quote:Op woensdag 31 oktober 2018 11:10 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dan moeten we weer een herhaalrecept aanvragen
Yepquote:Op woensdag 31 oktober 2018 11:10 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik ook heerlijk geslapenJullie ook
Hooguit 1 uurtje geslapen vannachtquote:Op woensdag 31 oktober 2018 11:10 schreef Mrsloveable het volgende:
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 11:11 schreef Chea49 het volgende:
Merel is blij dat iedereen zo lekker geslapen heeft. Is dat kind nu de leider van de groep? Typisch kind wat mannen gebruikt voor hun handigheid en zelf toekijkt hoe een ander aan het werk is. Zij noteert alles wel.
hoe komt ze aan al die info???? ze ligt de hele dag op haar nest?quote:Op woensdag 31 oktober 2018 11:11 schreef Chea49 het volgende:
Merel is blij dat iedereen zo lekker geslapen heeft. Is dat kind nu de leider van de groep? Typisch kind wat mannen gebruikt voor hun handigheid en zelf toekijkt hoe een ander aan het werk is. Zij noteert alles wel.
Wow dat is wel erg kortquote:Op woensdag 31 oktober 2018 11:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hooguit 1 uurtje geslapen vannacht
Ja er was veel lawaai in de cos, ik ga er volgende keer wat van zeggen!!quote:Op woensdag 31 oktober 2018 11:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Bedoelde hij vast Brandon want die zag ik net met een bord droogvoer.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 11:08 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
hij zag iemand lopen met een bord met eten, vreet je dat, droge rotzooi man
Niet zeurenquote:Op woensdag 31 oktober 2018 11:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 11:12 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Ja er was veel lawaai in de cos, ik ga er volgende keer wat van zeggen!!
Tegenwoordig allemaal nepbont hoor.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 11:10 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Joa en Tim hebben toch een babyzeehond bontkraagjes?
komt goed Fritsie, wakker is wakker, dan sta je ff op, drikt een kop thee, internet wat, en hop terug naar bed, ff slapen, weer wakker, leuke dingen doen, ff candycrushen, en hop terug naar bed weer, geen punt van maken, en dan ben je snel weer terug op je ritmequote:Op woensdag 31 oktober 2018 11:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Al zeker 4 weken sinds ik aan het afkicken ben van de morfine
Heerlijk, dank je.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 11:10 schreef Mrsloveable het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |