Het zelfbeeld van Hieke is helemaal naar de knoppen. Gefeliciteerd BB. Ze heeft haar zelfbeeld ingeruild voor het beeld wat BB in haar ogen aan de buitenwereld laat zien.
Zo had ik het nog niet bekeken, maar ik denk dat het een waar woord is. Danb komen we op het punt dat het programma bijna een soort hersenspoeling is. En dat is geen fijne gedachte. Zeker niet met het soort lui dat achter de knoppen zit.
BEDANKT !
Toen Hieke zei (en ik knip en plak even):
"De 1 brengt ze aan het roken (dees dus) de ander is helemaal in de bonen (ferdi)"
sprak ze natuurlijk gewoon in de derde persoon over zichzelf. Dit betekend dat ze haar zelfbeeld helemaal opzij heeft geschoven en daarvoor in de plaats alleen nog maar over zichzelf kan denken zoals BB het aan haar vertelt heeft. Dit verklaard ook waarom ze het maar niet van zich af kan zetten dat BB haar misschien gemanipuleerd heeft en dat dit bij het spel hoort. Ze is gewoon gaan geloven wat er over haar gezegd is.
En natuurlijk speelt er ook mee dat in datgene wat er tegen haar gezegd is ook een kern van waarheid schuilt waarvan ze maar al te goed weet dat het waar is.
Ik ben wel benieuwd of ik morgenavond als ik de PC opstart Hieke nog zal zien op de streams.
Ik ga ook doen wat er op de streams te zien is en dat is onrustig slapen. De groeten.
Cynix, Simba en Harry,
Als jullie nog doorgaan veel succes!Volgens mij wordt het snel stil..
Truste
quote:Tsss, AArt...
Geplaatst door AArt - woensdag 29 november 2000 01:22anders vertelt iemand mij ff waar ik die streams kan vinden, dan kan ik ook ff een stukje verslag doen, zit me toch te vervelen!!
Maar vooruit, de streams: www.big-brother.nl/fsvideomain.htm
Succes verder !
Welterusten.
of hier:
http://www.fokforum.nl/showtopic/24314
Maar ja, je vroeg het hier niet
Qt, je bent er ook weer!
[Dit bericht is gewijzigd door Simba op 29-11-2000 01:42]
quote:Misschien dat het een ironische reactie was?
Op 29 november 2000 01:37 schreef Qt het volgende:
*Qt vraagt zich af wat er mis is met haar reactie?
Ga nu ECHT
Enne PalinG, ik had ff tijd nodig om zelf de link te zoeken. Vandaar.. Maar hier: voor jou ook een
Heb de streams alweer uit staan, maar ff een reactie voor Tante Bep. Ik dacht dat Dees eerder was opgestaan en uit de slaapkamer vertrokken. Kan verklaren waarom je haar niet hoorde...
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 29-11-2000 01:50]
[Hiekemode on] Tenzij PalinG dat graag wil natuurlijk! [Hiekemode off]
* PalinG begrijpt Fewdie, maar durft niets
* PalinG vlucht naar zijn bed en kruipt veilig onder de dekens
quote:
Cynix schreef woensdag 29 nov. 02:18 in de streams:
AArt, je kúnt dit soort opmerkingen natuurlijk ook kwijt in het topic: 'Commentaren op de streamverslagen'. Handig, he? Dient dát topic tenminste ook nog ergens voor...
Mooi man!, doordachte zinsopbouw, pakkende tekst, schitterende verwoording.
Weten we ook meteen weer even hoe onze verslaggever ook al weer aan zijn username is gekomen.
Maar niettemin, bedankt voor de complimenten.
Wel wil ik even erop wijzen dat het erg irri is dat mensen zoveel offtopics plaatsen, dan bedoel ik dus niet het zeggen dat die mensen dat ergens anders moeten doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |