abonnement Unibet Coolblue
pi_183287021
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 16:41 schreef Burdie het volgende:

[..]

Recepten? :9

Wat jij schrijft Schanu, was eigenlijk een beetje mijn idee. Inderdaad stoofpeertjes, puree van zoete aardappels, misschien nog roseval aardappeltjes, spruitjes zijn idd ook super lekker :9 en geglaceerde worteltjes. Oh en appelcompote, bedankt Mineola!
We zijn met 14 man, waarvan 7 kinderen. Mooi overzichtelijk dus.
Heb ik, wil je ze hebben? Dan app ik ze je even.
pi_183287039
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 16:17 schreef Mineola het volgende:

[..]

Dat is ook ongeveer ons kalkoenmenu, alleen dan met gewone roast potatoes. Groene groenten kleuren leuk op je bord erbij, en (zelfgemaakte) appelcompote doet het altijd goed bij de kinderen. :D
Ik geloof dat wij broccoli, bloemkool en wortelen hebben als groenten. Ook lekker kleurrijk.
  woensdag 21 november 2018 @ 17:23:48 #203
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_183287551
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 16:57 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Heb ik, wil je ze hebben? Dan app ik ze je even.
Graag, eigenlijk vooral van de stuffing O+.
KuikenGuppy
pi_183288811
Ik verlekker me altijd graag aan de diverse kerstproducten en -recepten die rond deze tijd opduiken, maar mijn man gaat uiteindelijk over het kerstdiner. :D Dit jaar kookt hij voor mijn ouders, want mijn schoonouders kunnen niet, en op kerstavond gourmetten we. :Y)
  woensdag 21 november 2018 @ 18:50:34 #205
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_183289034
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 05:48 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Dat ene jaar dat we in NL woonden heb ik de mijnen ook meegenomen naar de intocht en ze vonden het (stiekem) fantastisch. Moesten 's avonds aan hun vader helemaal uit de doeken doen wat de Pieten allemaal deden enzo ("En toen stopte hij pepernoten in m'n capuchon!" O+ ). En toen waren ze 11 en 13, volgens mij....
Ah, wat leuk Gao. Doen jullie verder nog iets aan Sinterklaas als je niet in NL bent?

En verder is het speetuinbankje al naadloos overgestapt naar Kerst zie ik. Zo flexibel ben ik niet, ik ga pas aan Kerst denken als Sinterklaas voorbij is.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_183293017
In mijn dorp moet de intocht van sint nog plaatsvinden! Ik heb mijn hoofd dus ook nog niet bij kerst.
Sinds kort zit ik in het sintcommitee en mijn vriend klaagt nu al een paar weken dat ik het zo druk heb en steeds weg ga 's avonds. En dat vind ik lastig, want ik vind al die dingen leuk, maar ga me zo wel schuldig voelen :{
  woensdag 21 november 2018 @ 21:30:47 #207
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_183293450
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 21:15 schreef Hupje het volgende:
In mijn dorp moet de intocht van sint nog plaatsvinden! Ik heb mijn hoofd dus ook nog niet bij kerst.
Sinds kort zit ik in het sintcommitee en mijn vriend klaagt nu al een paar weken dat ik het zo druk heb en steeds weg ga 's avonds. En dat vind ik lastig, want ik vind al die dingen leuk, maar ga me zo wel schuldig voelen :{
Niet schuldig voelen hoor. Ik weet het, makkelijker gezegd dan gedaan, maar je vriend zou ook niet blij zijn als je altijd alleen maar thuis zat 's avonds en hij heeft vast zelfs ook wel eens periodes dat hij wat vaker weg is.

Leuk dat je het zo leuk vindt, trouwens.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Licht Ontvlambaar woensdag 21 november 2018 @ 21:37:19 #208
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_183293616
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 18:50 schreef livelink het volgende:

[..]

Ah, wat leuk Gao. Doen jullie verder nog iets aan Sinterklaas als je niet in NL bent?

En verder is het speetuinbankje al naadloos overgestapt naar Kerst zie ik. Zo flexibel ben ik niet, ik ga pas aan Kerst denken als Sinterklaas voorbij is.
ik werd vanmorgen op een kerstconcert getrakteerd, dochter sleept ‘s morgens haar JBL overal mee naar toe, badkamer, ontbijttafel etc :P
Geloof dat er van boven op een bepaald moment wel de opmerking kwam dat Sinterklaas het land nog niet uit was :')
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  woensdag 21 november 2018 @ 21:58:52 #209
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_183294180
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 21:37 schreef Sjeen het volgende:

[..]

ik werd vanmorgen op een kerstconcert getrakteerd, dochter sleept ‘s morgens haar JBL overal mee naar toe, badkamer, ontbijttafel etc :P
Geloof dat er van boven op een bepaald moment wel de opmerking kwam dat Sinterklaas het land nog niet uit was :')
Muziek is echt een eerste levensbehoefte vanaf een bepaalde leeftijd, ja.
Dat komt zomaar ineens op.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_183295170
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 15:16 schreef Burdie het volgende:
Zijn jullie al bezig met het kerstmenu? Wij krijgen de hele (schoon)familie te eten en ik wil graag kalkoen maken. Maar wat erbij?! Zo lastig!
Nou, in elk geval geen rode kool, want dat is 'gewoon eten' _O-
Make your own kind of music.
  woensdag 21 november 2018 @ 22:56:32 #211
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_183295272
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 22:49 schreef CassElliot het volgende:

[..]

Nou, in elk geval geen rode kool, want dat is 'gewoon eten' _O-
Mijn man zei toevallig van de week wel dat als het kerstthuismenu van het restaurant waar we dat altijd halen weer met rode kool was dat we het dan bij een ander restaurant halen :D

Nou hebben ze het menu voor dit jaar nog niet op de site staan, maar ik hoop wel dat ze deze Allerhande rel meenemen in de samenstelling.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 21 november 2018 @ 23:10:01 #212
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_183295560
Oeh, ik zie dat het alternatief het menu al heeft staan.... je zou bijna overwegen voor beide dagen te bestellen, de ene dag bij de een, de andere dag bij de ander :D

Even wachten wat de een doet dus, maar het menu van de ander zie ik alvast wel zitten.... en dan kan ik alweer rode kool bij de een ook wel handelen :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 22 november 2018 @ 07:40:53 #213
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_183297926
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 22:49 schreef CassElliot het volgende:

[..]

Nou, in elk geval geen rode kool, want dat is 'gewoon eten' _O-
Ik was kort geleden uit eten en toen kregen we hertenstoofvlees met rode kool en dat was ZO LEKKER dat het een glimlach op mijn gezicht tovert elke keer als ik eraan terug denk.

Verder ben ik met kerst gewoon een kind dat bij haar ouders gaat eten dus ik hoef gelukkig nergens over na te denken :Y) .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  donderdag 22 november 2018 @ 08:55:26 #214
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_183298616
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 18:50 schreef livelink het volgende:
Ah, wat leuk Gao. Doen jullie verder nog iets aan Sinterklaas als je niet in NL bent?
Natuurlijk, vanaf dat ze ienemienie waren. Nu met lootjes en surprises. Ik had er nog niet eens aan gedacht toen ik in oktober een mailtje van lootjestrekken.nl kreeg: oudste had het maar even geïnitieerd O+

Ik moet zo maar eens gaan kijken of ik het materiaal voor m'n surprise in de buurt kan krijgen. Ik heb een nogal ambitieus haakproject in gedachten, maar wol is hier niet zo erg goed verkrijgbaar. Het beste - en goedkoopste - eigenlijk in een winkel waar je alleen grote hoeveelheden kunt krijgen, maar die is helemaal aan de andere kant van de stad, in een oud deel, waar het verkeer altijd vast staat en er absoluut geen parkeerplaats is. Niet het meest blinkende deel van Dubai, zeg maar (hoewel wel heel dichtbij de goudmarkt :P ). Anyway, ik hoop dat het wat minder ingewikkeld kan...

quote:
En verder is het speetuinbankje al naadloos overgestapt naar Kerst zie ik. Zo flexibel ben ik niet, ik ga pas aan Kerst denken als Sinterklaas voorbij is.
Ik ook hoor. En we hebben tussendoor ook nog National Day (maar daar hoef ik niet zoveel rekening mee te houden, behalve dat het een lang weekend is).

quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 21:15 schreef Hupje het volgende:
In mijn dorp moet de intocht van sint nog plaatsvinden! Ik heb mijn hoofd dus ook nog niet bij kerst.
Sinds kort zit ik in het sintcommitee en mijn vriend klaagt nu al een paar weken dat ik het zo druk heb en steeds weg ga 's avonds. En dat vind ik lastig, want ik vind al die dingen leuk, maar ga me zo wel schuldig voelen :{
Jeetje niet schuldig voelen zeg. Hartstikke fijn juist dat je iets hebt gevonden wat je leuk vindt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Gaoxing op 22-11-2018 13:29:09 ]
pi_183302896
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 22:49 schreef CassElliot het volgende:

[..]

Nou, in elk geval geen rode kool, want dat is 'gewoon eten' _O-
:D :')

Rode kool rules man, wat een haters.
pi_183303319
Ik ben ook nog niet met kerst bezig maar nog druk met Sint cadeaus.
Hupje niet schuldig voelen ik vind het altijd fijn om ook met iets anders bezig te zijn dan met kinderen, huishouden of werk.

Ik ben ziek en wilde naar bed had er een kat op bed gespuugd ook het dekbed was vies dus die op hoop van zegen maar gewassen.
pi_183304043
Wow, dat is echt voor het eerst dat ik lees/hoor dat er restaurants zijn die een Kerst-thuis-kook-menu hebben. Wat een uitkomst!!!!

Leandra, De Oranjerie is wel echt lekker eten :) Wij hebben daar ook wel eens gegeten en ontzettend gesmuld :)
pi_183309960
ik ging gister T halen bij een vriendinnetje. Op de terugweg zouden we langs de supermarkt gaan.. toen we daar aankwamen checkte ik mijn zakken... telefoon weg.. dikke paniek.. pinpas en ov kaart zaten erin plus de foto's van mijn overleden vader..
Ik als een gek dezelfde weg teruggefietst, maar geen telefoon. Bij vriendinnetje paar keer gebeld maar geen gehoor. T stond ondertussen nog bij de supermarkt te wachten. Manlief gebeld. Die sprong op de fiets naar T, ondertussen bellend naar mijn telefoon... en toen werd er opgenomen.. iemand had m gevonden en was onderweg naar het politiebureau om m af te geven..
Helaas is ie zwaar gehavend.. ws is er iets overheen gereden. Wonder boven wonder doet ie het nog wel behalve dat het scherm flink kapot is..

Gelukkig zijn er toch nog eerlijke mensen...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 22 november 2018 @ 20:14:11 #219
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_183310095
Wat fijn dat hij ondanks de schade wel weer bij je terechtgekomen is Vicky!
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 22 november 2018 @ 20:16:11 #220
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_183310138
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 14:20 schreef TolstoiFan het volgende:
Wow, dat is echt voor het eerst dat ik lees/hoor dat er restaurants zijn die een Kerst-thuis-kook-menu hebben. Wat een uitkomst!!!!

Leandra, De Oranjerie is wel echt lekker eten :) Wij hebben daar ook wel eens gegeten en ontzettend gesmuld :)
Ja, wij eten er ook af en toe, en halen er al jaren het kerst thuismenu, dat vond ik echt een ontdekking hoor, geen gedoe met boodschappen doen de dag voor kerst, niet een grote bende in de keuken omdat alles op tig moeilijke manieren voorbereid moet worden enzo.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_183310900
Wat fijn dat hij toch terug gevonden is vicky
pi_183311899
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 20:16 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, wij eten er ook af en toe, en halen er al jaren het kerst thuismenu, dat vond ik echt een ontdekking hoor, geen gedoe met boodschappen doen de dag voor kerst, niet een grote bende in de keuken omdat alles op tig moeilijke manieren voorbereid moet worden enzo.
Moet je dan nog wel iets aan kookwerk doen of is een kwestie van opwarmen?
  donderdag 22 november 2018 @ 21:27:12 #223
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_183312011
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 21:22 schreef TolstoiFan het volgende:

[..]

Moet je dan nog wel iets aan kookwerk doen of is een kwestie van opwarmen?
Primair opwarmen.
En het bij elkaar zoeken van de juiste onderdelen is altijd een feestje :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_183447356
Zo. ik ben verhuisd. De hoeveelheid onuitgepakte dozen valt toch tegen :')
  donderdag 29 november 2018 @ 22:04:07 #225
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_183447967
quote:
2s.gif Op donderdag 29 november 2018 21:35 schreef Kyara het volgende:
Zo. ik ben verhuisd. De hoeveelheid onuitgepakte dozen valt toch tegen :')
Hier zijn ze er na 5 jaar nog, ik hoop dat het bij jou sneller gaat :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')