https://www.independent.c(...)report-a8604116.htmlquote:US scientists call for carbon dioxide scrubbing programme in fight against climate change
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 18:50 schreef fathank het volgende:
Total Trades last 24 hours: 24
Total KMD Volume 24 hours: 121.47
Total KMD base Volume 24 hours: 21.33
Total KMD rel Volume 24 hours: 100.14
Current time is: 2018-10-27T16:46:16Z
But we've got great tech 1000k tx enzulks
Marketmaker2.0 is in ontwikkeling. MM1.0 is wat buggy, daarom weinig trades. Komt goed. Rome is ook niet in één dag gebouwd hèquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 18:50 schreef fathank het volgende:
Total Trades last 24 hours: 24
Total KMD Volume 24 hours: 121.47
Total KMD base Volume 24 hours: 21.33
Total KMD rel Volume 24 hours: 100.14
Current time is: 2018-10-27T16:46:16Z
But we've got great tech 1000k tx enzulks
Nou ik vind dat je geen buggy software moet publishen. Maar dat kan aan mij liggen. Ten tweede geloof ik niet dat daar de oorzaak ligt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 19:04 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Marketmaker2.0 is in ontwikkeling. MM1.0 is wat buggy, daarom weinig trades. Komt goed. Rome is ook niet in één dag gebouwd hè
Misschien is buggy niet het goede woord, laat ik traag en log zeggen. MM2.0 wordt flexibeler en lichter zodat het ook op mobile devices ingezet kan worden. Het is de core om atomic swaps mogelijk te maken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 19:11 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Nou ik vind dat je geen buggy software moet publishen. Maar dat kan aan mij liggen. Ten tweede geloof ik niet dat daar de oorzaak ligt.
Volgens deze graphic kunnen ze nu al 20k tpsquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 19:06 schreef fathank het volgende:
150 piek volume in 24h omdat de software 'wat buggy' is.
Zou dat de enige reden zijn?
Je snapt duidelijk, mass adoptie nog niet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Volgens deze graphic kunnen ze nu al 20k tps![]()
[ afbeelding ]
https://komodoplatform.com/komodo-platforms-new-scalability-tech/
Dat is een veelvoud van alle creditcard maatschappijen bij elkaar. Visa deed in 2016 ~1700 tps per seconde.
Beste DEX, beste smartcontracts, beste asset management, beste tps, beste tech, maar niemand die het gebruikt, of wil gaan gebruiken
oke doeiquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:08 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Je snapt duidelijk, mass adoptie nog niet.
Same kan btw gezegd worden over VET. Doet 0.![]()
Ofwel je bent aan het trollen of je hebt gewoon nul verstand. Adoptie bij VET is er absoluut al wel, massa-adoptie nog nietquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:08 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Dat kunnen ze idd al. Waarom denk je dat ik Komodo hier zo shill, omdat het een gevalletje Ethereum anno 2016 is.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Volgens deze graphic kunnen ze nu al 20k tps![]()
[ afbeelding ]
https://komodoplatform.com/komodo-platforms-new-scalability-tech/
Dat is een veelvoud van alle creditcard maatschappijen bij elkaar. Visa deed in 2016 ~1700 tps per seconde.
Beste DEX, beste smartcontracts, beste asset management, beste tps, beste tech, maar niemand die het gebruikt, of wil gaan gebruiken
Dat tech het altijd wint van marketing is niet waar.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:33 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Dat kunnen ze idd al. Waarom denk je dat ik Komodo hier zo shill, omdat het een gevalletje Ethereum anno 2016 is.
Als de massa wist wat voor mega voorsprong KMD heeft, stond het al lang in de top10.
Of jij denkt dat Bitcoin in 2009 al op 10k stond? Of Ethereum in 2016 al 300? Toen zeiden mensen zoals jij vast ook, "omg niemand wil of gaat het gebruiken trololol". En toch won de tech, want de tech wint het altijd van de marketing. Het is een marathon, geen sprint.
Bij de volgende bullrun/hype cycle gaan we het meemaken.
Ik wist dat deze kwamquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat tech het altijd wint van marketing is niet waar.
Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:33 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Dat kunnen ze idd al. Waarom denk je dat ik Komodo hier zo shill, omdat het een gevalletje Ethereum anno 2016 is.
Als de massa wist wat voor mega voorsprong KMD heeft, stond het al lang in de top10.
Of jij denkt dat Bitcoin in 2009 al op 10k stond? Of Ethereum in 2016 al 300? Toen zeiden mensen zoals jij vast ook, "omg niemand wil of gaat het gebruiken trololol". En toch won de tech, want de tech wint het altijd van de marketing. Het is een marathon, geen sprint.
Bij de volgende bullrun/hype cycle gaan we het meemaken.
Waar had ik het over dan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:24 schreef Blik het volgende:
[..]
Ofwel je bent aan het trollen of je hebt gewoon nul verstand. Adoptie bij VET is er absoluut al wel, massa-adoptie nog niet
Ik ga deze post quoten in 2019 Q1quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:41 schreef Zith het volgende:
Zitten nu VET users KMD users te pakken op het aantal transacties? De laatste 8 minuten waren er 2 transacties op de VET chain. Denk dat je beter met het aantal " " partners " " kan schermen.
Wanneer mensen dikke winst hebben op 5 projecten, en jij op 1.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik ga deze post quoten in 2019 Q1
Seal nog minder 😊quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:08 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Hoe kun je het over mass adoptie hebben en dan 0 zeggen...quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:43 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Waar had ik het over dan?
Juist.
Mass adoptie.
Adoptie is er vrijwel overal wel, min of meer.
Dan praten over 0 verstand. Leer eerst eens begrijpend lezen.
Zou nog eens kijken als ik jou was.quote:
Als iemand morgen 2 SEAL tokens verkoopt voor rock bottom is je prijs naar z'n moer.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:49 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Zou nog eens kijken als ik jou was.![]()
Hij daalt iig niet.
kan ook nog amper.... duhquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:49 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Zou nog eens kijken als ik jou was.![]()
Hij daalt iig niet.
Klopt. Als ik nu koop, same shit.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:52 schreef illusions het volgende:
[..]
Als iemand morgen 2 SEAL tokens verkoopt voor rock bottom is je prijs naar z'n moer.
2 dagen terug 100% gedaan.quote:
Nouja, hij liegt niet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:37 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Ik wist dat deze kwamwel in open source wereld gok ik zo.
lul niet zo dom man... 100% met daarna een dump van 90%, ik zag het ja:quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:55 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
2 dagen terug 100% gedaan.
Guess wie er gebruik van heeft gemaakt.
Succes met dingen die dus niet moven, en enkel dalen.
ICO Price: 0.100000quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:40 schreef Predator38 het volgende:
[..]
lul niet zo dom man... 100% met daarna een dump van 90%, ik zag het ja:
https://coincodex.com/crypto/seal/
is gewoon een pump en dump geweest
200 dollar winst? hahaha
volgens mij kostte die tokens rond de 1c en misschien nog wel goedkoper met de ico.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:46 schreef illusions het volgende:
[..]
ICO Price: 0.100000
ROI: -97.19%
ROFL
Voorpret is ook wat waard.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:52 schreef Predator38 het volgende:
[..]
volgens mij kostte die tokens rond de 1c en misschien nog wel goedkoper met de ico.
maar nu nog geen 0.03c meer waard
en dan blij zijn met een pump van 100%, 100% van niks is niks, tevens kan je geen kut met zo weinig volume.
handmatig tokens distribueren en door een user gelist op 1 kut exchange en allerlei andere excuses zegt toch al genoeg, misschien is het nog wat waard over 5 jaar.quote:
Tja, i know. Mij heb je er niet mee, ik zeg al sinds dag 1 dat ik die shit met geen stok aanraak.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:07 schreef Predator38 het volgende:
[..]
handmatig tokens distribueren en door een user gelist op 1 kut exchange en allerlei andere excuses zegt toch al genoeg, misschien is het nog wat waard over 5 jaar.
ik mag hopen dat ik ooit nog eens kiet kom te staan, ik wacht ook al 7 maanden op een listing van een andere ico waar ik 600k tokens van heb 😭 elk project heeft nu plotseling delays.... en de communicatie is kutquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:09 schreef illusions het volgende:
[..]
Tja, i know. Mij heb je er niet mee, ik zeg al sinds dag 1 dat ik die shit met geen stok aanraak.
Over 5 jaar zijn dit soort tokens, net als 95%, als sneeuw voor de zon verdwenen.
heb je dat artikel überhaupt gelezen? Stresstest key note in dezenquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:38 schreef Zith het volgende:
Ondertussen heeft waves 6 miljoen txs op de blockchain in 24 uur gedaan
(bezit geen Waves)
http://www.thecoinrepubli(...)l-time-transactions/
Ja waarom, nu al 150% en dan kopen zekerquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:50 schreef ZetaOS het volgende:
https://coinmarketcap.com/currencies/red-pulse/
Bot op kucoin in de war op red pulse! Maak er gebruik van.
[ afbeelding ]
Kijk hem mad zijn!quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:40 schreef Predator38 het volgende:
[..]
lul niet zo dom man... 100% met daarna een dump van 90%, ik zag het ja:
https://coincodex.com/crypto/seal/
is gewoon een pump en dump geweest
200 dollar winst? hahaha
Uhh, 150% van 0.002 is 0.0035, ietsje minder dan ICO-0.01.quote:Op zondag 28 oktober 2018 02:08 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Kijk hem mad zijn!
Was wel meer winst, en op dat moment kon je ze goed kwijt!
Nogmaals, succes met je shit wat stil staat!
Tenzij je PHX op KuCoin kan shorten, hoe bedoel je precies "maak er gebruik van"?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:50 schreef ZetaOS het volgende:
https://coinmarketcap.com/currencies/red-pulse/
Bot op kucoin in de war op red pulse! Maak er gebruik van.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 oktober 2018 02:08 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Kijk hem mad zijn!
thnx man, 3500 geïnvesteerd, over 4 weken weet ik of het 15000 is of niksquote:Op zondag 28 oktober 2018 02:08 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Kijk hem mad zijn!
Jelly mensjesquote:Op zondag 28 oktober 2018 08:53 schreef Predator38 het volgende:
[..]
thnx man, 3500 geïnvesteerd, over 4 weken weet ik of het 15000 is of niks
Jullie doen een foute aanname dat ik op een gemiddelde zit van 0.10 cent, of 1 cent, ik heb geen idee hoe jullie deze nummers fantaseren.quote:Op zondag 28 oktober 2018 05:39 schreef illusions het volgende:
[..]
Uhh, 150% van 0.002 is 0.0035, ietsje minder dan ICO-0.01.Dit was je moment, met dat volume zou je volgende sell order nog wel eens een winterslaap kunnen overwegen.
Wil niet stoken hoor, maar je doet wel een beetje alsof Seal je portfolio had kunnen verdubbelen.
je hebt gelijk:quote:Op zondag 28 oktober 2018 09:23 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Jullie doen een foute aanname dat ik op een gemiddelde zit van 0.10 cent, of 1 cent, ik heb geen idee hoe jullie deze nummers fantaseren.
Hum, Dacht dat officieel ICO prijs 0.08USD zou zijn. En die bonussen + berg referalls wat ik had, en dat bijkopen heeft het em gedaan.quote:Op zondag 28 oktober 2018 09:35 schreef Predator38 het volgende:
[..]
je hebt gelijk:
ICO price was 0.07 USD ? ( als ze het goed hebben genoteerd ) je had 12.5% bonus ( volgens eigen zeggen ) en nog eens 4.5x bonus tokens.
en nog eens bijgekocht op 0,002c ?
iedereen heeft toch geld verloren met VET?quote:
Op die link van CoinCodex stond dat de ICO prijs $0.10 was. Ik fantaseer niks. Die site misschien, maar erg ver zal het er ook weer niet van liggen, komt ook niet uit de lucht vallen die data.quote:Op zondag 28 oktober 2018 09:23 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Jullie doen een foute aanname dat ik op een gemiddelde zit van 0.10 cent, of 1 cent, ik heb geen idee hoe jullie deze nummers fantaseren.
Ja maar iedereen kreeg 400% bonus ofzoquote:Op zondag 28 oktober 2018 14:15 schreef illusions het volgende:
[..]
Op die link van CoinCodex stond dat de ICO prijs $0.10 was. Ik fantaseer niks. Die site misschien, maar erg ver zal het er ook weer niet van liggen, komt ook niet uit de lucht vallen die data.
Met 400% bonus is ICO prijs nog steeds 10 keer zoveel als huidige koers.quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:23 schreef Zith het volgende:
[..]
Ja maar iedereen kreeg 400% bonus ofzo
Ik ben gestopt met kijken toen die begon te zeuren over dat die een miljoen verloren was, terwijl die gewoon een Mjolnir node heeft en niks verkocht heeftquote:
Die site fantaseert, sorryquote:Op zondag 28 oktober 2018 14:15 schreef illusions het volgende:
[..]
Op die link van CoinCodex stond dat de ICO prijs $0.10 was. Ik fantaseer niks. Die site misschien, maar erg ver zal het er ook weer niet van liggen, komt ook niet uit de lucht vallen die data.
Is dit niet zijn eigen stomme fout?quote:
Ligt aan je inleg hequote:Op zondag 28 oktober 2018 15:43 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Is dit niet zijn eigen stomme fout?
Zo erg is de prijs toch niet gedaalt of ben ik gek?
Toen die /100 deed, kreeg je toch ook 100x aan VEN/VET?
Al was het 1000 euro. Dan had die nu nog maar 250. Waardevermindering van 75%... naja... alles is ook naar de klote gegaan tbh.quote:Op zondag 28 oktober 2018 16:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ligt aan je inleg heals je 100 miljoen inlegt hoef je maar een % te verliezen om van een miljoen af te komen.
Daarom, maar dit soort youtubers met een grote muil wordt je ook moe van ook.quote:Op zondag 28 oktober 2018 16:16 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Al was het 1000 euro. Dan had die nu nog maar 250. Waardevermindering van 75%... naja... alles is ook naar de klote gegaan tbh.
Sowieso geen winst. Wat gebeurt er als je nu probeert te verkopen voor wat het jou gekost heeft? Bij een dergelijk volume, best kans dat je order gewoon blijft staan. Iets is pas wat waard als er vraag naar is bedoel ik.quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:42 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Die site fantaseert, sorry. Including all bonusen, en wat ik aan referrals had, is het meer like tegen 0.01ct.
Koop dan flink bij @ 0.002 en voila. Rooskleurig
Ik heb amper verlies nog hierop dus, maar ook nog geen vette winst. Ik had minder fiat overgehouden, als ik het deed hodlen aan ETH of iets anders destijds... not so bad.
Goeie info dankjewel. Ik gebruik zelf https://www.paypal.com/. Groetjes.quote:Op zondag 28 oktober 2018 16:58 schreef pozamajoz het volgende:
Ik gebruik deze website https://www.coingecko.com/nl
Klopt, maar ik kan ze altijd kwijt, no worries ;-)quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:06 schreef illusions het volgende:
[..]
Sowieso geen winst. Wat gebeurt er als je nu probeert te verkopen voor wat het jou gekost heeft? Bij een dergelijk volume, best kans dat je order gewoon blijft staan. Iets is pas wat waard als er vraag naar is bedoel ik.
twitter:corintxt twitterde op donderdag 25-10-2018 om 13:53:22Posing as a sketchy PR agent, I asked 28 blockchain media companies if they'd take money to publish content without disclosing it was advertising. Far too many agreed. https://t.co/06Qnfzljbi @BreakerMag reageer retweet
Bak een taart en vier het ;-)quote:Op zondag 28 oktober 2018 16:58 schreef pozamajoz het volgende:
Ik gebruik deze website https://www.coingecko.com/nl
gratis geld, niks meequote:Op maandag 29 oktober 2018 00:09 schreef EggsTC het volgende:
[..]
misschien ff reposten met een affiliate
held.twitter:wmiddelkoop twitterde op vrijdag 26-10-2018 om 22:01:09A very strong move in #bitcoin to be expected next week .. reageer retweet
Als hij dat zegt is dat vast zoquote:Op maandag 29 oktober 2018 12:24 schreef iloveshitcoins het volgende:
held.twitter:wmiddelkoop twitterde op vrijdag 26-10-2018 om 22:01:09A very strong move in #bitcoin to be expected next week .. reageer retweet
Die twitter berichtjes lees ik al sinds februariquote:Op maandag 29 oktober 2018 12:24 schreef iloveshitcoins het volgende:
Pluto staat in een 37 graden hoek TOV Neptunus en het is Allerheiligen in Mongolië dus kan niet anders dan dat btc gaat knallen alle voortekenen zijn er.quote:Op maandag 29 oktober 2018 13:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die twitter berichtjes lees ik al sinds februari
In Q1 2019 wordt ik nog gequottequote:Op maandag 29 oktober 2018 13:51 schreef Piva het volgende:
Laat maar crashen tot er niet meer over Vechain gesproken wordt hier.![]()
Ik kan niet wachten. Dan zit er wellicht gemiddeld één transactie in een block. Een verhoging van een miljoen miljard procenten.quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2018 14:21 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten. Dan zit er wellicht gemiddeld één transactie in een block. Een verhoging van een miljoen miljard procenten.
Ja. Het lijkt wel een beetje op de Russische staats TV hier.quote:Op maandag 29 oktober 2018 14:31 schreef KapBak het volgende:
[..]![]()
Hoe durf je zo over VEN te spreken. Vlerk!
Twee fouten in een zin van zeven woorden.quote:
Klopt. Zie SEAL. Stable as fuck ;pquote:Op maandag 29 oktober 2018 14:58 schreef KapBak het volgende:
Die grafiekjes op CMC trouwens, DIVERSIFICEREN VAN JE PORTFOLIO WERKT ECHT.
Jep, gelukkig heb ik gochain erbij genomen, al evenquote:Op maandag 29 oktober 2018 14:58 schreef KapBak het volgende:
Die grafiekjes op CMC trouwens, DIVERSIFICEREN VAN JE PORTFOLIO WERKT ECHT.
Ik hoor al sinds januari dat het Waves-maand zou worden ...quote:Op maandag 29 oktober 2018 14:21 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten. Dan zit er wellicht gemiddeld één transactie in een block. Een verhoging van een miljoen miljard procenten.
Ik hoor sinds januari niks meer van UniverSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAA. Dat is nog veel erger.quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:16 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik hoor al sinds januari dat het Waves-maand zou worden ...
Dan heb je een paar topics gemist denk ikquote:Op maandag 29 oktober 2018 16:17 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik hoor sinds januari niks meer van UniverSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAA. Dat is nog veel erger.
Als je pas sinds januari hoort dat het Waves maand gaat worden heb je er trouwens ook heel wat gemist. Wavesmaand is het hier namelijk volgende maand. Al 2 jaar langquote:Op maandag 29 oktober 2018 16:20 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dan heb je een paar topics gemist denk ik
Juni 2017 was wavesmaandquote:Op maandag 29 oktober 2018 16:24 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Als je pas sinds januari hoort dat het Waves maand gaat worden heb je er trouwens ook heel wat gemist. Wavesmaand is het hier namelijk volgende maand. Al 2 jaar lang
December ook. Wavesquote:
Kloptquote:Op maandag 29 oktober 2018 16:24 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Als je pas sinds januari hoort dat het Waves maand gaat worden heb je er trouwens ook heel wat gemist. Wavesmaand is het hier namelijk volgende maand. Al 2 jaar lang
lol momenteel heeft de vechain blockchain bewezen 6,7k tps aan te kunnen (580 miljoen transacties per dag) en ze zouden in the theorie Al tot 10k tps en upscalen vanaf daar is geen problemquote:Op maandag 29 oktober 2018 14:21 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Oke bedankt man. Dat zullen ze zeker nodig hebben gezien de transacties momenteel. EN HELEMAAL IN Q1 2019!!!1111quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
lol momenteel heeft de vechain blockchain bewezen 6,7k tps aan te kunnen (580 miljoen transacties per dag) en ze zouden in the theorie Al tot 10k tps en upscalen vanaf daar is geen problem
Geen idee, hier staat die in de plus.quote:Op maandag 29 oktober 2018 17:01 schreef Quotidien het volgende:
Hele portfolio vanochtend in een paar uur met 10% gedaald. Watskeburt?
Ok... nu is mijn hele buurt dus pissed met die bass in het begin.quote:Op maandag 29 oktober 2018 17:11 schreef chroestjov het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)s_a_sound_generator/
Beter dan TA, mooi om de massahysterie terug te horen, alleen is nu de grote vraag of dat het einde is aangebroken van het oeuvre van Bitcoin of dat we binnenkort een grandioze ouverture gaan aanschouwen.quote:Op maandag 29 oktober 2018 17:13 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Ok... nu is mijn hele buurt dus pissed met die bass in het begin.
Niet zo flauw doen, volgens mij was er gisteren nog een transactie.quote:Op maandag 29 oktober 2018 17:02 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Oke bedankt man. Dat zullen ze zeker nodig hebben gezien de transacties momenteel. EN HELEMAAL IN Q1 2019!!!1111
Wacht maar als Vechain 0,12 dollah doet EoY!quote:Op maandag 29 oktober 2018 17:34 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Niet zo flauw doen, volgens mij was er gisteren nog een transactie.
Btc naar de moerquote:Op maandag 29 oktober 2018 17:01 schreef Quotidien het volgende:
Hele portfolio vanochtend in een paar uur met 10% gedaald. Watskeburt?
quote:Op maandag 29 oktober 2018 17:34 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Niet zo flauw doen, volgens mij was er gisteren nog een transactie.
Dat mag met chemo brain, en jijmag daar dan niet negatief over zijn want ik ben zielig.quote:Op maandag 29 oktober 2018 15:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Twee fouten in een zin van zeven woorden.
Het stijgt je een beetje naar je hoofd geloof ik
Jelly? 😎quote:Op maandag 29 oktober 2018 18:52 schreef fathank het volgende:
Ah de kankerkaart spelen.
Zou ik ook doen.
Nee. Als je er zo beroerd van wordt dat je geen VET koopt sla ik over.quote:
Hoef je nieteens beroerd voor aan te zijn.quote:Op maandag 29 oktober 2018 19:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee. Als je er zo beroerd van wordt dat je geen VET koopt sla ik over.
SEALquote:Op maandag 29 oktober 2018 19:53 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Hoef je nieteens beroerd voor aan te zijn.
Ik moest lachen, dat dit juist van JOU moet afkomen.quote:
Een beetje simpel kan ook inderdaad.quote:Op maandag 29 oktober 2018 19:53 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Hoef je nieteens beroerd voor aan te zijn.
Dat is toch een primaire voorwaarde om hier te mogen posten?quote:Op maandag 29 oktober 2018 21:08 schreef Afwazig het volgende:
Wat een passief agressieve mensen hier weer.
Ik heb eigenlijk geen idee waar die het over heeft!quote:Op maandag 29 oktober 2018 21:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat is toch een primaire voorwaarde om hier te mogen posten?
Is ook wel weer waar.quote:Op maandag 29 oktober 2018 21:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat is toch een primaire voorwaarde om hier te mogen posten?
Ik heb die waardeloze wallet van ze gezien, man man man wat een scam.quote:
Haha vandaag inderdaad een "very strong move" naar beneden toe ;-)quote:Op maandag 29 oktober 2018 12:24 schreef iloveshitcoins het volgende:
Is dat van oyster/pearl?quote:
Viespeuk2018 was dat. Goeien troll was dat wel.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 01:59 schreef Gehrman het volgende:
[..]
lol die werd hier ook nog weleens geshilled.
Was zelfs een apart topic voorquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 07:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Viespeuk2018 was dat. Goeien troll was dat wel.
BTC / [VET] Vechain #27 - Over The Hills And Far Away
Na eindeloos mieren in andere topics over z'n kutcoinquote:
Parels voor de zeehondenquote:
Ik mis inderdaad een aantal coins in mijn portfolio.quote:
SALT op bijna 11 ekkies, dat waren nog eens tijden.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 17:14 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik mis inderdaad een aantal coins in mijn portfolio.
BNB bijvoorbeeld was ineens uit mijn portfolio verdwenen maar doet no wel mee in het totaal als je als met de hand uitrekend. Zelf BNB toevoegen resulteerd in een dubbele waarde toekenning aan je totaal porfolio. Kortom moet aan gewerkt worden.
Veder irriteert dat minnetje voor het totaal "main portfolio", net alsof je in de MIN staat. Compleet onnodig.
[ afbeelding ]
Oude zonder de MIN voor het totaal
When elektrisch karretje van BYD bedoel je?quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:33 schreef leolinedance het volgende:
VET lekker aan het kutten. When lambo?
Zo gaat dit allemaal nog wel even durenquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:33 schreef leolinedance het volgende:
hooguit een dinky toy.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
When elektrisch karretje van BYD bedoel je?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:23 schreef Kyran het volgende:
*geen stress* alles in euro's en rit uitzitten
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:23 schreef Kyran het volgende:
*geen stress* alles in BTC en rit uitzitten
Waar is die echte crypto spirit nou van fiat slopen met zelfstandige currency die niet langer door de staat gedrukt wordt!!quote:
Ik geloof daar wel in. Echter dom hodlen heeft momenteel geen zin.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 22:13 schreef KapBak het volgende:
[..]
[..]
Waar is die echte crypto spirit nou van fiat slopen met zelfstandige currency die niet langer door de staat gedrukt wordt!!
Je gelooft erin of niet lullo, je gaat je vermogen toch niet in een risky asset als fiat houdenquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 22:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik geloof daar wel in. Echter dom hodlen heeft momenteel geen zin.
Ik denk trouwens dat we algeheel weer een beste financiële crisis krijgen. Zie de aandelen, trends in de aanbestedingen, industrie enz.
Na het laagste punt van die crisis massaal fiat klaarzetten en de lambos kletteren om je chest.
0,12 dollah EoY bradder!quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:33 schreef leolinedance het volgende:
*geen stress* alles in BCC en rit uitzittenquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:23 schreef Kyran het volgende:
*geen stress* alles in BTC en rit uitzitten
Er zitten veel weak hands hier broeder, vertel het ze!quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 23:49 schreef ChickenMan het volgende:
Hodlen heeft altijd zin. Je moet alleen niet zwak zijn en je doodstaren naar de korte termijn koersen
De meeste alts holden heeft juist helemaal geen zin, 99% sterft/gaat sterven.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 23:49 schreef ChickenMan het volgende:
Hodlen heeft altijd zin. Je moet alleen niet zwak zijn en je doodstaren naar de korte termijn koersen
Je moet natuurlijk geen kansloze zooi kopen...quote:Op woensdag 31 oktober 2018 00:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
De meeste alts holden heeft juist helemaal geen zin, 99% sterft/gaat sterven.
Of wel en accepteren dat je 99% gaat verliezenquote:Op woensdag 31 oktober 2018 00:36 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk geen kansloze zooi kopen...
Filmpje in de tweettwitter:Cryptanzee twitterde op dinsdag 30-10-2018 om 19:52:37FUD, Noobs and Crypto https://t.co/OZ2VrrE2Mk reageer retweet
Ligt er beetje aan. Ik snap wel dat mensen zenuwachtig worden als ze VeChain hodlen bvquote:Op woensdag 31 oktober 2018 00:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
De meeste alts holden heeft juist helemaal geen zin, 99% sterft/gaat sterven.
Pareltjes? Ik hoorde dat Oyster Pearl echt een klapper isquote:Op woensdag 31 oktober 2018 08:04 schreef fathank het volgende:
Iemand nog onbekende pareltjes die het waard zijn te checken?
Net al m'n vet verkocht, werd nu toch wel beetje zenuwachtig.
Geef NavCoin eens een kans.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 08:04 schreef fathank het volgende:
Iemand nog onbekende pareltjes die het waard zijn te checken?
Net al m'n vet verkocht, werd nu toch wel beetje zenuwachtig.
Blockchain powered navigatie? Of wat is het?quote:
Daarom SEAL.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 00:36 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk geen kansloze zooi kopen...
"Easy to use decentralized cryptocurrency"quote:Op woensdag 31 oktober 2018 09:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Blockchain powered navigatie? Of wat is het?
Buyorder op 100sat staanquote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Ai VET vandaag zelfs al onder de 0,01$ (159 sat) geweest
Chinese inverse FUD.quote:Alder, Ashley Ian P, CEO of HONG KONG Securities and Futures commission: "after completing sandbox testing, the commission will grant licenses to compliant Crypto currency trading platforms."
Floodgates open for the Chinese domestic capital to enter Crypto legally
Ik ook. Zelf veel SEAL getrade op IDEX.quote:Op donderdag 1 november 2018 08:08 schreef dimmak het volgende:
Oeh, topic gaat niet meer zo rap. Heb zelf deze week nog wel prima kunnen traden. Mag niet klagen.
quote:Op donderdag 1 november 2018 08:33 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik ook. Zelf veel SEAL getrade op IDEX.
vergeleken bij de rest van de maand is het best wel strong. held wimpie!!!quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 01:11 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Haha vandaag inderdaad een "very strong move" naar beneden toe ;-)
Technische analyses zijn in crypto nog altijd ondergeschikt aan het sentiment, of wel goed aanvoelen van de markt.
Kortom het is een slechts een ondergeschikte tool en mag eigenlijk niet als basis van je beslissingen staan.
0,12 dollah soon bradder!quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Ai VET vandaag zelfs al onder de 0,01$ (159 sat) geweest
Ah kijk, even SEAL bespreken dan loopt het topic vanzelf vol.quote:Op donderdag 1 november 2018 08:33 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik ook. Zelf veel SEAL getrade op IDEX.
Nieuw?quote:Op donderdag 1 november 2018 13:19 schreef Zith het volgende:
Nieuwe vechaine ico
http://destift.nl/dierenwelzijn-cecil-alliance-iot-blockchain/
Die Cecil Is hier al een keer besproken toch?
Is er eigenlijk al iemand die de open chain van VeChain gebruikt voor iets?quote:Op donderdag 1 november 2018 13:19 schreef Zith het volgende:
Nieuwe vechaine ico
Dat is een soort rebrand van Mustangchain, alleen nu niet alleen voor paarden maar ligt de focus op vanalles rondom dieren. Dus niet alleen tracking en verificatie van raspaarden, maar bijvoorbeeld ook voedselveiligheid en voedselherkomst. Denk bijvoorbeeld aan beter leven keurmerk op pakken vlees in de supermarkt.quote:Op donderdag 1 november 2018 13:19 schreef Zith het volgende:
Nieuwe vechaine ico
Zie vechain-topic. Daar heb ik wat bevindingen uit de block Explorer gepost.quote:Op donderdag 1 november 2018 13:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Is er eigenlijk al iemand die de open chain van VeChain gebruikt voor iets?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
neequote:Op donderdag 1 november 2018 13:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Jajaquote:VeChain partners with Shanghai Gas and ENN to pilot blockchain-enabled Liquified Natural Gas solution prior to national roll out.
SEALquote:Op donderdag 1 november 2018 12:07 schreef KapBak het volgende:
[..]
Ah kijk, even SEAL bespreken dan loopt het topic vanzelf vol.
Ik he, persoonlijk, vind SEAL een ongelooflijke shitcoin.
Shots have been fired. Call 911.quote:Op donderdag 1 november 2018 13:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
https://explore.veforge.c(...)14b5d07/transactionsquote:
Is volgens mij bij Malta Blockchain Summit aanwezigquote:Op vrijdag 2 november 2018 12:22 schreef dimmak het volgende:
Is Justin Sunerok tegenwoordig alweer boven water?
Je gaat daar ook niet heen voor de presentaties, maar voor het netwerken.quote:Op vrijdag 2 november 2018 12:48 schreef KapBak het volgende:
[..]
Is volgens mij bij Malta Blockchain Summit aanwezig
Paar maatjes van mij zijn daar, maar dat is echt aids met McAfee en co.
Dat begrijp ik, maar je wil wel netwerken met mensen die iets toevoegen en niet lui die enkel hun ICOs aanprijzenquote:Op vrijdag 2 november 2018 12:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Je gaat daar ook niet heen voor de presentaties, maar voor het netwerken.
True. Al zijn er maatjes van mij die juist daar hun geld willen verdienen..quote:Op vrijdag 2 november 2018 12:51 schreef KapBak het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar je wil wel netwerken met mensen die iets toevoegen en niet lui die enkel hun ICOs aanprijzen
Ach ja en als dat lukt door daarheen te gaan is het ook hun goed recht hoor, maar ik vind het niet echt aantrekkelijkquote:Op vrijdag 2 november 2018 12:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
True. Al zijn er maatjes van mij die juist daar hun geld willen verdienen..
Ik zag toevallig net een thread op Reddit langs komen waar hij weer eens in reageerde. Hij leeft dus nog.quote:Op vrijdag 2 november 2018 12:48 schreef KapBak het volgende:
[..]
Is volgens mij bij Malta Blockchain Summit aanwezig
Paar maatjes van mij zijn daar, maar dat is echt aids met McAfee en co.
Zulke bijeenkomsten doen me denken aan die ene gast uit die Cryptodocu van de NPO. Die rare kwibus die z'n eigen beveiliger had en cryptopia ofzo wilde stichtenquote:Op vrijdag 2 november 2018 13:43 schreef KapBak het volgende:
[..]
Ach ja en als dat lukt door daarheen te gaan is het ook hun goed recht hoor, maar ik vind het niet echt aantrekkelijk
quote:Op vrijdag 2 november 2018 13:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Zulke bijeenkomsten doen me denken aan die ene gast uit die Cryptodocu van de NPO. Die rare kwibus die z'n eigen beveiliger had en cryptopia ofzo wilde stichten
Wut?quote:Op vrijdag 2 november 2018 13:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Zulke bijeenkomsten doen me denken aan die ene gast uit die Cryptodocu van de NPO. Die rare kwibus die z'n eigen beveiliger had en cryptopia ofzo wilde stichten
Even op NPO kijken en zoeken naar Bitcoin. Docu van Powned. Je schaamt je na 15-30 minuten dat je iets met deze industrie te maken hebtquote:
Gevondenquote:Op vrijdag 2 november 2018 14:18 schreef KapBak het volgende:
[..]
Even op NPO kijken en zoeken naar Bitcoin. Docu van Powned. Je schaamt je na 15-30 minuten dat je iets met deze industrie te maken hebt
Ja dat is hem!quote:Op vrijdag 2 november 2018 14:19 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Gevonden
https://www.npostart.nl/b(...)POMS_S_POWN_13021764
Wansmaak is ook smaakquote:Op vrijdag 2 november 2018 14:21 schreef KapBak het volgende:
[..]
Ja dat is hem!
Vooral die dude die tasjes van Gucci etc als "kunst" in zijn huis heeft![]()
![]()
![]()
![]()
Klasse is niet te koop blijkt maar weer.
wanneer gaat SEAL nou es iets laten zientwitter:Crypto_Ed_NL twitterde op vrijdag 02-11-2018 om 19:25:44Something went wrong with the video, this is full length: https://t.co/WPbnagDwhG reageer retweet
Kan je ergens op de blockchain deze muts vinden of is het 'gewoon' een chip met een http link naar het product die binnen de app geopend wordt?quote:Op vrijdag 2 november 2018 19:55 schreef Dimachaerus het volgende:
wanneer gaat SEAL nou es iets laten zientwitter:Crypto_Ed_NL twitterde op vrijdag 02-11-2018 om 19:25:44Something went wrong with the video, this is full length: https://t.co/WPbnagDwhG reageer retweet
echt een VETkiller
goede vraagquote:Op vrijdag 2 november 2018 20:03 schreef Zith het volgende:
[..]
Kan je ergens op de blockchain deze muts vinden of is het 'gewoon' een chip met een http link naar het product die binnen de app geopend wordt?
Volg seal niet (waarom zou je) maar die hebben ook zoiets met een wijn producent toch?
Hebben complete app klaarquote:Op vrijdag 2 november 2018 20:03 schreef Zith het volgende:
[..]
Kan je ergens op de blockchain deze muts vinden of is het 'gewoon' een chip met een http link naar het product die binnen de app geopend wordt?
Volg seal niet (waarom zou je) maar die hebben ook zoiets met een wijn producent toch?
Niks tegen VET. die heb ik ook. Maar die hebben laatste maanden ook niet laten zien wat ik wilde.quote:Op vrijdag 2 november 2018 19:55 schreef Dimachaerus het volgende:
echt een VETkiller
ZOVEEL ZIN IN SEAL.quote:Op vrijdag 2 november 2018 21:26 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Hebben complete app klaarGeen HTML links oid, best wle complexe NFC.
Wanneer Kurk van de fles afgaat, is NFC niet meer bruikbaar.
https://medium.com/sealne(...)-del-re-895aa22165bc
Why?quote:Op vrijdag 2 november 2018 22:14 schreef KapBak het volgende:
Brave browser is trouwens echt heel erg chill.
Ja werkt bij mij lekker vlot, privacy features uitgebreid en standaard ingebouwd, kunt simpel in TOR. Is gratis en je hebt de tokens niet nodig dus probeer het uitquote:
Nee is gewoon een htmlletje op een servertje bij Ed in de kelder.quote:Op vrijdag 2 november 2018 20:03 schreef Zith het volgende:
[..]
Adoptie pikkkkkkkktwitter:wazapepe twitterde op vrijdag 02-11-2018 om 22:28:20@vechainofficial x @arketofficial Arket is the new sustainable fashion label of the H&M family. Where is the FUD?$BTC $ETH $EOS $SHA $OCE $VET https://t.co/GoHAGraGpN reageer retweet
Het maakt voor je aangifte niet uit of je het in crypto hebt zitten of op je rekening hebt staan, dus ik probeer te achterhalen wat je punt isquote:Op zaterdag 3 november 2018 09:45 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat doen jullie rond de jaarwisseling qua belasting aangifte?
Vorig jaar was het relatief interessant omdat ze kijken naar de waarde die je crypto had op 1 januari 2017 voor het boekjaar 2017.
Maar dit jaar ziet het er uit dat het logischer is om alles te dumpen aangezien (als de markt geen bizarre stijging maakt) het voordeliger is je geld in cash op je rekening te hebben staan met de huidige waarde (op 31-12-2018 wat relevant is voor de IB) tegenover de fictieve waarde van je crypto op 1 jan 2018.
Op je spaarrekening wordt de balans genomen wat er op 31-12-2018 op staat.quote:Op zaterdag 3 november 2018 10:06 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het maakt voor je aangifte niet uit of je het in crypto hebt zitten of op je rekening hebt staan, dus ik probeer te achterhalen wat je punt is
Bezit is bezit. Of het nou in euro's, petrodollars of XVG is.quote:Op zaterdag 3 november 2018 09:45 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat doen jullie rond de jaarwisseling qua belasting aangifte?
Vorig jaar was het relatief interessant omdat ze kijken naar de waarde die je crypto had op 1 januari 2017 voor het boekjaar 2017.
Maar dit jaar ziet het er uit dat het logischer is om alles te dumpen aangezien (als de markt geen bizarre stijging maakt) het voordeliger is je geld in cash op je rekening te hebben staan met de huidige waarde (op 31-12-2018 wat relevant is voor de IB) tegenover de fictieve waarde van je crypto op 1 jan 2018.
Ja dat dacht ik eerst ook (lijkt ook niet meer dan logisch), toen las ik weer ergens iets anders en nu twijfel ik wat het nou wel isquote:Op zaterdag 3 november 2018 10:17 schreef fathank het volgende:
[..]
Bezit is bezit. Of het nou in euro's, petrodollars of XVG is.
`quote:Op zaterdag 3 november 2018 10:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Op je spaarrekening wordt de balans genomen wat er op 31-12-2018 op staat.
Voor crypto wordt de waarde genomen wat je crypto waard was op 1-1-2018 . Dus niet de waarde op 31-12-2018
Dus stel op 1-1-2018 waren je coins een miljoen waard, dan betaal je over die miljoen je box 3 voorbije aangifte 2018. (En je hebt nu nog dezelfde coins alleen de waarde is lager)
Met dezelfde coins heb je nu nog maar een waarde van 2 ton. Als je dat uitcasht en op je rekening hebt staan voor 31-12-2018 Dan betaal je dus in box 3 over 2 ton ipv 1 miljoen
Uit de aangifte gedaan in 2018, over het jaar 2017.quote:Bankrekeningen en andere bezittingen
Welke bezittingen had u?
Bank- en spaarrekeningen: Ja
Waren deze bezittingen op 1 januari 2017 in totaal meer waard dan ¤ 25.000?: Ja
Ja klopt raakte in de war door een ander stukquote:Op zaterdag 3 november 2018 10:23 schreef fathank het volgende:
[..]
`
Volgens mij ben je in de war met volgend jaar.
[..]
Uit de aangifte gedaan in 2018, over het jaar 2017.
Lol h&mquote:
SOASEALquote:Op zaterdag 3 november 2018 12:03 schreef fathank het volgende:
Over een paar jaar heeft iedere prostituee ook zo'n chip. Kun je alle voorgaande klanten inzien en dr SOA status opvragen enzulks. En automatisch betalen natuurlijk.
Zou ik wel doen.quote:Op zaterdag 3 november 2018 12:36 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Moet ik nu een tweede hypotheek afsluiten?
Die begrijpen het wel, inzicht in de keten geven om zo je duurzaamheid te laten zien.quote:
VENquote:Op zaterdag 3 november 2018 13:42 schreef Blik het volgende:
[..]
Die begrijpen het wel, inzicht in de keten geven om zo je duurzaamheid te laten zien.
Lekker bezig
Wibra+hero-seal > H&M+scam-venquote:Op zaterdag 3 november 2018 14:20 schreef Predator38 het volgende:
[..]
altijd nog beter dan de zeeman of de wibra.....🤪
H&M gaat vechain, moensoen.quote:
Lekker man, vandaag weer even wat SEAL gekocht van mijn nieuwe salaris.quote:
quote:
Nice. Moen altijd goed!quote:Op zaterdag 3 november 2018 14:28 schreef KapBak het volgende:
[..]
Lekker man, vandaag weer even wat SEAL gekocht van mijn nieuwe salaris.
Raad je aan om meer in te slaan?
Oke even credit card vol laden dan!! No risk no reward jwz.quote:Op zaterdag 3 november 2018 14:31 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
[..]
Nice. Moen altijd goed!
Raad dat altijd aan, nu is die nog cheap. Zie hem echt niet nog lager komen. (IK BEN GEEN FINANCIEEL ADVI... BLABLA)
Dat zou ik ook nooit doen.quote:Op zaterdag 3 november 2018 14:33 schreef KapBak het volgende:
[..]
Oke even credit card vol laden dan!! No risk no reward jwz.
Ik heb een phd in high tech finance en ben mod van het beste crypto forum van Nederland en ik adviseer doen!quote:Op zaterdag 3 november 2018 14:31 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
[..]
Nice. Moen altijd goed!
Raad dat altijd aan, nu is die nog cheap. Zie hem echt niet nog lager komen. (IK BEN GEEN FINANCIEEL ADVI... BLABLA)
quote:Op zaterdag 3 november 2018 14:43 schreef Zith het volgende:
[..]
Ik heb een phd in high tech finance en ben mod van het beste crypto forum van Nederland en ik adviseer doen!
bij de Wibra kenden ze SEAL ook al niet.....quote:Op zaterdag 3 november 2018 14:56 schreef Koelkastje het volgende:
Net even bij de H&M in Enschede binnen gewandeld en gevraagd of ze VeChain kenden. Hadden ze nog nooit van gehoord.
#scam #chinahustle #trapernietin
quote:Op zaterdag 3 november 2018 14:56 schreef Koelkastje het volgende:
Net even bij de H&M in Enschede binnen gewandeld en gevraagd of ze VeChain kenden. Hadden ze nog nooit van gehoord.
#scam #chinahustle #trapernietin
Kan je nu op de VEN blockchain inzien hoe Wang Fang een muts heeft gemaakt en daarvoor 3 vThor heeft gekregen?quote:Op zaterdag 3 november 2018 13:42 schreef Blik het volgende:
[..]
Die begrijpen het wel, inzicht in de keten geven om zo je duurzaamheid te laten zien.
Lekker bezig
Nee want de ven chain zit op ethereum daar krijg je geen thorquote:Op zaterdag 3 november 2018 15:37 schreef Piva het volgende:
[..]
Kan je nu op de VEN blockchain inzien hoe Wang Fang een muts heeft gemaakt en daarvoor 3 vThor heeft gekregen?
Nee, de nfc chip in die muts heeft een nummer, de vechain app doet een Microsoft excel vLookUp welke url er bij dat nummer hoort en opent de webpagina. Ven sorry vet boys denken dat dit gelijk staat aan de supply chain belofte waar jij het over hebt en gaan uit het dak. De markt kent het grapje ondertussen wel en zakt in prijs.quote:Op zaterdag 3 november 2018 15:37 schreef Piva het volgende:
[..]
Kan je nu op de VEN blockchain inzien hoe Wang Fang een muts heeft gemaakt en daarvoor 3 vThor heeft gekregen?
quote:Op zaterdag 3 november 2018 16:11 schreef fathank het volgende:
Lol Excel
Alsof ze in China Microsoft gebruiken
Lol vlookup, geen index match gebruikenquote:Op zaterdag 3 november 2018 15:53 schreef Zith het volgende:
[..]
Nee, de nfc chip in die muts heeft een nummer, de vechain app doet een Microsoft excel vLookUp welke url er bij dat nummer hoort en opent de webpagina. Ven sorry vet boys denken dat dit gelijk staat aan de supply chain belofte waar jij het over hebt en gaan uit het dak. De markt kent het grapje ondertussen wel en zakt in prijs.
Bron: Crypto Chico zekerquote:Op zaterdag 3 november 2018 15:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Schijnt dat vechain de chips gratis weggeeft om naamsbekendheid te krijgen. #chinahussle
Die 10M prijs voor beste trader neem ik mee naar huisquote:Op zaterdag 3 november 2018 17:17 schreef EggsTC het volgende:
Ocean EX opening, trading contest, dikke winsten, dikke rewards
ik moest lachen......quote:Op zaterdag 3 november 2018 17:28 schreef Zith het volgende:
[..]
Die 10M prijs voor beste trader neem ik mee naar huis
Klopt het heeft ook 0 toegevoegde waarde, zou gewoon uit een datebaseje van h&m zelf geregeld kunnen worden.quote:Op zaterdag 3 november 2018 15:53 schreef Zith het volgende:
[..]
Nee, de nfc chip in die muts heeft een nummer, de vechain app doet een Microsoft excel vLookUp welke url er bij dat nummer hoort en opent de webpagina. Ven sorry vet boys denken dat dit gelijk staat aan de supply chain belofte waar jij het over hebt en gaan uit het dak. De markt kent het grapje ondertussen wel en zakt in prijs.
Eos is helaas van de troon verstoten door newkid on the block WAX. Uit het niets komt WAX met 4500k transacties per dag, 800k meer dan EOS. Als eos niet snel genoeg weet te scalen zie ik het somber in voor eos en de rest van de blockchains.quote:Op zaterdag 3 november 2018 20:09 schreef ZetaOS het volgende:
Hoe denken jullie over de toekomst van EOS?
Fake Satoshi, wat?quote:Op zondag 4 november 2018 11:38 schreef t-8one het volgende:
Iemand die mij een korte samenvatting wil geven van de bitchfight tussen Ver en fake Satoshi?
ScamVer steunt CrackWright niet in zijn BCH hard fork.quote:Op zondag 4 november 2018 11:38 schreef t-8one het volgende:
Iemand die mij een korte samenvatting wil geven van de bitchfight tussen Ver en fake Satoshi?
Craig Wright claimt Satoshi te zijn maar iedereen met een hersencel ziet erdoorheen.quote:
Hahh, mooi. Hoe meer verdeeldheid bij die oplichters hoe beter.quote:Op zondag 4 november 2018 12:04 schreef Zith het volgende:
[..]
ScamVer steunt CrackWright niet in zijn BCH hard fork.
Fake Satoshi wil een fork maken die net zo gecentraliseerd is als sommige shitcoins.
twitter:boxmining twitterde op woensdag 31-10-2018 om 16:33:03A wild @VitalikButerin was spotted! Check out https://t.co/SQrTusH9yU for interviews with the BUIDLers at #ethereum devcon! https://t.co/8MSzg74AzT reageer retweet
Grapje hoop ik.quote:Op zaterdag 3 november 2018 15:53 schreef Zith het volgende:
[..]
Die schilders vragen zeer hoge tarieven tegenwoordigquote:Op zondag 4 november 2018 15:37 schreef ssjgoku het volgende:
Ik heb een buitenschilder nodig.
Anyone?
Oh, en betreft een koophuis, is die shit aftrekbaar?
Maakt niet uit tegen de tijd dat hij aan de beurt is heeft SEAL hem al loaded gemaaktquote:Op zondag 4 november 2018 16:20 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Die schilders vragen zeer hoge tarieven tegenwoordig
Precies, precies.quote:Op zondag 4 november 2018 16:34 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Maakt niet uit tegen de tijd dat hij aan de beurt is heeft SEAL hem al loaded gemaakt
Heb kameraad gevonden, die het cheap gaat doen voor me.quote:Op zondag 4 november 2018 16:20 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Die schilders vragen zeer hoge tarieven tegenwoordig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |