Ik word gek van lage decolletes en hoge laarzen en korte rok, en dit dan nog liefst in het zwart
~Des
En als hij dan als hij langsloopt ook nog eens lekker ruikt...
Dat is een absoluut 'aan'knopje bij mij
Lekker kontje erbij en je kan me opvegen...
Bij een vrouw:
Lekker kontje, beetje getraind, maar niet zo'n "hard" lijf, moet wel zacht en vrouwelijk blijven.
Voor beide geslachten...
Zo'n uitstraling waarvan je het water in de mond loopt, een zelfverzekerde(zonder arrogantie) en sexuele uitstraling.
Iemand die zich bewust is van zijn/haar lichaam en van zijn/haar geest.
Een mooie lach, met een mooie lach heb je het grootste deel al gewonnen bij mij.
of
- Meisjes met donker, stijl haar, lieve glimlach, geweldige ogen
- Strakke broeken met pijpen die wijd eindigen(vooral beetje stretch-spul, en dan kleur: zwart), en daaronder een string dragen
- Een strak truitje aan hebben
(oftewel, mijn vriendin )
- Niet te dunne sprieten, je moet wel iets vast kunnen pakken
- Lieve uitstraling
- Beetje op de mode gekleed
- en toch ook de ogen
Ik vind mensen er nu eenmaal niet echt heel aantrekkelijk uitzien. Dat komt pas als ik eenmaal een tijdje een relatie met iemand heb. Mannen, noch vrouwen. Ogen kunnen mooi zijn, maar op de eerste plaats let ik op de uitstraling. Iemands gedrag, hoe iemand naar je kijkt. Iemand moet een beetje intelligentie en betrouwbaarheid uitstralen. Vriendelijkheid etc..
quote:vooral die dikke tieten en die geile blik, of is dat al gezegd :p
Op dinsdag 31 december 2002 17:05 schreef Bulls-Ass het volgende:
in tegenstelling tot Waar knap jij echt op af ?!(m/v)
Waar wordt jij geil van als je een man/vrouw ziet staan in een kroeg of eender waar ...Ik word gek van lage decolletes en hoge laarzen en korte rok, en dit dan nog liefst in het zwart
quote:the friend-zone.
Op dinsdag 31 december 2002 20:35 schreef woeletje het volgende:
Hmmz...Ik vind mensen er nu eenmaal niet echt heel aantrekkelijk uitzien. Dat komt pas als ik eenmaal een tijdje een relatie met iemand heb. Mannen, noch vrouwen. Ogen kunnen mooi zijn, maar op de eerste plaats let ik op de uitstraling. Iemands gedrag, hoe iemand naar je kijkt. Iemand moet een beetje intelligentie en betrouwbaarheid uitstralen. Vriendelijkheid etc..
ik ga echt voor de uitstraling, en jah dan moet je er toch een beetje mee geluld hebben ofzo eer je dat goed kan beoordelen
blaat nouja zo ben ik dan he
quote:Beetje female trekje dus
Op donderdag 2 januari 2003 00:35 schreef ToXiCitY het volgende:
ik word er echt niet geil van als ik gewoon iemand zie staan, zie langslopen of wat dan ookik ga echt voor de uitstraling, en jah dan moet je er toch een beetje mee geluld hebben ofzo eer je dat goed kan beoordelen
blaat nouja zo ben ik dan he
Sommige mensen hebben van die oppervlakkige ogen. Maar er zijn ook meisjes met diepe ogen. Of vriendelijk en vrolijk, of donker en geheimzinnig, of dromerig... Als het maar van die mooie "diepe" ogen zijn... Niet van diep als in oogballen die dieper in de schedel zitten, nee, "diepe" ogen, waar je in kunt "verdrinken", om dat cliche dan toch maar te gebruiken.
quote:idd UItstraling! met stip op nr.1
Op donderdag 2 januari 2003 03:37 schreef Sinaasappel het volgende:
een mooi kapsel doet wonderen
en uitstaling
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |