abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 december 2002 @ 14:50:43 #1
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_7639397
quote:
Kerstvakantie opwindend voor tieners

WASHINGTON - Amerikaanse tienermeisjes verliezen hun maagdelijkheid vooral tijdens de kerstvakantie. De kans dat het in deze periode gebeurt, is voor 'serieuze stellen' zelfs driemaal groter dan tijdens een andere periode. Dat blijkt uit onderzoek van de Mississippi State Universiteit, zo bericht de Amerikaanse zender ABC.

"We spreken dan ook van het kerstman-effect", aldus onderzoeksleider Martin Levin. Het onderzoek is gebaseerd op langlopend onderzoek onder jongeren en uit de antwoorden van 21.000 tieners op vragen over hun seksualiteit.

Een van de redenen waarom de donkere decembermaand extra opwindend is voor tieners, is volgens de onderzoekers dat de jongeren zich minder onder toezicht voelen staan door hun ouders of anderen dan tijdens de zomervakantie. Bovendien voelen velen zich aangetrokken door de sfeer van "gezelligheid en samenzijn".

Ouders moeten overigens volgens de vorsers ook vooral in december beginnen met seksuele voorlichting. De universiteit doet intussen nader onderzoek naar de achtergronden van het 'december-fenomeen'.

Zou in nederland het aantal ontmaagdingen ook hoger liggen in vakantieperiodes? Of houden Nederlanders daar geen rekening mee en doen ze het gewoon wanneer 't zo uitkomt?

Zou er zowieso meer gesext worden in vakanties?

Voor mij gaat die laatste wel op. Tijdens vakanties en als ik een paar dagen vrij heb, merk ik dat ik meer sex wil dan gewoon doordeweeks aangezien we het dan allebei druk hebben en blij zijn als we in bed liggen. Vrije dagen zorgen er voor dat ik met volle teugen kan genieten.

Wat zijn jullie ervaringen?

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 31 december 2002 @ 14:51:19 #2
31918 Tizmo
Jerruh-Tizmo
pi_7639416
edit:of inhoudelijk of niet reageren..

[Dit bericht is gewijzigd door E.T. op 31-12-2002 14:57]

Endless, Forever More....
  dinsdag 31 december 2002 @ 14:53:26 #3
25809 markjacoo
sokken van geitenwol
pi_7639466
heb wel eens ergens gelezen dat in Nederland vooral de zomervakantie voor ontmaagdingen zorgt.
had vooral te maken met jongeren die voor het eerst op vakantie gaan zonder ouders.
komt van links
  dinsdag 31 december 2002 @ 14:54:51 #4
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_7639489
tuurlijk word er meer geneukt in de vakantie, paps en mams doen kerstinkopen:neuken
paps en mams werken overdag: neuken.
Ride for vengeance | Tons of Tattoos | Tattoopedia
pi_7639538
quote:
Op dinsdag 31 december 2002 14:54 schreef Arma_Angelus het volgende:
tuurlijk word er meer geneukt in de vakantie, paps en mams doen kerstinkopen:neuken
paps en mams werken overdag: neuken.
paps en mams op bezoek bij de familie: nØken
yankee charlie dinges
  FOK!fotograaf dinsdag 31 december 2002 @ 15:01:11 #6
18921 freud
Who's John Galt?
pi_7639629
Tja, kerstvakantie = meer tijd om te nØken voor de kids he. Daarbij hebben pa & ma meestal geen vrij = herrie maken.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_7639681
paps en mams van vriendin twee weken weg.......
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_7651062
Natuurlijk wordt er in vakanties meer gesekst... dan kan ik lekker bij me vriendje zijn!
En wat dacht je van al die meisjes die hun maagdelijkheid verliezen tijdens een one night stand op wintersport of zomers op het strand (Zelf zou ik zoiets niet doen, maar vriendinnen van me he).
If you obey all the rules, you miss all the fun!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')