abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  zaterdag 12 januari 2019 @ 13:29:56 #201
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_184358389
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 12:55 schreef Blik het volgende:
Pff, op zoek naar een leuke en betaalbare vakantiebestemming voor de zomervakantie met 3 kinderen. Maar het gros is echt onbetaalbaar. Weekje glamping kom je al snel op 1500 euro voor een week uit...

Iemand tips voor leuke glamping mogelijkheden die betaalbaar zijn in hoogseizoen?
Bretagne. Leuke niet al te grote camping, nieuwe luxe stacaravan voor 800/900 euro per week. Ingerichte bungalowtent voor 580 (Domaine du Logis)

Dordogne, kleine camping LE Douzou. Safaritent 550 euro per week
Caravan vanaf 650 per week

[ Bericht 0% gewijzigd door Bayswater op 12-01-2019 14:48:12 ]
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_184358665
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 13:29 schreef Bayswater het volgende:

[..]

Bretagne. Leuke niet al te grote camping, nieuwe luxe stacaravan voor 800/900 euro per week. Ingerichte ungalowtent voor 580 (Domaine du Logis)

Wij waren van plan naar Roemeni te gaan deze zomer (als we niet verhuisd waren). Zo mooi! En goedkoper. Kan je niets specifiek aanbevelen maar misschien de moeite om te bekijken?
Met een meidenkwartet
  zaterdag 12 januari 2019 @ 14:35:27 #203
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_184359450
quote:
Pff, op zoek naar een leuke en betaalbare vakantiebestemming voor de zomervakantie met 3 kinderen. Maar het gros is echt onbetaalbaar. Weekje glamping kom je al snel op 1500 euro voor een week uit...

Iemand tips voor leuke glamping mogelijkheden die betaalbaar zijn in hoogseizoen?
Drie!?! :D
  zaterdag 12 januari 2019 @ 14:57:26 #204
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_184359705
quote:

Welke regio woon je? Wij hebben dit jaar t/m september vakantie. Die laatste twee weken van augustus zijn alweer een stuk goedkoper op veel campings.
Ik heb je lief mijn hele leven
  zaterdag 12 januari 2019 @ 17:27:54 #205
62913 Blik
The one and Only!
pi_184362355
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 14:57 schreef laziness het volgende:

[..]

Welke regio woon je? Wij hebben dit jaar t/m september vakantie. Die laatste twee weken van augustus zijn alweer een stuk goedkoper op veel campings.
Kwamen we ook achter dat de laatste 2 weken goedkoper zijn, dus waarschijnlijk dat we daar wel gebruik van maken (regio midden, 2 september weer naar school)
  zaterdag 12 januari 2019 @ 17:28:40 #206
62913 Blik
The one and Only!
pi_184362378
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 14:35 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Drie!?! :D
Ja! 6 jaar, 3 jaar en 12 weken oud :)
  zaterdag 12 januari 2019 @ 17:30:13 #207
62913 Blik
The one and Only!
pi_184362406
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 13:29 schreef Bayswater het volgende:

[..]

Bretagne. Leuke niet al te grote camping, nieuwe luxe stacaravan voor 800/900 euro per week. Ingerichte bungalowtent voor 580 (Domaine du Logis)

Nice, ga eens kijken. Kwam vandaag na goed zoeken nog een paar leuke goede opties tegen die tussen de 700-1000 euro voor een week zijn. Vanavond een knoop doorhakken
pi_184362574
Iemand tips? We (twee volwassenen en een baby uit sept. '18) willen ergens in het voorjaar (we zijn flexibel) in Europa op vakantie. Wat zoeken we?

- Warmte, zon!
- Zwembadje bij het verblijf
- Het liefst een eigen huis(je), geen appartement of tent
- Stadje/dorpje dichtbij genoeg om heen te kunnen voor een hapje eten/wandelingetje/vertier

Het liefst niet op een vakantiepark, nabij de zee zou fijn zijn.

Het wordt de eerste keer vliegen met uk, we hebben zelf geen ervaring met zonvakanties binnen Europa.

Iemand een idee?
  zaterdag 12 januari 2019 @ 19:21:03 #209
62913 Blik
The one and Only!
pi_184364177
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 17:41 schreef Plumeria het volgende:
Iemand tips? We (twee volwassenen en een baby uit sept. '18) willen ergens in het voorjaar (we zijn flexibel) in Europa op vakantie. Wat zoeken we?

- Warmte, zon!
- Stadje/dorpje dichtbij genoeg om heen te kunnen voor een hapje eten/wandelingetje/vertier

Het wordt de eerste keer vliegen met uk, we hebben zelf geen ervaring met zonvakanties binnen Europa.

Iemand een idee?
Portugal met huurauto erbij? Afstanden zijn kort en genoeg te doen
  zaterdag 12 januari 2019 @ 19:23:44 #210
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_184364208
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 17:41 schreef Plumeria het volgende:

- Warmte, zon!

Iemand een idee?
Kreta? O+.
KuikenGuppy
pi_184365645
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 19:21 schreef Blik het volgende:

[..]

Portugal met huurauto erbij? Afstanden zijn kort en genoeg te doen
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 19:23 schreef Burdie het volgende:

[..]

Kreta? O+.
Grappig, toevallig de twee bestemmingen die collega's en vrienden ook tipten. Hebben jullie specifieke tips wb accomodaties? :) Airbnb? Belvilla? Iets anders?
pi_184367245
Elizawashere _O_
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zaterdag 12 januari 2019 @ 22:28:47 #213
62913 Blik
The one and Only!
pi_184367621
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 22:03 schreef littledrummergirl het volgende:
Elizawashere _O_
Die is inderdaad prima, ook voor leuke plekken in Portugal.
pi_184368027
Wij willen graag in de voorjaarsvakantie naar Texel. Ik wil graag zelf kunnen koken en een aparte slaapkamer voor mijn bijna-kleuter.
Ik zat te kijken naar Landal (Sluftervallei of Beach Park Texel), maar misschien zijn er wel leukere plekken? Wij gebruiken altijd vrij weinig voorzieningen van zo'n park.
pi_184372312
Kobeko dacht Ik. Verhuurt particulieren huisjes op Texel.
pi_184372321
Kobeko heeft idd genoeg op Texel. Maar via de website van vvv Texel krijg je het meeste wel te zien ook die van bijvoorbeeld Kobeko.
I solemnly swear i'm up to no good
  zondag 13 januari 2019 @ 08:06:20 #217
481112 J.Caesar
Veni, Vidi, Vici
pi_184372354
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 11:17 schreef Banaanvragen het volgende:

[..]

Dan ga je maar niet vliegen en los je het op een andere manier op, waarom mensen dwingen om business te vliegen omdat jij je kinderen niet onder controle hebt? gaan we het ineens omdraaien en van jouw probleem mijn probleem te maken?

[..]

Zeker met baby's vliegen is gewoon vragen om gezeik, zowat iedere baby zal janken in zo'n kist, en het is gewoon bloedasociaal om andere op te zadelen met het gejank van zo'n kind, puur en alleen omdat omdat papa en mama op vakantie moeten met het vliegtuig.

Je moet helemaal niets, er zijn alternatieven, en als je heel strikt gaat kijken blijven er maar weinig redenen over om te vliegen met een baby. Als ze later groter zijn en ze begrijpen wat er gebeurd en ze hun mond kunnen houden, kunnen ze prima mee op vakantie in een vliegtuig, eerder niet.

Kun je je kinderen niet onder controle houden, dan hebben ze niets te zoeken in een vliegtuig, dan ga je maar lekker met de auto weg. Je valt iemand anders niet lastig waar ze niet om gevraagd hebben. Jouw keuze om kinderen te nemen, dan draag je ook de consequenties maar. 1 daar van is dat je beperkt bent in je vervoersmogelijkheden.

Het zelfde dat ouders gaan lopen janken dat ze nooit meer kunnen uitslapen of dat vakanties zo duur zijn omdat ze verplicht zijn om in een bepaalde periode op vakantie te gaan. Laatst ook iemand die ging lopen jammeren dat zijn kinderen over 2 jaar 18 worden (tweeling), dat ze dan ineens 100euro de man aan extra zorg kosten kwijt zjin, en dat ook nog eens de kinderbijslag stopt dus dat ze ineens heel veel meer extra moeten besteden aan die kinderen.

Nou en? Je hebt ze zelf bij elkaar geneukt, dat was (over het algemeen) je eigen keuze, je weet vooraf wat dat allemaal gaat inhouden. Ga dan niet achteraf lopen janken. Ik val jou toch ook niet lastig met mijn keuze's, waarom zou jij mij dan wel moeten lastig vallen met die van jou?

Mand!
Volledig mee eens.
En ja, ik heb zelf een baby.
Ik liep hier al een jaartje of 15 rond met een ander account.
  zondag 13 januari 2019 @ 08:27:35 #218
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_184372460
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 20:44 schreef Plumeria het volgende:

[..]

[..]

Grappig, toevallig de twee bestemmingen die collega's en vrienden ook tipten. Hebben jullie specifieke tips wb accomodaties? :) Airbnb? Belvilla? Iets anders?
Wij zijn een aantal keer naar Ida Village geweest, maar dat zijn wel appartementen. Voldoet verder wel volledig aan je eisen ;).
KuikenGuppy
  zondag 13 januari 2019 @ 08:52:47 #219
62913 Blik
The one and Only!
pi_184372631
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 08:06 schreef J.Caesar het volgende:

[..]

Volledig mee eens.
En ja, ik heb zelf een baby.
Mooi, dan vlieg jij lekker niet. Ik doe het nu ook niet meer omdat hoogseizoen gewoon teveel geld kost met 3 kinderen. Maar in het verleden wel gedaan zonder een centje pijn voor mezelf, de kinderen en de mede-passagiers.

En eigenlijk ook nooit veel last gehad van andermans kinderen, meestal stopt het huilen wel na 30 minuten
pi_184567870
Pfff, wij komen er maar niet uit deze zomervakantie. We zijn te verwend denk ik met onze vrijheid met de vouwwagen (en bijbehorende prijzen).

We hadden dus het plan Zweden en terug via Legoland. Het deel van Zweden wat ons het meeste aanstaat is best noordelijk. Dat zou boot Kiel-Gotenburg worden en dan naar Safsen en Orsa. Dat zijn behoorlijke afstanden onderling. 600 naar de boot, 400 naar Safsen, 400 naar boot, 200 van boot naar legoland en dan 700 naar huis. We zijn dan 4 volle dagen aan het rijden, dat vind ik zonde van mijn vakantie. En ja reizen hoort erbij maar ik vind het net allemaal te veel rijden met een kleuter en een meisje van 13 maanden.
Nu kijken we dus naar het zuidelijke deel van Zweden, Smaland en Skane en om Gotenburg. We vonden Isaberg Mountain Resort, maar verder kunnen we niet veel vinden. Het zijn of campings met enorm dure huisjes of heel erg basic trekhutjes. We gaan begin augustus overigens.

Denenmarken trekt ons eigenlijk niet. Misschien heeft iemand hier de gouden tip?
  woensdag 23 januari 2019 @ 10:53:12 #221
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_184568784
Datzelfde gevoel had ik ook bij Denemarken, exode. Wij zijn toch gegaan afgelopen zomer en vonden het geweldig O+.
KuikenGuppy
pi_184568956
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 08:27 schreef Burdie het volgende:

[..]

Wij zijn een aantal keer naar Ida Village geweest, maar dat zijn wel appartementen. Voldoet verder wel volledig aan je eisen ;).
Bedankt nog voor deze tip. Helaas afgeschoten door manlief.

We hebben nog niks :’) vanavond maar eens goed gaan zoeken..
pi_184572002
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 10:53 schreef Burdie het volgende:
Datzelfde gevoel had ik ook bij Denemarken, exode. Wij zijn toch gegaan afgelopen zomer en vonden het geweldig O+.
Wat vond je leuk aan Denenmarken? Is het niet erg 'saai'? Als ik er foto's van zie of de vele verhalen van mijn schoonzus hoor, denk ik alleen maar 'jeetje wat saai allemaal' :@
pi_184572246
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 13:44 schreef exode het volgende:

[..]

Wat vond je leuk aan Denenmarken? Is het niet erg 'saai'? Als ik er foto's van zie of de vele verhalen van mijn schoonzus hoor, denk ik alleen maar 'jeetje wat saai allemaal' :@
Ik had het juist andersom. Het leek me op foto’s prachtig en maar ik vond het idd nogal saai. En het jaar er na toch nog een keer gaan :D. Kopenhagen was leuk! En de kust daar in de buurt. Maar verder vond ik het niet zo bijzonder nee. Doe mij maar Zweden.
Sorry, not much of a help _O-
pi_184572293
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 13:56 schreef Mineola het volgende:

[..]

Ik had het juist andersom. Het leek me op foto’s prachtig en maar ik vond het idd nogal saai. En het jaar er na toch nog een keer gaan :D. Kopenhagen was leuk! En de kust daar in de buurt. Maar verder vond ik het niet zo bijzonder nee. Doe mij maar Zweden.
Sorry, not much of a help _O-
Haha, juist wel, dat bevestigt mijn beeld. Het wordt gewoon Zweden, we denken nu aan een rondje Gotenburg en vanaf door het binnenland naar de zuidkust en vanaf daar naar Legoland.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')