abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 25 oktober 2018 @ 12:43:59 #201
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_182733171
Weer een 'verdacht pakketje', ditmaal is het restaurant van Robert De Niro het doelwit.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  Overall beste user 2022 donderdag 25 oktober 2018 @ 12:55:34 #202
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182733338
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 12:43 schreef kladderadatsch het volgende:
Weer een 'verdacht pakketje', ditmaal is het restaurant van Robert De Niro het doelwit.
Iedereen die het waagde kritiek te leveren op de Geliefde Leider krijgt er wel eentje.

Ik denk dat de Parkland-Kids ze ook gaan krijgen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 25 oktober 2018 @ 12:56:36 #203
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182733357
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 12:55 schreef Ulx het volgende:

[..]

Iedereen die het waagde kritiek te leveren op de Geliefde Leider krijgt er wel eentje.
Dan krijgen ze het de komende tijd nog wel druk.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 25 oktober 2018 @ 12:58:49 #204
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182733399
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 12:55 schreef Ulx het volgende:

[..]

Iedereen die het waagde kritiek te leveren op de Geliefde Leider krijgt er wel eentje.

Ik denk dat de Parkland-Kids ze ook gaan krijgen.
Die pakketjes komen iig wat minder schadelijk over dan de kogelregens die ze normaal krijgen van die "vredelievende" Trump fans.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 donderdag 25 oktober 2018 @ 13:10:44 #205
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182733562
https://www.nytimes.com/2(...)ps://t.co/hjoLli6rRQ

quote:
WASHINGTON — When President Trump calls old friends on one of his iPhones to gossip, gripe or solicit their latest take on how he is doing, American intelligence reports indicate that Chinese spies are often listening — and putting to use invaluable insights into how to best work the president and affect administration policy, current and former American officials said.

Mr. Trump’s aides have repeatedly warned him that his cellphone calls are not secure, and they have told him that Russian spies are routinely eavesdropping on the calls, as well. But aides say the voluble president, who has been pressured into using his secure White House landline more often these days, has still refused to give up his iPhones. White House officials say they can only hope he refrains from discussing classified information when he is on them.

Mr. Trump’s use of his iPhones was detailed by several current and former officials, who spoke on the condition of anonymity so they could discuss classified intelligence and sensitive security arrangements. The officials said they were doing so not to undermine Mr. Trump, but out of frustration with what they considered the president’s casual approach to electronic security.

American spy agencies, the officials said, had learned that China and Russia were eavesdropping on the president’s cellphone calls from human sources inside foreign governments and (...)
Lock Him Up! Lock Him Up!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 25 oktober 2018 @ 13:20:33 #206
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_182733724
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 12:14 schreef Refragmental het volgende:

[..]


[..]

Gezond verstand en algemene kennis over de werking van politie mbt bewijsmateriaal.
Tevens zal een explosieve opruimingsdienst of politiekorps geen fotos maken en deze vervolgens delen met de journalisten zodat het gelijk op social media kan worden gezet.
Foto's zijn dus genomen door een of meerdere journalisten/medewerkers van CNN zelf. En, aangezien zij niet weten of het een echte bom betrof, met gevaar voor eigen leven.

[..]

https://en.wikipedia.org/wiki/Pipe_bomb
https://imgur.com/a/XyHGbwP
https://twitter.com/thomasbsauer/status/1055145782200987648

[..]

Is zichtbaar op de foto.

[..]

Postzegel is 50 cent.
https://store.usps.com/store/product/buy-stamps/us-flag-S_749704
(Is de 2018 variant, andere afbeelding, maar waarde is hetzelfde, tis een forever 50 cent postzegel)
Zit dus voor 3 dollar aan postzegels op.
Dat zou misschien net voldoende zijn voor een lbs (pakweg een halve kilo), niet meer.

[..]

Ontbreken ervan is zichtbaar op de foto's.

[..]

Aangezien de postzegels niet zijn gestempeld, er geen barcode zichbaar is, en de postage niet voldoende is voor het gewicht.... moet deze wel via andere weg bij CNN zijn aangekomen.
Of het de dader zelf was... was een te snel getrokken conclusie van mij. Zou ook via courierdienst kunnen zijn afgeleverd. Het is in ieder geval niet via reguliere post bezorgd. Maakt de pakkans overigens wel groter.

[..]

Vanochtend gelezen, helaas op deze pc kan ik niet terugkijken naar m'n browser geschiedenis.
Zijn in ieder geval genoeg internet autisten die intussen al precies weten welke type display dit betreft.

En dat brengt ons op het volgende punt.

[..]

Briefbom op timer is toch wel 1 van de meest achterlijke dingen die ik in lange tijd heb gezien :D
1 ding is iedereen het over eens, en dat is de onbetrouwbaarheid van de amerikaanse postal services. Je kunt geen timer instellen, en dan hopen dat ie op het juiste moment afgaat net wanneer je beoogde doel de brief in handen heeft.
Vandaar dat er praktisch gezien 0,0 gevaar was voor de beoogde doelen. Mijn inziens dus meer voor het schrikeffect bedoeld. Wat ook een verklaring kan zijn waarom deze bommen waarschijnlijk nep zijn.

[..]

Zowat het grootste deel van de bommen zijn gisteren nagenoeg rond eenzelfde periode aangekomen, zoals te lezen is op het nieuws.

[..]

Retourpost doet er altijd langer over dan reguliere post. Aangezien er eerst één of meedere afleverpogingen plaatsvinden. Daarna wordt pas een retourprocedure gestart. Dat deze bom zowat gelijktijdig aan komt met de andere bommen is merkwaardig. Dit betekent dat deze bom al een tijdje onderweg was waarna die pas terug is gestuurd.

[..]

Op 1 van de brieven was Florida verkeerd gespeld, FLORIDS.
John Brennan zijn naam is verkeerd gespeld (Brenan) en zichtbaar op de foto.

[..]

https://en.wikipedia.org/wiki/John_O._Brennan
https://www.thewrap.com/e(...)-nbc-as-contributor/
Ah de bron is dus jouw hoofd. Je weet nogal veel van de postbodes en explosievendiensten...in Amerika. Ik ben nog niet tegengekomen dat het om retourpost ging.

Maar kabeltje of niet, er zaten explosieven in toch? Waarom zou het dan nep zijn.

Een beetje als cocaïne in een papieren zak hebben, terwijl het normaal in een plastic zak of envelop zit.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_182733727
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 13:10 schreef Ulx het volgende:
https://www.nytimes.com/2(...)ps://t.co/hjoLli6rRQ

[..]

Lock Him Up! Lock Him Up!
But her emails!
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_182733816
Hedenmorgen: En de President’s tweet : het is de schuld van fake news media 8)7

Bombrief # 8
  donderdag 25 oktober 2018 @ 13:26:58 #209
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_182733823
realDonaldTrump twitterde op donderdag 25-10-2018 om 13:18:18 A very big part of the Anger we see today in our society is caused by the purposely false and inaccurate reporting of the Mainstream Media that I refer to as Fake News. It has gotten so bad and hateful that it is beyond description. Mainstream Media must clean up its act, FAST! reageer retweet
Wow...
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  donderdag 25 oktober 2018 @ 13:27:49 #210
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_182733838
Overigens over die spelfouten... is er niet toevallig een politicus die wel vaker last heeft van spelfouten? Misschien daar eens binnen kijken.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  donderdag 25 oktober 2018 @ 13:29:26 #211
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_182733866
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 13:26 schreef kladderadatsch het volgende:
realDonaldTrump twitterde op donderdag 25-10-2018 om 13:18:18 A very big part of the Anger we see today in our society is caused by the purposely false and inaccurate reporting of the Mainstream Media that I refer to as Fake News. It has gotten so bad and hateful that it is beyond description. Mainstream Media must clean up its act, FAST! reageer retweet
Wow...
Deze man moet echt keihard aangepakt worden.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  donderdag 25 oktober 2018 @ 13:30:20 #212
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182733883
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 13:26 schreef AnneX het volgende:
Hedenmorgen: En de President’s tweet : het is de schuld van fake news media 8)7

Bombrief # 8
Iedereen heeft schuld, tenzij ze Trump mogen, dan heb je niks gedaan.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_182733944
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 13:20 schreef Vis1980 het volgende:
Ah de bron is dus jouw hoofd. Je weet nogal veel van de postbodes en explosievendiensten...in Amerika. Ik ben nog niet tegengekomen dat het om retourpost ging.

Maar kabeltje of niet, er zaten explosieven in toch? Waarom zou het dan nep zijn.

Een beetje als cocaïne in een papieren zak hebben, terwijl het normaal in een plastic zak of envelop zit.
Sommige zaken kloppen wel, hoor. Die brief naar Schultz is teruggekomen naar haar omdat er een verkeerd adres opstond (zie ook de Unabomber, die heeft dat ook gedaan). Minimaal twee brieven zijn niet per post verstuurd maar langsgebracht, de andere brieven zijn wel per post gekomen. Kabels aan beide kanten is overbodig moeilijk, de timer erop is vreemd, maar het waren wel degelijk echte bommen die echte schade hadden kunnen toebrengen.

Ik geloof dan ook niet zo in een false flag. Ik neig nog steeds naar een (of meerdere) MAGA-incelnekbaarden die gewoon niet zo heel erg slim zijn.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_182733974
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 13:20 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Ah de bron is dus jouw hoofd. Je weet nogal veel van de postbodes en explosievendiensten...in Amerika.
Ik onderbouw, heb ogen, gebruik gezond verstand.
Weet niet wat je nog meer wilt.
Jij kunt toch ook zien dat de postzegels niet zijn afgestempeld? Je snapt toch ook wel dat het standaard procedure is in alle landen waar ze postzegels gebruiken dat ze deze afstempelen wanneer ze gebruikt worden?
Je kunt toch ook zelf zien dat er geen barcode op zit?
Je kunt toch ook postzegels tellen?
Je kunt toch ook de waarde van een postzegel opzoeken?
Je kunt toch ook die draden zien?
Je kunt toch ook die tweet lezen van die voormalig explosieve opruimingsdienst expert?

Ik weet echt niet wat je nou meer zou willen!
Serieus... wanneer is het wel goed?

Vind jij het niet vreemd dat de postzegels niet zijn afgestempeld?
Vind jij het niet vreemd dat het aantal postzegels niet toereikend zou zijn voor het gewicht?
Vind jij het niet merkwaardig dat nagenoeg alle brieven zowat gelijktijdig aankomen, inclusief die met retouradres?
Vind jij het niet vreemd dat er timers worden gebruikt voor bombrieven?
Vind jij het niet vreemd dat men, ipv wegrennen, eerst foto's maakt van een zogenaamde bom, zonder te weten of deze echt is of niet.

Zet jij werkelijk nergens vraagtekens bij en accepteer je gelijk alles zoals het gepresenteerd wordt? Ookal zijn er overduidelijke merkwaardigheden zichtbaar, voor het blote oog.

quote:
Ik ben nog niet tegengekomen dat het om retourpost ging.
https://www.nbcnews.com/n(...)bomb-suspect-n924001

A package was mailed to the wrong address and wound up being sent back to the same bogus return address that was on the other packages, that of Rep. Debbie Wasserman Schultz's office.

quote:
Maar kabeltje of niet, er zaten explosieven in toch? Waarom zou het dan nep zijn.

Een beetje als cocaïne in een papieren zak hebben, terwijl het normaal in een plastic zak of envelop zit.
Zaten er explosieven in? Heb je daar een bron voor? Laatste wat ik weet is daar namelijk geen uitspraak over gedaan. Toegegeven, heb al een paar uurtjes geen nieuws meer gelezen hierover.
pi_182733982
Ik zag de naam 'Magabomber' al voorbij komen op twitter
Ich fälle Bäume und hupf und spring, steck Blumen in die Vas
Ich schlupf in Frauenkleider, und lummel mich in Bars
pi_182734018
Rush Limbaugh ziet in ieder geval het grotere plaatje:

quote:
For the last few weeks, the Democrats have had all of that horrible PR, all of these angry mobs . . . Wouldn’t it serve you up here if you’re a Democrat operative to make it look like the Republicans are a bunch of insane lunatics and have some mobsters on their side as well?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_182734044
quote:
7s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 13:34 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Sommige zaken kloppen wel, hoor. Die brief naar Schultz is teruggekomen naar haar omdat er een verkeerd adres opstond (zie ook de Unabomber, die heeft dat ook gedaan). Minimaal twee brieven zijn niet per post verstuurd maar langsgebracht, de andere brieven zijn wel per post gekomen. Kabels aan beide kanten is overbodig moeilijk, de timer erop is vreemd, maar het waren wel degelijk echte bommen die echte schade hadden kunnen toebrengen.

Ik geloof dan ook niet zo in een false flag. Ik neig nog steeds naar een (of meerdere) MAGA-incelnekbaarden die gewoon niet zo heel erg slim zijn.
Ik wou al zeggen. Ik kan toch niet de enige zijn die deze merkwaardigheden ziet?
Dat heef toch niks met pro/anti trump zijn te maken?

Dan laat ik in het midden over WIE de dader zou kunnen zijn. Er zijn op dat vlak behoorlijk wat opties namelijk. Vooralsnog moeten we er gewoon vanuit gaan dat het van (een) politieke tegenstander(s) komt. Bewijs is er echter nog niet, en voor zover ik weet, geen dader(s) in beeld.
pi_182734110
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 13:42 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik wou al zeggen. Ik kan toch niet de enige zijn die deze merkwaardigheden ziet?
Dat heef toch niks met pro/anti trump zijn te maken?
Persoonlijk vind ik het allemaal niet echt 'merkwaardigheden' in de zin van 'hier klopt iets niet'. Ik vind het niet zo gek dat bepaalde brieven gebracht worden en anderen verstuurd worden, bijvoorbeeld. Ik vind het ook niet zo gek dat CNN er een foto van heeft gemaakt. Ik vind het ook niet raar dat die postzegels niet zijn afgestempeld.

Het enige wat ik apart vindt is die timer.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_182734114
Trump weigert trouwens nog altijd om zich aan de protocollen rondom het gebruik van telefoons te houden, waardoor de Chinezen en Russen gewoon mee kunnen luisteren, als hij met z'n vriendjes aan het bellen is.

https://www.nytimes.com/2(...)-phone-security.html

quote:
WASHINGTON — When President Trump calls old friends on one of his iPhones to gossip, gripe or solicit their latest take on how he is doing, American intelligence reports indicate that Chinese spies are often listening — and putting to use invaluable insights into how to best work the president and affect administration policy, current and former American officials said.

Mr. Trump’s aides have repeatedly warned him that his cellphone calls are not secure, and they have told him that Russian spies are routinely eavesdropping on the calls, as well. But aides say the voluble president, who has been pressured into using his secure White House landline more often these days, has still refused to give up his iPhones. White House officials say they can only hope he refrains from discussing classified information when he is on them.

Mr. Trump’s use of his iPhones was detailed by several current and former officials, who spoke on the condition of anonymity so they could discuss classified intelligence and sensitive security arrangements. The officials said they were doing so not to undermine Mr. Trump, but out of frustration with what they considered the president’s casual approach to electronic security.

American spy agencies, the officials said, had learned that China and Russia were eavesdropping on the president’s cellphone calls from human sources inside foreign governments and intercepting communications between foreign officials.


[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2018 13:47:33 ]
pi_182734147
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 13:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Trump weigert trouwens nog altijd om zich aan de protocollen rondom het gebruik van telefoons te houden, waardoor de Chinezen en Russen gewoon mee kunnen luisteren, als hij met z'n vriendjes aan het bellen is.

https://www.nytimes.com/2(...)-phone-security.html

[..]

Helaas, iemand was je te snel af met dit bericht.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_182734164
quote:
11s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 13:49 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Helaas, iemand was je te snel af met dit bericht.
Typisch. Was het een Rus? 8.gif.
pi_182734266
Nou, misschien is dit dan nog niet gepost. Het Isis-vlaggetje is een parodie-vlag die gebruikt wordt door alt-right.

https://www.nbcnews.com/n(...)-flag-get-er-n924166

quote:
An image on the explosive device sent to former CIA Director John Brennan on Tuesday appears to be a parody of an ISIS flag taken from a meme that has been circulating on right-wing corners of the internet since 2014.

The print-out appears to show a parody flag that replaces Arabic characters with the silhouette of three women in high heels, and a middle inscription reading “Get ‘Er Done” — which is the catchphrase of standup comedian Larry the Cable Guy.

The “Get ‘Er Done” flag was originally created in 2014 by the right-wing parody site World News Bureau, for an article titled “ISIS Vows Retribution For Counterfeit Flags.” It has since been shared as a meme on right-wing websites and forums.


Ik denk dat Luda de pot gaat winnen, met zijn incelneckbead-gok.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2018 14:12:29 ]
  donderdag 25 oktober 2018 @ 13:59:34 #223
262 Re
Kiss & Swallow
pi_182734276
wat er gebeurd in Georgia qua stemmachines en voter suppression purging gaat natuurlijk enorm fout, er komen al meldingen binnen dat op het scherm een democratische stem wordt veranderd naar een republikeinse stem... ben benieuwd of Kemp herkozen wordt en wat daar de gevolge van zijn. Een kleine nederlaag heeft hij al met zijn ongeldige handtekeningen handeling, dat mag niet van de rechter
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_182734278
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 13:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik denk dat Luda de pot gaat winnen, met zijn incelneckbead-gok.
Nee joh, dit is om nog meer verdachtmakingen op rechts te laden. False flag.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_182734300
quote:
14s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 13:59 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nee joh, dit is om nog meer verdachtmakingen op rechts te laden. False flag.
Tis geen onrealistische optie.
Zal namelijk niet de eerste keer zijn.
pi_182734328
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 14:01 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Tis geen onrealistische optie.
Zal namelijk niet de eerste keer zijn.
Maar het is ook niet bepaald de meest realistische optie, of wel?
pi_182734339
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 14:01 schreef Refragmental het volgende:
Tis geen onrealistische optie.
Als dat echt het doel was hadden ze er wel een Pepe opgeplakt in plaats van zo'n obscuur ding.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_182734345
quote:
3s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 13:59 schreef Re het volgende:
wat er gebeurd in Georgia qua stemmachines en voter suppression purging gaat natuurlijk enorm fout, er komen al meldingen binnen dat op het scherm een democratische stem wordt veranderd naar een republikeinse stem... ben benieuwd of Kemp herkozen wordt en wat daar de gevolge van zijn. Een kleine nederlaag heeft hij al met zijn ongeldige handtekeningen handeling, dat mag niet van de rechter
Dat doet me gelijk aan dit oudje denken.
pi_182734353
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 14:02 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Maar het is ook niet bepaald de meest realistische optie, of wel?
Zou niet weten waarom niet.
pi_182734381
quote:
3s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 13:59 schreef Re het volgende:
wat er gebeurd in Georgia qua stemmachines en voter suppression purging gaat natuurlijk enorm fout, er komen al meldingen binnen dat op het scherm een democratische stem wordt veranderd naar een republikeinse stem... ben benieuwd of Kemp herkozen wordt en wat daar de gevolge van zijn. Een kleine nederlaag heeft hij al met zijn ongeldige handtekeningen handeling, dat mag niet van de rechter
Gelukkig is in ieder geval breed uitgemeten in de media, wat daar gebeurt. De opkomst in Georgia is fantastisch, voor midterm-begrippen. We hebben nog wel even te gaan tot 6 november, maar ze zaten gisteren op 89% van de early vote opkomst van 2014. Als deze trend zich doorzet, gaat de opkomst van dit jaar dus ruim boven 2016 uit steken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2018 14:07:17 ]
pi_182734388
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 14:04 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Zou niet weten waarom niet.
Nee, dat verbaast niemand, maar geeft verder ook niet.
pi_182734399
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 14:01 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Tis geen onrealistische optie.
Zal namelijk niet de eerste keer zijn.
Het kan net zo goed wel een extreem rechts iemand zijn die hoopt dat het geframed wordt als act van links. Juist door alle opmerkelijke feiten die je noemt ligt het er wel heel dik bovenop dat het er als een false flag uit moet zien. ;)

En zo kunnen we lekker nog 10 pagina's cirkelredeneren.
pi_182734404
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 14:03 schreef thesiren.nl het volgende:

[..]

Dat doet me gelijk aan dit oudje denken.
In 2016 helaas ook een veel voorkomend probleem.

pi_182734486
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 14:07 schreef archito het volgende:

[..]

Het kan net zo goed wel een extreem rechts iemand zijn die hoopt dat het geframed wordt als act van links. Juist door alle opmerkelijke feiten die je noemt ligt het er wel heel dik bovenop dat het er als een false flag uit moet zien. ;)

En zo kunnen we lekker nog 10 pagina's cirkelredeneren.
Juist. Nu al definitief zeggen dat het wel X moet zijn... zonder dat er ook maar enig bewijs is, is nogal lastig.
Ik heb mijn vermoedens, en die zullen hier waarschijnlijk niet bevallen, dus ik houd ze voor me.
Maar ik ben het er wel mee eens dat we voorlopig er wel gewoon vanuit moeten gaan dat het politieke tegenstanders betreft.
pi_182734504
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 14:13 schreef Refragmental het volgende:
Ik heb mijn vermoedens, en die zullen hier waarschijnlijk niet bevallen, dus ik houd ze voor me.

Subtiel.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 25 oktober 2018 @ 14:15:02 #236
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_182734521
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 14:04 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Zou niet weten waarom niet.
Omdat dat het antwoord is wat in jouw straatje past? Omdat als het echt van de right-wing zou zijn je niet meer de mogelijkheid hebt om in deze zaak alsnog de andere kant op te wijzen? Je weet niet eens hoeveel shit er vanuit de right-wing hoek al is gekomen waar je zelf geen weet van hebt omdat je te druk bezig bent met je eigen bubbel zo schoon mogelijk te vegen door de puin naar anderen te hevelen. Ik zit zelf in de LGBTscene met vrienden daar, van wie ik elke week wel berichten krijg over hoe het letterlijk gevaarlijk aan het worden is voor hen, met de agressie, moorden, bedreigingen die enorm toegenomen zijn sinds Trump aan de macht is en rightwingers en reps zich steeds vrijer voelen om hun meningen fysiek en verbaal te uiten. En dan roepen er hier figuren dat het allemaal de schuld is van de dems en alles zo schuiven dat het nog hun eigen schuld is ook? Nee, ik ben er klaar mee want hoe kan ik hierin nog redelijk een discussie van die kant begrijpen of inleven als zelfs de rijrichting in Engeland ter discussie staat omdat dat te links is?
put
your
clothes
on!
pi_182734683
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 14:13 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Juist. Nu al definitief zeggen dat het wel X moet zijn... zonder dat er ook maar enig bewijs is, is nogal lastig.
Ik heb mijn vermoedens, en die zullen hier waarschijnlijk niet bevallen, dus ik houd ze voor me.
Maar ik ben het er wel mee eens dat we voorlopig er wel gewoon vanuit moeten gaan dat het politieke tegenstanders betreft.
Klinkt niet onverstandig. ;)
Ik hoop maar dat ze de dader vinden zodat dit geen eindeloze welles nietes discussie wordt in de VS. Al zal altijd een deel (met name de extremere flanken) van de mensen de uitleg niet aanvaarden.
pi_182734708
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 14:15 schreef Jerruh het volgende:

[..]

Omdat dat het antwoord is wat in jouw straatje past? Omdat als het echt van de right-wing zou zijn je niet meer de mogelijkheid hebt om in deze zaak alsnog de andere kant op te wijzen? Je weet niet eens hoeveel shit er vanuit de right-wing hoek al is gekomen waar je zelf geen weet van hebt omdat je te druk bezig bent met je eigen bubbel zo schoon mogelijk te vegen door de puin naar anderen te hevelen. Ik zit zelf in de LGBTscene met vrienden daar, van wie ik elke week wel berichten krijg over hoe het letterlijk gevaarlijk aan het worden is voor hen, met de agressie, moorden, bedreigingen die enorm toegenomen zijn sinds Trump aan de macht is en rightwingers en reps zich steeds vrijer voelen om hun meningen fysiek en verbaal te uiten. En dan roepen er hier figuren dat het allemaal de schuld is van de dems en alles zo schuiven dat het nog hun eigen schuld is ook? Nee, ik ben er klaar mee want hoe kan ik hierin nog redelijk een discussie van die kant begrijpen of inleven als zelfs de rijrichting in Engeland ter discussie staat omdat dat te links is?
Pardon? Schone bubbel?
Ik zal de eerste zijn die erkent dat extreem rechts daar geweld gebruikt. Gevolgen hebben we vooral mogen zien in Charlottesville.

Jammer om te horen van je LGBT vrienden. Ik hoor andere verhalen (maar dan beperkt tot GB, de andere 2 letters geen ervaring mee). Maar laten we er geen pissingcontest van maken. Ik geloof best de verhalen van jouw vrienden, net als dat ik die van mij geloof. Tis nooit makelijk geweest voor LGBT mensen, dat zal ook helaas niet snel veranderen. Dat is iets waar we allemaal aan moeten meehelpen.

Niemand hier die overigens de schuld 100% bij de dems legt. Ik vind het alleen stuitend dat geweld vanuit linkse hoek hier regelmatig wordt genegeerd en weggelachen.
pi_182734799
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 13:42 schreef Refragmental het volgende:


Ik wou al zeggen. Ik kan toch niet de enige zijn die deze merkwaardigheden ziet?
Dat heef toch niks met pro/anti trump zijn te maken?
Iedereen ziet het. Punt is dat iedereen ook weet dat er bij elke gebeurtenis honderd merkwaardigheden en toevalligheden te bespeuren zijn die iedereen online gooit zodat anderen daar weer nieuwe merkwaardigheden kan bij verzinnen.

De werkelijkheid is dat de menselijke geest geëvolueerd is om dit soort dingen te zoeken en te vinden en zichzelf daarbij graag voor de gek houdt.

Kijk naar 911. Een simpele gebeurtenis waar een veelvoud om heen is verzonnen
beter een knipoog dan een blauw oog
  Overall beste user 2022 donderdag 25 oktober 2018 @ 14:42:05 #240
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182734975
quote:
11s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 13:50 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Typisch. Was het een Rus? [ afbeelding ].
Njet.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 donderdag 25 oktober 2018 @ 14:45:14 #241
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182735020
quote:
The S&P 500 is now below where it was when the big tax cut was signed last December.
Er is dus 1000 miljard aan de staatsschuld toegevoegd om helemaal niets te bereiken. Niks. Noppes. Niemendal.

Maar de man wist casino's failliet te laten gaan. Wat een bullshit-artiest.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 25 oktober 2018 @ 14:49:11 #242
262 Re
Kiss & Swallow
pi_182735077
schuld van de dems omdat de mogelijk die senaat kunnen winnen... moeten ze niet doen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_182735388
quote:
3s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 14:49 schreef Re het volgende:
schuld van de dems omdat de mogelijk die senaat kunnen winnen... moeten ze niet doen
Zo zal het geframed worden ja. Zie! De markt zijn bang dat democraten aan de macht komen. Dat gaat banen kosten!
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_182735429
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 15:08 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Zo zal het geframed worden ja. Zie! De markt zijn bang dat democraten aan de macht komen. Dat gaat banen kosten!
De markt heeft altijd gelijk. :)
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  donderdag 25 oktober 2018 @ 15:11:14 #245
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_182735439
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 15:10 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

De markt heeft altijd gelijk. :)
De interpretaties verschillen alleen.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_182735469
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 15:10 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

De markt heeft altijd gelijk. :)
Mensen die iets over de markt zeggen niet. ;)
pi_182735940
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 15:10 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

De markt heeft altijd gelijk. :)
Lijkt me vrij sterk eigenlijk.
  Overall beste user 2022 donderdag 25 oktober 2018 @ 15:50:10 #248
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182736177
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 15:10 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

De markt heeft altijd gelijk. :)
En deze markt reageert gewoon op tegenvallende kwartaalcijfers, het weinig mogelijkheden tot verbetering hebben en een stijgende rente.

Niets bijzonders dus, ware het niet dat Trump met zijn taxgrab de mogelijkheid tot succesvol ingrijpen -indien nodig- heeft verkleind. Daar reageert de markt ook op.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 25 oktober 2018 @ 16:02:45 #249
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_182736454
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 14:04 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Zou niet weten waarom niet.
Waar zet jij je geld op in?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  donderdag 25 oktober 2018 @ 16:06:12 #250
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_182736524
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 14:13 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Juist. Nu al definitief zeggen dat het wel X moet zijn... zonder dat er ook maar enig bewijs is, is nogal lastig.
Ik heb mijn vermoedens, en die zullen hier waarschijnlijk niet bevallen, dus ik houd ze voor me.
Maar ik ben het er wel mee eens dat we voorlopig er wel gewoon vanuit moeten gaan dat het politieke tegenstanders betreft.
We zullen het onderzoek afwachten?

"Mueller heeft totaal geen bewijs gevonden"
"Die mevrouw is overleden aan een hartaanval"
"Kavanaugh is onschuldig er is gern onderzoek nodig"
"Trump heeft geen collusion gepleegd, het is niet eens strafbaar"
"Die pornoster liegt"
"Ik heb nooit gezegd dat ..."

Enz
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')