Tottenham stelt nooit teleur in het teleurstellen. Die hebben zichzelf gruwelijk tekort gedaan.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:50 schreef Bolasie het volgende:
Tijd om de band van Lloris af te pakken, wat een drol is het ook. Spurs weer met een typische choke.
Waarom geen basis?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:50 schreef Zorro het volgende:
Schuld van v Bommel.
Guti niet in laten vallen
Snap hier echt helemaal niets van.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:50 schreef Zorro het volgende:
Schuld van v Bommel.
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:50 schreef Zorro het volgende:
Schuld van v Bommel.
Die wissel vond ik ook bijzonder. Had je beter Pereiro kunnen laten staan.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:50 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Ben benieuwd wat Van Bommel zegt. PSV zat totaal niet in de wedstrijd en werd moedeloos en gezapig. Aanvallende impulsen waren nodig. En dan Gakpo?
Hou jij je vooral bezig met Pick a bale of cotton, en minder met voetbal svp.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:49 schreef leolinedance het volgende:
PSV bewijst opnieuw waarom het de beste club van Nederland is. Dit Tottenham op een gelijkspel houden is een uitstekende prestatie. En er zat meer in.
Inter uit ook al.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:51 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Tottenham stelt nooit teleur in het teleurstellen. Die hebben zichzelf gruwelijk tekort gedaan.
Zeker. God, wat misten we Bergwijn.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Die wissel vond ik ook bijzonder. Had je beter Pereiro kunnen laten staan.
Overigens, Malen heeft niet slecht gespeeld, maar Bergwijn heb je in zo’n wedstrijd echt meer aan.
Ik heb hem eigenlijk enkel in het Nederlands elftal zien spelen en toen was hij zeer matig.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:53 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Zeker. God, wat misten we Bergwijn.
Zonder De Jong en Hendrix maar met Guti en Bergwijn had je gewoon gewonnen.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:53 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Zeker. God, wat misten we Bergwijn.
kaboutersquote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:55 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Waarom is er overigens altijd zó'n groot verschil tussen de eerste en tweede helft? Absurd
Precies. Cocu terug!quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zonder De Jong en Hendrix maar met Guti en Bergwijn had je gewoon gewonnen.
Natuurlijk niet. Maar je mist gewoon enorm veel.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zonder De Jong en Hendrix maar met Guti en Bergwijn had je gewoon gewonnen.
Waarom natuurlijk niet? Je speelde in de tweede helft met 9 tegen 11.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:57 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Maar je mist gewoon enorm veel.
Ze geloofden er ook niet echt meer in denk ik.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:56 schreef Cherni het volgende:
Er zat niet meer in. Bovendien vond ik PSV erg matig vandaag. Tegen Barcelona en zeker tegen Inter zat er veel meer beleving in. Maar goed het is geen schande. Je bent in iedergeval van die nul af.
Wel een schande. Hier win je geen drol mee, je mag nu van geluk spreken dat je die 2-2 nog maakt want we waren flink onderliggend in eigen huis. Weinig beleving/spirit.. dat mogen zichzelf zwaar aanrekenen.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:56 schreef Cherni het volgende:
Er zat niet meer in. Bovendien vond ik PSV erg matig vandaag. Tegen Barcelona en zeker tegen Inter zat er veel meer beleving in. Maar goed het is geen schande. Je bent in iedergeval van die nul af.
Helemaal eens. Mijn zus is blij met het gelijkspel, ik ben enorm teleurgesteld. Natuurlijk is TOT op voorhand favoriet, maar zelfs door Barcelona (lol) werden we totaal niet zo overklast.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wel een schande. Hier win je geen drol mee, je mag nu van geluk spreken dat je die 2-2 nog maakt want we waren flink onderliggend in eigen huis. Weinig beleving/spirit.. dat mogen zichzelf zwaar aanrekenen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |