamer het volgende:
Ik zou geen gif meer gebruiken in huis... Je kan beter doodgaan aan zilvervisjes denk ik..
(Dasty van de Wibra vermoord ook alles wat leeft heb ik ondervonden)
Nope. Die vreten zich door kit heen.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 21:49 schreef Postbus100 het volgende:
Maar zilvervisjes houd je toch niet tegen met een kitrand?
Was benieuwd of dit zo was maar dit lees ik dus nergens. Er zijn niet veel beesten die kit lekker vinden. Heb je hier een bron van ?quote:Op donderdag 1 november 2018 17:54 schreef Elpis het volgende:
[..]
Nope. Die vreten zich door kit heen.
Nou niet echt bewijs hoor.quote:Op donderdag 1 november 2018 18:55 schreef Oledanmaarweer het volgende:
[..]
Was benieuwd of dit zo was maar dit lees ik dus nergens. Er zijn niet veel beesten die kit lekker vinden. Heb je hier een bron van ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop