quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 17:53 schreef MMaRsu het volgende:
De Tweet bekijken van @transgamerthink: https://twitter.com/trans(...)008265551364097?s=09
Kotaku
Ging mij eigenlijk meer om de tekst van Kotaku niet zozeer wat die kneus erover te melden heeft.quote:
Oh ik dacht dat hij de auteur was, ziet wel uit als iemand die zo'n stuk zou schrijven.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 18:00 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ging mij eigenlijk meer om de tekst van Kotaku niet zozeer wat die kneus erover te melden heeft.
Roze haren
Wat hij (?) schrijft is ook gewoon niet waar. De game beloont exclusief masculien gedrag niet, als je mensen redt ipv ze afmaakt krijg je achteraf dikke rewards bijvoorbeeld ipv 50 dollarcent loot.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 17:53 schreef MMaRsu het volgende:
De Tweet bekijken van @transgamerthink: https://twitter.com/trans(...)008265551364097?s=09
Kotaku
Ahquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 18:01 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat hij de auteur was, ziet wel uit als iemand die zo'n stuk zou schrijven.
Edit: die gast is de auteur.
Met L1 stop je hem weer weg.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 18:14 schreef LTVDK het volgende:
Hmm ik had net iets irritants, om de een of andere manier sleurde Arthur een lantaarn mee omdat het donker was, maar geen idee hoe je dat ding wegstopt?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 18:07 schreef 2dope het volgende:
Las dat stuk vanmorgen ook ja, althans de eerste paar regels. Dat gezeik ook over dat NPC's 'robotachtig' aanvoelenKlinkt bijna als een computerspelletje. Noem bovendien één game die het natuurgetrouwer doet.
In je knife slot zit de lanternquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 18:14 schreef LTVDK het volgende:
Hmm ik had net iets irritants, om de een of andere manier sleurde Arthur een lantaarn mee omdat het donker was, maar geen idee hoe je dat ding wegstopt?
quote:
Merci! Irritant ding dat het isquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 18:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
[..]
In je knife slot zit de lantern
Eh, thanks?quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 18:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
[..]
In je knife slot zit de lantern
Die heb ik ook gekocht gister. Hij zei zelf letterlijk "around here somewhere" maar ik heb geen idee hoe letterlijk je dat moet nemen. Ik heb ongeveer 10 minuten lang de omgeving in 360° lopen scannen met m'n verrekijker, op zoek naar een kerk (er stond een kerktoren op die kaart) maar niets kunnen vinden.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 18:20 schreef StateOfMind het volgende:
Ik kocht vanmiddag bij een of andere Mexicaan een Treasure Map, maar omdat ik bezig was met iets anders, ben ik vergeten om te kijken waar dat precies was![]()
En ik ben bang dat als ik dat google dat ik dan teveel informatie krijg.
Je weet niet toevallig waar precies die Mexicaan te vinden was?quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 18:21 schreef 2dope het volgende:
[..]
Die heb ik ook gekocht gister. Hij zei zelf letterlijk "around here somewhere" maar ik heb geen idee hoe letterlijk je dat moet nemen. Ik heb ongeveer 10 minuten lang de omgeving in 360° lopen scannen met m'n verrekijker, op zoek naar een kerk (er stond een kerktoren op die kaart) maar niets kunnen vinden.
Jawel. Speciaal voor jou een paint gemaakt. Rode 'cirkel' dus, volgens mij onderste gedeeltequote:Op dinsdag 30 oktober 2018 18:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Je weet niet toevallig waar precies die Mexicaan te vinden was?
Ik kan hem niet openenquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 18:29 schreef 2dope het volgende:
[..]
Jawel. Speciaal voor jou een paint gemaakt. Rode 'cirkel' dus, volgens mij onderste gedeelte
[..]
Oh wtf had niet gezien dat het ineens thumbnail-grootte was gewordenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |