quote:Zou in nederland het aantal ontmaagdingen ook hoger liggen in vakantieperiodes? Of houden Nederlanders daar geen rekening mee en doen ze het gewoon wanneer 't zo uitkomt?
Kerstvakantie opwindend voor tieners
WASHINGTON - Amerikaanse tienermeisjes verliezen hun maagdelijkheid vooral tijdens de kerstvakantie. De kans dat het in deze periode gebeurt, is voor 'serieuze stellen' zelfs driemaal groter dan tijdens een andere periode. Dat blijkt uit onderzoek van de Mississippi State Universiteit, zo bericht de Amerikaanse zender ABC."We spreken dan ook van het kerstman-effect", aldus onderzoeksleider Martin Levin. Het onderzoek is gebaseerd op langlopend onderzoek onder jongeren en uit de antwoorden van 21.000 tieners op vragen over hun seksualiteit.
Een van de redenen waarom de donkere decembermaand extra opwindend is voor tieners, is volgens de onderzoekers dat de jongeren zich minder onder toezicht voelen staan door hun ouders of anderen dan tijdens de zomervakantie. Bovendien voelen velen zich aangetrokken door de sfeer van "gezelligheid en samenzijn".
Ouders moeten overigens volgens de vorsers ook vooral in december beginnen met seksuele voorlichting. De universiteit doet intussen nader onderzoek naar de achtergronden van het 'december-fenomeen'.
Zou er zowieso meer gesext worden in vakanties?
Voor mij gaat die laatste wel op. Tijdens vakanties en als ik een paar dagen vrij heb, merk ik dat ik meer sex wil dan gewoon doordeweeks aangezien we het dan allebei druk hebben en blij zijn als we in bed liggen. Vrije dagen zorgen er voor dat ik met volle teugen kan genieten.
Wat zijn jullie ervaringen?
[Dit bericht is gewijzigd door E.T. op 31-12-2002 14:57]
quote:paps en mams op bezoek bij de familie: nØken
Op dinsdag 31 december 2002 14:54 schreef Arma_Angelus het volgende:
tuurlijk word er meer geneukt in de vakantie, paps en mams doen kerstinkopen:neuken
paps en mams werken overdag: neuken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |