abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7641755
in tegenstelling tot Waar knap jij echt op af ?!(m/v)
Waar wordt jij geil van als je een man/vrouw ziet staan in een kroeg of eender waar ...

Ik word gek van lage decolletes en hoge laarzen en korte rok, en dit dan nog liefst in het zwart

Nobody deserves your tears, those who actually do will never make you cry!!!
pi_7643240
Ogen (manier van kijken), houding, benen
[14-12-2003] Ladies and gentlemen, we've got him.
pi_7643502
Goths.. Mooie goths dan.. niet overdreven goths.. ook geen echte goths.. die zijn ziek.. en hebben geen eigen mening.. goth-lookalikes is misschien de beste benaming..

~Des

As a rule, I never touch anything more sophisticated and delicate than myself.
pi_7643511
Lang haar
Mooi lang haar
pi_7643526
Een lekkere kop met ogen die me steeds net ff te lang aankijken.

En als hij dan als hij langsloopt ook nog eens lekker ruikt...

Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  dinsdag 31 december 2002 @ 19:14:08 #6
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_7643596
Van die twinkeltjes in z'n ogen als ie me aankijkt waar ik 't acuut warm van krijg..

Dat is een absoluut 'aan'knopje bij mij

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_7643624
Bij een man:
Een mooie rug-partij, niet te gespierd(anabolen typjes zijn not-done), maar wel lekker(ik blijf erbij zwemmersbreed...).

Lekker kontje erbij en je kan me opvegen...

Bij een vrouw:
Lekker kontje, beetje getraind, maar niet zo'n "hard" lijf, moet wel zacht en vrouwelijk blijven.

Voor beide geslachten...
Zo'n uitstraling waarvan je het water in de mond loopt, een zelfverzekerde(zonder arrogantie) en sexuele uitstraling.
Iemand die zich bewust is van zijn/haar lichaam en van zijn/haar geest.

Een mooie lach, met een mooie lach heb je het grootste deel al gewonnen bij mij.

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_7643854
Hmmm als een meisje zwarte haren, lichte ogen..en een moooiiieee lach heeft..smelt ik gelijk

--+M

pi_7643929
Meisjes met:
- lief gezicht(lieve glimlach en ogen waar je in verdrinkt)
- skatebroek/schoenen
- strak truitje aan hebben

of

- Meisjes met donker, stijl haar, lieve glimlach, geweldige ogen
- Strakke broeken met pijpen die wijd eindigen(vooral beetje stretch-spul, en dan kleur: zwart), en daaronder een string dragen
- Een strak truitje aan hebben
(oftewel, mijn vriendin )

pi_7644195
Bij de dames:

- Niet te dunne sprieten, je moet wel iets vast kunnen pakken
- Lieve uitstraling
- Beetje op de mode gekleed
- en toch ook de ogen

dinsdag 31 december 2002 @ 20:35:03 #11
43327 woeletje
altijd knuffelbaar
pi_7644509
Hmmz...

Ik vind mensen er nu eenmaal niet echt heel aantrekkelijk uitzien. Dat komt pas als ik eenmaal een tijdje een relatie met iemand heb. Mannen, noch vrouwen. Ogen kunnen mooi zijn, maar op de eerste plaats let ik op de uitstraling. Iemands gedrag, hoe iemand naar je kijkt. Iemand moet een beetje intelligentie en betrouwbaarheid uitstralen. Vriendelijkheid etc..

"Woel..." riep de eenzame woel in het maanlicht van de nacht.
pi_7644663
uitstraling
  woensdag 1 januari 2003 @ 05:34:02 #13
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_7648391
quote:
Op dinsdag 31 december 2002 17:05 schreef Bulls-Ass het volgende:
in tegenstelling tot Waar knap jij echt op af ?!(m/v)
Waar wordt jij geil van als je een man/vrouw ziet staan in een kroeg of eender waar ...

Ik word gek van lage decolletes en hoge laarzen en korte rok, en dit dan nog liefst in het zwart

vooral die dikke tieten en die geile blik, of is dat al gezegd :p
pi_7648554
quote:
Op dinsdag 31 december 2002 20:35 schreef woeletje het volgende:
Hmmz...

Ik vind mensen er nu eenmaal niet echt heel aantrekkelijk uitzien. Dat komt pas als ik eenmaal een tijdje een relatie met iemand heb. Mannen, noch vrouwen. Ogen kunnen mooi zijn, maar op de eerste plaats let ik op de uitstraling. Iemands gedrag, hoe iemand naar je kijkt. Iemand moet een beetje intelligentie en betrouwbaarheid uitstralen. Vriendelijkheid etc..

the friend-zone.
je kent het wel, je bent vriendelijk, betrouwbaar en intelligent, met als gevolg dat je fijn in de friend-zone blijft zweven en niet verder kunt.
Kapitalisatie is de beste remedie tegen ideologische inhoud. - Zodiakk.
FA Jump: webicon weggehaald wegens wachtwoord beveiliging
pi_7649280
Toch echt de ogen en de uitstraling van het meisje
  woensdag 1 januari 2003 @ 12:39:21 #16
21166 Mayhem
Fulltime Kansloos.
pi_7649305
Als ze mooi krullend haar hebben en zo'n onschuldige uitstraling! En het liefst ook nog een kleurtje!
Mijn schijtlijst : FritsvanEgters
Xbox Live GT : Dutch Mayhem // PSN ID : Dutch_Mayhem
  woensdag 1 januari 2003 @ 14:08:11 #17
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_7649971
- donker haar
- mooie bruine grote ogen
- lichtbruin kleurtje
- mooie vrouwelijke rondingen
- op de mode gekleed
- en een lieve blik in de ogen
m'n vriendin dus
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
  donderdag 2 januari 2003 @ 00:29:47 #18
16701 scanman01
Today's a good day
pi_7659176
Ik ben echt een buttman, dus als ik een meisje van me af zie lopen met een strakke broek aan dan ben ik al helemaal verkocht. En dan heb ik het niet op die anorexia-achtige dames! Er moet wel wat in die broek zitten anders is het weer een afknapper. Maar dat geldt ook voor de rest van het lichaam. Niet te veel uitstekende botten graag!
My soul is painted like the wings of butterflies
  donderdag 2 januari 2003 @ 00:32:28 #19
8369 speknek
Another day another slay
pi_7659209
Een string die zich laat zien.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_7659257
ik word er echt niet geil van als ik gewoon iemand zie staan, zie langslopen of wat dan ook

ik ga echt voor de uitstraling, en jah dan moet je er toch een beetje mee geluld hebben ofzo eer je dat goed kan beoordelen

blaat nouja zo ben ik dan he

Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast.
  donderdag 2 januari 2003 @ 00:48:49 #21
16701 scanman01
Today's a good day
pi_7659430
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 00:35 schreef ToXiCitY het volgende:
ik word er echt niet geil van als ik gewoon iemand zie staan, zie langslopen of wat dan ook

ik ga echt voor de uitstraling, en jah dan moet je er toch een beetje mee geluld hebben ofzo eer je dat goed kan beoordelen

blaat nouja zo ben ik dan he

Beetje female trekje dus
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_7659604
De ogen... Absoluut.

Sommige mensen hebben van die oppervlakkige ogen. Maar er zijn ook meisjes met diepe ogen. Of vriendelijk en vrolijk, of donker en geheimzinnig, of dromerig... Als het maar van die mooie "diepe" ogen zijn... Niet van diep als in oogballen die dieper in de schedel zitten, nee, "diepe" ogen, waar je in kunt "verdrinken", om dat cliche dan toch maar te gebruiken.

Ars longa, vita brevis
pi_7660674
Lekker kontje en daarboven een mooi bovenlijf en het liefst lang van postuur, lieve oogjes en ik sta in m'n Bacardi Lemon Cola te kwijlen
Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
  donderdag 2 januari 2003 @ 03:37:23 #24
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_7660695
een mooi kapsel doet wonderen
en uitstaling
Booonnie bonnie bonnie kom je buiten spelen!!! Bonnie kom je gauw op straat? Bonnie kheb nog kauwgom om te delen :{ Bonnie Ik heb een echte pop die praat, die herinnering raak je niet kwijt..... waar is ie gebleven die tijd? ;( :D ;)
pi_7660703
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 03:37 schreef Sinaasappel het volgende:
een mooi kapsel doet wonderen
en uitstaling
idd UItstraling! met stip op nr.1
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')