Pure jaloezie wordt dat danquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Heeft Merel nu echt iets om over de roddelen. Jessie ook. Doe Brenda er ook maar bij.
Als je Mike zover krijgt ben je inderdaad een pro...quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:29 schreef ThunderBitch het volgende:
Lol, Lotus Shelley de les lezen dat ze het eigenlijk niet kan maken vanwege Gerrit.
Zij zou zoiets nooit doen.
Ze is een pro. Chapeau.
Zulke vrouwen wil je niet bij je vent in de buurt hebben. Schaamteloos.
Bij mij gaat het dan ook meer om de manier waarop ze het voorelkaar boksen.
Echt wel!quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:30 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Als je Mike zover krijgt ben je inderdaad een pro...
Ik hoop gelijk na John, zoals Laura in de eerste UTO. Dat er dus meteen een vervanger komt. En die dan zegt dat hij niet in de caravan wil slapen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:28 schreef lonneberga het volgende:
Benieuwd wie er voor hem in de plaats komt.
lotus zou iedereen kunnen krijgen die ze wilt, ze heeft een blanco cheque, zolang ze niet lacht ...quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:30 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Als je Mike zover krijgt ben je inderdaad een pro...
of het liefde is valt nog te bezien, maik is wel een bouwerquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:31 schreef UtoStreamer het volgende:
"ik ben hier niet voor de liefde, ik ben hier om een utopia te bouwen" aldus lotus tegen tim paar dagen terug![]()
![]()
en wat dacht je van merelquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:07 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
adriaan (en tim nog een beetje) zal flink zuur zijn om te horen dat ze met mike heeft geslapen
Gisteren nog in tv uitzending 😇quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:31 schreef UtoStreamer het volgende:
"ik ben hier niet voor de liefde, ik ben hier om een utopia te bouwen" aldus lotus tegen tim paar dagen terug![]()
![]()
Lekker bij Mike en Shelley toch nog bij Jessie en Jeff en loser Merel.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:31 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik hoop gelijk na John, zoals Laura in de eerste UTO. Dat er dus meteen een vervanger komt. En die dan zegt dat hij niet in de caravan wil slapen.
quote:
ja dat zei hij,ik denk het ook dat die er staat.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:34 schreef sjampoeh het volgende:
john denkt dat sanne bij de poort staat ofzo? verstond t niet goed
Hij denkt dat Sanne gek genoeg is om bij de poort te staanquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:34 schreef sjampoeh het volgende:
john denkt dat sanne bij de poort staat ofzo? verstond t niet goed
ze liegen daar allemaal van wat ze buiten utopia hebben of werk hebben.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:35 schreef Koos1958 het volgende:
Lotus moet zelf wegen wat ze doe maar ze zegt tegen de een iets anders dan ze nu laat zien. Van de week dat ze er niet zo op wil staan en dat ze van haar vriend thuis houdt. Ze wil donker en groot geschapen. Maar gaat wel voor leuke streams zorgen
Ja dat denk ik ook. Maar lotus is veel en veel geraffineerder dan alle andere vrouwen daar.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:36 schreef sjampoeh het volgende:
denk dat adje nog wel pissig kan worden. eerst bij hem janken, ik wil niet zo neergezet worden, gewoon vrienden met iedereen, in mijn utopia hoort geen liefde, maar voor een samenleving blabla
adje had nog medelijden met haar ook nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |