Jeg insisterer på, at OV-chipkortet skal destrueresquote:
in theorie kan er wat heen en weer gereden worden. Je kunt namelijk gesleept bij Nedtrain Leidschendam het metrospoor af en dan via de Den Haag Hollands Spoor en Rotterdam Centraal naar de Waalhaven waar de metro's het metrospoor weer op kunnen.quote:Op zondag 4 november 2018 20:25 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Vraagje: nu het Rotterdamse metronetwerk tusden cs en beurs in 2 geknipt is, is het überhaupt nog mogelijke iets van den haag naar bv slinge te rijden?
Wat hebben ze bijvoorbeeld gedaan met de metro stellen die op cs stonden op het moment van onderbreking niet op t haagse deel kunnen rijden? Kunnen ze die ergens stallen?
Maar kan SG/2 MG/2 wel op eigen kracht naar Leidschendam?quote:Op zondag 4 november 2018 20:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
in theorie kan er wat heen en weer gereden worden. Je kunt namelijk gesleept bij Nedtrain Leidschendam het metrospoor af en dan via de Den Haag Hollands Spoor en Rotterdam Centraal naar de Waalhaven waar de metro's het metrospoor weer op kunnen.
Wil je metro's stallen dan kun je op Leidschendam op de sporen waar normaal de HTM staat wel iets kwijt of anders zet je iets in de metrotunnel onder Rotterdam neer
nope, alleen gesleeptquote:Op zondag 4 november 2018 20:33 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Maar kan SG/2 MG/2 wel op eigen kracht naar Leidschendam?
Maar dat is dan toch alleen een beveiligings issue?quote:
ik weet niet of ze ook 1800V lusten. Daarnaast is er toelating natuurlijkquote:Op zondag 4 november 2018 20:40 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Maar dat is dan toch alleen een beveiligings issue?
Volgens mij stond er niks wat niet naar Den Haag kon rijden.quote:Op zondag 4 november 2018 20:25 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Wat hebben ze bijvoorbeeld gedaan met de metro stellen die op cs stonden op het moment van onderbreking niet op t haagse deel kunnen rijden? Kunnen ze die ergens stallen?
Volgens mij rijden ze alleen op 750V. Er zijn ooit 10 5200's van een downchopper voorzien, maar die zijn er allang niet meer.quote:Op zondag 4 november 2018 20:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik weet niet of ze ook 1800V lusten. Daarnaast is er toelating natuurlijk
Håld nu kæft.quote:Op zondag 4 november 2018 15:28 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Jeg insisterer på, at OV-chipkortet skal destrueres
MG2 is al een paar jaar niet meer, op het romeo stel naquote:Op zondag 4 november 2018 20:33 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Maar kan SG/2 MG/2 wel op eigen kracht naar Leidschendam?
Hold dig selv, fyren har ret!quote:
Men heeft dat toen doorgerekend in een MKBA en kwam tot de conclusie dat het niet maatschappelijk rendabel was. In plaats daarvan is het geld toen beschikbaar gesteld voor andere infrastructuur in het noorden.quote:Op dinsdag 6 november 2018 08:59 schreef Monopoly het volgende:
Ik snap ook nog steeds niet waarom er geen directe lijn Lelystad - Emmeloord - Heerenveen - Drachten - Groningen gaat komen.
Geld is 1 ding, er is genoeg groei in de toekomst en en moet je zien hoe snel je vanaf Amsterdam in Leeuwarden of Groningen kunt zijn als je bij Lelystad omhoog vliegt. Lang stuk 160 knallen. Als IC hoef je niet te stoppen op Emmeloord. Volle bak, nieuw baanvak, ERTMS, hatseflats.
Dat was een waardeloos besluit. Goed, dat is achteraf.quote:Op dinsdag 6 november 2018 09:06 schreef Igen het volgende:
[..]
Men heeft dat toen doorgerekend in een MKBA en kwam tot de conclusie dat het niet maatschappelijk rendabel was. In plaats daarvan is het geld toen beschikbaar gesteld voor andere infrastructuur in het noorden.
Whehehe Ik denk dat ze vooral bezig zijn met de vraag hoeveel toeslag ze hiervoor gaan vragenquote:Op dinsdag 6 november 2018 08:45 schreef Salatrel het volgende:
NS wil snellere intercity testen tussen Groningen en Randstad
Ik mis alleen nog de maatregel van een hele ruime boog om Hoogeveen heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |