abonnement Unibet Coolblue
pi_183153088
quote:
7s.gif Op woensdag 14 november 2018 21:24 schreef H0D3NPYL het volgende:
nthng
Saaie dub en ambient. Niet wat je wil horen op de dansvloer. Sorry. :O

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-11-2018 21:36:08 ]
pi_183154676
quote:
6s.gif Op woensdag 14 november 2018 19:47 schreef Techno het volgende:

[..]

Opnemen is uberhaupt niet moeilijk. Of dat nu live is of niet maakt niks uit. Kwestie van een DAT of laptop of whatever recording media in de REC out van de (master)mixer. Lijkt me eerder dat ze liever niet zien dat de liveset naar buiten wordt gebracht.
Dat zeg ik toch...
quote:
7s.gif Op woensdag 14 november 2018 21:01 schreef Techno het volgende:

[..]

Sorry maar ik snap die hype met veel van die hedendaagse (vrouwelijke) DJ's echt niet. Neem een ANNA, Anetha, Amelie Lens, etc, etc. Is dat puur en alleen omdat ze een kutje hebben? Want zo bijzonder zijn ze niet qua platen en techniek.
ANNA heb ik nog nooit iemand hype over gehoord. (misschien mensen die niet weten wat techcno is) Amelie Lens is kut, maar ziet er goed uit en draait simpele techno >populair. Anetha vind ik best baas niet top ofzo, heb ook niet het idee dat ze hyped is, zag haar ik geloof vorig jaar 2e kerstdag in Radion en er waren letterlijk 10 man :')

In het geval van bijvoorbeeld Dr Rubinstein, en Helena Hauff snap ik de hype wel die breken de tent af met een closing set. Daarbij denk ik dat er tegenwoordig een hele rits vrouwelijke DJ's die op hetzelfde niveau als mannen draaien, terwijl ze vaak toch minder populariteit hebben. Zat mannelijke DJ's waarvan ik de hype niet snap. Wat hebben mensen met Objekt? Is Chris Liebing niet al jarenlang saai as hell? Blawan, totaal hit or miss voor mij meestal miss maar mensen doen alsof het een half-god is. Adam Beyer in 2019? :')

quote:
6s.gif Op woensdag 14 november 2018 21:32 schreef Techno het volgende:

[..]

Saaie dub en ambient. Niet wat je wil horen op de dansvloer. Sorry. :O
Die set van hem in Griesmühle is helemaal niet saai en Ambient, juist sneller dan wat je doorgaans hoort. Zijn producties zijn ook vet maar ik ben het met je eens dat het niet zou werken als peaktime platen.
pi_183154795
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 22:32 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
In het geval van bijvoorbeeld Dr Rubinstein, en Helena Hauff snap ik de hype wel die breken de tent af met een closing set. Daarbij denk ik dat er tegenwoordig een hele rits vrouwelijke DJ's die op hetzelfde niveau als mannen draaien, terwijl ze vaak toch minder populariteit hebben. Zat mannelijke DJ's waarvan ik de hype niet snap. Wat hebben mensen met Objekt? Is Chris Liebing niet al jarenlang saai as hell? Blawan, totaal hit or miss voor mij meestal miss maar mensen doen alsof het een half-god is. Adam Beyer in 2019? :')
Ik had het wel over nieuwe DJ's he, waarvan ik de hype niet snap, niet over antieke. En Beyer is sinds 'ie in 2005 overging op zaaddodende minimal nooit meer wat geworden (net als vele anderen die toen op de minimal bandwagon sprongen trouwens).

Edit: Qua hype doelde ik overigens op Youtube en SoundCloud e.d. Daar zijn die nieuwe vrouwelijke DJ's wel mateloos polulair gezien het aantal clicks en likes...

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 14-11-2018 22:50:08 ]
pi_183154960
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 22:32 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Die set van hem in Griesmühle is helemaal niet saai en Ambient, juist sneller dan wat je doorgaans hoort. Zijn producties zijn ook vet maar ik ben het met je eens dat het niet zou werken als peaktime platen.
Vergelijk het even met dat setje van David Moleon dat ik net postte... nthng is dan toch maar retesaai.
pi_183154974
quote:
7s.gif Op woensdag 14 november 2018 21:21 schreef H0D3NPYL het volgende:

[..]

Jij moet wel een ouwe lul zijn of niet?
Dat argument weer. Kan er ook niets aan doen dat deze generatie zo kut is. Maar zo waren er vroeger ook mindere jaren. Midden jaren 90 vond ik ook niet zo denderend qua techno. Nu wordt er een hoop goeds geproduceerd maar de creativiteit ontbreekt een beetje.

En rare bassen en synthesizer lijntjes zijn niet per definitie creatief. Eerder iets waar fancy hipsters met mekaar over kunnen opscheppen over wat voor vage shit ze hebben gehoord. Shit want het is geen techno.

Over 100 jaar weet niemand het meer
pi_183155117
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 22:41 schreef heracles het volgende:
Dat argument weer.
Het is niet eens een argument, maar gewoon een dooddoener eerste klas.
pi_183155298
quote:
12s.gif Op woensdag 14 november 2018 22:45 schreef Techno het volgende:

[..]

Het is niet eens een argument, maar gewoon een dooddoener eerste klas.
Ik blijf gewoon lekker door beuken. Ongeacht. Al ben ik 100



[ Bericht 6% gewijzigd door heracles op 14-11-2018 23:18:38 ]
Over 100 jaar weet niemand het meer
pi_183161732
quote:
6s.gif Op woensdag 14 november 2018 22:41 schreef Techno het volgende:

[..]

Vergelijk het even met dat setje van David Moleon dat ik net postte... nthng is dan toch maar retesaai.
Die set van Moleon is veel saaier. Echt zo'n set die je al vergeten bent voordat je hem af luistert. Prima tracks maar originaliteit van de selectie is echt 0.
pi_183163533
quote:
50 euro plus servicekosten voor matige DJ's, liever niet. Maar wel slim om niet op oudejaarsavond te gaan. Ik ga nu al een paar jaar voor oud en nieuw partyen om dan met oud en nieuw gewoon huisfeestje te knallen werkt prima.
pi_183164230
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 13:59 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

50 euro plus servicekosten voor matige DJ's, liever niet. Maar wel slim om niet op oudejaarsavond te gaan. Ik ga nu al een paar jaar voor oud en nieuw partyen om dan met oud en nieuw gewoon huisfeestje te knallen werkt prima.
Eerste keer hier, dus ga er mooi met een maatje heen.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_183166042
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2018 14:43 schreef Patroon het volgende:

[..]

Eerste keer hier, dus ga er mooi met een maatje heen.
Veel plezier dan, zal wel vet zijn Gashouder is een hele gruwelijke locatie.
  donderdag 15 november 2018 @ 20:02:53 #168
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_183169931
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 16:34 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Veel plezier dan, zal wel vet zijn Gashouder is een hele gruwelijke locatie.
Qua line-up kan het veel slechter dan de 29e ;). Niet dat ik er zelf nog heenga, maar toch. Ik vind het ook inderdaad veel te duur/niet waard. Ben zelf overigens maar 1 keer in de gashouder geweest. vet, maar ook weer niet alles....
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_183170802
Ik vind line-ups van Awakenings bijna zonder uitzondering matig maar ik denk dat die in Eindhoven met gemak de beste is.
pi_183171740
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 20:32 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ik vind line-ups van Awakenings bijna zonder uitzondering matig maar ik denk dat die in Eindhoven met gemak de beste is.
Mooi man. Smaken verschillen. Kan echt niet wakker liggen van 50 euro.
Maar ik kan 't mis hebben...
  donderdag 15 november 2018 @ 21:12:33 #171
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_183171956
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 20:32 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ik vind line-ups van Awakenings bijna zonder uitzondering matig maar ik denk dat die in Eindhoven met gemak de beste is.
Die zijn wel altijd heel anders. Gashouder sowieso vaak en veel hetzelfde.

Ga waarschijnlijk hier wel heen. Dat vind jij ook wel dik, volgens mij.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  donderdag 15 november 2018 @ 22:47:44 #172
479054 Bugno2
Campeone del Mondo
pi_183176150
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 22:47 schreef Bugno2 het volgende:

[..]

Dit is geen techno.
Oh jee het is weer allemaal geen techno. Daarom zet ik er toch ook een trekkerwaarschuwing bij. Dan hoef je niet te zeuren omdat 2 van de 7 plaatjes die ik post electro (de horror) zijn.

Nevermind dat ik al deze platen gewoon uit setjes van techno DJ's heb gehaald.
Ik snap sowieso echt het probleem niet dat opeens in dit topic is, heel de tijd gezeik over wat nou wel en niet techno is. Voor zover ik weet is dit topic sowieso voor meer dan uitsluitend techno, ja natuurlijk kan ik een apart electro topic openen maar dat loopt dan niet. Ik snap ook niet waarom het zo erg is dan klik je een electro plaatje aan en dat vind je dan kut dan klik je het toch weg. Of je klikt uberhaupt niet. (Doe ik ook niet bij de eindeloze spam aan tracks die heracles en techno posten.) Eerlijk gezegd vind ik dat puristische gedoe echt vermoeiend. Ik houd van afwisseling, als jullie jaren lang alleen maar shit die op elkaar lijkt willen luisteren ga vooral je gang.
#notmytechno

quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 21:12 schreef INViCTuS het volgende:

[..]

Die zijn wel altijd heel anders. Gashouder sowieso vaak en veel hetzelfde.

Ga waarschijnlijk hier wel heen. Dat vind jij ook wel dik, volgens mij.
[ afbeelding ]
Ik vind het idee sowieso heel vet en de artiesten ook maar ik moet zeggen dat ik bij dit event een nacht in Shelter niet de beste locatie vind ervoor. Ik zou zoiets liever overdag en/of op een festival zien.
  vrijdag 16 november 2018 @ 01:39:51 #174
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_183176635
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 22:47 schreef Bugno2 het volgende:

[..]

Dit is geen techno.
Uit je hok!
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_183177568
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 21:12 schreef INViCTuS het volgende:

[..]

Die zijn wel altijd heel anders. Gashouder sowieso vaak en veel hetzelfde.

Ga waarschijnlijk hier wel heen. Dat vind jij ook wel dik, volgens mij.
[ afbeelding ]
Ik heb deze ook zien staan, en geluisterd. Lijkt me super vet. Dat uurtje van freerotation is ook heel goed.
Op 25-09-2008 19:32 schreef beverton
whehehe het is Patriek Lodiers van de lama's
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')