wollahquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:19 schreef wollah het volgende:
Wielrennerdt toppas![]()
Tevens ff snel de fipo meegepakt
CGquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:20 schreef CoolGuy het volgende:
Maar er wel bij lopen als een verdronken schaap?Dat is niet echt 'goede stylo' he, wielrennerdt
je eerste vriendje SecretPret?quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:19 schreef wollah het volgende:
Wielrennerdt toppas![]()
Tevens ff snel de fipo meegepakt
quote:
Pendulequote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:21 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Dat jullie elkaar een topass vinden hebben hoef je niet voortdurend te laten weten Pendule.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:21 schreef Dven het volgende:
En dan geen wollig taalgebruik hanterenfaal
TS koopt zijn kleding bij h&m, die gooi je na een keer dragen gewoon weg.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nu krijg je hem de komende 3 maanden niet meer droog ook die jas
alleen Bijenkorf, Oger, van gils, suitsupply, society shop a matscoquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:22 schreef squatt3r het volgende:
[..]
TS koopt zijn kleding bij h&m, die gooi je na een keer dragen gewoon weg.
je zusje is ook al zo natquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nu krijg je hem de komende 3 maanden niet meer droog ook die jas
Maar dat kan niet WRNquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:21 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
CG
Ik zag er helemaal fresh uit enzo, en in de regen ook nog wel hoor. Maar wel jammer dat mn jas nu nat is en weer moet drogen.
Moet ik morgen een minder mooie jas aan doen
Suitsupply is een soort McDonalds, maar dat wist je vast wel.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:22 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
alleen Bijenkorf, Oger, van gils, suitsupply, society shop a matsco
goede voorbeeld staat in de OP zie ik.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:23 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
mensen wanneer geen originele reacktie kunnen bedenke
Kom op CGquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:23 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maar dat kan niet WRNJe kunt er niet uit zien als een verzopen schaap, helemaal verregend zijn en dan nog steeds er fresh uitzien. Dat is natuurlijk wat raar. Helemaal als je door de regen loopt zonder een dikke Breitling om je pols, jeweetzelluf baas wielrennerdt. Ik bedoel, kom op, even wat realistischer zijn he
C...Cha..chi..? ja? M'kay... maar goed, denk je niet gewoon dat je er baas uitzag vanwege jezelf, en niet vanwege een jasje. Zoals een echte eindbaas kan dragen wat ie wil en dan nog steeds gewoon alle helicopters uit de lucht shined?quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:24 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
Kom op CG, ik zag er gewoon chachi uit, alleen was mijn wollen jas een beetje nat. Aangezien het water ook weer wegloopt van mijn jacka, zag ik er gewoon ready uit. Je zag al die hertjes ook kijken wie is deze baas nou weer in die mooie wollen jas
Dat denken die gucci petjes ook, maar nee.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:26 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
C...Cha..chi..? ja? M'kay... maar goed, denk je niet gewoon dat je er baas uitzag vanwege jezelf, en niet vanwege een jasje. Zoals een echte eindbaas kan dragen wat ie wil en dan nog steeds gewoon alle helicopters uit de lucht shined?
Ik moet wel realistisch zijn. Zó'n baas die alle heli's uit de lucht shined ben ik nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:26 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
C...Cha..chi..? ja? M'kay... maar goed, denk je niet gewoon dat je er baas uitzag vanwege jezelf, en niet vanwege een jasje. Zoals een echte eindbaas kan dragen wat ie wil en dan nog steeds gewoon alle helicopters uit de lucht shined?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |