quote:Whahahahaha
Brood- en banketbakkerij Van Maanen (26): ,,Wij zijn diep teleurgesteld met het resultaat. Vooral omdat wij altijd met verse olie werken. Wat kan voorkomen is dat nieuwe olie nog te weinig baksmaak heeft.
Te weinig baksmaak door te nieuwe olie. Wat een ongelofelijk domme opmerking.
quote:Hoezo eerlijk
Sipkema's Gebakkraam (70): ,,Wij twijfelen niet aan uw onderzoek. We betreuren de slechte olie en beloven beterschap. Inmiddels weten we wat het probleem is, maar daarover hoeven we niet meer zeuren.''
Ik houd niet zo van oliebollen, dus ik zal er niet zoveel eten. Ik weet ook niet waar we ze altijd halen.
Ik had geloof ik gelezen dat hij de nacht van dinsdag op woensdag heel de nacht open is. Ik ga m'n wekker zetten en om 3:00 oliebollen kopen. Anders zijn ze misschien toch maar voor niets open...
quote:Ik heb ze dus gehaald en stond geloof ik 1 uur driekwartier in de rij....maar ze zijn super !!!
Op dinsdag 30 december 2003 11:12 schreef Rudedadude het volgende:
Ik stapte vanochtend op de tram in Rotterdam om 7.30, was Richard Visser's oliebollenkraam al open en stonden er mensen oliebollen te kopenIk had geloof ik gelezen dat hij de nacht van dinsdag op woensdag heel de nacht open is. Ik ga m'n wekker zetten en om 3:00 oliebollen kopen. Anders zijn ze misschien toch maar voor niets open...
ze moeten nog gebakken worden
Net de laatste opgegeten hmmmmmmm...
Van de bakker, waren zeer goed.
Van een standje bij de appie, waren ook zeer goed.
Van een vriendin van mijn zus, waren zurig.
Van mijn tante, waren droog, maar ook redelijk goed.
Geen slecht oliebollen jaar dus...
Ik heb er eigenlijk wel weer zin in; het stalletje bij de Appie zal zaterdags over een week of 2, 3 wel weer geopend zijn...quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:37 schreef Adelante het volgende:
Ik moet er nog niet aan denken, heb ook nog geen kraam zien staan of geroken
Na 9 jaar nog in je eigen topic zitten. Respectquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk wel weer zin in; het stalletje bij de Appie zal zaterdags over een week of 2, 3 wel weer geopend zijn...
Mm, duur.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:27 schreef Maraca het volgende:
Heb nu bij 2 verschillende kraampjes in Dordt oliebollen gehaald. Binnenkort kraam 3 eens lastig vallen. Prijs varieerde van 0,75 tot 1,00 maar dat merkte je ook wel aan de grootte.
Die van 1,00 waren toch wat groter en machtigerMaar allebei erg lekker
![]()
Blij dat ze zo duur zijn. Nu haal ik er maar 3 ofzoquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mm, duur.
Ik zie dat ik ze 9 jaar geleden nog kocht voor 45 ¤cent
Ze hebben wel altijd dealtjes hè, 5 voor de prijs van 4, 10 voor de prijs van 8...quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Blij dat ze zo duur zijn. Nu haal ik er maar 3 ofzo![]()
Wat ik nu heb gezien hadden ze aanbiedingen voor als je er 10 afneemt en ik ben ook maar een klein meisje. Hoe krijg ik dat ooit op?quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ze hebben wel altijd dealtjes hè, 5 voor de prijs van 4, 10 voor de prijs van 8...
Ha, bedankt voor de tip!quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:27 schreef Maraca het volgende:
Heb nu bij 2 verschillende kraampjes in Dordt oliebollen gehaald. Binnenkort kraam 3 eens lastig vallen. Prijs varieerde van 0,75 tot 1,00 maar dat merkte je ook wel aan de grootte.
Die van 1,00 waren toch wat groter en machtigerMaar allebei erg lekker
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |