abonnement Unibet Coolblue
pi_182855335
quote:
14s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 08:35 schreef ietjefietje het volgende:

[..]

Gebaseerd op het feit dat er transport is voor deze indringers, ze verplaatsen zich met een snelheid van 108 km per uur, er is eten en verzorging onderweg. Dat duidt in ieder geval op een organisatie. En ik verdenk de democraten en Soros.
Ze hebben het mooi voor elkaar gekregen om van Soros een soort hedendaagse duivel te maken. Knap dat miljoenen mensen zó bang zijn voor 1 man.
pi_182856037
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 23:31 schreef Also-von-Oder het volgende:
Ja, als je gelooft dat alle emigranten tuig en drugshandelaren zijn... dan kan ik me die opstelling wel voorstellen.

Alleen het overgrote merendeel is dit niet.

En het maakt verder niet uit wat Trump wil of niet... het feit is dat hij direct met vooroordelen en leugens begint. En dat is de eerste muur die sneuvelt.

Laat hem de waarheid vertellen; gewoon dat hij immigratie wil tegengaan. Daar kan ik me tenminste iets bij voorstellen, of ik het met hem eens ben of niet, dat doet niet ter zake.
Maar als Trump leugens, vooroordelen of overdrijft... ja, dan krijgt de oppositie een voet tussen de deur inclusief mij.

En wil hij die muur bouwen... zeg dan dat je immigratie wilt tegengaan, maar stel niet al die Mexicanen etc in een kwaad daglicht alsof het allemaal verkrachters zijn.
Zeg gewoon; niet meer immigranten. Dan ben je tenminste eerlijk!
Dat werkt twee kanten op. Niemand kent die mensen, wie kan nu beweren dat het overgrote deel lief en eerlijk is of juist een stelletje criminele profiteurs?
Dus je kunt Trump vanalles kwalijk nemen maar zolang dingen niet zeker zijn moet je zelf misschien ook geen aannames maken.
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
pi_182856620
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 13:55 schreef Bloemkool het volgende:

[..]

Dat werkt twee kanten op. Niemand kent die mensen, wie kan nu beweren dat het overgrote deel lief en eerlijk is of juist een stelletje criminele profiteurs?
Dus je kunt Trump vanalles kwalijk nemen maar zolang dingen niet zeker zijn moet je zelf misschien ook geen aannames maken.
:')

Dit werkt niet 2 kanten op.

Die 'aannames' zijn gebaseerd op met cijfers onderbouwde feiten die vrij makkelijk voor iedereen verkrijgbaar zijn - ze zijn zelfs terug te vinden in dit topic - over hoe crimineel (illegale) immigranten zijn in de VS. Er is geen enkele reden om aan te nemen dat deze groep wezenlijk verschilt van de anderen.

Maar goed, om die zinloze discussie nogmaals te stoppen:

http://criminology.oxford(...)e-9780190264079-e-93

https://www.washingtonpos(...)m_term=.42c9f26b7b1c

https://www.businessinsid(...)atistics-data-2018-8

Figuren die zeggen dat deze immigranten grootschalige criminaliteit met zich meebrengen zonder enige feitelijke onderbouwing zijn opzettelijk leugens aan het verspreiden. Figuren die zeggen dat ze allemaal crimineel zijn omdat ze illegaal in de VS verblijven zijn opzettelijk zand in deze niet bestaande discussie aan het gooien omdat ze weten dat ze ongelijk hebben wanneer ze zeggen dat deze immigranten grootschalige criminaliteit met zich meebrengen zonder enige feitelijke onderbouwing. Mensen die zeggen dat deze mensen onderweg zijn vanwege een politieke agenda en dat ze actieve steun krijgen van mensen als Soros of de democratische partij zonder enige feitelijke onderbouwing zijn idiote complotgekkies.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_182856744
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 08:56 schreef archito het volgende:

[..]

Ik hoor nog steeds geen argument waarom de democraten of Soros hierachter zouden zitten. Soros ook echt, alsof hij een groot meesterbrein is achter een of ander Democratisch complot. :') Ik geloof ook gewoon niet dat je dat écht denkt zonder trollen.
Er staan verscheidene filmpjes op youtube waarin Soros beweert dat hij absoluut voor massa immigratie is, en de democraten maken er ook geen geheim van.

Dus als je 1 en 1 is twee kunt bedenken dan is het wel duidelijk!

Overigens zijn de democraten ook altijd kritisch geweest wie er binnenkwam, maar nu dit politiek gebruikt kan worden tegen Trump zijn ze ineens omgedraaid.

Als de democraten ooit weer aan de macht komen, bouwen ze alsnog zelf die muur!
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_182856789
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 12:58 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Deze kwestie is totaal niet in het belang van de Democraten. En al helemaal niet als je bijvoorbeeld kijkt naar de senaatsrace in de grensstaat Texas. De huidige senator Ted Cruz (die in 2016 als #2 eindigde in de Republikeinse voorverkiezingen, achter Trump) moet het opnemen tegen de jonge en charismatische Democraat Beto O'Rourke.
Deze post kan ik geen chocola van maken
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_182856822
quote:
10s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 13:19 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ze hebben het mooi voor elkaar gekregen om van Soros een soort hedendaagse duivel te maken. Knap dat miljoenen mensen zó bang zijn voor 1 man.
Mensen zijn met recht bang voor stikrijke mensen die genoeg geld hebben om de politiek naar hun hand te zetten. Wat blijft er nog over van de democratie?
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_182856837
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 14:37 schreef ietjefietje het volgende:

[..]

Deze post kan ik geen chocola van maken
Als ik je posts zie in dit topic met allemaal ongefundeerde aannames kan jij volgens mij nog geeneens een eitje bakken, laat staan chocolade maken :')

Toon nou maar eens aan met feiten dat de democraten en Soros actief steun geven aan deze groep migranten. En dan verifieerbare feiten, geen aluhoedje joetoep.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_182857039
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 14:37 schreef ietjefietje het volgende:

[..]

Deze post kan ik geen chocola van maken
De "caravan"-kwestie stelt Trump in staat om van zichzelf het beeld neer zetten als daadkrachtig leider die de (illegale) immigratie een halt toeroept. Dat Trump die gelegenheid krijgt, is totaal niet in het belang van de Democraten. Die proberen de immigratie juist af te schilderen als een niet-bestaand probleem, erop wijzend dat de netto-migratie vanuit Mexico lager dan 0 is (anders gezegd: meer mensen vertrekken dan er binnenkomen).

Verder is Texas een prominente grensstaat in dit verhaal en daar is één van de meest opvallende senaatsraces van het moment gaande. De gevestigde Republikein Ted Cruz is in deze diep-rode staat allerminst zeker van zijn winst.
pi_182857153
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 14:40 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Als ik je posts zie in dit topic met allemaal ongefundeerde aannames kan jij volgens mij nog geeneens een eitje bakken, laat staan chocolade maken :')

Toon nou maar eens aan met feiten dat de democraten en Soros actief steun geven aan deze groep migranten. En dan verifieerbare feiten, geen aluhoedje joetoep.
Ok ik snap dat alleen een kassabonnetje jou kan overtuigen, hebik niet, dus heb jij gelijk geniet er maar van!

Dit zijn dezelfde argumenten die in Nederland de ronde doen, als je zegt dat de woningnood hier nog nooit zeo erg is geweest en dat dat dan er mee te maken heeft dat er in de laatstse 4 jaar 835.000 immigranten zijn binnengekomen, dan is dat zogenaamd ook nooit bewijs!

Maar we weten allemaal wel hoe de klepel er bij hangt!
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_182857157
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 14:40 schreef ietjefietje het volgende:

[..]

Mensen zijn met recht bang voor stikrijke mensen die genoeg geld hebben om de politiek naar hun hand te zetten. Wat blijft er nog over van de democratie?
Lees deze post van je nog eens heel rustig door, sta echt even stil bij wat je zegt hier en vraag je vervolgens af hoe je dit kunt rijmen met Trumps presidentschap.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2018 14:59:04 ]
pi_182857186
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 14:51 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

De "caravan"-kwestie stelt Trump in staat om van zichzelf het beeld neer zetten als daadkrachtig leider die de (illegale) immigratie een halt toeroept. Dat Trump die gelegenheid krijgt, is totaal niet in het belang van de Democraten. Die proberen de immigratie juist af te schilderen als een niet-bestaand probleem, erop wijzend dat de netto-migratie vanuit Mexico lager dan 0 is (anders gezegd: meer mensen vertrekken dan er binnenkomen).

Verder is Texas een prominente grensstaat in dit verhaal en daar is één van de meest opvallende senaatsraces van het moment gaande. De gevestigde Republikein Ted Cruz is in deze diep-rode staat allerminst zeker van zijn winst.
Meer mensen vertrekken dan er binnenkomen....ja joh, geloof je het zelf?
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_182857204
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 14:58 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Lees deze post van je nog eens heel rustig door, sta echt even stil bij wat je zegt hier en vraag je vervolgens af hoe je dit kunt rijmen met Trumps presidentschap.
Heeft hij de verkiezingen gewonnen of verloren!

Of weet je niet wat democratie is?
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_182857258
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 12:58 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Deze kwestie is totaal niet in het belang van de Democraten. En al helemaal niet als je bijvoorbeeld kijkt naar de senaatsrace in de grensstaat Texas. De huidige senator Ted Cruz (die in 2016 als #2 eindigde in de Republikeinse voorverkiezingen, achter Trump) moet het opnemen tegen de jonge en charismatische Democraat Beto O'Rourke.
Wat heeft deze politieke beschouwing met dit topic te maken.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_182857290
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 15:00 schreef ietjefietje het volgende:

[..]

Heeft hij de verkiezingen gewonnen of verloren!

Of weet je niet wat democratie is?
Ik leg het even simpeler uit. Je zegt dat mensen bang zijn voor een man omdat hij erg rijk is en invloed op de politiek uit kan oefenen op die manier. Als antwoord daarop verdedig je een man die stikrijk is dankzij een erfenis en die niet vies is van fraude of nepotisme (z'n schoonzoon is de belangrijkste man in het kabinet, als je hem mag geloven!). Zie je hoe die twee dingen niet samen gaan? Je kunt niet bang zijn voor Soros om die redenen, maar Trump goedkeuren. Dat gaat niet.
pi_182857302
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 14:58 schreef ietjefietje het volgende:

[..]

Ok ik snap dat alleen een kassabonnetje jou kan overtuigen, hebik niet, dus heb jij gelijk geniet er maar van!

Dit zijn dezelfde argumenten die in Nederland de ronde doen, als je zegt dat de woningnood hier nog nooit zeo erg is geweest en dat dat dan er mee te maken heeft dat er in de laatstse 4 jaar 835.000 immigranten zijn binnengekomen, dan is dat zogenaamd ook nooit bewijs!

Maar we weten allemaal wel hoe de klepel er bij hangt!
Allemaal? Nou, redelijk wat mensen idd ja. Alleen jij schijnbaar niet. Jammer dat je er zo bewust voor kiest om jezelf zo dom te houden.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_182860111
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 14:27 schreef Barbusse het volgende:

[..]

:')

Dit werkt niet 2 kanten op.

Die 'aannames' zijn gebaseerd op met cijfers onderbouwde feiten die vrij makkelijk voor iedereen verkrijgbaar zijn - ze zijn zelfs terug te vinden in dit topic - over hoe crimineel (illegale) immigranten zijn in de VS. Er is geen enkele reden om aan te nemen dat deze groep wezenlijk verschilt van de anderen.

Maar goed, om die zinloze discussie nogmaals te stoppen:

http://criminology.oxford(...)e-9780190264079-e-93

https://www.washingtonpos(...)m_term=.42c9f26b7b1c

https://www.businessinsid(...)atistics-data-2018-8

Figuren die zeggen dat deze immigranten grootschalige criminaliteit met zich meebrengen zonder enige feitelijke onderbouwing zijn opzettelijk leugens aan het verspreiden. Figuren die zeggen dat ze allemaal crimineel zijn omdat ze illegaal in de VS verblijven zijn opzettelijk zand in deze niet bestaande discussie aan het gooien omdat ze weten dat ze ongelijk hebben wanneer ze zeggen dat deze immigranten grootschalige criminaliteit met zich meebrengen zonder enige feitelijke onderbouwing. Mensen die zeggen dat deze mensen onderweg zijn vanwege een politieke agenda en dat ze actieve steun krijgen van mensen als Soros of de democratische partij zonder enige feitelijke onderbouwing zijn idiote complotgekkies.
Nu haal je weer cijfers aan die geen betrekking hebben uit de groep waar het artikel over gaat.
“In het verleden behaalde resultaten” ;)
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
pi_182860125
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 17:37 schreef Bloemkool het volgende:

[..]

Nu haal je weer cijfers aan die geen betrekking hebben uit de groep waar het artikel over gaat.
“In het verleden behaalde resultaten” ;)
Nu ben jij zelf gewoon ongefundeerd aannames aan het maken.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_182860663
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 15:03 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Wat heeft deze politieke beschouwing met dit topic te maken.
Alles. Ik reageerde namelijk op een user die stelde dat de Democraten dit allemaal hebben geregeld. Ik leg vervolgens uit dat die gedachte totaal absurd is.
pi_182860692
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 15:06 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik leg het even simpeler uit. Je zegt dat mensen bang zijn voor een man omdat hij erg rijk is en invloed op de politiek uit kan oefenen op die manier. Als antwoord daarop verdedig je een man die stikrijk is dankzij een erfenis en die niet vies is van fraude of nepotisme (z'n schoonzoon is de belangrijkste man in het kabinet, als je hem mag geloven!). Zie je hoe die twee dingen niet samen gaan? Je kunt niet bang zijn voor Soros om die redenen, maar Trump goedkeuren. Dat gaat niet.
De selectieve verontwaardiging rondom die Soros begint trouwens ook een beetje zielig te worden. De Republikeinen hebben net zo goed dit soort figuren achter zich, bijvoorbeeld de Koch Brothers. Maar dat is uiteraard volstrekt normaal en begrijpelijk.
  woensdag 31 oktober 2018 @ 18:21:44 #120
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_182861212
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 18:03 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

De selectieve verontwaardiging rondom die Soros begint trouwens ook een beetje zielig te worden. De Republikeinen hebben net zo goed dit soort figuren achter zich, bijvoorbeeld de Koch Brothers. Maar dat is uiteraard volstrekt normaal en begrijpelijk.
Ja de Kochjes zijn rijk, maar rechts. Dus dan is het goed.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_182867457
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 01:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Er is al een Hondurese migrant doodgeschoten door politie omdat hij met een flesje water gooide.

https://article.wn.com/vi(...)_Crack_Down_On_Cara/
Care... Moest ie maar niet doen!
Je weet als migrant dat er kan geschoten worden als je met iets gooit. Deze man heeft gegokt en duidelijk verloren.

Het was in dit geval dan misschien een flesje water. Het kon ook antrax zijn of een brandbom.
Cindy De Vuyst
  donderdag 1 november 2018 @ 00:52:55 #122
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_182868811
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 13:55 schreef Bloemkool het volgende:

[..]

Dat werkt twee kanten op. Niemand kent die mensen, wie kan nu beweren dat het overgrote deel lief en eerlijk is of juist een stelletje criminele profiteurs?
Dus je kunt Trump vanalles kwalijk nemen maar zolang dingen niet zeker zijn moet je zelf misschien ook geen aannames maken.
Niemand kent die mensen? Prima... maar dan moet je als president niet direct aannames maken om ze tegen te houden.
Zeg dan gewoon; we weten niet wie er allemaal binnenkomen... (wat tenminste feitelijk correct is) En dat het hem ook niet uitmaakt, want we willen geen illegalen meer (dat is ook compleet correct als het om zijn regering gaat).

Maar hij heeft het over rovers, verkrachters, moordenaars en drugshandelaren... en ja, de kans dat die hier ook tussen zitten is aannemelijk. Maar de kans dat de overgrote meerderheid zo is, is vrijwel nihil. Dan moet hij die aannames ook niet maken. :N :N

Gewoon de waarheid vertellen... zoals het is. Dat is dan misschien keihard, weinig sympathiek of wat men er ook van kan vinden... maar maak er geen Trump's leugenshow van, waarin Kim Yong Un van Noord Korea ineens een respectabel man is, en een gewoon gezin uit Midden Amerika die vlucht voor het geweld, armoede of politieke vervolging... ineens de duivel zelf zijn.

Kom op Bloemkool, jij bent hier in Nederland opgegroeid... en geheid ben je het niet met alles eens wat hier in NL gebeurt... maar je kunt niet jouw volledige gezond verstand verloren zijn. Toch? (ja dat was de "toch?" van Balkenende, inclusief hoog stemmetje) ;)
pi_182875974
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 14:51 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

De "caravan"-kwestie stelt Trump in staat om van zichzelf het beeld neer zetten als daadkrachtig leider die de (illegale) immigratie een halt toeroept. Dat Trump die gelegenheid krijgt, is totaal niet in het belang van de Democraten. Die proberen de immigratie juist af te schilderen als een niet-bestaand probleem, erop wijzend dat de netto-migratie vanuit Mexico lager dan 0 is (anders gezegd: meer mensen vertrekken dan er binnenkomen).

Verder is Texas een prominente grensstaat in dit verhaal en daar is één van de meest opvallende senaatsraces van het moment gaande. De gevestigde Republikein Ted Cruz is in deze diep-rode staat allerminst zeker van zijn winst.
Obama vond illegale immigratie toch WEL een probleem

https://www.bing.com/vide(...)C9646194FA&FORM=VIRE
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_182903972
Het leger mag schieten! :D
Cindy De Vuyst
pi_182912291
quote:
Geographically, these unauthorized workers are spread throughout the U.S. but are unsurprisingly most concentrated in border states like California and Texas, where they make up about 9 percent of both states' workforces, while in Nevada, their share is over 10 percent.

Their representation in particular industries is even more pronounced, and the Department of Agriculture estimates that about half of the nation's farmworkers are unauthorized, while 15 percent of those in construction lack papers – more than the share of legal immigrants in either industry. In the service sector, which would include jobs such as fast food and domestic help, the figure is about 9 percent.

https://www.cbsnews.com/n(...)-farm-workers-taxes/
Steunen Amerikaanse boeren Trump omdat ze weten dat hij niet zal optreden tegen de illegals die op hun boerderijen werken?
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')