Toch ook maar even inhoudelijk gereageerd op TSquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 13:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo BefbekjeHad jij mijn CUL-topic al gezien?
Goddank niet.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 13:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo BefbekjeHad jij mijn CUL-topic al gezien?
Dat siert jequote:Op vrijdag 26 oktober 2018 13:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Toch ook maar even inhoudelijk gereageerd op TS
Het is een spel voor 18 jaar en ouder. Onlo-junior houdt het maar lekker bij Fifa.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 13:32 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Mag onlo-junior ook in je save game spelen, of moet 'ie daar met z'n fikken van afblijven?
Waarschijnlijk heb ik te maken met een postbode die van suiker is en bij ieder regenbuitje gaat schuilenquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 13:33 schreef GGMM het volgende:
Ik zou het echt hilarisch vinden als onlogisch zijn spel vandaag niet krijgt
Wat een fagquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 13:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb ik te maken met een postbode die van suiker is en bij ieder regenbuitje gaat schuilen
Wees blij, over een paar jaar moet je je pakketjes gewoon overal gaan ophalen. In de avonduren.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 13:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb ik te maken met een postbode die van suiker is en bij ieder regenbuitje gaat schuilen
Dan worden ze gewoon door een drone bezorgd die weer en wind trotseert.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 13:36 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Wees blij, over een paar jaar moet je je pakketjes gewoon overal gaan ophalen. In de avonduren.
Ik zie knut niet online op twitch.quote:
Zou ie gelijk gaan streamen dan?quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 13:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zie knut niet online op twitch.
Had jij het nou laatst over UT99?quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 13:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zie knut niet online op twitch.
Dat hoopte ikquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 13:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zou ie gelijk gaan streamen dan?
Tijdje terug ja, samen met jojoortje en nog een of twee lui.quote:
Gisteren nog een paar potjes ZH gedaan. Ik werd 2 keer mokerhard geslachtquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 13:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat hoopte ik
[..]
Tijdje terug ja, samen met jojoortje en nog een of twee lui.
Heb je dat spel geïnstalleerd staan? Ik wil het ook weer eens gaan spelen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 13:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tijdje terug ja, samen met jojoortje en nog een of twee lui.
Nee, maar zal het doosje wel ergens hebben staan, al is een gekraakte downloaden wel makkelijker, al denk ik dat 'ie inmiddels wel freeware is. Potje knallen is altijd genot.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 13:42 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Heb je dat spel geïnstalleerd staan? Ik wil het ook weer eens gaan spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |