Ik weet dat Slovenië bij Joegoslavië hoorde maar is dat nog Balkan? Ik was er afgelopen zomer een paar dagen en het leek toch flink anders dan de meeste Balkanlanden waar ik geweest ben.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 10:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Kroatië is Zuidoost Europa. In principe mag je de Balkan als arbitraire grens nemen.
dan hoort Nederland ook bij noord Europaquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 10:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Kroatië is Zuidoost Europa. In principe mag je de Balkan als arbitraire grens nemen.
*Noordwest-Europa.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 10:59 schreef wollah het volgende:
[..]
dan hoort Nederland ook bij noord Europa
Nederland hoort inderdaad ook niet bij Noord Europa.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 10:59 schreef wollah het volgende:
[..]
dan hoort Nederland ook bij noord Europa
Gedeeltelijk op de Balkan inderdaadquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 10:58 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik weet dat Slovenië bij Joegoslavië hoorde maar is dat nog Balkan? Ik was er afgelopen zomer een paar dagen en het leek toch flink anders dan de meeste Balkanlanden waar ik geweest ben.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 13:14 schreef Barbusse het volgende:
Arme Dven. Al die zure Nederlanders die klagen over Nederland en buitenlanders gaan nu in zijn achtertuin als Nederlanders klagen over Nederland en buitenlanders
Daar versta jij dan Turken en Zigeuners niet onder?quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 07:48 schreef Dven het volgende:
de van vreemde smetten zo goed als vrije samenleving
Ja, hij helpt om Nederlands pensioengeld naar Hongarije te sluizen, natuurlijk is dat daar welkom.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 20:50 schreef LXIV het volgende:
Gelukkig zijn wij Nederlanders, zolang je jezelf kunt onderhouden, wel heel erg welkom.
Allemaal al eeuwen aanwezig dus van vreemde smetten geen sprake.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 19:00 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Daar versta jij dan Turken en Zigeuners niet onder?
Allemaal al eeuwen niet geintegreerd in de samenleving dus?quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 21:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Allemaal al eeuwen aanwezig dus van vreemde smetten geen sprake.
Dat maak jij ervan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 21:41 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Allemaal al eeuwen niet geintegreerd in de samenleving dus?
Elfje weer aan het huilen over moslimsquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 22:01 schreef Elfletterig het volgende:
Prachtig allemaal, maar dit zijn natuurlijk aantallen van niks. Zorgwekkend is het trouwens wel. Hoe meer Nederlanders weggaan en hoe meer migranten hier binnenkomen, des te schever wordt de balans. Met name uit moslimlanden hebben we hier nu al meer migranten wonen dan gezond is.
Ik vind je best een domme jongen na die laatste zin.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 21:10 schreef Igen het volgende:
[..]
Ja, hij helpt om Nederlands pensioengeld naar Hongarije te sluizen, natuurlijk is dat daar welkom.
Ik zou zeggen, kom nog maar eens terug als je cijfers hebt hoeveel Nederlanders bereid zijn om naar Oost-Europa te verhuizen en daar tegen een lokaal salaris (met minder koopkracht dan dat mensen pakweg in Oost-Groningen hebben, zie het kaartje van cempexo) aan het werk te gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |