Ja hoor, hier is men jaloers. Weet niet wat je leest, maar de meeste mensen wachten op de reacties van de andere vrouwen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:43 schreef durdur het volgende:
[..]
zo echt he! ik proef niet alleen in utopia zelf enige jarloersie maar hier ook, zijn beide jonge mensen met ook behoefte laat ze lekker. ik vind ze leuk samen![]()
Bel op, neem vrij.. je kan de klusser niet alleen latenquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:42 schreef lonneberga het volgende:
[..]
ik moet over 3 kwartier op mijn werk zijn.
Daar gaat het toch niet om ? Ze zegt t ene en doet vervolgens t anderequote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:43 schreef durdur het volgende:
[..]
zo echt he! ik proef niet alleen in utopia zelf enige jarloersie maar hier ook, zijn beide jonge mensen met ook behoefte laat ze lekker. ik vind ze leuk samen![]()
Juistquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:44 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee, is een paar maanden geleden uitgegaan, anders had ze Utopia ook niet ingegaan
Gewoon om 9 uur de tv aan en naar Olga kijken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:40 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
GoedemorgenHet is niet te doen he
Ik zit te twijfelen, ik moet gaan sporten. Of ik ga nu en hoop op tijd terug te zijn. Maar dan mis ik de reactie van Jessie, Merel, Tim
Oh oke waarom zich dan zo aanstellen vorige en dat vertellen dat ze iemand thuis had waar ze gek op wasquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:44 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee, is een paar maanden geleden uitgegaan, anders had ze Utopia ook niet ingegaan
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:45 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Gewoon om 9 uur de tv aan en naar Olga kijken.
Ze gaan even gezond worden allebei, zei ze een keer. Officieel heeft ze geen vriend. Zolang je niet getrouwd bent ...... tsja.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
He lotus heeft toch iemand thuis vertelde ze die met die grote tampeloeres
Als je het vertrek ook op ga nemen wil je de link aub in mijn dm gooien DGKquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen, voor wie het gemist heeft ....![]()
[ afbeelding ]
John kondigt zijn vertrek aan - 29 oktober 2018.
x6weei2
[ afbeelding ]
Mike slaapt met Lotus - 30 oktober 2018.
x6weg04
quote:
quote:
je kan toch nog wel om iemand geven ook al is het uit? maar het leven gaat doorquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh oke waarom zich dan zo aanstellen vorige en dat vertellen dat ze iemand thuis had waar ze gek op was
Ja ik vind haar alles bij elkaar lullen ondertussen. Ze is precies merel met haar stoken en roddelen over iedereen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:45 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om ? Ze zegt t ene en doet vervolgens t andere
Tuurlijk maar dat drama maakte ze omdat hij dit mee kon krijgen enzo.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:48 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
je kan toch nog wel om iemand geven ook al is het uit? maar het leven gaat door
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:43 schreef oma-Nijn het volgende:
Rustig blijven liggen nog even.... des te meer kans, dat al die wijven je uit het huisje zien komen![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:53 schreef mazaru het volgende:
Is ze zijn bed al aan het uitproberen? Wat een gehaaide snol is het toch
[ afbeelding ]
Ja precies. Het is maar wat je wil lezen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja hoor, hier is men jaloers. Weet niet wat je leest, maar de meeste mensen wachten op de reacties van de andere vrouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |