Of toe bent aan een andere auto.quote:Op zondag 28 oktober 2018 12:30 schreef Urnotindangr het volgende:
[..]
Wacht maar tot je in de grote mensen wereld komt en een eigen huis wat wil verbouwen, nieuwe keuken nieuwe vloer alles laten stucen en weg 25k
Ik woon in een vrijstaand huis.quote:Op zondag 28 oktober 2018 12:30 schreef Urnotindangr het volgende:
[..]
Wacht maar tot je in de grote mensen wereld komt en een eigen huis wat wil verbouwen, nieuwe keuken nieuwe vloer alles laten stucen en weg 25k
Absoluut. 25k heb je echt niet zomaar nodig. Je ziet echt wel aankomen als er enorme aankopen aan gaan komen.quote:Op zondag 28 oktober 2018 12:00 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Geniet van het leven, zonder direct je zorgen te maken?
Sparen om alleen al de enorme prijsstijgingen van de woningmarkt op te kunnen vangen als je ooit in de toekomst een huis wil kopen.quote:Op zondag 28 oktober 2018 10:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En wat moet je met een buffer van meer dan 25k?
Wat een onzin.
Nog nooit een rijtjesplaggenhut gezienquote:Op zondag 28 oktober 2018 12:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik woon in een vrijstaand huis.
Fixed.quote:Op zondag 28 oktober 2018 12:30 schreef Urnotindangr het volgende:
[..]
Ok, TR gemacht. Opgelost dus.quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:00 schreef KennyPowers het volgende:
6 maanden salaris spaargeld, de rest investeren.
Opgelost slotje.
netto gezinsinkomen?quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:00 schreef KennyPowers het volgende:
6 maanden salaris spaargeld, de rest investeren.
Opgelost slotje.
Sure.quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:58 schreef RamboDirk het volgende:
Heb zo'n 50k vrije cashflow. De rest gaat in vastgoed, klassieke auto's, beleggen, start-ups en crypto.
Lees anders even waar ik op reageer.quote:Op zondag 28 oktober 2018 16:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Want die uitgaves zie je niet aankomen?
En de tieten van je filipijnse vrouw?quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:58 schreef RamboDirk het volgende:
Heb zo'n 50k vrije cashflow. De rest gaat in vastgoed, klassieke auto's, beleggen, start-ups en crypto.
quote:Op zondag 28 oktober 2018 06:43 schreef plesner het volgende:
Volgens mij weet TS best wel dat het veel spaargeld is voor zijn situatie/leeftijd maar de is de enige intentie van dit topic om te pochen
En een investering in roerende goederen (wielrenfiets?)quote:Op zondag 28 oktober 2018 18:05 schreef wielrennerdt het volgende:
ik ben student en heb iets van 4 barkie achter de hand
quote:Op zondag 28 oktober 2018 20:11 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
En een investering in roerende goederen (wielrenfiets?)
Wat is een gezin?quote:Op zondag 28 oktober 2018 20:19 schreef Spanky78 het volgende:
Het is zeker niet normaal. Ik las laatst dat het gemiddelde gezin minder dan 1500 euro spaargeld heeft. Ongetwijfeld zal een flinke groep minima dit gemiddelde omlaag brengen, studenten horen ook arm te zijn.
Je hebt studenten en studenten. TS is al 25.quote:Op zondag 28 oktober 2018 20:19 schreef Spanky78 het volgende:
Het is zeker niet normaal. Ik las laatst dat het gemiddelde gezin minder dan 1500 euro spaargeld heeft. Ongetwijfeld zal een flinke groep minima dit gemiddelde omlaag brengen, studenten horen ook arm te zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |