Ah okquote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:40 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Jessie heeft haar lachje nagedaan, denkt ze, was ook op de markt
Aah gemist, had ze Jessie geconfronteerd?quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:40 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]En Jessie vanmiddig even damage control: ik zou dat nooit doen.
Misselijk kind is het aan het worden. Dit is iets waar Jessie niets aan kan doen.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:41 schreef Bramenstruik het volgende:
Lotus heeft het over de schimmel van Jessie
ga cosquote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:39 schreef Sambalbaai het volgende:
Merel: had ik het niet moeten zeggen?
Jessie: nee doe maar niet meer. Ik heb er niets aan. Ik heb dit echt nog nooit, echt nog nooit gehoord. Ik doe nooit iets verkeerd.![]()
![]()
Morgen komt mijn moeder en die weet het wel.
Heerlijk!!quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:41 schreef StruisZVeugelT het volgende:
zow lkkr dr humeur verpest
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
met dr grote bakkes over alles en iedereen
en dr reet likken
en voor je smoel slaan
maak j ekapot
kindjes afsnauwen , geld jatten
sjuuus jankmuil
Ik vermoed dat Lotus een cosser is.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Misselijk kind is het aan het worden. Dit is iets waar Jessie niets aan kan doen.
ik zie die moederheks morgen nog wel tekeer gaan tegen andere bewonersquote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:44 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
ga cos
En mammie zal haar zeker de waarheid gaan vertellen
Nee hoor lieffie je doet het supergoed iedereen buiten houdt van jou ik ben trots op je
Dat zal eerder komen
Dat weet ik niet.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:42 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Aah gemist, had ze Jessie geconfronteerd?
je mag alleen positief zijn, dus.....quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
En heeft het nog nooit gehoord.....Nee jes als ik zeg als ik daar naar toe zou gaan op de markt ga ik naar de mensen die ik leuk vindt en de andere vermijd ik....ik loop niet naar jou om je af te katten en zo zijn de meeste mensen denk ik.
waar ze wel wat aan kan doen, is van die tenen afblijven voordat ze aan andermans spullen zit, en slippers jatten van een anderquote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Misselijk kind is het aan het worden. Dit is iets waar Jessie niets aan kan doen.
Maar ze doet er ook niks voor.....loopt op andermans sokken en schoenen. zit met haar handen aan haar voeten te pulken en dan weer overal aan......quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
zeker wel ...quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ach die merel en Lotus zijn allebei van die onruststokers. Daarbij is Merel dan nog net iets beschaafder dan die hele Lotusquote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:43 schreef zodeju het volgende:
jessie blijft maar zeggen ze is eerlijk en oprecht.......
Toch vind ik het ontzettend vals van Merel.......want je kan er echt niks mee....
daar krijg ik zo'n bats flashback vanquote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:43 schreef zodeju het volgende:
jessie blijft maar zeggen ze is eerlijk en oprecht.......
Toch vind ik het ontzettend vals van Merel.......want je kan er echt niks mee....
Zeker wel!! Meer hygiëne zou een stuk schelen. En dan bedoel ik niet de troep tussen je tenen opeten.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vriendin van Sanne tegen Sanne:Je hebt buiten helemaal geen haters,ze vinden je allemaal heel leuk.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:44 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
ga cos
Nee hoor lieffie je doet het supergoed iedereen buiten houdt van jou ik ben trots op je
Dat zal eerder komen
Nah.....mama had eerder wel wat kritiek en goed advies voor Jessie. Maar daar had ze geen zin in.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:44 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
ga cos
Dat zal eerder komen
Wat weet Jef nu ook?quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
nah Erik .. maak je borst maar nat
Jeff weet het nu ook
en eh.. ehm die gaat wel ff zo
kij bafar sloan hdbdrs dat je dat
kjhsgstr friesland he !!!
denk dr om he nafdbhet sloan
dus dat
Ah,het is weer bijna etenstijd.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:47 schreef danaqui het volgende:
[..]
Of aan je kut krabben je vingers aflikken en dan aan het eten zitten![]()
![]()
Wat deed ze daar? Laat me raden: rehabquote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
Wisten jullie al dat Lotus in Thailand ook in een boomhut heeft geslapen?
Ze gaat er prat op dat ze toch doet wat ze wil....niemand moet haar vertellen wat ze moet doen.....quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:47 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nah.....mama had eerder wel wat kritiek en goed advies voor Jessie. Maar daar had ze geen zin in.
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ah,het is weer bijna etenstijd.
zooowww jammerquote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:46 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Vriendin van Sanne tegen Sanne:Je hebt buiten helemaal geen haters,ze vinden je allemaal heel leuk.
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:48 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Wat deed ze daar? Laat me raden: rehab
Karma is een bitch. Gelukkig kan ze een pilletje van Jeffry nemen, anders slaapt ze ook nog eens beroerd.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:46 schreef Jian het volgende:
Het zaadje is geplant Jessie gaat dit dagen met zich meedragen en zich kut voelen, lekker voor je Redneck bitch
Je oren uitbaggeren met een wattenstokje, een balletje draaien van de opbrengst en het opeten.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:47 schreef danaqui het volgende:
[..]
![]()
En daar heeft ze gelijk in. De persoon die onderaan bungelt is gewoon bezig met onrust te veroorzaken en dat doet ze goed.quote:
Lotus zou autistisch zijn volgens sommige reagluurders op de Utopiakrantquote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:22 schreef sjampoeh het volgende:
zou lotus ook ADHD hebben ? kan niet stilzitten en je moet toch IETS van een disorder hebben
psies. Mama had gezegd om meer met Christel om te gaan.....quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze gaat er prat op dat ze toch doet wat ze wil....niemand moet haar vertellen wat ze moet doen.....
idd, en haar baby fries moet de klappen weer opvangenquote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:46 schreef Jian het volgende:
Het zaadje is geplant Jessie gaat dit dagen met zich meedragen en zich kut voelen, lekker voor je Redneck bitch
welneequote:
Hiske doet dat weer anders... zolang je het niet uit spreekt , bestaat het niet.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:51 schreef Jian het volgende:
Jessie is het type tobber, die denkt als ze maar vaak genoeg zegt dat het niet waar is het dan niet waar is, ..... maar zo werkt dat niet
dan hoop ik dat er wel iemand is die haar dan even verteld dat ze zich met haar eigen zaken moet bemoeien.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:44 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik zie die moederheks morgen nog wel tekeer gaan tegen andere bewoners
ik heb het idee dat ze dat bezoek ook zo voor de stemmingen in plannen om stem informatie te krijgen..quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:52 schreef Sambalbaai het volgende:
Het liefst gaat Jessie nu slapen en wakker worden met haar bezoek.
Meid, je weet de pillen te vinden.
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:47 schreef danaqui het volgende:
[..]
![]()
Ja klopt, die heb je ookquote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hiske doet dat weer anders... zolang je het niet uit spreekt , bestaat het niet.
en dan gaat ze nog een keer nadenken en dan is het alsnog jankenquote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:51 schreef Jian het volgende:
Jessie is het type tobber, die denkt als ze maar vaak genoeg zegt dat het niet waar is het dan niet waar is, ..... maar zo werkt dat niet
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Hodfer Zou mazaru nog meecossen... Goedenavond, meneer de ober.. \-----------/ doet u gelijk maar een teiltje bij het eten....
ik ben niemand tot lastquote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nou Mike zal wel denken.....
Ik geef Shelly nog eens een slaapplek voor haar RUST
en anders wat kruidenboterquote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:52 schreef Sambalbaai het volgende:
Het liefst gaat Jessie nu slapen en wakker worden met haar bezoek.
Meid, je weet de pillen te vinden.
Kan best, maar ze heeft er al zo vaak mee gedreigd......Haar broer zou er wel een paar over het hek tiefen etc....quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
ik heb het idee dat ze dat bezoek ook zo voor de stemmingen in plannen om stem informatie te krijgen..
ik hoef haar gelukkig niet te zien, vond het geen prettig mensquote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:53 schreef krabje het volgende:
[..]
dan hoop ik dat er wel iemand is die haar dan even verteld dat ze zich met haar eigen zaken moet bemoeien.
O die gaat straks nog wel janken zo niet dan flippenquote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
en dan gaat ze nog een keer nadenken en dan is het alsnog janken
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat is Merel geel.....
Volgens mij is ze gewoon een vette Kanarie
ow ja, al die knokploegenquote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:55 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Kan best, maar ze heeft er al zo vaak mee gedreigd......Haar broer zou er wel een paar over het hek tiefen etc....
Hoe kortzichtig zijn ze in het Westland..quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:54 schreef Sambalbaai het volgende:
Jessie: zo krijg je groepjesvorming, he?![]()
![]()
Met een aantal biertjes.....komt helemaal goed.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:55 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
en anders wat kruidenboter
Dat wil in zulke gevallen ook wel eens helpen
Ingestraald door de igloquote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:55 schreef Setje72 het volgende:
Wat de f is er met Jessie der haar gebeurt??
twattyquote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat is Merel geel.....
Topkapster Brenda heeft haar een metamorfose gegeven.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:55 schreef Setje72 het volgende:
Wat de f is er met Jessie der haar gebeurt??
Is dr Marokkaanse bloed...quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat is Merel geel.....
Ja die dacht zeker dat ze heel popu was ..door het aantal drankjes die er verkocht worden...quote:
Mwah, kanaries kunnen mooi zingen, Merel kan alleen maar krijsen als een valse kraai.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat is Merel geel.....
Zingen als een Kanarie is een "uitdrukking" in sommge vakgebieden, ouwequote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Mwah, kanaries kunnen mooi zingen, Merel kan alleen maar krijsen als een valse kraai.
wie denk je wie haar borg betaald heeftquote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:57 schreef krabje het volgende:
waarom moeten ze vragen aan familie of ze naar huis toe MOGEN?dat maak je toch zelf uit.
Ze is er waarschijnlijk ook door dr ouders in gezet ... zo van ga jij maar een paar maandjes opvoedkampquote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:57 schreef krabje het volgende:
waarom moeten ze vragen aan familie of ze naar huis toe MOGEN?dat maak je toch zelf uit.
misschien hebben ze een soort van taakstraffenquote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:57 schreef krabje het volgende:
Die hebben ws de borg betaald.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:57 schreef krabje het volgende:
Borg .... pa en ma betaald.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:57 schreef krabje het volgende:
Zegt ze om het publiek wat haar niet mag te straffenquote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:57 schreef Sambalbaai het volgende:
Ow nu wil ze vragen aan haar bezoek of ze naar huis mag.![]()
![]()
Ouders haar slaapkamer verhuurd aan 'n Pool, Westland is een grote broeikasquote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:57 schreef krabje het volgende:
Echt belachelijk toch hequote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:57 schreef krabje het volgende:
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Zegt ze om het publiek wat haar niet mag te straffen
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:57 schreef Sambalbaai het volgende:
Ow nu wil ze vragen aan haar bezoek of ze naar huis mag.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |