ja, je had echt helemaal gelijkquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 09:19 schreef Jian het volgende:
Lotus en Mike, eerder dan dat ik dacht, ze is goed![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 09:19 schreef Jian het volgende:
Lotus en Mike, eerder dan dat ik dacht, ze is goed![]()
Alcoholist in rustequote:Op dinsdag 30 oktober 2018 09:22 schreef Poezewoes het volgende:
Mankeerd die Joa wat, of is het alleen de ziekte van extreme luiheid.
Die ligt zowat de hele tijd op bed
Dan kunnen we beter de Cos opheffen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 09:22 schreef oma-Nijn het volgende:
Cossers, als ik het zo hoor kunnen we niet voortbestaan zonder Sjonnie
Werk ze, ik moet straks ook nog helemaal van de voordeur naar de auto in dat rotweerquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 09:22 schreef mamakarina het volgende:
[..]
ja, je had echt helemaal gelijk![]()
Fijne dag allemaal, ik ga mijn regenpak maar eens aantrekken en werken
verschrikkelijkquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 09:22 schreef oma-Nijn het volgende:
Cossers, als ik het zo hoor kunnen we niet voortbestaan zonder Sjonnie
Ik schroef net een haak in mijn plafondquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 09:23 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Dan kunnen we beter de Cos opheffen.
Zijn haar doen en daarna moet hij zijn muts opzettenquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 09:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik schroef net een haak in mijn plafond![]()
Sjonnie ff zeiken, dat Wim dus blijkbaar alweer voor de poort staat. Hij vindt het belachelijk, dat er gewoon gegraven gaat worden op het moment dat hij weggaat.
Brenda moet nog even zijn haar doen.
Adriaan was met die 'rode' loper bezig... het zal toch niet
Niks aan de hand hoor, ze hadden het gewoon koud (Sjon) die vindt dit prachtigquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 09:30 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Hahaha bren: mike en Lotus WAAT
ja johnyboy gedraagt zich als een god en voelt zich een godquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 09:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik schroef net een haak in mijn plafond![]()
Sjonnie ff zeiken, dat Wim dus blijkbaar alweer voor de poort staat. Hij vindt het belachelijk, dat er gewoon gegraven gaat worden op het moment dat hij weggaat.
Brenda moet nog even zijn haar doen.
Adriaan was met die 'rode' loper bezig... het zal toch niet
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 09:31 schreef Jian het volgende:
Sjon; Maar niks aan de hand hoor, ze had het gewoon koud ha ha ha hate laat Sjon, je hebt zojuist tegen Brenda verteld dat Lotus in het bed van Mike heeft geslapen, met Mike. Over 10 min. weet het hele kamp het.
Jeff moet zijn jankbek houden. Die ging zelf in de hangmat slapen, heeft zitten zuipen, zijn medicatie ingenomen. Zijn nepmoeder heeft hem ingestopt en ik geloof daarna nog 2 of 3 keer wakker gemaaktquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 09:29 schreef Angel79 het volgende:
Och jeff heeft weer eens niet geslapen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |