Nee!quote:Op woensdag 21 november 2018 20:32 schreef franklop het volgende:
De drie dames![]()
Hopelijk Jess eruit, andere 2 zijn wel beetje
Nou he?quote:Op donderdag 22 november 2018 20:16 schreef Nizno het volgende:
hij leek bijna teleurgesteld dat iemand het net zo goed als hem maakt.
Ja, ze lopen elke keer zo te sturen. Daar is het verhaal wat uitgebreider, meer op de emoties. mogen ze van mij achterwege latenquote:Op donderdag 22 november 2018 20:29 schreef Nizno het volgende:
nou alleen al aan het verhaal is het duidelijk wie naar huis gaat
ik vermoed dat je bij de AUSuitzending bij de anderen ook wel jankiejank achtig hebben maar net5 dat er wat uit geknipt is.quote:Op donderdag 22 november 2018 20:30 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ja, ze lopen elke keer zo te sturen. Daar is het verhaal wat uitgebreider, meer op de emoties. mogen ze van mij achterwege laten
Normaal vragen ze bij iedereen wel door van; 'Wat als jij naar huis gaat?' 'Wat betekent Masterchef voor jou?'quote:Op donderdag 22 november 2018 20:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vermoed dat je bij de AUSuitzending bij de anderen ook wel jankiejank achtig hebben maar net5 dat er wat uit geknipt is.
Waarom moest de professional nu dan 26 punten hebben?quote:Op donderdag 15 november 2018 20:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Professional wint bij gelijke stand
Om regulier te winnenquote:Op maandag 26 november 2018 20:34 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Waarom moest de professional nu dan 26 punten hebben?
Pfffff ik ga maar wat simpelere dingen bekijken, zoals de InSight landingquote:Op maandag 26 november 2018 20:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Om regulier te winnenAnders was het gewoon gelijkspel.
Maar de deelnemer moet altijd meer scoren
Voorgaande jaren hadden we een NL link erbij om te supportenquote:Op woensdag 28 november 2018 20:05 schreef Nizno het volgende:
Ik merk dat ik het niet echt meer kan volgen nu ik best wat afleveringen gemist heb.
Heb ook niet echt het gevoel dat er spraakmakende personen in zitten...
true true... maar de echte spraakmakers zijn in de eerste seizoenen wel geweest vermoed ik zo.quote:Op woensdag 28 november 2018 20:09 schreef franklop het volgende:
[..]
Voorgaande jaren hadden we een NL link erbij om te supporten
10 seizoenen en 240 kandidaten (of meer met de voorrondes) verder houdt dat miss wel op ja. Net als met alle zangshowsquote:Op woensdag 28 november 2018 20:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
true true... maar de echte spraakmakers zijn in de eerste seizoenen wel geweest vermoed ik zo.
zo ook met die bekende NLers dingen, de A en B's zijn op...quote:Op woensdag 28 november 2018 20:13 schreef franklop het volgende:
[..]
10 seizoenen en 240 kandidaten (of meer met de voorrondes) verder houdt dat miss wel op ja. Net als met alle zangshows
was wel duidelijk ja, jammerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |