abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 28 november 2000 @ 23:58:29 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_502197

Hier gaan we weer verder

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  woensdag 29 november 2000 @ 00:02:06 #2
7403 rialto
is er geweest
pi_502209
Beeld voor vannacht:

Stream 1: onrustig in eigen bed liggende Ferdi
Stream 2: onrustig in eigen bed liggende Hieke

[Dit bericht is gewijzigd door rialto op 29-11-2000 00:22]

ik ga vanavond niet drinken
  † In Memoriam † woensdag 29 november 2000 @ 00:21:50 #3
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_502263
00:20 uur
Beide streams op de slaapkamer(s). Weet niet óf en wíe er eventueel nog wakker zijn.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_502275
Dees praat met Georgie over Ferdi.
Dees vertelt dat ze net Ferdi in de badkamer heeft gesproken.
Ze heeft hem gezegd dat als hij en Hieke straks weer in hun eigen omgeving zijn het een stuk makkelijker zal zijn.
Maar Ferdi heeft geantwoord dat hij nog steeds geloofd dat het wat kan worden.
Georgie gelooft zijn oren niet en vraagt of Dees het echt goed begrepen heeft.
Ze zegt dat Ferdi dit letterlijk heeft gezegd.
Georgie zucht diep en zegt shit.

Dees weg. Georgie mompelt: "stommeling."

Dees terug uit de slaapkamer: Ferdi wilde niet meer praten maar toch bedankt.

pi_502288
Ze zijn allemaal naar bed behalve Georgie.
Die loopt met een boek naar de kamer en zegt: " Ja, KimmieBimmie dit had jij als psychologe allemaal moeten regelen".

En hij gaat op de bank liggen lezen.

† In Memoriam † woensdag 29 november 2000 @ 00:36:16 #6
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_502293
00:30 uur
Desiree en Robin wensen elkaar welterusten. Ze keuvelen nog wat na. Desiree: "Heb jij slaap?". Robin: "Slaap? Nee. Maar je moet toch wat he?". Desiree: "Waarom lig ik eigenlijk op bed?".

00:35 uur
Ze praten nog even na over Hieke en Fewrdi. Robin: "Om nou nog 30 dagen met zo'n sik rond te lopen is ook niks". Desiree: "Hij denkt nog steeds dat het wat kan worden". Robin: "He? Zei-ie dat?". Desiree: "Ja, tegen mij. Moet je verder ook maar niet over praten". Volgens Desiree zei Hieke dat ze niks meer te verliezen had. Robin zou een vertrek van haar ontzettend jammer vinden en moet het eerst nog zien. Robin: "Maar ik ga me er ook niet druk over maken". Desiree: "Nee, dat is iets van hun". Robin: "Psies!".

In de andere slaapkamer stapt Fewrdi ondertussen weer uit bed.

*Ik hoop op een onrustige nacht. De ingrediënten zijn iig aanwezig

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 29-11-2000 00:37]

† In Memoriam † woensdag 29 november 2000 @ 00:40:17 #7
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_502299
00:40 uur
Robin ligt hard te zingen in bed. Soort Elvis-immitatie. Dit tot groot plezier van Desiree: "Gaat-ie verder nog?". Ze hebben pret en lijken nog niet echt moe. Als Robin is uitgezongen klapt ze voor 'm. Voor hem reden er nog 'n coupletje uit te gooien.
pi_502308
Ferdi komt toch weer uit bed en gaat bij Georgie zitten.
G: een eikel ben je.
F: hoezo?
G: Dees z vertelt me net een verhaal dat je gelooft dat het nog wat wordt.
F: onzin.
G: dat dacht ik al; heeft ze het zeker verkeerd begrepen.
F: het valt allemaal niet mee.
G: het leven is een krentenbol.
G: gaat ze of niet?
F: ik ben bang van wel.
G: met 1 december erbij gerekend.(red. bruiloft van haar vriendin)

F: er is genoeg over geluld, 't is genoeg geweest.
G: het gaat over jou, je gevoel. En niet over BB. Je had het er vanaf het begin weg moeten stampen al weet ik hoe moeilijk het is.

De stem: Georgie je zender is klaar, je kan'm ophalen.

Was mij nog niet opgevallen

G: weet je wanneer...
F: geen idee.
G: zo leer je weer wat jochie.
F: ouwe gek.
G: je moet het boek dichtslaan.
F: is moeilijk, ik wil niet dat ze weggaat.
G: die kleine dingen kun je niet meer doen, daar moet je mee stoppen. Kom je gewoon bij mij zitten.It's gonna be a hard 5 weeks.
F: ik heb geen zin om te lachen. Daarom heb ik geen zin om hier te zijn, in het huis.
Maar ik wil helemaal niet naar huis. Ben de camera's zo zat.

Hieke en Koos lopen even langs, naar de keuken. Hoor Dees in de verte hard lachen.

† In Memoriam † woensdag 29 november 2000 @ 00:55:59 #9
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_502334
00:50 uur
Desiree en Robin liggen nog steeds te zingen en te lachen in hun slaapkamer. Ze zitten iig allebei niet echt met de problematiek rond Hieke. Als Fewrdi binnenkomt verstomt hun gesprek wel enigzins.

00:55 uur
Desiree maakt 'n grapje over dat Georgie maar even bij Fewrdi in bed moet komen liggen om hem te troosten. Fewrdi kan er, ondanks alles, wel om (glim)lachen, maar heeft toch liever een vrouw in bed. Robin: "Hij is toch geen homo, mag ik hopen? Dus wat jij had moeten zeggen, Desiree, is 'dan kom ík wel even bij jou in bed liggen'". Fewrdi gaat er niet op in. Desiree ook niet, trouwens.

pi_502339
Ferdi zit aan zijn gezicht te zien echt in een dip.
Hij staat op en zegt dat hij gaat proberen te slapen.
Georgie: trusten jongen.
Ferdi sloft weg en hoor hem nog zeggen: truste Hiek.

Nu zit Hieke bij Georgie.
H: wat ze allemaal teweeg hebben gebracht...
Ik ben ook naief geweest hoor. Als je hier zit weet niemand hoe je je voelt. Ik heb de situatie niet goed ingeschat, ik had het niet bij hem moeten zoeken. Je word hier overspoeld door emoties; in 10 weken tijd zeg.
G: je had misschien beter moeten nadenken.
H: het is natuurlijk leuk om dit allemaal uit te zenden.
Je gevoelens gaan met je op de loop.
Hij is heel volwassen voor zijn leeftijd; om mee te praten.
G: het is geescaleerd. Het ontwijken is nu moeilijk maar trekt wel weg na een tijdje. Even hard voor jezelf zijn, is soms het beste.

Robin komt langs en vraagt of hij stoort.
G: nee, we waren even aan het praten.
R: ga vooral verder, stoor je niet aan mij.
Robin exit.

† In Memoriam † woensdag 29 november 2000 @ 01:01:22 #11
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_502344
01:00 uur
Robin staat ineens op; "Ik ga er uit, ik word helemaal gek van mezelf". Desiree begint tegen Fewrdi te praten, maar daar heeft hij niet zoveel zin in.

Fewrdi wil wel even iets rechtzetten: "Ik zei dat ik ervan uitging dat het niks zou worden". Desiree: "Oh, dan heb ik het verkeerd begrepen. Als je maar niet denkt dat ik zit te roddelen over jullie". Fewrdi: "Maakt mij niet uit". Desiree: "Nou, dat maakt mij wél uit". Fewrdi: "Het is het meestbesproken onderwerp hier de laatste tijd, maar no worries!". Desiree: "OK". Het zit haar niet lekker en ze blijft 'n beetje doorpruttelen.

pi_502347
G: ik krijg straks een boek van Freud; die heeft ook veel over sex geschreven, vind ik natuurlijk wel interessant.
H: van wie krijg je die dan?
G: van Kimmie.

Robin zit nu toch ook in de kamer.Zegt tegen Georgie dattie niet kan slapen.
Georgie moet weer z'n 'stoor'zender inleveren.

R: Hiekeeee. Straks maar even lekker slapen, je hoofd eens lekker clearen.
H: ik wou dat ik lekker kon slapen.

pi_502361
En daar komt Desiree ook de kamer in.
D: ach ik kan toch niet slapen man; dan zegt 'ie weer dat 'ie het niet gezegd heeft en dan weer wel maar dat 'ie het niet zo bedoelt heeft(op de welbekende verontwaardigde toon). Gaat dus over Ferdi

Ze praten nog wat over de survival.
D: ik heb net in ieder geval besloten dat ik niet naar buiten ga.

pi_502366
1:12
Hieke komt net slaapkamer van Ferdy in.
Slecht geluid maar ik hoor haar in ieder geval aan Ferdy beloven dat ze erin blijft.
Hieke vertrekt weer (enige contact hand vasthouden)
hierna weer hoop onverstaanbaar gefluister, alleen "sukkel" was hoorbaar.
't gaat om hoe je ermee omgaat
  woensdag 29 november 2000 @ 01:16:47 #15
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_502367
Hieke kwam daarnet even bij Fewdi kijken.
Ze vraagt of alles goed is.

Al gauw zegt ze dat ze blijft, en beloofd het aan F.
H. : wat ze hier achter (de redactie) ook doen...

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_502375
anders vertelt iemand mij ff waar ik die streams kan vinden, dan kan ik ook ff een stukje verslag doen, zit me toch te vervelen!!
Wie gaat slapen om te vergeten wordt de volgende ochtend wreed verstoord wakker......
pi_502382
AArt, kijk ff in de commentaren van een paar dagen geleden, daar staat je antwoord. Enne Cartman, die werkten volgens mij niet bij AArt, vandaar...

En weer ff ontopic:

Op de streams zie ik momenteel slapende mensen.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 29-11-2000 01:33]

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_502392
quote:
Op 29 november 2000 01:26 schreef Qt het volgende:
AArt, kijk ff in de commentaren van een paar dagen geleden, daar staat je antwoord.
En in die van vandaag natuurlijk
  † In Memoriam † woensdag 29 november 2000 @ 01:36:49 #19
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_502398
01:35 uur
Fewrdi kan kennelijk niet slapen. Hij pakt z'n digiridoo en begint ineens 'n partij te toeteren!
Ook 'n manier om je frustraties kwijt te raken natuurlijk.

TTTTTOOOOOEEEEEETTTTT!!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 29-11-2000 01:50]

pi_502406
1:36
*Simba schrikt zich rot!
Ferdy heeft blijkbaar zijn didge digo pijp gepakt en zit nu ongeveer 5 minuten erop te blazen.
Robin komt binnen "Wat doe jij nou, man" maar vat het verder licht op en klaagt weer eens over het gerook van de mensen in het camerakruis.
't gaat om hoe je ermee omgaat
pi_502415
*Ik heb die link ook maar even opgestart en zie een slapende Ferdi die op het moment dat ik het schermpje weer wil sluiten ineens het licht aandoet.

01:40 Ferdi pakt z'n Didgeridoo en gaat om half twee 's nachts op die peniskoker liggen tetteren!

Ik vraag me net af waarom er niemand protesteert, als Robin binnenkomt.

Robin: kappen nou he, gatver wat stinkt het hier weer, wie haalt het nu in z'n hoofd om midden in de nacht te gaan zitten roken.

Hij moppert nog wat door en dan doet ook Ferdi het licht weer uit, ze gaan weer een poging doen om te slapen.

*Waar is Dees vraag ik me af, ik heb alleen het beeld van Ferdi in bed, Dees liet niks van zich horen tijdens die geluiden maar daar kan je toch moeilijk doorheen slapen?

pi_502422
die k#t streams werken niet bij mij, komt zeker door dat kut upc en omdat de helft van mijn huisgenoten nog aan het surfen is, zie alleen maar af en toe een nieuw beeldje, maar heb wel een soort van geluid voorzover er wat te horen is. zal het zo nog eens proberen.
Wie gaat slapen om te vergeten wordt de volgende ochtend wreed verstoord wakker......
  † In Memoriam † woensdag 29 november 2000 @ 02:18:09 #23
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_502459
AArt, je kúnt dit soort opmerkingen natuurlijk ook kwijt in het topic: 'Commentaren op de streamverslagen'. Handig, he? Dient dát topic tenminste ook nog ergens voor...
pi_502848
Er is weer beweging op de streams. In eerste instantie is alleen Koos op. Hij rommert wat in en om het huis, probeert de buitenoven op gang te krijgen. Zwaait nog even naar iets boven hem.

Nu is ook Bianca op. Ze zitten in de woonkamer wat te kletsen.
K: Oven wil niet branden, mopper, mopper
B: Lekker weer, zon schijnt! Lekker geslapen,broodje bakken.

Ze gaan naar buiten. Koos vat post naast de oven, Bianca voetbalt. Er vliegen ganzen over.
B: Waar gaan ze toch naar toe?
K: <schiet in de lach>: Naar huis! Die hebben het gezien!

En de ochtend kabbelde voort....

pi_502849
Koos was als eerste wakker, toen Bianca.
Koos probeert de oven aan te krijgen, maar die rookt nogal omdat hij een nat stukje blank hout heeft gebruikt. K tegen B: ja, dat brand lekker snel"
b: "ja maar nát!"
K:"ja maar het brand lekker snel"
Er vliegen weer ganzen over . "Gaan ze weer..."zegt B: "waar gaan ze toch naar toe?"
K: "naar huis!" Hij lacht er zelf om..
B: (zingt Acda en de Munnik) Naar Huis....
K "die hebben het gehad"
B: "ja die hebben het helemaal gehad"
ze lachen er samen om.

B vraagt zich af wat de weekopdracht nou zal zijn.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')