abonnement Unibet Coolblue
  maandag 29 oktober 2018 @ 14:17:23 #76
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_182814743
Lijkt erop dat RIC hetzelfde probleem had als Max op vrijdag, de koppeling.

https://www.f1today.net/n(...)bleem-als-verstappen
And so is the past
  maandag 29 oktober 2018 @ 14:22:59 #77
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_182814829
Ik vraag me af of het aantal technische problemen van Max en Daniel wel zoveel van elkaar verschilt. Het is wel duidelijk dat Daniel ze meestal op de meest ongelukkige momenten krijgt (lees: tijdens de race) en Max veel minder.
  maandag 29 oktober 2018 @ 14:47:56 #78
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_182815340
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 14:22 schreef beantherio het volgende:
Ik vraag me af of het aantal technische problemen van Max en Daniel wel zoveel van elkaar verschilt. Het is wel duidelijk dat Daniel ze meestal op de meest ongelukkige momenten krijgt (lees: tijdens de race) en Max veel minder.


Het is in ieder geval wel bizar vaak raak bij Ricciardo momenteel, doet me denken aan de eerste seizoenshelft van Max in 2017.
Top team onwaardig.
  maandag 29 oktober 2018 @ 14:59:31 #79
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_182815514
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 14:22 schreef beantherio het volgende:
Ik vraag me af of het aantal technische problemen van Max en Daniel wel zoveel van elkaar verschilt. Het is wel duidelijk dat Daniel ze meestal op de meest ongelukkige momenten krijgt (lees: tijdens de race) en Max veel minder.
Precies andersom met vorig jaar volgens mij. Toen kreeg Daniel in de trainingen vaker problemen en Max in de race.
  maandag 29 oktober 2018 @ 15:04:41 #80
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_182815606
Hulkenberg uitvalbeurten dit jaar: 5. Sainz: 1.
Dus in die zin denk ik niet dat Ricciardo erg zal balen dat hij naar Renault gaat. Ik weet alleen niet hoevaak ze daar relatief slechte races hebben omdat ze preventief motoren wisselen vs. RBR.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_182815993
Ik vind Mexico als baan niets. Men wordt te snel op 1 of 2 rondes achterstand gezet, en de kans dat een leader of follower op achterstand komt door oponthoud door de gelapped deelnemers is gewoon groot.

Als Hamilton gisteren een podiumplek had weten te bemachtigen, had Hamilton dan zijn wereldbeker ontvangen of niet?
  maandag 29 oktober 2018 @ 15:24:54 #82
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_182816009
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 15:24 schreef Gruj0 het volgende:

Als Hamilton gisteren een podiumplek had weten te bemachtigen, had Hamilton dan zijn wereldbeker ontvangen of niet?
???
pi_182816023
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 15:24 schreef tja77 het volgende:

[..]

???
Ja P1 tot 3 bedoel ik. Vroeger werd de beker gewoon direct uitgereikt.
Ik weet dat hij zijn beker bij de gala zal krijgen, maar toch. Doet volgens mij af aan het moment zelf.
  maandag 29 oktober 2018 @ 15:30:33 #84
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_182816088
Ik zie zelf liever dat back markers geen blauwe vlaggen meer krijgen en dat coureurs er op eigen kracht voorbij komen. Helaas moet de aero dan wel anders, want op dit moment betekent achter iemand rijden gewoon tijd verliezen.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_182816097
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 15:30 schreef twiFight het volgende:
Ik zie zelf liever dat back markers geen blauwe vlaggen meer krijgen en dat coureurs er op eigen kracht voorbij komen. Helaas moet de aero dan wel anders, want op dit moment betekent achter iemand rijden gewoon tijd verliezen.
En dan door achterliggers er af geknikkerd worden, leuk.
Flesje bier
  maandag 29 oktober 2018 @ 15:56:12 #86
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_182816632
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 15:30 schreef twiFight het volgende:
Ik zie zelf liever dat back markers geen blauwe vlaggen meer krijgen en dat coureurs er op eigen kracht voorbij komen. Helaas moet de aero dan wel anders, want op dit moment betekent achter iemand rijden gewoon tijd verliezen.
Lijkt me niet bepaald een erg goed idee. En al helemaal niet als motorleveranciers leiden tot een uitgesproken voorkeur van achterblijvers .....
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_182817453
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 15:24 schreef Gruj0 het volgende:
Ik vind Mexico als baan niets. Men wordt te snel op 1 of 2 rondes achterstand gezet, en de kans dat een leader of follower op achterstand komt door oponthoud door de gelapped deelnemers is gewoon groot.

Als Hamilton gisteren een podiumplek had weten te bemachtigen, had Hamilton dan zijn wereldbeker ontvangen of niet?
Meer te maken met het verschil tussen de top 6 en de rest van het veld
pi_182817691
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 16:36 schreef opreis het volgende:

[..]

Meer te maken met het verschil tussen de top 6 en de rest van het veld
Zoals nr vijf die nr zes op een ronde heeft gezet :{
  Moderator / Redactie Sport maandag 29 oktober 2018 @ 16:50:20 #89
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_182817743
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 16:36 schreef opreis het volgende:

[..]

Meer te maken met het verschil tussen de top 6 en de rest van het veld
En de lengte van de baan.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_182817816
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 15:25 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ja P1 tot 3 bedoel ik. Vroeger werd de beker gewoon direct uitgereikt.
Ik weet dat hij zijn beker bij de gala zal krijgen, maar toch. Doet volgens mij af aan het moment zelf.
Sinds de dood van Rindt (De enige postume kampioen) moet de beker op het gala na afloop van het seizoen opgehaald worden. Postuum kampioen worden kan zo niet meer.
pi_182818007
..En daar was de Ricciardo tweet weer! Zowel in Austin:



Als in Mexico:



:D
  maandag 29 oktober 2018 @ 17:10:32 #92
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_182818172
Nog een overwinning en Max heeft er evenveel als Gilles Villeneuve.
  maandag 29 oktober 2018 @ 17:13:35 #93
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_182818224
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 13:32 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

ja sorry ik heb gisteren de race gekeken, 'nabeschouwing' en vanmorgen wat nieuwssites. Ik heb géén idee, het is de schuld van Renault.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En die uitvalbeurt van Sainz die verdacht veel op die van Daniel en Max uit de training leek. Hoeveel Ferrari, Mercedes en Honda blokjes hebben problemen gegeven de afgelopen 2 races?
  maandag 29 oktober 2018 @ 17:47:16 #94
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_182818871
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 13:32 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

ja sorry ik heb gisteren de race gekeken, 'nabeschouwing' en vanmorgen wat nieuwssites. Ik heb géén idee, het is de schuld van Renault.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok check :)
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_182819113
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 16:53 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Sinds de dood van Rindt (De enige postume kampioen) moet de beker op het gala na afloop van het seizoen opgehaald worden. Postuum kampioen worden kan zo niet meer.
Vandaar dat Seb mij vanochtend vroeg waar je cyaankali kan kopen!

#nevergiveup
  Redactie Frontpage / Sport maandag 29 oktober 2018 @ 18:01:04 #96
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_182819219
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 17:03 schreef Ferry_76 het volgende:
..En daar was de Ricciardo tweet weer! Zowel in Austin:

[ afbeelding ]

Als in Mexico:

[ afbeelding ]

:D
het trollenleger is weer actief
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 29 oktober 2018 @ 18:08:44 #97
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_182819388
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 15:30 schreef twiFight het volgende:
Ik zie zelf liever dat back markers geen blauwe vlaggen meer krijgen en dat coureurs er op eigen kracht voorbij komen. Helaas moet de aero dan wel anders, want op dit moment betekent achter iemand rijden gewoon tijd verliezen.
Je kunt in Amerika kijken hoe dat werkt. En het werkt dus niet.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_182819528
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 14:16 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Natuurlijk laat ik zijn leeftijd niet buiten beschouwing. Je kiest de vergelijking die jou 'beter' uitkomt, maar dat is een subjectieve vergelijking.
Ik heb niet zoveel met de uitkomst. Het punt is dat als iemand zo jong begint je niet hoeft te verwachten dat die tussen zijn 21e en zeg 24e dezelfde ontwikkeling doormaakt als een coureur die op zijn 21e in de F1 komt. Jong beginnen is voorbehouden aan de grote talenten maar het is geen kwestie van hoe jonger hoe groter het talent, en van grote talenten zijn er en komen er meer.

Raikkonen gold destijds ook als extreem jong en daardoor werd ook heel lang gedaan alsof hij zo ontzettend hard kon rijden, maar een talent dat op latere leeftijd begon rijdt hem nu toch alweer 4 jaar flink om de oren.

quote:
Objectief gezien was Schumacher 23.5 jaar toen hij zijn eerste GP overwinning haalde en Max nog geen 19.
Schumacher was bijna 26 toen hij zijn eerste titel haalde, dus Max heeft nog drie seizoenen om dat te evenaren. En Schumacher had in zijn 2de volle seizoen al een auto die een titel kon winnen, Max niet. En in 1994 verdween zijn enige echte concurrent.

Zijn snelheid en resultaten zijn, gezien de (by far) inferieure krachtbron, natuurlijk wel opmerkelijk.
Het is natuurlijk een voordeel als je plant tot je 35e door te gaan en een stuk of 8 wereldtitels te behalen. Laten we zijn eerste jaar buiten beschouwing laten omdat hij wel heel erg jong was, dan heeft hij in 3 jaar F1 laten zien een groot talent te zijn, maar ook weer niet zo heel bijzonder. Veel risico, veel brokken en ook weer niet zo extreem snel. Het is geen vergelijk met de impact die Schumacher meteen maakte.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_182819732
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 18:15 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik heb niet zoveel met de uitkomst. Het punt is dat als iemand zo jong begint je niet hoeft te verwachten dat die tussen zijn 21e en zeg 24e dezelfde ontwikkeling doormaakt als een coureur die op zijn 21e in de F1 komt. Jong beginnen is voorbehouden aan de grote talenten maar het is geen kwestie van hoe jonger hoe groter het talent, en van grote talenten zijn er en komen er meer.

Raikkonen gold destijds ook als extreem jong en daardoor werd ook heel lang gedaan alsof hij zo ontzettend hard kon rijden, maar een talent dat op latere leeftijd begon rijdt hem nu toch alweer 4 jaar flink om de oren.

[..]

Het is natuurlijk een voordeel als je plant tot je 35e door te gaan en een stuk of 8 wereldtitels te behalen. Laten we zijn eerste jaar buiten beschouwing laten omdat hij wel heel erg jong was, dan heeft hij in 3 jaar F1 laten zien een groot talent te zijn, maar ook weer niet zo heel bijzonder. Veel risico, veel brokken en ook weer niet zo extreem snel. Het is geen vergelijk met de impact die Schumacher meteen maakte.
komt meer door Ferrari stramien, volgend jaar rijdt hij weer iedereen aan gort in een sauber.
pi_182819942
quote:
10s.gif Op maandag 29 oktober 2018 18:01 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

het trollenleger is weer actief
Ja, zo te zien is Louis Dekker weer terug uit Mexico...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')