Maar je zei ook dat Feyenoord nog kampioen kan worden. Wat moet ik nou geloven?quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
PSV gaat sowieso punten verspelen tegen Feyenoord.
Zou zonde zijn, kampioen word je namelijk tegen de subtoppers.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
PSV gaat sowieso punten verspelen tegen Feyenoord.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 12:38 schreef klaasweetalles het volgende:
PSV heeft betere spelers dan ajax.
:Squote:Op dinsdag 30 oktober 2018 12:16 schreef klaasweetalles het volgende:
Feyenoord kan makkelijk 2e worden of zelfs nog kampioen.
er zijn nog 24 wedstrijden te spelenquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 16:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar je zei ook dat Feyenoord nog kampioen kan worden. Wat moet ik nou geloven?
Gras is groenquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 16:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
er zijn nog 24 wedstrijden te spelen
er zijn dus nog 72 punten te halen
er kan dus nog van alles gebeuren
Eigenlijk een motie van wantrouwen als je in dit duel opgesteld wordt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 17:28 schreef tompsv18 het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs Abels, die ik niet goed genoeg vind voor Jong PSV, in de basis
Te oud voor jong. Maar was vorige bekerwedstrijd ook al dramatisch.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 18:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mist ook ritme wellicht? Of speelt hij bij Jong?
Ja ik dacht al dat het een regeltje was inmiddels. Lijkt mij wel lastig.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:00 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Te oud voor jong. Maar was vorige bekerwedstrijd ook al dramatisch.
Met een beetje hulp wel...quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:00 schreef tompsv18 het volgende:
Doe Lozano er maar in, met dit elftal wil het blijkbaar niet lukken
PSV en Ajax zouden eigenlijk pas bij de laatste 8 Moeten instromenquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:12 schreef Lemming22 het volgende:
Dat er überhaupt nog iemand vrijwillig kijkt naar bekerduels van PSV. Dat is zelfkastijding van de bovenste plank.
Nee.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
PSV en Ajax zouden eigenlijk pas bij de laatste 8 Moeten instromen
Ach, de charme is natuurlijk ook wel dat je als amateurclub een keer een PSV of Ajax kunt loten. Voor die teams is dat wedstrijd van hun leven.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
PSV en Ajax zouden eigenlijk pas bij de laatste 8 Moeten instromen
Buiten dat een prima mogelijkheid voor reservespelers om zichzelf te bewijzen of compleet buitenspel te zetten.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:16 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ach, de charme is natuurlijk ook wel dat je als amateurclub een keer een PSV of Ajax kunt loten. Voor die teams is dat wedstrijd van hun leven.
Dat laatste zien we vanavond live gebeuren.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Buiten dat een prima mogelijkheid voor reservespelers om zichzelf te bewijzen of compleet buitenspel te zetten.
Goskolere wat een armoe inderdaad.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:19 schreef tompsv18 het volgende:
Na vanavond hoef je Behich, Sainsbury, Abels en Verreth iig nooit meer op te stellen. Wat een armoe.
Precies! Weet je ook weer gemakkelijker wie je echt moet doorselecteren. Haal je het tegen een RKC niet dan heb je echt niets bij een topclub te zoeken indien dat één van de weinige kansen is die je in een jaar hebt om jezelf een beetje hogerop in de rangorde te spelen. Juist talent komt in een zaadpot bovendrijven.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:18 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat laatste zien we vanavond live gebeuren.
Er riepen hier deze week nog mensen om Sainsbury in de basis.
Met zo'n instelling verdien je echt een driedubbele beenbreuk.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:22 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Nee, gewoon alles laten lopen en uit de beker. Beentjes sparen, niet eens meer rennen.
PSV mag hopen dat het niet teveel blessures krijgt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Precies! Weet je ook weer gemakkelijker wie je echt moet doorselecteren. Haal je het tegen een RKC niet dan heb je echt niets bij een topclub te zoeken indien dat één van de weinige kansen is die je in een jaar hebt om jezelf een beetje hogerop in de rangorde te spelen. Juist talent komt in een zaadpot bovendrijven.
Ach, de beker en de JC-schaal boeit echt niemand iets, dat zie je dan ook meteen. Dan heeft het eigenlijk geen zin om mee te doen, het kost eigenlijk enkel energie en eventuele blessures.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Met zo'n instelling verdien je echt een driedubbele beenbreuk.
Kan ik mij enigszins wel in vinden ja.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV mag hopen dat het niet teveel blessures krijgt.
Dit is echt iets wat alleen verliezers zeggen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:27 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Ach, de beker en de JC-schaal boeit echt niemand iets, dat zie je dan ook meteen. Dan heeft het eigenlijk geen zin om mee te doen, het kost eigenlijk enkel energie en eventuele blessures.
Als jij niet ziet dat PSV en Ajax werkelijk elke wedstrijd ongeïnspireerd spelen in de KNVB beker dan heb je niet goed opgelet. Ik kan er verder weinig aan doen dat dat zo is, maar ik merk het alleen op. De beleving is er totaal niet en dan zie ik gewoon niet in waarom je er eigenlijk nog aan mee wilt doen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Dit is echt iets wat alleen verliezers zeggen.
jij bent de enige die het zo zietquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:30 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Als jij niet ziet dat PSV en Ajax werkelijk elke wedstrijd ongeïnspireerd spelen in de KNVB beker dan heb je niet goed opgelet. Ik kan er verder weinig aan doen dat dat zo is, maar ik merk het alleen op. De beleving is er totaal niet en dan zie ik gewoon niet in waarom je er eigenlijk nog aan mee wilt doen.
Je kan recht willen lullen wat krom is maar zo'n afgang is nooit goed voor het moraal.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:30 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Als jij niet ziet dat PSV en Ajax werkelijk elke wedstrijd ongeïnspireerd spelen in de KNVB beker dan heb je niet goed opgelet. Ik kan er verder weinig aan doen dat dat zo is, maar ik merk het alleen op. De beleving is er totaal niet en dan zie ik gewoon niet in waarom je er eigenlijk nog aan mee wilt doen.
Oh maar dat zeg ik ook niet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kan recht willen lullen wat krom is maar zo'n afgang is nooit goed voor het moraal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |