En daarom vind ik het een leuke ontwikkelingquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook. Maar lotus is veel en veel geraffineerder dan alle andere vrouwen daar.
Ze heeft lopen janken dat ze zo niet wil neergezet worden en dan dit doen ia ongeloofwaardig.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:36 schreef krabje het volgende:
[..]
ze liegen daar allemaal van wat ze buiten utopia hebben of werk hebben.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:36 schreef krabje het volgende:
[..]
ze liegen daar allemaal van wat ze buiten utopia hebben of werk hebben.
zover ik weet, zijn Maaik en Lotus vrijgezelquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:29 schreef ThunderBitch het volgende:
Lol, Lotus Shelley de les lezen dat ze het eigenlijk niet kan maken vanwege Gerrit.
Zij zou zoiets nooit doen.
Ze is een pro. Chapeau.
Zulke vrouwen wil je niet bij je vent in de buurt hebben. Schaamteloos.
Bij mij gaat het dan ook meer om de manier waarop ze het voorelkaar boksen.
oh ja die jessiequote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:38 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik kan ook nooit eens een avond wat anders doen... ik zit verdomme al uren terug te lezen![]()
Wat een toestand... Ik verheug me op de harses van Jessie
![]()
Pff, net op tijd bij om Sjonnie uit te zwaaien![]()
Goedemorgen allen
ze doet niks,ze slaapt alleen bij hemquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze heeft lopen janken dat ze zo niet wil neergezet worden en dan dit doen ia ongeloofwaardig.
ben wel benieuwd jaquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]![]()
Het is overigens nog de vraag welke draai Lotus hieraan gaat geven.
Goedemorgenquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:38 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik kan ook nooit eens een avond wat anders doen... ik zit verdomme al uren terug te lezen![]()
![]()
Goedemorgen allen
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:38 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
Goedemorgen allen
juistquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:39 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
zover ik weet, zijn Maaik en Lotus vrijgezel
Die wil ik ook niet missen. Je zou zeggen ik zie het filmpje wel, maar zal je net zien, is het opnemen niet gelukt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:40 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
GoedemorgenHet is niet te doen he
Ik zit te twijfelen, ik moet gaan sporten. Of ik ga nu en hoop op tijd terug te zijn. Maar dan mis ik de reactie van Jessie, Merel, Tim
ik moet over 3 kwartier op mijn werk zijn.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:40 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen, ik moet gaan sporten. Of ik ga nu en hoop op tijd terug te zijn. Maar dan mis ik de reactie van Jessie, Merel, Tim
Ik ga maar snelquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die wil ik ook niet missen. Je zou zeggen ik zie het filmpje wel, maar zal je net zien, is het opnemen niet gelukt.
niks aan de hand heeft hij geroepen van af het begin geen groepmens en alleen denken aan zichzelf en zijn ego.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:20 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
die heeft altijd zichzelf en z'n steen nog
He lotus heeft toch iemand thuis vertelde ze die met die grote tampeloeresquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:39 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ben eigenlijk wel benieuwd naar de mening van ethicus terrorbrenniequote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:41 schreef sjampoeh het volgende:
brenda als eerste wakker in de limbohut..
dat was merel toch altijd
Ja, is ook geen probleem, maar zij deed alsof ze nog zo verslingerd was aan haar liefde en niemand daar kon aan hem tippen, en hij had een grote.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:39 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
zo echt he! ik proef niet alleen in utopia zelf enige jarloersie maar hier ook, zijn beide jonge mensen met ook behoefte laat ze lekker. ik vind ze leuk samenquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:39 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Succes!quote:
nee, is een paar maanden geleden uitgegaan, anders had ze Utopia ook niet ingegaanquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
He lotus heeft toch iemand thuis vertelde ze die met die grote tampeloeres
Ja hoor, hier is men jaloers. Weet niet wat je leest, maar de meeste mensen wachten op de reacties van de andere vrouwen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:43 schreef durdur het volgende:
[..]
zo echt he! ik proef niet alleen in utopia zelf enige jarloersie maar hier ook, zijn beide jonge mensen met ook behoefte laat ze lekker. ik vind ze leuk samen![]()
Bel op, neem vrij.. je kan de klusser niet alleen latenquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:42 schreef lonneberga het volgende:
[..]
ik moet over 3 kwartier op mijn werk zijn.
Daar gaat het toch niet om ? Ze zegt t ene en doet vervolgens t anderequote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:43 schreef durdur het volgende:
[..]
zo echt he! ik proef niet alleen in utopia zelf enige jarloersie maar hier ook, zijn beide jonge mensen met ook behoefte laat ze lekker. ik vind ze leuk samen![]()
Juistquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:44 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee, is een paar maanden geleden uitgegaan, anders had ze Utopia ook niet ingegaan
Gewoon om 9 uur de tv aan en naar Olga kijken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:40 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Oh oke waarom zich dan zo aanstellen vorige en dat vertellen dat ze iemand thuis had waar ze gek op wasquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:44 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee, is een paar maanden geleden uitgegaan, anders had ze Utopia ook niet ingegaan
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:45 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Gewoon om 9 uur de tv aan en naar Olga kijken.
Ze gaan even gezond worden allebei, zei ze een keer. Officieel heeft ze geen vriend. Zolang je niet getrouwd bent ...... tsja.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
He lotus heeft toch iemand thuis vertelde ze die met die grote tampeloeres
Als je het vertrek ook op ga nemen wil je de link aub in mijn dm gooien DGKquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen, voor wie het gemist heeft ....![]()
[ afbeelding ]
John kondigt zijn vertrek aan - 29 oktober 2018.
x6weei2
[ afbeelding ]
Mike slaapt met Lotus - 30 oktober 2018.
x6weg04
quote:
quote:
je kan toch nog wel om iemand geven ook al is het uit? maar het leven gaat doorquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh oke waarom zich dan zo aanstellen vorige en dat vertellen dat ze iemand thuis had waar ze gek op was
Ja ik vind haar alles bij elkaar lullen ondertussen. Ze is precies merel met haar stoken en roddelen over iedereen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:45 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om ? Ze zegt t ene en doet vervolgens t andere
Tuurlijk maar dat drama maakte ze omdat hij dit mee kon krijgen enzo.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:48 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
je kan toch nog wel om iemand geven ook al is het uit? maar het leven gaat door
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:43 schreef oma-Nijn het volgende:
Rustig blijven liggen nog even.... des te meer kans, dat al die wijven je uit het huisje zien komen![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:53 schreef mazaru het volgende:
Is ze zijn bed al aan het uitproberen? Wat een gehaaide snol is het toch
[ afbeelding ]
Ja precies. Het is maar wat je wil lezen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja hoor, hier is men jaloers. Weet niet wat je leest, maar de meeste mensen wachten op de reacties van de andere vrouwen.
Als je ff niet oplet....quote:
Echt he? Dat verwacht je toch niet zo snel? Die wil gewoon in dat huisje en het wijfje van de zilverrug wordenquote:
Jeffrey heeft nu de hangmatquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:59 schreef krabje het volgende:
[..]
dit is toch brandon?die lag toch in de hangmat.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Echt he? Dat verwacht je toch niet zo snel? Die wil gewoon in dat huisje en het wijfje van de zilverrug worden
Nee Jeff..quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:59 schreef krabje het volgende:
[..]
dit is toch brandon?die lag toch in de hangmat.
Lekker hoor, afwassen in de zeikregen, de vretensresten zitten nog op die borden van gisteren...quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 09:00 schreef Rhosyn het volgende:
Adriaan flink aan het poetsen. Half uurtje geleden tegen John: Leuk toch Lotus en Mike. Dat wordt een stelletje. Ik gun het ze. Dan gaat Lotus bij Mike in het huisje en heb ik eindelijk de caravan voor mijn eigen alleen...en geeft John een boks...
Hij houdt zich goed![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 09:02 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee Jeff..
Die heeft zo'n hekel aan Shelly dat hij vannacht buiten in de hangmat van Brandon heeft geslapen...
Want anders gaan ze zeggen dat als hij 1x met Shelly in het huisje erbij kan slapen hij dat verder ook wel kan had Jessie gezegd.
En ze blijft nog wel even liggen want ze heeft gevraagd of hij wat water mee wil nemen.. na het roken. Dus dat duurt ook wel even.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 09:05 schreef Rhosyn het volgende:
Lotus blijft gewoon ook liggen in het bed van Mike.
Ze verroert geen vin...
Ik dacht even dat hij ging zeggen 'daar steek ik hem niet in'quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 09:09 schreef oma-Nijn het volgende:
Maaik Er is niets gebeurd en dat gaat ook niet gebeuren.... Daar steek ik sowieso een stokje voor..
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 09:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik dacht even dat hij ging zeggen 'daar steek ik hem niet in'
stokkie dr inquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 09:09 schreef oma-Nijn het volgende:
Maaik Er is niets gebeurd en dat gaat ook niet gebeuren.... Daar steek ik sowieso een stokje voor..
Haha, toen hij over dat stokje begon, had ik ook een heel ander idee, jaquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 09:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
dacht ik ookquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 09:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vond het al zo verstandig van hem. Maar nee hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |