Als je ff niet oplet....quote:
Echt he? Dat verwacht je toch niet zo snel? Die wil gewoon in dat huisje en het wijfje van de zilverrug wordenquote:
Jeffrey heeft nu de hangmatquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:59 schreef krabje het volgende:
[..]
dit is toch brandon?die lag toch in de hangmat.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Echt he? Dat verwacht je toch niet zo snel? Die wil gewoon in dat huisje en het wijfje van de zilverrug worden
Nee Jeff..quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:59 schreef krabje het volgende:
[..]
dit is toch brandon?die lag toch in de hangmat.
Lekker hoor, afwassen in de zeikregen, de vretensresten zitten nog op die borden van gisteren...quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 09:00 schreef Rhosyn het volgende:
Adriaan flink aan het poetsen. Half uurtje geleden tegen John: Leuk toch Lotus en Mike. Dat wordt een stelletje. Ik gun het ze. Dan gaat Lotus bij Mike in het huisje en heb ik eindelijk de caravan voor mijn eigen alleen...en geeft John een boks...
Hij houdt zich goed![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 09:02 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee Jeff..
Die heeft zo'n hekel aan Shelly dat hij vannacht buiten in de hangmat van Brandon heeft geslapen...
Want anders gaan ze zeggen dat als hij 1x met Shelly in het huisje erbij kan slapen hij dat verder ook wel kan had Jessie gezegd.
En ze blijft nog wel even liggen want ze heeft gevraagd of hij wat water mee wil nemen.. na het roken. Dus dat duurt ook wel even.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 09:05 schreef Rhosyn het volgende:
Lotus blijft gewoon ook liggen in het bed van Mike.
Ze verroert geen vin...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |