Ik denk dat hij het wel leuk vindt voor mikequote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:20 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik denk dat John het niet echt leuk vindt dat op zijn laatste ochtend met zijn maat er ineens een stoorzender in zijn bed ligt.
ja 'ze had het koud'quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:21 schreef pollewop77 het volgende:
Sjon vraagt aan Lotus, hoe komt dat zo?
Morgen ofzo.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:21 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het wel leuk vindt voor mike
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:20 schreef Crabapple het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Wat ik al schreef, Mike en Lotus Metaal zijn samen gewapend beton.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:23 schreef Rhosyn het volgende:
Lotus dus bij Mike in het huisje.
Dat wordt het koningskoppel...
Dag Jessie, Jeff, Merel, Brenda en Brandon...
Wat een aansteller is dat zegquote:
ja mooi,ik wil zo graag die koppen zien.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:23 schreef Rhosyn het volgende:
Lotus dus bij Mike in het huisje.
Dat wordt het koningskoppel...
Dag Jessie, Jeff, Merel, Brenda en Brandon...
Nog maar een paar uurtjesquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:27 schreef sjampoeh het volgende:
Een blije sjon.. vind ik heel raar om te zien
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:24 schreef Amputalent het volgende:
[..]
Wat ik al schreef, Mike en Lotus Metaal zijn samen gewapend beton.
dronken van de liefdequote:
Heeft Merel nu echt iets om over de roddelen. Jessie ook. Doe Brenda er ook maar bij.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:27 schreef sjampoeh het volgende:
Een blije sjon.. vind ik heel raar om te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |