Vertel?quote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Denk je dat ik haar kut wil likken?
Van Formule,dat is te makkelijk.quote:
Ik heb heel sterk de indruk dat LotusBekkie van minuut tot minuut weet hoe ze er op staatquote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:59 schreef Yurtovic het volgende:
Moet je de tv uitzending eens kijken Lotus... Hoe de regie je erop zet, als een stuk vlees
quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Van Formule,dat is te makkelijk.
Lotus valt op anabooltjes.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 19:00 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
mazzel voor mij
senk joe voor jet niet openen
Lotus..praatjes
heel veel praatjes
niemand in Uto is haar type
quote:Op donderdag 25 oktober 2018 19:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
En Streamlock... damn.. had ze bijna haar hele text onthouden!
Meestal is het andersom ...quote:Op donderdag 25 oktober 2018 19:00 schreef Soury het volgende:
Gerrit zegt dat Shelly van hem houdt Die meid komt echt niet van hem af
ik snap geertje wel die wil gewoon dat zijn vriendin loyaal isquote:Op donderdag 25 oktober 2018 19:01 schreef Koos1958 het volgende:
Oh wat zwak eigenlijk van Gerrit die wil dat Shelley het voor hem opneemt in discussie. Wat een afgang zeg dat hij dat op de streams zet. Wat voor watje ben je dat een vrouw het voor je op moet nemen met discussie.
En Rosbeefquote:Op donderdag 25 oktober 2018 19:01 schreef Yurtovic het volgende:
Kom we laten een burka bezorgen voor Lotus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |