abonnement Unibet Coolblue
pi_182821936
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 08:36 schreef SuperNeger het volgende:
Anders hang je er toch een sticker op: "Dit apparaat meet weersomstandigheden. Voor vragen bel 0612345678"

Of gewoon "Dit apparaat meet weersomstandigheden en is derhalve geen explosief" als je het op de veilige privé manier wilt spelen.
Ja, dat is wel een goed idee.
pi_182932416
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 19:19 schreef EasyLife het volgende:
Op het station hier had iemand een keer een camera ofzo opgehangen voor een kunstprojectje voor een of andere artsy school, hele station is een paar uur ontruimd geweest.
Ik had op de kunstacademie een klasgenoot. Hij droeg steevast zo'n lange zwart leren matrix jas. Lang zwart haar, zonnebril. Je kan je er misschien iets bij voorstellen. Lieve jongen maar sociaal niet de sterkste.

Toen kregen we sociale fotografie als keuzevak. Ik ging op een bouwplaats wat foto's maken van de omgang tussen bouwvakkers. Van te voren contact gehad met de uitvoerder. Allemaal prima.

Mijn klasgenoot echter leek het wel een goed idee om bij een basisschool onaangekondigd in de bosjes te gaan liggen met een telelens. _O-

Geen kwaad in de zin hoor. Na een paar dagen heeft de politie hem maar naar huis gestuurd omdat ze niet wisten wat ze ermee aan moesten :D


Ik hing vroeger wel foto's op straat op. Netjes in een lijstje. Stevig ophangen. In mijn ervaring als je zorgt dat het er netjes uitziet denkt niemand dat het niet zo hoort. En dat was met duidelijk zichtbare foto's.

Een weerstation valt helemaal niet op. Als het mensen al opvalt gaan ze er neem ik aan van uit dat het zo hoort.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')