abonnement Unibet Coolblue
  Eindredactie Games vrijdag 7 december 2018 @ 09:59:27 #126
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_183580144
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 december 2018 09:50 schreef murp het volgende:
https://store.steampowered.com/app/231430/Company_of_Heroes_2/

Graties!

ik kan alleen dat gratis gamestopic niet vinden
da's een sticky :7

Topgame, niet zo goed als de eerste, maar nog steeds episch.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  dinsdag 11 december 2018 @ 20:04:16 #127
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183668087
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Eindredactie Games donderdag 13 december 2018 @ 08:21:05 #128
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_183697204
Insurgency: Sandstorm is een dikke aanrader voor wie nog een toffe, competitieve, Counter-Strike-esque shooter voor pc zoekt.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  dinsdag 18 december 2018 @ 19:00:34 #129
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183813626

Ahh nice 47 DMCA claims op Youtube video's vanwege negatieve reviews en impressies.
Ze forceren nu Youtubers filmpjes te verwijderen omdat er negatieve comments in vermeld worden.

Deze game en de devs kan mooi de tyfus krijgen *middelvinger*
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 dinsdag 18 december 2018 @ 19:03:42 #130
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_183813676
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 19:00 schreef MMaRsu het volgende:

Ahh nice 47 DMCA claims op Youtube video's vanwege negatieve reviews en impressies.
Ze forceren nu Youtubers filmpjes te verwijderen omdat er negatieve comments in vermeld worden.

Deze game en de devs kan mooi de tyfus krijgen *middelvinger*
Bullshit. BSG heeft overdreven gereageerd, maar eroktik verspreidde willens en wetens valse informatie waaronder het gerucht dat er bijna twee miljoen account gehackt zouden zijn.

Oprotten met die kut streamers.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  dinsdag 18 december 2018 @ 19:04:30 #131
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183813690
Ook al is dat het geval, is dat geen copyright overtreding en daarom is een DMCA strike niet correct.

Fuck die shit

En daarnaast is het alleen maar goed dat er wordt gewaarschuwd dat er wellicht een datalek is geweest. Ook al is dat uiteindelijk niet het geval, is dat geen reden om youtube filmpjes via een copyright strike te laten verwijderen.

Dat is niet waar de copyright strike voor bedoeld is. Het is niet oke voor developers om filmpjes te laten verwijderen onder de noemer ' copyright overtreding ' als er negatieve of onware informatie wordt verteld.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 dinsdag 18 december 2018 @ 19:07:54 #132
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_183813753
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 19:04 schreef MMaRsu het volgende:
Ook al is dat het geval, is dat geen copyright overtreding en daarom is een DMCA strike niet correct.

Fuck die shit
Die kneuzen van streamers denken nu wel twee keer na voor ze clickbait gebruiken waarmee ze een bedrijf willens en wetens beschadigen. Het is een typisch Russische actie, maar ik kan er echt geen medelijden mee hebben. Zeker niet als je je beseft dat die kneus andere belangen heeft (scum) en er dus bij gebaat is tarkov zwart te maken, wat hij al langer deed.

Nogmaals. Alle streamers zijn kut. Over het paard getilde entitled figuren, ze hebben games meer kwaad dan goed gedaanm
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  dinsdag 18 december 2018 @ 19:09:11 #133
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183813779
Ach ja joh Straatcommando, doe lekker ongenuanceerd :'). Jezus man wat een sad shit als je dit werkelijk denkt :').

Ik stream ook wel eens op Twitch, maar ik beschadig blijkbaar de gaming industry enorm door dit te doen :'). En ik ben ook nog eens enorm entitled :').

Entitled.. nog zo'n kutwoord wat echt nergens op slaat. Als je als consument een goed werkend product wilt ben je ineens entitled.

Volgens mij zijn de publishers entitled, door crappy games uit te brengen vol met bugs, met lootboxes en weet ik veel hoeveel andere schijt, en dan verwachten dat wij alles maar slikken.

Nee dat is entitlement ten top.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 dinsdag 18 december 2018 @ 19:09:48 #134
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_183813793
De grap van dat gehackt verhaal is overigens dat het lek van een ander platform kwam en mensen blijkbaar hetzelfde wachtwoord gebruiken voor meerdere logins. Dan vraag je er gewoon om.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  dinsdag 18 december 2018 @ 19:10:32 #135
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183813805
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 19:09 schreef Straatcommando. het volgende:
De grap van dat gehackt verhaal is overigens dat het lek van een ander platform kwam en mensen blijkbaar hetzelfde wachtwoord gebruiken voor meerdere logins. Dan vraag je er gewoon om.
Dat is wat BSG claimed. Ik zie geen reden om dit voor waar aan te nemen.

Daarnaast heeft dat werkelijk niks met een DMCA takedown te maken, want dat is een copyright strike, en dat heeft dus niks te maken met de filmpjes in kwestie.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 dinsdag 18 december 2018 @ 19:10:57 #136
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_183813814
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 19:09 schreef MMaRsu het volgende:
Ach ja joh Straatcommando, doe lekker ongenuanceerd :'). Jezus man wat een sad shit als je dit werkelijk denkt :').

Ik stream ook wel eens op Twitch, maar ik beschadig blijkbaar de gaming industry enorm door dit te doen :').
Whehehe zoals ik al dacht. Al die streamers zijn over de zeik omdat ze zich nu persoonlijk gepakt voelen. Opzouten met die lui.

Een hobbystreamer is wel even wat anders dan de grote jongens btw
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  dinsdag 18 december 2018 @ 19:11:57 #137
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183813840
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 december 2018 19:10 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Whehehe zoals ik al dacht. Al die streamers zijn over de zeik omdat ze zich nu persoonlijk gepakt voelen. Opzouten met die lui.
Gast, ik ga in op jouw domme bullshit. " Alle streamers zijn kut weehhh ze maken de industry kapot weehhhhh". Wat loop je nou te janken gast :'). Scheer anders lekker iedereen over 1 kam omdat je je stoort aan enkele mensen die hun geld verdienen door games te streamen.

Op welke manier beschadigen zij de gaming industrie dan?

Of zijn het de developers die alleen maar naar streamers luisteren?

Of zijn het de publishers die er alles aan doen om de streamers hun nieuwste games te laten spelen?

Waar ligt nou je hele punt vraag ik me af
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 dinsdag 18 december 2018 @ 19:15:39 #138
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_183813919
Streamers bereiken een relatief klein publiek welke niet representatief is voor degdhele doorsnede van spelers, maar het is wel gratis reclame. Negatief geklets word gauw opgepakt en uitgemeten op oa reddit en op die manier kunnen ze hun zin doordrijven. Zie ook het ttk verhaal in Bf5. Press kits voor streamers (zgn om te laten zien wat de game heeft)

Naast hun verworven hefboom denken velen ervan dat ze een god zijn en deze kneus heeft gewoon keihard het deksel op z'n neus gekregen en daar geniet ik met volle teugen van. Hoe zou jij het vinden als iemand willens en wetens foutieve schafende informatie over jouw bedrijf zou verspreiden?

Helaas heb je als developer bijna geen keus meer dan streamers (in) direct te steunen omdat dat blijkbaar heul belangrijk is terwijl als je het aantal kijkers afzet tegen de actieve spelers je al gauw ziet waar het misgaat. Het is een beetje net als "er is ophef op Twitter onstaan over.."
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  dinsdag 18 december 2018 @ 19:23:08 #139
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183814054
Er zijn volgens mij een enorme hoeveelheid spelers die te klagen hadden over de TTK in BF5. Ik heb er niet veel van meegekregen maar zag op meerdere forums mensen klagen over de veranderingen, dat DICE geen idee heeft van wat ze aan het doen zijn. Het komt niet op mij over dat dit uberhaupt komt vanwege streamers. Maar gewoon naar aanleiding van feedback die zij vanuit de community hebben gekregen.

Hoezo heeft deze gast een deksel op zijn neus gekregen? Het bedrijf in kwestie misbruikt een copyright claim waar het niet voor bedoeld is, terwijl ze gewoon een rechtzaak hadden moeten aanspannen voor misinformatie verspreiden. Maarja dat kost geld he, waarom daar moeite insteken?

Ik geef geen fuck om corporate bedrijven, daar spring ik niet voor in de bres. Het is niet alsof deze dude willens en wetens die game om zeep wil helpen. En daarnaast heeft hij daarvoor veel te weinig subs, 48k subs slechts. Nou veel succes.

Het is meer hoe BSG het nu aanpakt waar mensen over vallen. Het DMCA systeem op Youtube is in het verleden al meer misbruikt door developers, die wel even dachten negatieve video's te laten verwijderen onder het mom van Copyright infringement omdat ze de negatieve reviews niet konden waarderen. Dat is het misbruik waar veel mensen nu over vallen.

Maargoed leuk dat jij ervan kan genieten, dat iemand even op z'n kop krijgt van een bedrijf, welke dat op totaal verkeerde manier doet.

'negatief geklets' zoals jij het zo leuk noemt, wordt altijd lang en breed uitgemeten door de gaming industrie. Dat is nooit anders geweest. Nu heb je alleen een veel groter publiek door alle social media, reddit etcetera.

Press kits voor streamers boeit me geen fuck, vroeger kregen reviewers en press blaadjes dikke tours en hotelkamers voor een impressie/preview. Dat is nu niks anders.

Nogmaals, hoe beschadigen streamers de gaming industrie? Ik heb juist het idee als je als kleinere niche titel door meer mensen gestreamed wordt, je juist meer games kan verkopen. En hoe meer streamers hoe meer bereik van je titel?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 dinsdag 18 december 2018 @ 19:29:41 #140
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_183814205
Je gaat helemaal voorbij aan het feit dat dit geen negatief geklets is, maar voluit gelieg. Bsg had een cease and desist order moeten uitvaardigen, maar zoals ik al eerder aangaf geeft dit wel een signaal af. Je gaat geen geld verdienen over onze rug met valse shit. YouTube staat vol met negatieve video's over tarkov, die zijn ook niet weg toch? Als je gewoon met feiten onderlegd waarom je iets kut vindt overkomt niemand iets, als ik nu een filmpje upload met de titel "1.9 million accounts hacked!EA dataleak" staat dat er maximaal 5 minuten op :D ik moet wel zeggen dat het nogal een paardemiddel is geweest, maar in snap ze volkomen.

En ik leg je net uit waarom ik vind dat ze de industrie meer kwaad dan goed doen.
Hun invloed is onevenredig groot als je het afzet naar het aantal kijkers. Demografie en zulks.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  dinsdag 18 december 2018 @ 19:39:36 #141
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183814409
Hun invloed is niet groter dan reviewers en gaming magazines dat vroeger waren. En sites zoals Neogaf en Reddit.

Er zijn maar een aantal streamers die meer dan een miljoen mensen kunnen bereiken. Dat is nog steeds een peulenschil in het grote geheel.

Ook al is het gelieg, dan is het nog niet de bedoeling om dat via een copyright strike te laten verwijderen.

quote:
als ik nu een filmpje upload met de titel "1.9 million accounts hacked!EA dataleak" staat dat er maximaal 5 minuten op
Nee hoor, hoe kom je erbij?


Dit staat er toch ook al 6 dagen op?

En waarom hebben ze andere video's verwijderd waar niet werd gesproken over het dataleak?

quote:
But, as even Battlestate admits, only two videos contained information about rumors of a security leak. The other 40-plus videos that it issued DMCA notices against did not. Rather, they pulled them down simply because of the tone of their content.
Wel vreemd dat ze die andere video's dan ook laten verwijderen door middels van een copyright strike ( waar dit dus absoluut niet voor bedoeld is ).

Nogmaals, ik vind het vreemd dat je zo wild doet over streamers. Ze beschadigen de gaming industrie in geen enkel opzicht. En als dat wel zo is laat maar wat cijfers zien over wat ze dan precies voor negatieve invloed ze hebben, dan ben ik daar wel benieuwd naar.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 dinsdag 18 december 2018 @ 19:49:40 #142
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_183814638
Ik ga er later vanavond wat uitgebreider in als ik een toetsenbord ipv een mobiel tot m'n beschikking heb
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  dinsdag 18 december 2018 @ 19:52:37 #143
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183814707
Ik wacht geduldig af, op mobiel is het idd shit typen en vooral een heel verhaal :P.

Maar ik heb ook even gegoogled, 'streaming damaging to gaming industry' maar kan er echt niets over vinden dus.. :S
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 dinsdag 18 december 2018 @ 19:55:42 #144
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_183814785
Wat ik daar wel even over kwijt wil is dat dat mijn ervaring danwel gevoel is. Strikt genomen zal het zelfs andersom zijn, streamers zorgen voor inkomen.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_183817439
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 19:00 schreef MMaRsu het volgende:

Ahh nice 47 DMCA claims op Youtube video's vanwege negatieve reviews en impressies.
Ze forceren nu Youtubers filmpjes te verwijderen omdat er negatieve comments in vermeld worden.

Deze game en de devs kan mooi de tyfus krijgen *middelvinger*
doe mij denken aan dit:


walgelijk misbruik maken van dmca en copyright strikes uitdelen
  Redactie Games donderdag 20 december 2018 @ 17:20:52 #146
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_183858387
Voor wie nog interesse heeft: De Steam Winter-sales beginnen vanavond.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  donderdag 20 december 2018 @ 20:41:20 #147
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_183861891
Och, misschien dat ik nog wat oppik.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_183863602
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 20:41 schreef V. het volgende:
Och, misschien dat ik nog wat oppik.
dit

wil sowieso far cry 5 nog hebben op steam
  donderdag 20 december 2018 @ 22:10:29 #149
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_183864344
Steamsale. Wat ik klote vind van al die addons is dat steamsale gewoon zuigt. 39 euro voor civ 6 met expansies... bijna nieuwprijs van civ 6 tijdens de launch. Zelfde geldt voor Xcom of andere spellen met addons. Warhammer precies hetzelfde.

Wat wel aardig is, zijn de crysis of soma achtige spelletjes, allemaal rond de 5 euro of minder. Vaak ben je met de singleplayer al 2 weken onder de pannen van dit soort spellen. Soma is wel een tip, beste horror shooter die je niet in het donker moet spelen.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_183864466
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 22:10 schreef govie het volgende:
Steamsale. Wat ik klote vind van al die addons is dat steamsale gewoon zuigt. 39 euro voor civ 6 met expansies... bijna nieuwprijs van civ 6 tijdens de launch. Zelfde geldt voor Xcom of andere spellen met addons. Warhammer precies hetzelfde.

Wat wel aardig is, zijn de crysis achtige spelletjes, allemaal rond de 5 euro of minder.
wat is er precies klote aan dan?

dat je gaande weg het spel ouder is je betere deals kan krijgen (want niet alleen base game maar basegame+dlc) is geen rocket science en al ver voor steam het geval..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')