Nice! En nu ruikt alles naar wasmiddelquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:49 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja gewoon genieten hoor van de aandacht
Prima! Was komt er bijna droog uit
Jaquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:49 schreef Poes. het volgende:
[..]
Nice! En nu ruikt alles naar wasmiddel
Haha das op tijdquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:54 schreef Poes. het volgende:
Ik heb m'n klokken allemaal al achteruit gezetNu ben ik moe maar wil nog niet op bed
Toch maar niet op stap?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:55 schreef Samzz het volgende:
Ik heb de hele avond niks gedaan.
En ik ga zo lekker naar bed.
Nee, ik had er echt geen zin in... Moet morgen ook werken. Dus ja.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:56 schreef Poes. het volgende:
[..]
Toch maar niet op stap?
Niks doen is fijn
Dan lekker rustig avond jaquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik had er echt geen zin in... Moet morgen ook werken. Dus ja.
Wat had je aan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:57 schreef Samzz het volgende:
Ik had wel een hele toffe outfit aan vandaag.
Preciesquote:
Jahquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:02 schreef Samzz het volgende:
Ja he. Teruggevonden in mijn kledingkast. Gelukkig.
Mooi hequote:
Fuck off met je dikkigquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mooi he. Blij mee hoor.
Alleen m'n benen zijn nog dikkig. Maar dat valt niet zo op.
Is wel echt hoorquote:
Ik ga er niet eens meer op inquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is wel echt hoor. In rokjes valt t niet op in broeken wel
.
Ja hequote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:06 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik ga er niet eens meer op in![]()
![]()
Het rokje is awesome!
Ik heb ook een awesome high waist rok, maar ben er nog niet zeker genoeg voorquote:
Ik trek geen coltruien, krijg ik het benauwd van.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:08 schreef Samzz het volgende:
De koltrui is van de Hema. Ook echt een aanrader.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |