abonnement Unibet Coolblue
pi_182719193
https://www.ad.nl/nederla(...)de-seizoen~a410bab8/

quote:
Ik zie het ook niet zo dat mijn terugkeer bij Feyenoord pas geslaagd is, als we de landstitel pakken. Wanneer het wel geslaagd is? Dat is het eigenlijk al. Als je naar het hele plaatje kijkt. Ik was het plezier kwijtgeraakt. Zo wilde ik niet eindigen, zonder plezier.
Turkije was denk ik een lastige tijd, maar verder een groots carriere. Eigenzinnige kerel en natuurlijk een échte liefhebber, een rasvoetballer. :)

Alle respect voor deze gast, ik heb het soms ook wel eens een kleingeestige lul gevonden, maar iedereen die ruzie durft te maken met Pierre is een held in mijn boek.

Post hier zijn mooiste goals/acties, hij gaat dit seizoen waarschijnlijk geen kampioen worden, en dat hij niet meer naar Excelsior gaat is ook eeuwig zonde voor hun, maar hij zwaait absoluut af als één van Nederlands beste spelers met een geweldige carriere :W :W
-nee-
pi_182719296
https://www.nu.nl/algemee(...)an-verkrachting.html

Als dit in het metoo-tijdperk had plaatsgevonden, werd hij verguisd.
pi_182719435
Van Persie over mini-klassieker: 'Ik dacht dat ik dood ging'
Robin van Persie kent inmiddels het klappen van de zweep voor een bestaan als profvoetballer. Zo was zijn stap van Arsenal naar Manchester United niet zonder problemen. De fans van Arsenal haatten hem en lieten dat ook merken. Tien jaar geleden kende hij één van de eerste problemen van zijn huidige beroep. Tijdens de 'mini-klassieker' Jong Ajax - Jong Feyenoord ging het er toen heftig aan toe. The Guardian ging in gesprek met hem voor een groot verhaal
pi_182719444

Effe de obvious one alvast posten
-nee-
pi_182719574
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 19:16 schreef Marsenal het volgende:

Effe de obvious one alvast posten
Kutmuziek.

Post dan deze:

pi_182719587
quote:
Sorry heb geen geluid hier :P
-nee-
pi_182720002
Zijn goal tegen manchester bij Feyenoord is de mooiste.

Goede voetballer, jammer voor Feyenoord dat hij stopt. Ik vrees dat Feyenoord hierna niet zomaar in de top 4 terechtkomt. Van persie geeft het allemaal net het tikkie klasse dat nodig is. Kuyt deed dat nog iets beter.
Whatever...
pi_182720299
Ik schrok al. Dacht dat hij per direct zou stoppen. Na dit seizoen was te verwachten.
pi_182720393
wie?
pi_182720816
Nou en.
U MAD?
pi_182721106
Matige carriere gehad, had bij Arsenal moeten blijven.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
  woensdag 24 oktober 2018 @ 22:23:20 #12
416931 yats
(non) Average Joe
pi_182724347
Toch aardig dat Van Persie de Feyenoordfans nog bijna een jaar de tijd geeft om te wennen aan de tijd waarin ze niet meer in de top 5 gaan eindigen.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')