quote:Vreemd genoeg vind ik die bands ook stukken beter te verteren, wat ik er van gehoord heb tenminste.
Op dinsdag 31 december 2002 17:30 schreef EdSchouten het volgende:
Klopt, Sparta en Mars Volta ofzow...
Iedereen mag er van vinden wat ze wille, maar ik vond ze wel vernieuwend.
Sparta en Mars Volta zijn ook zeer okay.
Check ook eens Les savy fav, erg interessant.
quote:Zkrz, vooral Cosmonaut vind ik een super wreed nummer!
Op dinsdag 31 december 2002 17:36 schreef Coolgoza het volgende:
Ik vind At the drive in nog steeds super vet.Iedereen mag er van vinden wat ze wille, maar ik vond ze wel vernieuwend.
En extreem anders zijn ze ook weer niet, maar 't heeft gewoon power.
Ze hebben toch iets aparts moet ik zeggen, en tja... 't heeft mischien een heel klein beetje van nirvana weg, maargoed, welke band heeft dat niet?
quote:Band of Brothers
Op dinsdag 31 december 2002 17:40 schreef webfreak het volgende:
't heeft mischien een heel klein beetje van nirvana weg, maargoed, welke band heeft dat niet?
Edit: Blue Band
quote:Wow, da's vaag! Ik heb al veel in mijn mailbox gehad.. maar dat
Op dinsdag 31 december 2002 17:28 schreef Zander het volgende:
waarna ik zelfs een verontwaardigde mail van een fan in mijn mailbox mocht aantreffen.
Verder vind ik At the Drive in eigenlijk niet zo speciaal. Ik heb het allemaal wel eens eerder gehoord. Er zullen vast mensen zijn die het leuk vinden, maar mij doet het niks
quote:Juist!
Op dinsdag 31 december 2002 18:32 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Verder vind ik At the Drive in eigenlijk niet zo speciaal. Ik heb het allemaal wel eens eerder gehoord. Er zullen vast mensen zijn die het leuk vinden, maar mij doet het niks
quote:Alle bands die ontstonden voor Nirvana, en alle bands die geen grunge maken
Op dinsdag 31 december 2002 17:40 schreef webfreak het volgende:
't heeft mischien een heel klein beetje van nirvana weg, maargoed, welke band heeft dat niet?
quote:Dat geschreeuw? Dat is nou het coole ervan vind ik!
Op dinsdag 31 december 2002 19:22 schreef FLIPNEUS het volgende:
Ik vind het wel een aardige plaat, maar ik kan die zanger niet langer dan een half uur hebben.
Optreden was in Vera.
quote:ik heb ze op die tour daarvoor gezien. Was gaaf.
Op woensdag 1 januari 2003 06:16 schreef Coolgoza het volgende:
Chris, ik heb het allerlaatste live optreden van hun gezien en jammer genoeg was dat niet super energiek. Het magische was er een beetje af. (vreemd genoeg gingen ze een week later dan ook uit elkaar)
Optreden was in Vera.
Sparta heeft overigens ook een hele leuke cd gemaakt. Het mag alleen af en toe net iets gewaagder en spannender.
(en moshapen houden toch niet van mooie muziek )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |