abonnement Unibet Coolblue
pi_184159575
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 13:28 schreef Badeendje_ het volgende:
David de kabouter
Alfred J. Kwak (vond ik te eng, en nu nog steeds niet leuk)
Angela
Alles van vila achterwerk
Alfred J. Kwak zou juist nu je wat ouder bent wel wat meer moeten trekken, door de volwassen onderwerpen die besproken worden (kleptomanie, discriminatie, milieubeheer, tweede wereldoorlog, doping, etc), maar de eerste aflevering is hartverscheurend. :{
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_184175611
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 13:44 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Alfred J. Kwak zou juist nu je wat ouder bent wel wat meer moeten trekken, door de volwassen onderwerpen die besproken worden (kleptomanie, discriminatie, milieubeheer, tweede wereldoorlog, doping, etc), maar de eerste aflevering is hartverscheurend. :{
Hm, heb het eigenlijk nooit meer gekeken.. Haha... misschien toch maar eens "kinds" Alfred J. Kwak kijken
pi_184176158
Kwak zat goed in elkaar!

Ik kwam laatst op Disney Channel terecht, ik heb nu aids van die nagesynchroniseerde meuk.
pi_184353849
Maja de bij, Wiki de Viking. Dieren en mensen die constant de verkeerde keuze maken. En toen kwam er alleen op de wereld. Qua stomme keuzes maken was Maja de bij een lichtgewicht vergeleken met Vitalis en Rémy. Treasure Island, ook zoiets.

Het boek Treasure Island heb ik een tijdje terug nog gelezen - leuk! Maar die serie...
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_185054129
Behalve de muppets en de freggels, die poppen series nooit echt begrepen. Destijds nachtmerries van The dark crystal.

Nils Holgerson, vrouwtje theelepel en David de kabouter was best leuk, alleen wel bij bepaalde leeftijden. Van dat laatste de boeken van Rien Poortvliet nog liggen.

EO troep nooit iets aangevonden.

Bij The fun factory vond ik My little pony altijd vervelend, dat was voor meisjes.

Power rangers vond ik ook niks. kreeg toen een leeftijd, dat, dat soort kinder tv aan mij voorbij begon te gaan. The Turtles was eigenlijk wel een beetje het laatste wat ik keek.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
  zondag 17 februari 2019 @ 00:10:46 #82
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_185058353
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 21:12 schreef steelhead het volgende:
Behalve de muppets en de freggels, die poppen series nooit echt begrepen. Destijds nachtmerries van The dark crystal.

Nils Holgerson, vrouwtje theelepel en David de kabouter was best leuk, alleen wel bij bepaalde leeftijden. Van dat laatste de boeken van Rien Poortvliet nog liggen.

EO troep nooit iets aangevonden.

Bij The fun factory vond ik My little pony altijd vervelend, dat was voor meisjes.

Power rangers vond ik ook niks. kreeg toen een leeftijd, dat, dat soort kinder tv aan mij voorbij begon te gaan. The Turtles was eigenlijk wel een beetje het laatste wat ik keek.
Power rangers seizoen 1 en 2 keek ik nog wel, heb met lego veel megazord achtige shit gemaakt. Alles daarna was kut en kinderachtig.

Pokemon was ook precies na mijn tijd, kan ik ook niks mee.
pi_185060137
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2019 00:10 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Power rangers seizoen 1 en 2 keek ik nog wel, heb met lego veel megazord achtige shit gemaakt. Alles daarna was kut en kinderachtig.

Pokemon was ook precies na mijn tijd, kan ik ook niks mee.
Met lego hetzelfde alleen waren dat voor mij Transformers.

Ik denk ook dat na een bepaalde leeftijd dingen kinderachtig worden. Wat je wel leuk vond is nu nostalgie.

Pokemon is aan mij ook compleet voorbij gegaan.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
  zondag 17 februari 2019 @ 09:49:28 #84
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_185060357
Tracy Beaker :( :( stomach zeikwijf. altijd problemen.

En Tik-tak :')
pi_185060372
Alfred jodocus kwak 8-)
Dat was echt mijn favoriet. Kijk het nu met mijn zoontje en ik moet heel eerlijk zijn, ik kijk het graag _O-
Ik was hier...
pi_185092243
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2019 09:50 schreef Nismo91 het volgende:
Alfred jodocus kwak 8-)
Dat was echt mijn favoriet. Kijk het nu met mijn zoontje en ik moet heel eerlijk zijn, ik kijk het graag _O-
Nou ik scheet vroeger bagger om die Alfred, echt de herkenbare bullebak die iedereen wel had in de basisschoolklas...
pi_185093043
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2019 20:53 schreef JayHovah het volgende:

[..]

Nou ik scheet vroeger bagger om die Alfred, echt de herkenbare bullebak die iedereen wel had in de basisschoolklas...
Serieus ? _O-
Ik was hier...
pi_185093235
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2019 21:23 schreef Nismo91 het volgende:

[..]

Serieus ? _O-
Ik bedoelde natuurlijk Dolf de Kraai. My bad...
pi_185093598
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2019 21:30 schreef JayHovah het volgende:

[..]

Ik bedoelde natuurlijk Dolf de Kraai. My bad...
Kon mij al niet voorstellen dat je die lieve Alfred bedoelde :P
Ik was hier...
  dinsdag 19 februari 2019 @ 15:55:50 #90
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_185106522
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2019 21:30 schreef JayHovah het volgende:

[..]

Ik bedoelde natuurlijk Dolf de Kraai. My bad...
Aka Adolf H.
  dinsdag 19 februari 2019 @ 16:14:13 #91
13250 Lod
Sapere aude!
pi_185106890
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 16:36 schreef de_boswachter het volgende:
Ik wou Kloontje altijd raken toen ik kind was
mijn voorkeur ging uit naar Sap de Aardwortel.
GNU Terry Pratchett
pi_185108897
Beugelbekkie met haar kutveganisme.
  dinsdag 19 februari 2019 @ 22:32:05 #93
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_185115446
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 22:57 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Hoe die poppenmaker ooit heeft kunnen bedenken dat kinderen zitten te wachten op een pop met een gok van hier tot Tokyo, een centenbak op half zeven, knalrood haar en ogen zo duister als de poorten naar de hel.
:D _O-

Damn, wat een horror was dat zeg!
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 19 februari 2019 @ 23:32:30 #94
39237 crew  H_T
2733
pi_185116700
Bob in the Bottle was ook best kut eigenlijk
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_185444096
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 23:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bob in the Bottle
Dat soort troep was ik gelukkig vergeten.
ROBODEMONS..................|:(
pi_185448440
quote:
Deze valt ook meer in het segement tiener tekenfilm de grappen(vooral in het engels) waren wat volwassener, deze neigt ook meer richting the looney tunes style wat ook voor meer volwassenen is.

Hier kon ik slecht naar kijken als kind zijnde... Weet niet waarom want zo heel slecht was het niet eens, vooral in de orginele taal niet.

en dit.... politiek correcte kut kabouters.
pi_185533311
Eerie Indiana, Ed Edd n Eddy, Johnny Quest, Catdog, M.A.S.K, Gemma Glitter, Nieuws uit de natuur, Shin-chan :r
pi_185533367
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2019 02:50 schreef Pery het volgende:
Eerie Indiana, Ed Edd n Eddy, Johnny Quest, Catdog, M.A.S.K, Gemma Glitter, Nieuws uit de natuur, Shin-chan :r
Waarom staat M.A.S.K. in dat rijtje? Dat is toch veel ouder dan de rest? Of hebben ze die serie herhaald, zich niet realiserend dat de serie enkel bestond om de actiepoppetjes aan de man te brengen?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_185533383
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2019 03:01 schreef Jordy-B het volgende:
[..]

Waarom staat M.A.S.K. in dat rijtje? Dat is toch veel ouder dan de rest? Of hebben ze die serie herhaald, zich niet realiserend dat de serie enkel bestond om de actiepoppetjes aan de man te brengen?
Ik haalde The Mask en M.A.S.K door elkaar. Wist niet eens dat die 2e bestond ...

The Mask was een behoorlijk irritante personage.
pi_185533463
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 23:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bob in the Bottle was ook best kut eigenlijk
Was dat niet iets met zo'n geest?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')